נגישות
טלפון המסעדה053-4362880 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

מסעדת אלבמה בנתניה מגישה אוכל דרום אמריקאי, אסאדו ובשרים. אלבמה נגישה לנכים, פתוחה בשבת ואיננה כשרה. ניתן לערוך אירועי צהריים בימים א' - ג' (בתיאום מראש). אלביס פרסלי אמר כי אלבמה היא "מקום בו הבירה קרה, הצלעות עסיסיות והאווירה לוהטת". אין מה לומר:... אלבמה היא ארץ קסומה (מלאת הרים ונהרות) ועשירה (ביערות, בעלי חיים ודגה). ההיסטוריה המורכבת של אלבמה הפכה את המטבח שלה לעשיר במיוחד ומרתק. הבשר באלבמה נעשה בשיטות מיוחדות. ואת כל השפע הקולינרי של אלבמה ניתן לאכול בישראל רק במסעדת אלבמה (בנתניה). תאוות בשרים? אלבמה היא המקום בשבילכם. עוד

TOP 10 המסעדות הנבחרות

מסעדת בשרים הכי טובה בארץ
5.0
29/02/20

היינו באיזור והחלטנו לקחת צ'אנס ,אולי יהיה מקום ,ובכן הצוות היה ממש חמוד ומצא לנו מקום ואיזה כיף זה היה ,לא היתה ארוחת טעימות אז לקחנו כל אחד מנה אישית ,אשתי הזמינה מנה אסדו ואני לקחתי... סטייק סינטה,קיבלנו לשולחן כרוב כבוש ,סלט טרי ותבשיל שעועית עם בשר ,פשוט תענוג ,ואז הגיע הבשר ,וואוו איזה בשר ,האסדו היה מלא טעם ,עסיסי ובשרני עם שומן שהשתלב ,מנה מטורפת ,והסטייק או הסטייק בשר איכותי וטעים עשוי במידה מושלמת .ליד הבשר תפוח אדמה מהאש טעים ומספק, החברה פה יודעים בדיוק מה לעשות עם בשר .אין ספק בכלל ,מסעדת הבשרים הכי טובה בארץ ,בלי שטיקים בלי סיפורים פשוט אוכל מופלא .לסיום קיבלנו צלחת עם טעימות של מלבי ,עוגת גבינה ומוס שוקולד עם קפה .חברים, לא צריך יותר ,הנאה צרופה 1

dnl448 - תמונה
dnl448 מבקר מתחיל
אוכל טוב, שירות - פחות!
2.8
23/02/20

בשר - מעולה, שירות - הרבה פחות! והרי הסיפור המעליב: הגענו חמישה בכדי לחגוג אירוע משפחתי חשוב לו חיכינו, קבענו במיוחד למוצ"ש בכדי שנגיע בזמן רגוע וללא מגבלות זמן. ניגש אלינו "המעשן"... הבחור האחראי על המעשנת, והסביר ולקח הזמנה, לקחנו את מסלול הטעימות. נהננו מהאוכל ואז הגיע שלב הקינוחים והשתיה חמה, כשעה וחצי אחרי שהתיישבנו. בעודנו שותים את התה מגיע ה"מעשן" עם החשבון ביד (מבלי שבכלל ביקשנו!!), אומר לנו שזמננו תם והוא מבקש שנשלם עכשיו, סיטואציה זו יצרה מבוכה גדולה אצל כולם, אבל לא הייתה לנו ברירה אלא לעשות כרצונו. אחרי כמה דקות, בעוד ראש השולחן עדיין מחזיק שטרות ביד ומחשב כדי לשלם, ה"מעשן" החליט להגיע שוב ולתת עוד זירוז- הפעם יותר אגרסיבי!! "אתם ממש חורגים אני נאלץ לבקש שתקומו עכשיו"- פשוט חוצפה. הרי אם היה מחכה עוד 2 דקות כבר לא היינו שם. אציין שמעולם לא נאמר לנו במעמד ההזמנה שהשולחן שלנו עם מגבלת זמן, מה גם שאיש לא עמד וחיכה בחוץ, והמסעדה כלל לא הייתה מלאה! הוא פשוט הרגיש שישבנו מספיק זמן מבלי להזמין עוד ופשוט גירש אותנו בבושת פנים. מר "מעשן", גם אם לדעתך חרגנו בזמן, יש דרך לומר את הדברים ולהתנצל. יצאנו נעלבים, הוא הרס לנו את החוויה, ונשארנו עם טעם רע, נהננו מהאוכל אבל בהחלט לא נשוב לשם ולא נמליץ לאחרים. כל מה שנזכור מהערב שהיה אמור להיות מיוחד - זה את הסיטואציה הזאת. מתאים לו להתעסק עם מעשנת הבשר ולא עם שירות הלקוחות במסעדה.

moshe - תמונה
moshe 123 ביקורות
אחלה מקום לאוהבי הבשר
4.5
12/09/19

הלכנו על ארוחת הטעימות. הכמות והאיכות מצויינים. יש גם תוספותכמו תפוחי אדמה וסלט חופשי ועוד. הנתחים בהחלט מובחריםועשויים היטב. התוספת בין הבסיס למשודרג שווה אך באמת לבעלי כיבולת בלבד... ועלכן שדרגנו רק לחלק מהשולחן. היו ביננו כאלה שלא מתים על בשר בכמויות והאחראי הציע קומבינה הוגנת וראויה להערכה. המחיר לא זול אך לכמותשמקבלים מוצדק. המקום לאמפואר אך התנור הגדול "משדר" רצינות. המיקום במקום די מוזנח באיזור התעשיה אך זה לא אמור להשפיע אם כי היה אחד מאיתנו שזה קילקל לו. נחזור בהחלט

gadyzucker - תמונה
gadyzucker מבקר מתחיל
לא נפלתי, הרגשת פספוס
3.3
25/06/19

נאלצנו לחכות בחוץ הרבה וכך יצא שאכלנו מאוחר. ארוחת הטעימות בסדר אבל לא יותר מזה, חלק מהמנות היה שרוף מידי וחלק נע מידי, לא נפלתי... לא הגענו לשלב הטעימות השני כי הרוב היו שבעים, לדעתי... טעות לחלק את הארוחה ל-2, עדיף מחיר גבוה יותר מהתחלה ולשלב את הבשר "היקר" יותר כבר מהתחלה. מנות הפילה שהזמנו מחוץ לארוחת הטעימות היו בסדר גמור.

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

הצג עוד חוויות

כתבות וסרטונים

חוגגים עם הדוד סם: מסעדות אמריקאיות מומלצות
סטייק עסיסי במקום של בשר (צילום: באדיבות המקום)
המבורגר בבי פי (צילום: באדיבות המקום)