נגישות
נגישות

סילבסטר 2016 במסעדות בתל אביב והמרכז

וואו! נראה שהשנה הסילבסטר הצליח לסחוף אחריו את כל המסעדות ובתי הקפה. הספיישלים חמים, התפריטים לוהטים, והמחירים יצליחו להוציא אתכם מהבית, ולבוא לחגוג את האירוע הכי מנצנץ, וכנראה שגם הכי טעים השנה. יום חמישי, 31.12, במסעדות בתל אביב והמרכז

חגים וימים מיוחדים חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 31/12/2015, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במסעדת אבראג', הממוקמת בכיכר קדומים 6 בתל אביב יחגגו החל מ-21:00 בערב עם קבלת פנים, וברקע הופעה חיה לאורך כל הערב. מנת הדגל (קדירת פירות הים) תוגש בארוחה, והמקום ילבש חג. המחיר: 300 ₪ לאדם, לא כולל שירות.

ב-eve (יד חרוצים 15, תל אביב), מתכננים ערב דראג קווין עם ציונה פטריוט, הופעה של זמרת הבית אפרת, וגם ערן לבון (אלביס הישראלי) יופיע. המלצרים יזמרו וירקדו, הערב יתחיל ב-21:00, והמחיר הוא 100 ₪ לסועד.

באוליברי (אבן גבירול 137, תל אביב) יהיו פינוקים לסועדים: צ'ייסרים, שמפניה בחצות, מוזיקה טובה וספיישלים כמו פסטה ירוקה עם אספרגוס, לבבות ארטישוק, תרד וגבינת ריקוטה פרסקה; לזניית בשר עם דפי פסטה שנעשים במקום; פיצה מקסיקנית עם חלפיניו ועוד.

במסעדת ורד הצלע (קיבוץ גלויות 34, תל אביב) חוגגים בטברנה יוונית עם הזמרת היווניה ארגירו ואנסטיס. החגיגות יתחילו ב-22:30 עד אור הבוקר.

שולה בקיסריה וברעננה חוגגות את השנה החדשה עם תפריט ערב מיוחד שכולל מנות כמו פילה דניס בקרסט עשבי תיבול; ריזוטו חיטה מעושנת ודוקסל פטריות; בריזאולה קרם מנגו צ'ילי, מיקרו מוצרלה ובלסמי תותים ועוד. לתפריט המלא

הרברט סמואל
(קויפמן 6, תל אביב) והשף אדיר כהן מתכננים ארוחת סילבסטר בת 4 מנות – ראשונה, ביניים עיקרית וקינוח. בין הראשונות – דמפלינג של סרטנים כחולים, שקדי טלה לביניים, ביף וולינגטון לעיקרית, ברולה סמי פרדו לקינוח ועוד. המחיר לסועד: 280 ₪ לסבב ראשון, 330 ₪ לסבב שני, שיחל ב-21:15.

הרברט סמואל. צילום: יחסי ציבור
באנג'לינה (הבנים 14, הוד השרון) יחגגו את השנה האזרחית החדשה עם מנות משמחות והרבה יינות טובים. יין מבעבע יוגש לכל החוגגים בחצות. בין המנות בתפריט: טרטר פילה בקר עם כמהין וחלמון ביצה; שרימפס שיכורים בוודקה ושרי; ריזוטו זנב שור ועוד.

206 דגים הותיקה (משה סנה 54, תל אביב) תחגוג עם ספיישלים כמו: קוקי סאן ז'אן עם סלט סלק וקרם פרש; כבד אווז עם קרואסון חמאה, אנדיב צלוי, בלסמי לבן ומייפל; פילה מוסר, מולים, קרם גזר ואפונה בציר דגים, שמנת וזעפרן; לנגוסטין פתוח בגריל וקציפת סרטנים, עם סלט ירוק בצד ועוד. לקינוחים: קרם שקדים אפוי, אגס בתבלינים וגלידת וניל או פס קפה, קרמו שוקולד ופיסטוק חלבי.

