נגישות
נגישות

TOP 10 נתניה: המסעדות הטובות בנתניה לשנת 2018

יצאתם, ביליתם, אכלתם, שתיתם, שבתם הביתה, חשבתם, דירגתם וכעת הגיעה השעה לפרסם את התוצאות: אלו הן עשר המסעדות המובילות בנתניה לפי גולשי אתר רסט ל-2018

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 06/02/2019, 0:00 תאריך עדכון: 11/08/2019, 11:40
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 המסעדות הטובות ביותר לשנת 2018. המבורגר בבי פי (צילום: באדיבות המקום)

זה אולי יפתיע אתכם לקרוא אך האמת היא שנכון לכתיבת שורות אלה בפירוש לא חסרות מסעדות איכותיות בנתניה. חלק מהן אפילו שוות נסיעה מיוחדת לעיר אבל רק עשר מהן זכו להיכלל ברשימה שלפניכם, שהורכבה תוך הסתמכות על חוות הדעת של גולשי אתר רסט. מכירים מסעדות נוספות שראויות לככב ברשימה של 2019? אתם מוזמנים לדרג ולעצב את הרשימה של 2019 שתתפרסם כאן בשנה הבאה.

קרנווין Carnevin

למקום הראשון הגיעה קרנווין, מסעדה חדשה יחסית שנפתחה בשלהי 2017 ותוך זמן קצר הפכה לאחת המסעדות הפופולאריות ביותר בעיר. כפי שמרמז שמה, מדובר במסעדה שבה את מרכז הבמה תופסים נתחי הבשר האיכותיים, המיושנים במקום ונצלים אחר כבוד על גריל פחמים. בנוסף בקרנווין תמצאו מגוון רחב של שיפודים, מנות קלאסיות מרחבי הגלובוס, עליהן חתום השף בני קסי, מבחר ראשונות, סלטים וקינוחים ואפילו תפריט ילדים שנבדק ואושר על ידי מומחה לתזונת ילדים. בחדר ה-VIP של קרנווין ניתן להפיק אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 70 סועדים.
טעימות מהתפריט: טרטר פילה בקר עם בצל סגול, צלפים ועגבנייה; דיל 500 גרם של סינטה ואנטריקוט למנה עיקרית וקינוח של צ'ורוס לצד רוטב שוקולד ושברי מקרון.
קרנווין, גיבורי ישראל 5, ביג פולג, נתניה. 053-9378610
להזמנת שולחן בקרנווין

 פופלארית לקרניבורים. קרנווין (צילום: באדיבות המקום)

בי פי נתניה
בי פי נתניה היא האחות הצעירה של בי פי חיפה, הנחשבת אף היא לאחת המסעדות הפופולאריות ביותר בעיר. בסניף הצעיר, שמיישר קו עם הסטנדרטים הגבוהים שהציב הסניף החיפאי, תמצאו המבורגרים מושחתים ומקוריים, מגוון כריכים שמהווים ארוחה שלמה, מבחר עצום של ראשונות וקדירת כבש מושלמת אחת שעושה טעים בפה וחם בלב. לאורך כל שעות הפעילות (למעט ימי חמישי מ-19:00, מוצ"ש, חול המועד וימי שבתון) מגישים במקום את העסקיות השוות ביותר בעיר ואם אין לכם חשק לצאת מהבית או המשרד, כל שעליכם לעשות זה להיכנס לאתר או לאפליקציה ולהזמין את המנות של BP ישירות אליכם.
טעימות מהתפריט: ברוסקטת אסאדו מעושן - 100 גרם אסאדו מעושן מפורק מהעצם, מוגש על ברוסקטות עם מצע חסה ואיולי שום ובצל; המבורגר שחיתות - 2X160 גרם בשר עסיסי בתוספת חזה אווז, בצל טמפורה וביצת עין, ובר שוקולד לקינוח - שכבות של נוגט קריספי, קרם שוקולד בלגי וגנאש שוקולד מריר.
בי פי, נתניה. 053-9414781

מוג'ו
ממקדשי הבשרים נעבור למסעדת מוג'ו, שכבר יותר מעשור מהווה אתר עלייה לרגל לחובבי המטבח האסייאתי. בעקבות ההצלחה של מסעדת האם, נפתח בקיץ 2018 הבייבי החדש של קברניטי המקום, העונה לשם NEXT DOOR וכפי שזה נראה מכאן, התפוח לא נפל רחוק מהעץ. במוג'ו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שישנם, מקפידים על שימוש בדגים טריים בלבד, מייצרים במקום את האטריות ואפילו מכינים בעבודת יד את כל מנות הדים הסאם ואת כל הקינוחים. מעבר לכל זה תפריט הסושי של מוג'ו הוא בין השווים ביותר בכל אזור השרון.
טעימות מהתפריט: בומביי צ'יקן ראפ - נתחי חזה עוף במרינדה של יוגורט ומאסאלה על בצק הודי פריך עשוי בתנור אבן 400 מעלות; סצ'ואן ביף - פילה בקר וחצילים ברוטב סויה מתקתק, סאקה עם בצל ירוק מעל ואורז לבן בצד, וטפיוקה לקינוח - פניני טפיוקה בחלב קוקוס צונן עם סלט פירות אקזוטי וגלידת בנופי הודית.
מוג'ו, גיבורי ישראל 17, Y סנטר פולג, נתניה. 053-9442991

