נגישות
טלפון המסעדה053-4294171 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

הדסון היא מסעדה בתל אביב, ששמה בחזית שלה את המנות הבשריות, והכל על פי קונספט אמריקני. יחד עם זאת, היא בהחלט מציעה תפריט מגוון ועשיר, המכיל גם מנות של פירות ים ודגים, כריכים וגם מנות קלאסיות עם טוויסטים יצירתיים. מסעדת "הדסון" מתגאה בכך שהבשרים שלה,... לפני שהם מגיעים לצלחות הסועדים, זוכים לטיפול מסור הכולל בחירה מוקפדת של הבשר ושיטות יישון, חיתוך וצלייה. התפריט אף מציע מדי יום מבחר נתחים שהגיעו לדרגת היישון המתאימה, הטובה והטעימה ביותר. גם שאר חומרי הגלם נבחרים בקפידה ובסטנדרטים גבוהים. עוד

מאפיינים נוספים

מסעדת בשרים איכותית - לא להסס
4.75
27/08/18

מסעדת בשר מהטובות שיש בארץ, אני אוהב את הקרפצ'ו שלהם כמנת פתיחה, סטייקים מצויינים, כבר... מספר פעמים שאכלנו שם ואין ספק שנחזור שוב.

mtn-il 44 ביקורות
מסעדה ברמה של הדסון צריכה לדעת להתגבר על משברים!
1.5
04/08/18

לקח לנו שבוע שלם להחליט אם לכתוב ביקורת זו. אנו לקוחות ותיקים של המסעדה ועד עכשיו נהנינו... בכל הפעמים שסעדנו כאן. לכן עצוב לנו שהפעם המסעדה הייתה כה רחוקה מציפיותינו. הזמננו שולחן לשעה 14:30 לשני זוגות. הגענו טיפה לפני הזמן. עשינו את ההזמנה כ~10 דקות אחרי ההגעה. בשעה 15:15 בערך התחלנו לדאוג, כי המנות הראשונות לא הגיעו עדיין. ביקשנו מהמלצר שעבר לידנו (המלצר שלנו נעלם, הסבר בהמשך) שיבדוק מה קורה. הוא לא חזר אלינו. מלצרית אחרת, שוב אין תגובה. כשעה אחרי ההזמנה הגיעה לשולחן מנה ראשונה כפיצוי על האיחור, שאר המנות הראשונות הגיעו כמה דקות מאוחר יותר. כחצי שעה לאחר מכן הגיעו התוספות למנות העיקריות והמלצר (עמרי) אמר לנו שכבר יגיעו העיקריות. אחראי המשמרת הגיע אלינו והסביר שהמלצר שלנו שקיבל את ההזמנות התעלף ופונה לבית חולים. זו לדעתו הסיבה לעיכובים. הסבר מגוחך שלא התקבל על דעתנו ולא שינה את העובדה שהעיקריות עדיין לא הוגשו. כ~10 דקות לאחר מכן הגיעה העיקרית של הזוג השני, שלנו עדיין לא. ההזמנה שלנו הייתה אנטריקוט 800 גרם מדיום. נו, בסוף הגיעה המנה שלנו. במבט ראשון הבננו מה קרה. הנתח פשוט ניסה לברוח מרוב שהיה חי. ויכוח עם עמרי שזה חי ולא קרוב אפילו למדיום. בסוף חזר למטבח וחזר אלינו ללא שינוי. כאן שוב הופיע אחראי המשמרת והציע להגיש לנו מנות אחרות. החלפנו לשני אנטריקוט עם עצם. אכלנו בשביל לא להשאר רעבים. חברינו הזמינו קינוחים וקיבלו אותם די מהר.... הללויה! החשבון שהוגש לנו היה ברובו ביטולים, 435 שקל בסה"כ. לפחות זה, אבל לא לזה ציפינו מארוחה במסעדה יקרה ויוקרתית. השארנו 600 שקלים להסביר שלא באנו לחסוך. לא נהנינו!!!

יצחק 3 ביקורות
מסעדת בשרים כמו שמסעדת בשרים צריכה להיות!
03/07/18

לא פעם ראשונה במסעדה ובטוח לא אחרונה! אווירה נעימה מחירים מעולים שירות מהיר ומקצועי עם... המון חיוכים וסיבות רבות להמשיך ולהגיע!

דניאל 2 ביקורות
טעים, מנות לא גדולות, יקר בצורה שערוריתית
2.25
27/12/17

נתחיל מהשורה הסופית: 1,100 שקל (לפני טיפ), משפחה בת 5 נפשות, שתיים מהן טעמו רק מעט. מטרת... האירוע: חגיגת יום הולדת 18 לבת הצעירה. הוזמנו: מנה ראשונה אחת, בקבוק יין קטן אחד, שתי נתחים מיוחדים של בשר (לפי המלצת המלצר, שהיה אסרטיבי במיוחד), להם התלוו 4 תוספות קטנות ומנה אחרונה אחת. חזרנו הביתה רעבים. הבשר אמנם טעים, אבל ביחס הנאה-עלות: שערורייתי. למען סבר את האזון: משפחה זו שהתה בארה״ב שנים רבות. נהגה לאכול במסעדת בשרים, וקיבלה עודף מ-100 דולר. אכזבה ענקית.

Haim מבקר מתחיל
ואווו
08/12/17

הגענו לחגוג כל המשפחה יום הולדת. לעיקריות הזמנו נתחי שייטל, לונג איילנד ואנטריקות - המנות... היו מדהימות. האווירה הייתה יוצאת מן הכלל ואהוד המלצר היה מדהים. ללא ספק אחת המסעדות הטובות בארץ. לא כ"כ זול, אך בשביל אייכות צריך לשלם. מומלץ בחום

איתי 3 ביקורות

תפריט מגוון
הצג עוד חוויות

כתבות שנכתבו על המסעדה

נתח בשר במסעדת NG (צילום: באדיבות המקום)
סטייק עסיסי במקום של בשר (צילום: באדיבות המקום)
שיפודים במיאזקי שוק צפון (צילום: באדיבות המקום)

מתכננים אירוע?

אירוע מושלם, מתחיל באוכל מושלם. וזה בדיוק מה שהדסון, אחת המסעדות התל אביביות המובילות, מציעה לכם. הדסון היא ה-מקום, ולאירוע... שלכם מגיע רק הטוב ביותר. אז אם אתם רוצים להרשים, אנחנו נשמח לעזור לכם. אצלנו הסועדים נהנים מהבשרים הטעימים והעסיסיים שלנו, לצד מנות אחרות שיצרנו להם אינטרפרטציה מרעננת, וכל זאת בחלל מושקע, שמותאם ל- 120 אורחים ולאירועים מכל סוג שהוא. עוד