נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

כבר שנה שבצפון מתפשטת שמועה על מסעדה מיוחדת שהוקמה ביסוד המעלה, הציר הראשי המקשר בין יישובי הצפון היפה של ישראל. דיבורים על אוכל משובח, סימפוניה של טעמים וארוחות שהחלו באווירה רגועה ונעימה והסתיימו בחגיגת ריקודים סוערת על שולחנות. על שמועות כאלו לא עוברים לסדר היום. אז הלכנו לבדוק במה מדובר.

מי שיזמו, הקימו ומובילים את המסע הקולינרי המרשים הזה, הם שני השפים של המסעדה: אורי אביטן ואביחי עזרא, המתהדרים ברקורד מרשים של הפקות אירועים קולינריים פרטיים ברחבי ישראל. החזון שלהם, להביא לתושבי הצפון חוויה המשלבת אלמנטים של הפקת אירוע ומטבח צרפתי עילי מוקפד, מחומרי גלם טריים, בהם בשר בגידול מקומי של רמת הגולן ומבחר קוקטיילים מיוחדים ויינות בוטיק ישראליים.

״אנו מאמינים שארוחה במסעדה היא אירוע מיוחד״ אומר אורי אביטן ומוסיף: ״אנשים מתארגנים ויוצאים מהבית, לא רק כדי לאכול טוב, אלא גם כדי לשנות אווירה, להטעין מצברים, לבלות ולהתפנק. קיבלנו החלטה להביא את הניסיון והכישורים שלנו בעולם ההפקות והאוכל, כדי לייצר לתושבי הצפון מקום שאליו יוכלו לצאת לבלות, לאכול טוב ולחזור הביתה בתחושה שעברו חוויה אחרת, מלאה ומרגשת״.

ואמנם, כבר בכניסה למסעדת NICE TO MEAT, המעוצבת בטוב טעם צרפתי קלאסי, אנחנו מבינים שזהו לא רק מקום שמציע אוכל טוב, אלא אירוע - חוויה גסטרונומית יוצאת דופן, שכולה חגיגה לחושים, לגוף ולנשמה.

לצלילי בלוז מרגיעים ואווירה רומנטית, אנו מקבלים את המלצת השף ומזמינים קובנה בריוש ריחני, רך וטעים שנאפה במקום, אין ספק - הרף כאן הוא גבוה. מבחר מנות ראשונות עושות דרכן אלינו, בהן קרואסון אסאדו מפורק, חציל עגול שרוף ששמו יצא למרחקים ובצדק, מוגש עם קרם לימון, סילאן ומתובל בתערובת תבלינים דואה מצרית עוצמתית - תענוג גסטרונומי, שמאגד בתוכו את חזון המסעדה של מיזוג מסורות קולינריות מגוונות, לכדי פיוז'ן נועז וטעים.

בנוסף, מגיעים לשולחננו חטיפי עראייס טלה בליווי ריבת בצל וטחינה, ומנת כרוב צלוי בתנור פחמים, ואנו מתחילים לתהות אם יישאר לנו מקום לעיקריות.

ההתלבטות מסתיימת מהר מאד, כששובל ריח הבשר מגיע אלינו ואנו ממהרים להזמין המבורגר NICE TO MEAT - עשוי נתחים משובחים וכבד אווז, ניוקי ציידים, סלט מרענן ופלטת בשרים 900 גרם של שלל פינוקים: צ׳וריסוס עסיסיים, קבבוני השף, פיקנייה, פרגית וירקות על האש, החלטנו לשמור את פלטת הקרניבורים (1.2 ק״ג בשר) לביקור הבא.

לאט לאט, האווירה מתחלפת וצלילי מוזיקה ערבית קצבית הופכים את הערב לתוסס ודינמי. חלק מהסועדים כבר קמים לרקוד, חלקם על השולחן ולמרות הבטן המלאה, אנחנו לא מתאפקים ומצטרפים אליהם. כן, NICE TO MEAT, מתעלמת באלגנטיות מהגבולות המסורתיים של מסעדה.

 החגיגה במקום נמשכת מיום ראשון עד שישי, כאשר בכל ערב מציגה המסעדה קלידוסקופ בלתי צפוי של טעמים, מקצבים וזיכרונות. המסעדה לא רק מאכילה את הגוף אלא גם מזינה את הנשמה, מפתיעה, משמחת ומקסימה אתכם, מרגע הכניסה ועד סופו הבלתי נשכח של הערב. אז NICE TO MEAT - היה הכי נעים להכיר.

המקום מקיים אירועים פרטיים עד 150 איש ובמהלך חודש אוגוסט תתקיים בימי שישי גם קבלת שבת שמחה במיוחד, משעה 12:00 עד 18:00.

מסעדת NICE TO MEAT, יסוד המעלה אצבע הגליל, פתוחה בימים א׳-ד׳ בשעות 11:00-23:00, יום ה׳ 11:00 עד חצות ובשבת משעה 18:00 עד 23:45.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
8
פחות אהבתי
2

כתבות נוספות של מערכת zap rest

Newsletter Icon