 אתר עליה לרגל לחובבי האסייאתי. מוקפץ במוג'ו (צילום: באדיבות המקום)

היקב
מסעדת היקב, הממוקמת בטיילת המטופחת של נתניה, מזמינה את הסועדים שלה להתענג מנוף מרהיב, אווירה רומנטית ומרגיעה, ארוחות בוקר עשירות ותפריט מקומי עם השפעות איטלקיות. במסעדת היקב ניתן להפיק אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 250 איש ובחדר הפרטי והמאובזר של המקום ניתן להפיק אירועים בהיקף של עד 45 סועדים בנוחות מרבית. עוד נציין כי היקב נחשבת לא רק לאחת המסעדות הטובות ביותר בעיר אלא גם לאחת המסעדות האיטלקיות הכשרות המובילות ביותר בארץ.
טעימות מהתפריט: כרובית קריספי - כרובית מטוגנת בטמפורה. מוגשת בליווי קרם שום; פיצה יוונית עם רוטב עגבניות עשיר, חציל קלוי, פטה, שרי וזיתי קלמטה, וסופלה אלפרדו לעיקרית - פונדנט שוקולד חם עם טראפל שוקולד לבן בתוכו בציפוי של גנאש שוקולד חלב ובליווי גלידת ווניל.
היקב, גד מכנס 6, נתניה. 053-9442775

 איטלקי כשר וטוב. מנה ביקב (צילום: באדיבות המקום)

אלבמה
במסעדת אלבמה הצנועה שבנתניה לא תמצאו תפריט משקאות, גינונים מיותרים או עיצוב עוצר נשימה. מה שכן תמצאו בהיכל הבשרים המצליח זה אווירה לא מעונבת, כמויות בלתי נתפסות של נתחים אימתניים והרבה חיוכים מאוזן לאוזן. אלבמה נפתחה ב-2009 וכמעט בלי יחסי ציבור הצליחה לצבור לעצמה קהל מעריצים נלהב ונאמן שמגיע אליה פעם אחר פעם מכל רחבי הארץ כדי לפגוש בצלחת נתחים מעושנים איכותיים כמו סינטה, שייטל, צוואר לבן ונתח קצבים. יבש לכם בגרון? את השתייה תביאו מהבית או מהקיוסק הקרוב.
טעימות מהתפריט: לכו על ארוחת טעימות הכוללת את כל הנתחים בתפריט בתוספת מגוון פתיחים כמו כרוב כבוש, סלט ירקות ותבשיל קדירה של שעועית עם בשר ותפוחי אדמה במעשנה.
אלבמה, פנקס דוד 47, נתניה. 053-4362880

לחם בשר
סניף נתניה של רשת רק בשר נפתח לקראת סוף 2016 והסתמן כסיפור הצלחה תוך זמן קצר מהרגע שבו נפתחה הדלת לראשונה. המסעדה המצליחה משתרעת על שטח של כ-350 מ"ר ובדומה לשאר הסניפים של הרשת הקרניבורית, גם היא מגישה לסועדים מגוון רחב של נתחים מובחרים ולחמים טריים הנאפים במקום בטאבון לוהט. הסניף כשר למהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף וניתן להפיק במקום אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 40 סועדים בחדר הפרטי או עד 80 סועדים בחלל המסעדה.
טעימות מהתפריט: קרפצ'יו סינטה עם בלסמי, פיסטוקים וארוגולה עם לחם הבית (פוקאצ'ה אפויה בטאבון בליווי מטבל); סנייה טלV - ראגו טלה, גרגירי חומוס, צנוברים, קרם חצילים ותבלינים ארומתיים, ואם יישאר לכם מקום לקינוח, דברו על כך עם המלצר/ית שלכם.
לחם בשר, שדרות עובד בן עמי 10, נתניה. 053-5495229
להזמנת שולחן בלחם בשר

 סיפור הצלחה עוד מהפתיחה. מנה בלחם בשר (צילום: באדיבות המקום)


קינג ג'ורג'
רשת קינג ג'ורג' התחילה את דרכה לפני קצת יותר מעשור (בשנת 2005) ואילו כיום היא מונה שבעה סניפים בפריסה ארצית. בדומה ליתר סניפי הרשת, הפועלים ברמת גן, חולון, פתח תקווה, ירושלים, אשדוד וראשל"צ, גם בסניף נתניה תמצאו מגוון רחב של מנות מוקפדות במחירים הנעים בין 85-18 שקלים בלבד. בתפריט העשיר של קינג ג'ורג' מככבות מנות פופולאריות כמו סטייק פרגית במרינדת הדרים ובזיליקום, קבבוני בקר עסיסיים ומבחר קינוחים קלאסיים כמו עוגת ביסקוויטים, קראמבל תפוחים ועוגת שוקולד פאדג'. בסניף נתניה של רשת קינג ג'ורג' ניתן להפיק אירועים מכל הסוגים בהיקף של עד 100 סועדים.
טעימות מהתפריט: סיגרים ממולאים בשר בקר טחון, טחינה ועגבניות מגורדות, מוגש עם סלט חמצמץ; סטייק אנטריקוט על הגריל, שום קונפי, עלי טימין, רוטב ציר בקר, סלט עלים ותוספת לבחירה; וקרם ברולה לקינוח.
קינג ג'ורג', גיבורי ישראל 5, נתניה. 053-9372453

שלושת הקצבים
מסעדת שלושת הקצבים הוקמה על ידי משפחת קצבים נתנייתית, המחזיקה בנוסף בבעלות על אטליז בוארון המתגאה ביותר מיובל של פעילות קרניבורית במיוחד. לצד הנתחים המובחרים שמגיעים ישירות מהאטליז המשפחתי, תמצאו בתפריט של שלושת הקצבים מגוון מנות מפתיעות כמו אגרול אבוקדו ופטריות בציפוי פריך ממולאות בבשר עגל. בשלושת הקצבים ניתן להפיק אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 50 סועדים, בחדר ה-V.I.P המאובזר.
טעימות מהתפריט: פטריות פורטובלו צלויות לראשונה, מדליוני פילה מיניון 330 גרם לעיקרית ומילפיי ברולה לקינוח - שכבות של קרם ברולה וניל וביניהן טווילים של בצק עלים מקורמל.
שלושת הקצבים, ברקת ראובן 16, נתניה. 053-9377038

 יד ראשונה ממשפחת קצבים. נתחי בשר בשלושת הקצבים (צילום: באדיבות המקום)

רובינשטיין
מסעדת רובינשטיין, בדומה למסעדת שלושת הקצבים, היא מסעדה שנמצאת בבעלותה של משפחה שמבינה דבר או שניים בבשר. למעשה המשפחה החלה לעסוק בתחום כבר בשנות ה-60, בתקופה שבה סנדו רובינשטיין עלה ארצה מרומניה ופתח את מפעל עיבוד ועישון הבשר שלו, בימים שבהם כמעט לא ניתן היה להשיג כאן בשר לבן. בניו של סנדו, קרול ויוחאי, הקימו את רובינשטיין לפני קצת יותר מעשור ומאז היא מככבת באופן קבוע ברשימות המדרגות את מסעדות הבשרים הטובות ביותר בארץ.
טעימות מהתפריט: פטה כבד עוף עם חמאה בליווי ריבת בצלצלי שאלוט, ריבת עגבניות שרי וצנימי בריוש ביתיים; פלטת הטחונים - המבורגר, המבורגר איטלקי, המבורגר מקסיקני, צ'וריסוס וקבב, וקוקילידה במילוי גלידת נוצ'לה עם גנאש שוקולד ולרונה.
רובינשטיין, גיבורי ישראל 17, Y סנטר פולג, נתניה. 053-9419245
להזמנת שולחן ברובינשטיין

 מבינים דבר או שניים בבשר. נתחים ברובינשטיין (צילום: באדיבות המקום)

B12 meat station
אם הייתם זקוקים להוכחה נוספת לכך שתושבי העיר נתניה הם מחובבי הבשר הגדולים ביותר בארץ, אז קבלו בבקשה את מסעדת b12 meat station, שעימה בחרתם לחתום את הרשימה. על מסעדת b12 meat station, אחראים האנשים המוכשרים שהביאו לעולם את מסעדת אלבמה, שפיתחו שיטה ייחודית ליישון, חיתוך וצלייה של בקר. הנתחים המובחרים של b12 meat station מגיעים מבתי המטבחיים המובחרים של רמת הגולן תוך הקפדה יתרה על שימוש בזני בקר מגידולים מקומיים בלבד. יש רק לציין שבניגוד למקובל במסעדת אלבמה, ב-b12 meat station, אפשר להזמין משקאות קלים ואלכוהוליים מתפריט השתייה.
טעימות מהתפריט: מינוט סטייק - 150 גרם של נתחים משתנים פרוסים דק, ו/או בריסקט מעושן - 150 גרם של נתחים מובחרים מעושנים; שרשרת פילה בקר 340-300 גרם - רצועה מובחרת בחלקה האחורי של הפרה לצד הפילה, וצ'אנקי נאטס לקינוח - אצבעות שוקולד וחמאת בוטנים.
B12 meat station, גיבורי ישראל 22, נתניה. 053-4277446

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
b12 meat station בנתניה
053-4277446
רובינשטיין  בנתניה
053-9442773
שלושת הקצבים בנתניה
הזמנת שולחן
053-9377038
קינג ג'ורג'  בנתניה
053-9372453
היקב  בנתניה
053-9442775
מוג'ו בנתניה
053-9442991

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?