במסעדת קלואליס הכשרה (מלון הילטון תל אביב) מתכננים ארוחת שף ענקית, שכוללת פתיח, מנה ראשונה, מרק, מנת ביניים, עיקרית וקינוח. 620 ₪ לסועד.

חגיגות סוף השנה בניחוח איטלקי במסעדת סרדיניה בלב הפיאצה של יפו העתיקה, עם תפריט של איל סבן וברק בז'רנו. התפריט כולל מנות לבחירה: פתיחה, ביניים, עיקרית וקינוח. 220 שקלים למושב ראשון; 250 שקלים למושב שני. בין המנות:
קנלוני פתוח עם רצועות סינטה צרובות ופטריות על רוטב דמי גלאס; קוסקוס כרובית כורכום, סקלופ צרוב ועלי מיקרו; גריסיני עטוף פרושוטו ועוד. 

החגיגות בפרונטו (הרצל 4, תל אביב) ייערכו בשני סבבים, כאשר הראשון יחל בין השעות 18:30-19:30 עד השעה 21:30 במחיר של 280 ₪ לסועד, והסבב שני יחל ב-22:00 עד השעות הקטנות של הלילה, במחיר של 350 ₪ לסועד. תפריט יינות הבורגון (הכולל 4 כוסות יינות) מוצע במחיר של 180 ₪ לסועד. בין המנות: טרין כבד על בריוש עם תפוז סיני ופלפל קמבודי; טרטר שרימפס קריסטל עם קולי עגבניות מעושנות; ריזוטו סרטנים, לנגוסטין וסבידה.

איטלקייה בפשפשים (עולי ציון 16, יפו) תצא בסילבסטר עם תפריט מיוחד של מנה ראשונה ומנה עיקרית במחיר המנה עיקרית: 180 ₪ או 220 ₪ לאדם. בין העיקריות: צוואר טלה עם קרם חציל לבן; פפרדלה עם סרטנים כחולים; פילה בקר עם פולנטה מח עצם ורוטב כמהין ועוד. 

מסעדת לונדון בתל אביב (הרברט סמואל 11) חוגגת עם תפריט מיוחד שכולל מנה ראשונה, ביניים, עיקרית וקינוח ומסיבת ריקודים עם הזמרת ריקי בן בש"ט. בחצות – שמפנייה לכל אורח. בין המנות בתפריט: דג לברק בשום ושמן זית; סביצ'ה דניס וסלמון; פטה כבד עם קונפי תאנים ועוד. 290 ₪ לסועד, לא כולל שתייה ודמי שירות.

מסעדת לונדון נתניה (הרצל 1) גם היא חוגגת עם הופעה חיה. כאן של להקת Voyag. שמפנייה חינם בחצות לכל סועד.

בקלואליס ברמת גן תהיה ארוחה בעלת מספר מנות, וכוסית שמפנייה בחצות. 530 ₪ לאדם. בין המנות: ריזוטו שחור עם תמנונים בגריל; ביסק פירות ים עם בייבי crab cake; פילה בר-ים מצופה בפיסטוקים ושקדים.

קלואליס. צילום: יחסי ציבור
תפריט סילבסטר בביסטרו הכובשים (הכובשים 48, תל אביב) יכלול מנה ראשונה, עיקרית כמו למשל צלעות טלה או נתח קצבים וכבד אווז וקינוח לבחירה. במהלך הערב יוגשו צ'ייסרים על חשבון הבית, יינות מבעבעים ועוד. התפריט יוגש בשני סבבים – 20:00 ו-22:30. המחיר: 216 ₪ לסועד.

מסעדת טאבולה בהרצליה (בן צבי 75) עברה מתיחת פנים לאחרונה, ובסילבסטר היא תחגוג עם הרכב מוסיקלי ברקע וארוחה בשני סבבים: 19:00 ו-21:30. סבב ראשון בתפריט פתוח, מינימום 180 ₪ הזמנה לסועד. חמש מנות ראשונות למרכז השולחן: פלטת פירות ים, פטה כבד, קרפצ'יו, מנת ביניים וכדור סורבה חמצמץ. סבב שני יהיה על בסיס תפריט זוגי בעלות של 516 ₪ לזוג, כולל קאווה או למברוסקו.

ב-ZINC יהיה תפריט סילבסטר ב-150 ₪ לאדם, שיכלול ראשונה, עיקרית, קינוח זוגי ושתייה לבחירה (קלה או למבורסקו/קאווה). בין המנות: ניוקי ערמונים מוקפץ ברוטב חמאה, שום ויין; טבעות פילה בקר ברוטב חרדל-שמנת; ריזוטו כרישה ופטריות.

מסעדת לה ביסטרו בר (הרוקמים 26, מרכז עזריאלי, חולון) חוגגים עם ארוחה מלאה ב-180 ₪ לסועד, הכוללת לחם ומטבלים, מנת פתיחה, עיקרית, קינוח וכוס יין/שמפניה ליחיד או לשולחן - בקבוק יין או למברוסקו. בין המנות: מחבת פירות ים ברוטב יין וחמאה; סטייק סלמון ברוטב נענע; מוס כבד פריזאי ועוד. בערב תהיה הופעה של דוגמנית העל והזמרת הבינלאומית מריה ברלין.

בליליות (דפנה 2, תל אביב) יפתחו את השנה עם ארוחה זוגית, שתכלול קוקטייל פתיחה, מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. 260 ₪ לסועד. בין המנות: טטאקי פילה בקר עם ירקות חורף; 700 גרם אנטרקוט מיושן על העצם; פודינג טפיוקה בחלב שקדים ותותים טריים.

תפריט הסילבסטר של בית איטלקי (פינס 27, תל אביב) יוגש בשני סבבים: 19:00 (340 ₪ לזוג) ו-22:00 (380 ₪ לזוג). התפריט יכלול פוקאצ'ת הבית ומרק ארטישוק לפתיח; עיקרית לזוג + פולנטה וקינוח זוגי. בין המנות: לחי עגל עם גזר צבעוני וקרם תפוחי אדמה; פילה בר ים בקראסט שקדים וירקות גמדיים; נמסיס שוקולד וקצפת.

בקפה יפו (עולי ציון 11, יפו) יחגגו עם עליזה אביב ושמוליק בר עוז בערב נוסטלגי עם להיטי קאנטרי, בלוז ועוד.

ארוחת הסילבסטר החגיגית של מקום בלב (פרדס משותף 5, רעננה) תכלול פתיח, מנה ראשונה, עיקרית וקינוח, ובחצות – כוס קאווה עם פירות יער. המחיר: 250 ₪ לסועד. בין המנות: ריזוטו כרישה, יין לבן, גבינת צאן ותרד; אוסובוקו ביין אדום עם בייבי תפוחי אדמה וערמוני קלויים; כבד אווז צרוב על בריוש, לקט פירות יער ומריחה של שוקולד בלגי.

במסעדת מרתה (אבן גבירול 26, תל אביב) יחגגו את הסילבסטר החל מהשעה 17:00 עם ארוחה זוגית חגיגית ב-370 ₪ שתכלול ראשונה, 2 עיקריות, קינוח זוגי ו-2 כוסות יין. בין המנות שיוצעו בתפריט: טבעות קלמארי קריספיות על חסה מסולסלת; פילה מוסר על קרפצ'יו חציל עם סלט טאבולה; אוסובוקו טלה בבישול ארוך עם ירקות שורש; פילה סלמון עם ריבת עגבניות שרי אניס. 
מרתה. צילום: יחסי ציבור
מסעדת MESSA (הארבעה 19, תל אביב) תציין את השנה האזרחית החדשה עם תפריט שיוצע בערב הסילבסטר החל מהשעה 19:00 וימשיך עם ספיישלים בסוף השבוע (1.1-2.1). בין המנות: עוגת כבד אווז עם קרמבל פיסטוקים, ג'ל מוסקט וקרמל סויה חריף; לוקוס בקראסט פרג, זיתי טאסוס ואבקת "פחם", ממתק תפוז, קרם סלרי ווניל וציר מרלו; אויסטרים עם גרניטה לימון, למון גראס ופלפל שאטה.

מסעדת קיוטו הרצליה (שנקר 7) מקבלת את השנה החדשה עם מנות ספיישל ודיג'יי שינגן לאורך כל הערב. בין הספיישלים: נודלס מידורי קארי ספייסי – אטריות ביצים ירוקות בחלב קוקס וקארי ירוק עם ירקות ירוקים, כוסברה טרייה ובוטנים קצוצים; סשימי רול דגים ואיקרה. בנוסף – מתנות בהזמנת מגשי אירוח הביתה.

במסעדת 2C (קומה 49, מגדלי עזריאלי, הבניין העגול), תחגוג את השנה החדשה עם ארוחת 7 מנות. השולחן יישמר ל-3 שעות, ומי שיקדים לשעה 19:00 יקבל כוס יין נוספת על חשבון הבית. בין המנות: טרטר טונה אדומה בסויה מרין על דף אורז; טורנדו רוסיני על פירה כמהין בזיגוג אמרנה; כבד אווז ועוף במעטפת פאברי עם צנימים וקוויאר בלסמי. חלק מהתשלום יתבצע בעת הזמנת השולחן. טלפון נוסף להזמנות: 054-2333881. לתפריט המלא


מסעדת TYO  (מונטיפיורי 7, תל אביב) מקבלת את פני שנת 2016 בתפריט מיוחד של השף יאמה אוימאודה, הידוע בכינוי יאמה סאן, חגיגת שמפניות ודיג'יי לייב. התפריט יוגש בשני סבבים: 20:00 ב-270 ₪ לסועד, ו-22:00 ב-370 ש"ח לסועד. התפריט יכלול מנות סושי, עיקריות, קינוחים וקוקטיילים מכל העולם.

חבורת אנשי הלילה והמסעדנים חיים לוזון, יקי כביר, שי דוידוף ועדי וכלר מזמינים אתכם להיפרד מול הגלים משנת 2015 ולקבל את שנת 2016 בפלמינגו קפה ופלמינגו בר, הממוקמים במלון הבוטיק החדש  -בראון ביץ' האוס ברחוב הירקון בתל אביב. השף לי עוז מלול יגיש תפריט חגיגי בשני סבבים. הראשון ב-19:30 (250 ₪ לאדם) והשני ב-22:00 (300 ₪ לאדם).

בפאנץ' ליין (הארבעה 6, תל אביב) יהיה מופע סילבסטר מושקע, וארוחת ערב חגיגית בת 3 מנות ושמפנייה בחצות. הארוחה תכלול ראשונה לבחירה, עיקרית, וקינוח. 240 ₪ לאדם. בין המנות: אנטרקוט אנגוס ברוטב פלפלת ויין אדום; פטה כבד עם ריבת בצל ותאנים.

פאנץ' ליין. צילום: דניאל לילה
סעודת סילבסטר חגיגית במסעדת באקארו (זרחין 13, רעננה) ארוחת טעימות בסגנון משתה אבירים בה הגריל-שף מגיש 7 נתחים מובחרים של בשר מעושן בליווי מנות ראשונות, תוספות חמות, יין אדום ושמפנייה במזיגה אישית ללא הגבלה, ומחירים מיוחדים בגזרת האלכוהול. החל מהשעה 21:00. מחיר לסועד : 250 ₪

מסעדת קורדיליה של השף ניר צוק (הצורפים 14, יפו) חוגגת את הסילבסטר עם ארוחה בת 4 מנות ב-295 ₪ לסועד. בין המנות: בלוטין עוף במילוי טלה; וולינגטון פילה בקר; רביולי כמהין בבצק חלבונים.

שיין אנד שארפ (יגאל אלון 65, תל אביב) סוגרים שנה עם תפריט סילבסטר זוגי הכולל מנה ראשונה ועיקרית לבחירה, קינוח סילבסטר זוגי וקוקטייל סילבסטר/ קאווה לנשיקת חצות ב-250 שקל לסועד. בין המנות: טרין כבד אווז עם מוס פיסטוק, קציפת אספרסו וטונקה; סשימי אנטיאס עם קציפת לאבנה וירקות; סלט שרימפס קריסטל עם תותים, אורוגולה וגזר צבעוני. לעיקריות – פטרטרהאוס של 700 גרם (מנה זוגית); פריים ריב; סינטה וכבד אווז על קרם בטטה לבנה; פילה לברק ועוד.

מסעדת הסוהו (בקר 15, ראשון לציון) חוגגת בסילבסטר יום הולדת 15 שנה. אוהל גדול יוקם מחוץ למתחם של הסוהו, עם הופעה של מוש בן ארי ואברהם טל. סושי חופשי כל הערב ודיג'יי לפני ואחרי ההופעה. פתיחת שערים ב-22:00 וההופעה מתחילה בחצות. ניתן להזמין מקום למסעדה לשני סבבים. הראשון ב-19:30 והשני ב-22:00.

סילבסטר במסעדת  LE BISTRO BAR (הרוקמים 26, חולון) מציגה ארוחת סילבסטר ב-180 ₪ לסועד. התפריט כולל מנות פתיחה, עיקרית לבחירה, קינוח ובקבוק יין לכל 4 סועדים או כוס יין/שמפנייה ליחיד. בין המנות: מוס כבד פריזאי עם יין אדום מצומצם וריבת בצל; 300 גרם ניו יורק סטייק עם רוטב ווסצ'סטר וברביקיו; סטייק סלמון ברוטב נענע ותפוזים ועוד.

חוגגים סילבסטר ב-PEPE (הטיילת 17, ראשון לציון) עם תפריט שף זוגי ודיג'יי. הארוחה כוללת פתיח, 3 מנות ראשונות לזוג, עיקרית ספיישל לכל סועד, 2 קינוחים, יין/למבורסקו/בירה חופשי כל הערב. 499 ₪ לסועד. יש להזמין מראש.

במסעדת פרנצ'סקה בראשון לציון יציעו ארוחה מיוחדת ב-249 ₪ לסועד, שתכלול פתיח, מנה ראשונה, עיקרית ו-2 קינוחים לזוג. יין/למברוסקו/בירה יוגשו חופשי לאורך כל הערב, ובחצות תוגש לכל הסועדים שמפנייה. הארוחה תוגש החל מהשעה 21:30.

חוגגים סילבסטר בסושיה בסניף ביתן אהרון. קאווה חופשי כל הערב; מנות סושי ספיישל ואווירה שמחה. המזמינים משלוח יקבלו בקבוק קאווה מתנה בכל הזמנה מעל 100 ₪.

ארוחת הסילבסטר של ג'ויה הרצליה תכלול  כוס יין מבעבע, פוקאצ'ה מהטאבון, ראשונות כמו קנלוני ריקוטה ופרמז'ן עם רוטב דלעת ופקאן מסוכר; סלט קפרזה. עיקריות כמו ניוקי פורצ'יני וערמונים; קנלוני ברווז; רביולי לחי; פילה מולארד ועוד.

במסעדת The local באבן גבירול יפתחו את השנה בארוחה חגיגית עם ספיישלים שיצר השף ערן צור. ארוחה של 180 ₪ לסועד תכלול מנת פתיחה, ראשונה, עיקרית וצלחת קינוחים, בשני סבבים: 20:00 ו-22:00. בין הספיישלים: נתח קצבים על קרם ארטישוק ירושלמי ושום אפוי; סשימי טונה אדומה עם פיסטוקים ברוטב אסיאתי; פטה כבד אווז על בריוש וריבת בצלצלי שאלוט; פילה לוקוס על קרם ירקות שורש וארטישוק אפוי ועוד.

בפורטו בנמל תהיה ארוחה זוגית ב-350 ₪ שתכלול 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות מהתפריט המובחר; שתיה קלה, יין/בירה (כוס אחת לאדם) וקינוח לשולחן.
פורטו בנמל

אגאדיר חוגגים סילבסטר עם ארוחה זוגית ב-239 ₪ או ארוחה ב-129 ₪ ליחיד, הכוללת כוס שמפנייה להתחלה, שלוש מנות ראשונות לבחירה, עיקרית לבחירה הכוללת אנרקוט ברוטב שמנת ופטריות, וקינוח לסיום. יהיו גם מנות לטבעונים כמו שלישיית המבורגר בייבי טבעוני עם תוספות או המבורגר פטריות טבעוני. לתפריט המלא של אגאדיר 

אגאדיר. צילום: רן הלל
מסעדת סילו מדיטליאנו (פארק פרס בחולון) תארח לסעודה חגיגית בניצוחו של השף רובי פורטנוי.. הארוחה תתקיים בשני סבבים: סבב ראשון עד השעה 22:00, 350 ₪ לזוג. סבב שני יחל בשעה 22:00 ויכלול תפריט חגיגי. 400 ₪ לזוג. הארוחה כוללת פתיח מטאבון המסעדה, מנות ראשונות המוגשות למרכז השולחן, מנת פסטה כמנת ביניים, עיקריות לבחירה, קינוח ספיישל זוגי וכוס יין לכל סועד. בחצות יחולק יין מבעבע לחוגגים.

מסעדת השף ARIA (אריא) תחגוג את ערב השנה החדשה עם תפריט מיוחד וסגור של השף גיא גמזו. החגיגות יתקיימו בשלושה סבבים, כאשר הראשון יחל בין השעות 19:00-21:30 במחיר של 350 ₪ לסועד, סבב שני בין השעות 21:30-23:30 במחיר של 450 ₪ לסועד, וסבב שלישי החל מהשעה 23:00 ועד לבוקר 2016, במחיר של 450 ₪ לסועד. בין המנות: דגים ופירות ים על הקרח; סלט שרימפס ויאטנמי; חצי לובסטר בתנור עם פטוצ'יני בציר לובסטר וחלמון שליו.

מסעדת ג'קו מאכלי ים (רחוב החרש 8, אזה"ת רמת השרון) תלבש חג ותהיה מקושטת באווירת הסילבסטר. מוזיקה יוונית ברקע, ובחצות תוגש לכל הסועדים שמפניה על חשבון הבית. הסועדים יוכלו להמשיך וליהנות מהתפריט הרגיל והמוכר. הזמנת מקומות מראש. מינימום הזמנה לסועד 150 ₪.

ג'קו מאכלי ים. צילום: יחסי ציבור
סילבסטר חי בריא במסעדת NG (אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב). יוגשו הנתחים הבאים – אנטרקוט על העצם ופורטרהאוס מחוות מקנה דקל בחבל הבשור וממשק שניידר רמת הגולן (זן סימנטל). המשקים האלו מעניקים לפרות יחס הוגן וראוי, ועומדים בפרוטוקול "חי בריא".

תפריט ערב הסילבסטר של מקס ברנר כולל 3 ארוחות שרינג. ארוחת שרינג תותים זוגית ב-94 ₪; ארוחה זוגית מלאה ב-199 ₪ ומנת טעימות לזוג + שתייה קלה ב-129 ₪.

בערב השנה החדשה תארח מסעדת השף JAJO (מתחם שרונה) שני סבבי אירוח, כאשר הראשון יחל בין השעות 18:00-19:00 ב-200 ₪ לסועד, והשני יתחיל בשעה 21:30 וימשיך אל תוך הלילה, במחיר של 350 ₪ לסועד.

מסעדת דלי אסיאתי (הבנים 2, הוד השרון חוגגת) עם תפריט ספיישלים שיצר השף אלי אדרי. בין המנות שיוגשו: "פו פאד פונג קארי" - מנה תאילנדית קלאסית של קוקטייל סרטנים ושרימפס בקארי צהוב וצ'ילי על בסיס שמנת, מוגש עם אורז לבן מאודה, ולדברי השף אחת המנות האהובות מהמטבח התאילנדי.

מסעדת וינו סוקה (גלגלי הפלדה 7, הרצליה) מתכננת ארוחת גורמה מלאה בניצוחו של השף ליאור משה, ובחצות תוגש שמפניה לכל האורחים. את הארוחה ילווה מופע של הזמר והיוצר ברנרד עידן. הארוחה תוגש ב-2 סבבים: סבב ראשון מהשעה 19:00 עד 21:30; סבב שני מהשעה 21:45 ועד סוף הערב. בין המנות שיוגשו: קרפצ'יו לוקוס עם שמן פיקואל ואבקת הדרים; שקדי עגל צרובים עם קרם חציל לימוני; כבד אווז בעישון עשבים עם בריוש קלוי ומרמלדת חבושים.

וינו סוקה. צילום: דניאל לילה
מסעדות Oban Koban (הארבעה 16, תל אביב) בניצוחו של השף ציון ברנץ, יחגגו את ערב השנה האזרחית החדשה עם תפריט ספיישלים המציע מגוון מאכלי רחוב יפניים. בין הספיישלים: שינג'וקו ראמן עם צוואר חזיר ואצות; סלט אטריות וסבה עם קוביות טונה אדומה; ספייריבס ברוטב שזיפים ועוד.

במסעדת פופינה (אחד העם 3, נווה צדק, תל אביב) חוגגים את ערב השנה החדשה בארוחה בת שבע מנות אותה רקח השף אוראל קמחי. בתפריט: פחזנית פרמז'ן, קוויאר שחור, דג ים כבוש קלות ואבקת פטרוזיליה; קונסומה לובסטר, טורטליני לובסטר, קרם דלעת מעושנת, בייבי לפת מקורמלת; פילה לוקוס צלוי בחמאה, סקלופס, טוויל ריזוטו זעפרן, גזרים ננסיים, וקציפת ראטה- פרמז'ן ועוד. 350 ₪ לסועד בסבב ראשון. 380 בסבב שני.
פופינה. צילום: חיים יוסף
במסעדות טייגר לילי יחגגו את השנה האזרחית החל מ-18:00 בערב עם מנות ספיישל תאילנדיות ותפריט שמפניות מיוחד. בין מנות הספיישל, שיוצעו במיוחד לערב החגיגי הזה: יאם נואט - ראשי קלמארי קריספיים בקמח טפיוקה מוקפצים עם במיה ועגבניות; וון טון פריך במילוי שרימפס וכוסברה ברוטב חלב קוקוס וקארי אדום ועוד.

בלאנטרקוט (אחד העם 28, תל אביב) ארוחה ב-230 ₪ לאדם, הכוללת מנה ראשונה, עיקרית, קינוח ויין הבית/קאווה ללא הגבלה. במהלך הערב תתארח הזמנת ניצן גולן בהופעת ג'אז ובוסה נובה של פעם. בין המנות: פטה כבד ברווז עם ריבת תפוחים; אנטרקוט 330 גרם עם ירקות שורש צלויים ביין.

פונדק דה לוקס (עולי ציון 7, יפו) יחגגו עם שורה ארוכה של נתחים מעושנים, מעדני שרקוטרי תוצרת הבית ומנות צד מיוחדות. יוגשו פאטה צ'יצ'ולו – כתף בבישול ארוך עם ציר ושומן; פלטת שרקוטרי; שוק טלה ללא עצם; אסאדו עגל מעושן על העצם ועוד. 
 
במשק ברזילי (אחד העם 6, תל אביב) חוגגים את השנה החדשה עם ארוחה טבעונית בת 5 מנות, המורכבת ממנות הדגל של המסעדה, וכוללת גם קאווה מבעבעת ואווירה מיוחדת. הארוחה תוגש בשלושת הערבים האחרונים של השנה: ימים ג',ד',ו-ה'. הארוחה תוגש בשני סבבים: סבב ראשון ב-19:00 וסבב שני ב-22:00. הארוחה כוללת פתיח זוגי, מרק חורף, עיקרית וקינוח. 145 ₪ לסועד.

שתי מסעדות מצדה - קפה מצדה במשמר השרון וביסטרו מצדה בתל אביב חוגגות את 2016 בתפריט ספיישלים. בין המנות הראשונות: סלט אנדיב עם רוקפור וויניגרט ערמונים; סביצ'ה לברק עם ביצה רכה מטוגנת; לחם ספינג' עם שומשום ופיסטוקים; סלט קינואה אדומה עם גבינת טולום. בין העיקריות: אנטרקוט עם חמאה חומה; פילה מוסר בליווי בקצ'וי על קרם חצילים ועלי פסטה. לקינוח: קרם לימון עם שטרויזל שקדים, מרנג וסורבה תות ועוד. 

מסעדת מיטבול (דרך המכבים 8, ראשון לציון) Grill&Dinner חוגגת את הסילווסטר בגדול עם תפריט בוצ'ר 600 גרם הכולל מנה ראשונה, 2 תוספות ןקוקטייל או יין. 320 ₪ לסועד, או בוצ'ר פילה במשקל 600 גרם עם אותן תוספות ב-390 ₪.

פלורנטינה (אברבנאל 56, תל אביב) תקושט באווירת הסילבסטר, ותהיה ארוחת שף במחירים 189-259 שקלים, הכוללת 2 מנות ראשונות, 2 מנות עיקריות, קינוח זוגי ובקבוק יין או שני קוקטיילים מיוחדים.

במזללה (נחלת בנימין 57, תל אביב) של השף מאיר אדוני יחגגו את סוף השנה האזרחית בסוף שבוע שלם של אווירה שמחה ועם הרבה מנות ספיישלים חגיגיות פרי יצרתם של  השף מאיר אדוני והשף אסף שטרן. בין מנות הספיישל: אויסטרים עם קולי פלפל אדום וגרניטה של ליים; מנת לובסטר על הגריל פחמים בלווי ליגוויני בחמאה נורווגית, כמהין שחורות, מרנייר, חלמון וסלסלת עשבי תיבול; בייבי לוקוס, לפתות, צנוניות וגזרים אורגניים ברוטב בר בלאן ועוד.

ארוחת הטעימות בכתית (נחלת בנימין 57, תל אביב) תוגש בסוף השבוע של ה 31/12/15, וגם בשישי שבת ה 1-2/1/2016. הארוחה מורכבת ממתאבן, מנה ראשונה, מנת ביניים, עיקרית, פרה דיזרט וקינוח. מחיר: 590 ₪ לסועד.

קפה גן סיפור הרצליה וקפה גן סיפור חולון יקיימו ארוחות סילבסטר חגיגיות, הכוללות מגוון מנות מיוחדות בניחוח איטלקי. התפריט כולל: פתיח, מנות ראשונות, עיקרית לבחירה, קינוח ספיישל זוגי וכוס למברוסקו לכל סועד, מחיר: 280 ₪ לזוג. בין המנות: סטייק סלמון בקראסט על ניוקי לימוני; קנלוני בבשמל במילוי תרד, צנוברים, ריקוטה ופטריות; סלנובה בגבינה כחולה עם ויניגרט רימונים ופקאנים ועוד.

>> סילבסטר במסעדות בצפון
>> סילבסטר במסעדות בירושלים והדרום

תמונות בראש העמוד ובעמוד הבית: אילוסטרציה Thinkstock

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?