נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

מול מימי הכנרת, מלון פרימה גליל משיק את מסעדת הפופ-אפ הכשרה "שולחן גלילי". בימי חמישי בלבד, החל מסוף חודש מאי ועד סוף הקיץ, מסעדת "שולחן גלילי" תציע לאורחי המלון ולקהל המבקרים לצאת למסע קולינרי גלילי מענג וקסום בהשראת המטבח הערבי-מסורתי, במלוא תפארתו.

כחלק מהקונספט, בנתה מסעדת שולחן גלילי תפריט עשיר הכולל פינוקים מיוחדים לצמחוניים ולטבעוניים, במטרה להעניק לכל אחד ואחת חוויה קולינרית ייחודית ומספקת. במסעדה יוגשו מנות מחומרי גלם טריים ועונתיים, עשוית בטכניקות בישול מסורתיות וביתיות.

התפריט כולל מבחר מטעמים שתפקידם לעורר את בלוטות הטעם, כמו מטבלי שום מגולגלים ואפויים בתנור בשמן זית מעודן עם סומק בלדי ספוג זעתר, זיתים סוריים שחורים וירוקים לצד חמוצים ביתיים, דרך תערובת של סלטים, חומוס מסאבחה, חומוס בשר וצנוברים וטחינה חריפה מעוטרת בפטרוזיליה טרייה ושום.

סימפוניית הטעמים ממשיכה עם סלט עגבניות ונענע, חצילים צלויים בטחינה, סלט ג'רג'יר הנחל, סלט טאבולה שקדים, סלט תפוחי אדמה גלילי, מטבעות חצילים מגרים ברוטב שום לימוני חריף וסלט משוויה.

בגזרת המנות העיקריות והתוספות, תתכוננו להתענג על קובה נייה, מגש מפתה של ממולאים צמחוניים, בורגול מג'דרה ותבשיל שומר, בתוספת חומוס בלאדי, תבשיל חוביזה, טחינה סינייה, מסח'אן עוף בסומק, פריקי בשר עסיסי ומקלובה עוף מהבילה. בשיאה של חווית האוכל הגלילית, מציעה המסעדה מבחר מענג של קינוחים מתוקים בהם בסבוסה, קטאייף וקפה אסלי ארומטי עם הל.

חוסאם חורי, מנכ"ל מלון פרימה גליל, מספר על השקת מסעדת הפופ אפ: "הקונספט נבע מהרצון לחלוק את המטעמים המסורתיים של המלון עם קהל רחב יותר, תוך מענה לדרישה העצומה של קהל הלקוחות המוערך שלנו, לאוכל כשר. בין אם אתם אורחי מלון או אניני טעם המחפשים סעודה גלילית יוצאת דופן, שולחן גלילי מבטיח תפריט מגוון ומפתה, מעוצב בקפידה כדי להתאים לכל הטעמים וההעדפות, עם תשומת לב מיוחדת לצמחונים וטבעונים. התכוננו לצאת למסע קולינרי שישאיר אתכם עם זיכרונות מתמשכים וחוויה גסטרונומית עשירה".

אין ספק, בין אם מדובר בטיול משפחתי, עצירה קצרה או שיט רגוע בכנרת, ברור כי מסעדת הפופ אפ: שולחן גלילי - מציעה את התמהיל המושלם לחוויה גלילית מפנקת וקולינריה משובחת. רק תזכרו להזמין שולחן ליום חמישי בשולחן גלילי.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0
Newsletter Icon