נגישות
נגישות

בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל

בואו לטייל בגליל – בראסרי 'בציר 66' מזמינה אתכם לנשום אוויר הרים (הר תבור!) וליהנות מארוחת שף לצד כוס יין מול הנוף המוריק. יש גם אירועי בוטיק לחוגגים ומשלוחים לקחת הביתה לרעבים

המלצות קולינריות המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 11/07/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בציר 66 היא תוצאה של קשר עמוק ואהבה - המסעדה הוקמה על ידי רן וחנה שגיא, בני זוג, בני קיבוץ ואפילו בני כיתה, ילידי שנת 1966, יחד עם זוג חבריהם הטובים כאיד ושאדיה גאנם. בחודשים האחרונים הפך המקום לכשר כדי לתת מענה לתושבי הסביבה ובעיקר, כדי להוכיח שאוכל טעים ואיכותי לא חייב להיות לא כשר. ספויילר: הם מצליחים בגדול.

 מנות יצירתיות ומשלבות ז'אנרים. צילום: באדיבות המקום

סיפור האהבה שהוביל לפתיחת המסעדה התחיל בשנת 2005, כאשר כאיד הגיע לחפש עבודה במסעדת רוטנברג, של השף רן שגיא. החברות נוצרה מיד, שגיא הפך מנטור עבור גאנם והקשר נמשך שנים, אפילו כשגיא טס לכמה שנים לחו''ל ועזב את המסעדה. כשהזוג שגיא חזרו ארצה, הם חברו שוב לגאנם, רק הפעם בתור שותפים והקימו את בציר 66, בראסרי במתחם יקב תבור.

להזמנת שולחן במסעדת בציר 66

אז דמיינו את זה:
מסעדת בראסרי יפה במתחם של יקב, מוקפת עצי פרי וגפנים, נוף מרהיב של הגליל התחתון ושל הר תבור, אוכל טעים, אוויר נפלא וכן, גם יין משובח.

התפריט של בציר 66 נשען על מסורת צרפתית, מכיל בתוכו גם כמה מנות איטלקיות וים תיכוניות שמתאימות לחיך הישראלי. התפריט מתחלף לעיתים תדירות וכך גם תפריט הספיישלים, הכול מותאם לעונות השנה ולחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר בשוק.

 לטבול בירוק, בפנים ובחוץ. צילום: באדיבות המקום

בין סטייק בטטה לפרפה חלבה

במסגרת המנות הראשונות תוכלו למצוא סטייק בטטה ברוטב אסייתי, פטה כבד וקוקט ריבת פלפלים אדומים לצד טוסטונים, קרפצ'יו פילה בקר ושלל סלטים. קטגורית העיקריות טומנת בחובה מנות פסטה צמחוניות, קבב עדשים או קיש תרד, אך גם פילה דג לבן בלימון, פורל תפוזים וג'ינג'ר, מנת בריסקט בטריאקי, אסאדו צ'ימיצ'ורי אונטריב ברביקיו ועוד.

וגם במסגרת הקינוחים יש במה להתגאות, בין סמיפרדו קרם ברולה במילוי רוטב פירות יער, טארט שוקולד, טארט תפוחים או פרפה חלבה, אין סיכוי שתשימו לב שלא מדובר בקינוחים חלביים.

אל המסעדה תוכלו להגיע גם בצהריים וליהנות מארוחת עסקית הכוללת מנה ראשונה, עיקרית, כוס שתיה קרה וכוס שתיה חמה במחיר העיקרית הנבחרת, ואם תרצו גם להוסיף 15 שקלים בלבד בשביל קינוח.

ואם בא לכם רק טעימה של אוכל טוב שילווה איזה דרינק טוב של סוף יום, בציר 66 מציעה תפריט טאפאסים מושקע אותו אתם יכולים לאכול על הבר באופן הכי לא רשמי שיש: אז בין מנת הרינג כבוש, טאקו דש, חזה בקר קר, פילה מטיאס, טאקו עוף מיושן, צ'וריסוס פיקנטי וכמובן קרפצ'יו בקר, תוכלו לשבת בסוף יום, להירגע וליהנות מהשילוב המופלא בעולם- אוכל ואלכוהול.

 רגע של מתוק בטיול הבא שלכם. צילום: באדיבות המקום

אירועי בוטיק בגליל

אם אתם מחפשים מקום יוצא דופן לערוך בו את האירוע הבא שלכם, כדאי מאוד שתקחו את בציר 66 בחשבון. אירועי בוטיק של עד 70 סועדים הם התמחות פה במקום. הצוות יעניק חוויה בלתי נשכחת, התפריט יותאם למידותיכם והנוף? הנוף ישלים את החוויה ויעשה את מה שהוא יודע הכי טוב, להיות עוצר נשימה.

המסעדה אף מתגאה בתפריט מיוחד של אוכל במשקל אותו תוכלו לקחת איתכם וליהנות ממנו בבית. סלטים כמו סלט כרוב, סלט סלק וג'ינג'ר חמוץ מתוק, תוספות כמו תפוחי אדמה ברוזמרין, אורז וירקות או שעועית ירוקה בשמן זית ושום, קציצות טופו צמחניות ברוטב קארי אדום, קיש מירקות העונה, קציצות דג בלימון כבוש ועגבניות, פילה סלמון שלם אפוי בשום דבש וחרדל, קונפי שוק אווז ברוטב חמוציות, אסאדו מעושן קלות ברוטב פלפל ופטריות ועוד, הן רק חלק מהמנות המופלאות שיקשטו לכם את המקרר וישמחו לכם את הבטן, גם בבית. כי אם כבר קונים אוכל הביתה, למה לא לקנות אוכל מיוחד שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר?

לסיכום, נראה שמסעדת בציר 66 מכילה את כל מה שהופך חווית אוכל למושלמת. מנות מקוריות וטעימות, נוף יפהפה, שירות מדוקדק וכן, אנשים טובים שהקשר ביניהם יצר את כל הטוב הזה ומעביר אותו בכל יום, אליכם.

בציר 66 - כפר תבור, 053-9416149

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
ביסטרו מומו: תל אביב באה לחיפה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח