נגישות
נגישות

דלידה: ההפי אוור הכי שווה באזור לוינסקי

עם הרבה וייב טוב, ריקודים ספונטניים ודלידה אחת שמחברת בין עולמות מגוונים – המקום הכי צבעוני בשוק לוינסקי מזמין אתכם לא לוותר על רמה גבוהה וליהנות מהחוויה הכי מחבקת ומזמינה באזור

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 03/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שוקק בלווינסקי. מסעדת דלידה (תמונה: באדיבות המקום) שוקק בלוינסקי. מסעדת דלידה (תמונה: באדיבות המקום)

עולם המסעדנות צועד כבר שנים בעקביות ממחוזות הפיין דיינינג לעבר מחוזות הקז'ואל דיינינג. מה שאומר שאנשים מכל העולם, וגם בארץ בהתאמה, מחפשים פחות כללי טקס מהודקים עם מפות לבנות מעומלנות, שקט מופתי ושירות מנוכר ורשמי, ויותר אוכל פראי, מלא תשוקה וחוויה נינוחה וטבעית. דוגמה בולטת ושווה ביותר בסצינה המקומית היא דלידה בשוק לוינסקי, שפועלת ושוקקת משנת 2013 בהצלחה, ומפיחה מאז ועד היום הרבה וייב טוב באזור שנחשב בעבר מנומנם-עד-לא-פעיל בשעות הערב.

כיף ושמח פה
אז דלידה היא מקום כייפי באמת, שמח וצבעוני המורכב מחלל פנימי אפלולי למדי נטול מחיצות או פאר מיותר, חצר נחמדה ושלוחה קטנה ואינטימית מעבר לכביש – הבר של דלידה. אפשר וכדאי להגיע לכמה שעות וליהנות ממסלול ההפי האוור שמתחיל בדלידה ב-17:00 עם 50% על תפריט האוכל הקבוע ודיל של 1+1 על כל בקבוקי היין. סיימתם לאכול טוב והערב עוד צעיר? תוכלו לנדוד בכיף לבר הבוטיקי שבו נערך Happy Hour בשעות 20:00-19:00 באמצע השבוע. שם מוגשים הדרינקים לצד מנות אוכל קטנות, רעננות וסקסיות.

מה זה אומר להעביר ערב בדלידה? שירות לא מכופתר, פסקול מוזיקלי מדויק ואווירה משוחררת. ותיכף נגיע גם לאוכל הייחודי של המקום. חלק גדול מהצלחת המקום נעוצה במיקום – שוק לווינסקי בדרום תל אביב. "זיהינו את שוק לווינסקי כמקום אורבני נסתר שיש לו פוטנציאל ליצור מקום בילוי לא שגרתי", מספר קובי ממן, אחד מבעלי המקום, "חלק מהפרודוקטים למנות מגיעים מהשוק הסמוך, כשהם טריים ואקזוטיים. המנות נוצרו בהשפעת מטבחים ערביים, איטלקיים וצרפתיים שרוקח השף דן זוארץ - אז החיבור טבעי וברור. חלק מהמנות בתפריט נוצרו בהשפעת עדות שונות שמרכיבות את השוק, למשל גבינות מיוון, בצקים מתורכיה וכך הלאה".

אקזוטיקה של טעמים. מנה בדלידה (צילום: באדיבות המקום) אקזוטיקה של טעמים. מנה בדלידה (צילום: באדיבות המקום)

ואכן לצד המנות הקבועות, שחלקן כבר הפכו אייקוניות (היי ברולה פלפלים חריפים ופטה; לב טלה; פסטה של אמא אידיאלית; סטייק בריוש ומח עצם; קציצות דגים ופירות ים ועוד כמה) יצר השף דן זוארץ תפריט עונתי שמשתנה ארבע פעמים בשנה. כמו התפריט ששם דגש על חיבורים ודיון בין עולמות קולינריים, כך גם הסביבה שבה פועלת דלידה, שאגב יש לה אישיות אמיתית – דלידה נולדה במצרים להורים איטלקיים והיגרה לצרפת. "רצינו ליצור קונטרסטיות באזור די קשוח בשעות הערב והלילה, אחרי שהדוכנים נסגרים", אומר ממן, "פתחנו דלת למקום ששואב אותך לחוויה, מחבק ומזמין, מאוד שירותי, מאופיין באווירה משפחתית ומשוחררת וכל זה מבלי לוותר על רמה גבוהה באוכל, שבאה בלי הטקסיות והמרחק שיש בין הלקוח למוצר במסעדות רבות אחרות".

מה דעתך על השוק כמעוז קולינריה ובילוי בערב?
"בעקבותינו נפתחו עוד כמה מקומות והיינו רוצים שייפתחו עוד ותהיה עוד תנועה. במהלך היום מדובר באזור שוקק ומלא חיים. הקהל בערב אקלקטי ומגוון וזה מגניב כי דלידה והבר יכולים לספק קשת של חוויות ובילויים עם אוכל לא בנאלי כמו אוכל צרפתי או איטלקי קלאסי עם גימורים ערביים, מזרח תיכוניים או ישראליים. העניין נמצא בשילובים", מוסיף ממן.

לנשנש בכיף. קינוחים בדלידה(צילום: באדיבות המקום) לנשנש בכיף. קינוחים בדלידה (צילום: באדיבות המקום)

אז אפשר להגיע לכמה נשנושים לצד דרינק או לארוחה מלאה עם שלל מנות מעולמות שונים אך משלימים. מי שמתקשה להחליט מוזמן לארוחת טעימות המכונה "מועבט" (החל מ-173 שקלים לסועד, מארבעה סועדים ויותר).

המלצרים והמלצריות כאן הופכים במהרה לחברים טובים, לא נדיר לקבל צ'ייסרים ופינוקים על חשבון הבית, וריקודים ספונטניים הם די עניין שבשגרה בערבים מוצלחים ממש -  כך שהחיוך לא יירד לכם מהפנים גם כשרמת האלכוהול בדם תתפוגג.

דלידה, זבולון 7, תל אביב, 053-7104610,

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דלידה בתל אביב
053-7104610

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?