נגישות
נגישות

דוריס קצבים: הממלכה הקרניבורית של זכרון יעקב

שרקוטרי מקצועי, נתחים משובחים, גלידה בתוצרת עצמית והרבה רוחב לב - במקדש הבשרים של דוריס קצבים לא מתפשרים על דבר, ומספקים חווית בשרים נהדרת ששווה את המחיר

מסעדות בצפון המסעדות של rest
מור אריאל אמסילי
תאריך פרסום: 06/11/2018, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 חגיגה של בשרים עסיסיים. דוריס קצבים (צילום: באדיבות המקור)

יש ימים שבהם אני מתעוררת עם חשק לבשר והרבה ממנו. בימים כאלו אני חשה שאם סטייק עסיסי לא יבקר בקיבתי בשעות הקרובות, לא יהיה קץ לאומללותי. אם נקניקייה דשנה לא תנחת בצלחתי בהקדם, לא מומלץ להיות בקרבתי ביום שכזה. למזלנו, זה לא קורה הרבה. אני בהחלט יכולה להסתפק בקיש וסלט לארוחת הצהריים לרוב, אבל כשהקרניבוריות תוקפת אותי - שומר נפשו ירחק, או לפחות יזמין לי איזה סטייק טוב.

ביום חמישי האחרון התעוררתי קרניבורית לחלוטין. מהרגע שנגסתי בתפוח הירוק והאומלל, שמשמש כארוחת בוקר בימים קשים, לא יכלתי לחשוב על דבר מלבד הבשר שכה מתחשק לי לבלוס. בחרתי ביעד לא שגרתי וקצת מרוחק, כזה שכבר רציתי לבדוק לפני זמן רב ולא הסתייע בידי מפאת מרחק / עצלנות / החיים עצמם.

על דוריס קצבים בזכרון יעקב שמעתי רבות בעבר והשבוע החלטתי שהגיעה העת לעשות מעשה. חדל פטפטת - הגיע זמן לעיסה. לדוריס קצבים יש סניף בראש פינה, אך בחרנו כמובן בסניף הקרוב אלינו בזכרון. המסעדה חולשת על מתחם ענק ברמת הנדיב בזכרון יעקב. המתחם מורכב מהשרקוטרי - בו מוכנות כל הנקניקיות במקום, מגלידריה שבה עומלים על הכנת גלידות מצוינות וכמובן מהמסעדה עצמה שבה עומלים על צליית סטייקים מופלאים, המבורגרים נהדרים ונקניקיות איכותיות - על כך נרחיב מיד.
 תוצרים מופלאים. דוריס קצבים (צילום: באדיבות המקום)

המתחם הגדול של דוריס קצבים הוא לא מתחם שעוברים בו "על הדרך". שווה וכדאי להגיע במיוחד, גם אם השביל המוביל לשם נראה כמו דרך עפר מוזרה והשלט לא כל כך מואר. אך כשתיכנסו למתחם תגלו ממלכה קרניבורית קסומה ורחבת ידיים. בדיוק מה שחיפשתי ביום חמישי מעט קודר של תחילת החורף. הכרובית המטוגנת הטעימה שטעמנו בהתחלה שימשה לפתיחת התיאבון, אבל אני לא בטוחה שמנה ראשונה היא בכלל רעיון טוב, בהתחשב במנות העיקריות המפתות כל כך. חלק מהעיקריות יוצאות ישירות מהמעשנה הענקית של דוריס שמפיקה כאמור תוצרים מופלאים. סיפרו לנו כאן גם שבחודש נובמבר, חברי המועדון ייהנו מ- 11% הנחה על כל מנות המעשנה - עוד סיבה למסיבה והנאה בטוחה.

לא רואים את הסוף
החלטנו להתחיל במנה שהתיאור שלה בתפריט קרץ לנו עד מאוד. תחת הכותרת "בשר שאוכלים ביחד" הופיעה מנה בשם דואט של שרקוטרי ומעושנים זוגי. לתומנו, חשבנו שתהיה זו מנה ראשונה, שאחריה נאכל לנו סטייק קטן. כמה דקות אחרי, התברר לנו כי היינו תמימים: הדואט הממזרי הזה התגלה כמגש מטורף של צלעות טלה מעושנות, כתף בקר מעושנת, בריסקט מעושן, נקניקיית בקר חריפה, נקניקיית וינר בצל, חלת בצל וצ'יפס. בחיי שהרגשתי כמו ילדה בחנות צעצועים מול המגש המהמם הזה, מה גם שכפי שאנחנו זוכרים מהמערכה הראשונה, הייתי בקרייבינג קרניבורי מטורף. אכלנו ואכלנו ואכלנו. המגש הזה הוא נס פך השמן. שווה להתעכב בעיקר על הבריסקט המושלם והנקניקייה החריפה והשמנמנה שהוציאה אותנו מכלינו.

 יספק כל קרניבור. דוריס קצבים (צילום: באדיבות המקום)

לא הכל ביום אחד
מעולפים, מובסים ושבעים הבטנו זה בזו, כשבינינו יושב מגש רבע מלא. לא ככה אנחנו מכירים את עצמנו (ועוד חשבנו שנצליח לדחוס עוד סטייק!) אין ספק שבדוריס קצבים נותנים תמורה יוצאת דופן ל-190 שקלים שעולה המגש הזה - אני מתחייבת שלא תוכלו לזוז אחריו. על כן אל תבנו על הסטייק, או שתאכלו אותו לפני, או ביום אחר, או בעשור אחר. חוץ מזה שגילינו בשלב הזה שהסניף השיק תפריט משלוחים חדש לכל זכרון והסביבה, כך שאם בא לכם לאכול המון בשר בפיז'מה מול הטלויזיה - זו גם אופציה.

רציתי לומר שגם קינוח לא צריך, אבל הגרגרנות היתה חזקה מאיתנו, מה גם שכפי שכבר דיווחנו - את הגלידה מכינים כאן במקום ולכן אין מנוס. הקינוחים של דוריס קצבים אינם מתוחכמים, אבל הם עושים את העבודה ביג טיים. בחרנו ב"מותק של מלוח" - גלידת שוקו וניל מקושטת ברוטב בוטנים מלוחים ומקורמלים בשוקולד, הרבה קצפת ורוטב שוקולד. קינוח פשוט כזה של פעם, אין כאן מצע קולי דובדבנים או עוגיית מקרון באמצע, אבל ת'כלס מדובר בגלידה, בוטנים וקצפת. לא צריך הרבה יותר לקינוח של ארוחת בשרים משובחת. גם אם אתה בן 3 וגם אם 33.
 הכנת הבשר בעיצומה. נתחי בשר בדוריס קצבים (צילום: באדיבות המקום)

חשבון בבקשה:
כרובית מטוגנת עם טחינת עשבי תיבול - 39 שקלים
דואט שרקוטרי ומעושנים זוגי - 190 שקלים
קינוח "מותק של מלוח" - 39 שקלים
סה"כ: 268 שקלים

דוריס קצבים, הכרמל והסביבה, 053-4362864

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי