נגישות
נגישות

פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?

איפה תמצאו את חגיגות הפורים הכי שוות? והיכן מתקיים משתה עדלאידע? לכבוד חג פורים קבלו את המסעדות הכי שוות ליד האטרקציות הכי פורימיות, לחג שמייח ומבדח!

חגים וימים מיוחדים חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 01/03/2023, 13:34
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חג פורים 2023 ייחגג השנה בימים שני- רביעי, 6-8 במרץ ברחבי הארץ עם שפע של אטרקציות, קרנבלים ואירועים מגניבים שיוציאו אתכם מהבית מחופשים ומבסוטים מתמיד! מה בתפריט? חגיגות וכמה שיותר מהן, תחפושות מרהיבות, הופעות של אמנים מובילים, עדלאידעות מטורפות ועוד ועוד. לפניכם מיטב המסעדות והמנות הנמצאות במרחק אוזן המן מהאטרקציות המרכזיות של החג, מצפון ועד דרום, מנות שיפילו את ושתי, ויעשו לאסתר שמייח על הלב.

צילום: שאטרסטוק

פורים בחיפה עם שפע של עם חגיגות וקולינריה לכל המשפחה

ברחבי העיר חיפה תמצאו שפע של אירועי פורים לכל המשפחה – הופעות, תהלוכות, תחרות תחפושות, הפעלות וכמובן המון המון מסעדות מצוינות כדי שתוכלו לבחור  ולהחליט מה הכי מתאים לכם.

 הפנינג פורים ענק של מתנ"ס רמות בגין

שפע של פעילויות לילדים ותחנות הפעלה ביחד עם מופע הפעלה של אופירצ'וק בטטה ומופע מרהיב של קרקס וקסמים "אקרו מג'יק"

מתי? 07/03 בשעה: 10:00

רפאלו – אוכל איטלקי מארץ המגף ברגע שאחרי הקסמים והאטרקציות

לפני או אחרי ההפנינג כדאי לקפוץ למסעדת רפאלו האיטלקית, מקום שיגרום לכם להרגיש שאתם באיטליה בלי צורך בפספורט - בזכות המנות האותנטיות במיוחד.

מה אוכלים? מחבת שרימפס, ארנצ'יני קרודו דג ים טרי עם זרעי עגבניות, טפנד זיתים, טבעות בצלי שאלוט, אגוזי לוז, צנונית, צנוברים וקרם פרש לצד פיצת סלמי פפרוני המופלאה, ניוקי ערמונים ופטריות ופסטת רדיאטורי פילה בקר  -  רצועות פילה בקר ברוטב דמי גלאס עם פטריות, שום, ארטישוק, שעועית ירוקה, כרישה ועגבניות שמש. הילדים מוזמנים לאכול פיצה מרגריטה או את אחת ממנות הפסטה הלא מתחכמות במיוחד, לקינוח אל תוותרו על טירמיסו ועוגת תפוחים מצוינת שתגרום לכם לריב על הביס האחרון. 

צילום: שאטרסטוק

רפאלו. קניון קסטרא, חיפה, 053-8093571

הפנינג פורים בבית נגלר - הפנינג הכולל דוכני איפור, צילום מגנטים, צמר גפן מתוק, פופקורן והופעה של הדוד חיים הידוע והמוכר, לפחות לילדים שלכם - ממש  האילנה דיין של הצאצאים המרוצים.

מתי? 08/03 שעה 15:00, בית נגלר

קרנבל פורים במדעטק חיפה

חוגגים את פורים עם תוכנית צבעונית וססגונית ופעילויות מדע חווייתיות כמו נגינה על קרני לייזר, המדען במסכה – מופע בו תנחשו מי הם המדענים שמאחורי הניסויים המרתקים והפעילות הכי מגניבה של יצירת מסכות לנשף ע"י חיתוך לייזר (לאינטליגנטים שבמשפחה, תמיד יש לפחות אחד כזה) וגם מופע רובוטים משכנע במיוחד בהשתתפות המן הרשע.

מתי? 06/03 בין השעות: 10:00-17:00 , 7-8.3 בין השעות 10:00-18:00

מעיין הבירה למשתה בלי רגשות אשם

אחרי הקרנבל, ההפנינג וכל האיפור שמעטר אתכם כמו זיקיות רעבות הגיע הזמן לאכול ולאכול טוב במעיין הבירה! מעיין הבירה היא אחת המסעדות הטובות והוותיקות ביותר בארץ שקיימת כבר משנת 1962 ומפורסמת בשל האוכל המזרח אירופאי שלה, פולני – רומני, המנות הענקיות והטעימות שלה וגם כדאי לשים לב לעיצוב המיוחד והמהמם של המקום.

מה אוכלים? חובה עליכם להזמין כמובן את צלחת חמוצי הבית, בשרים מעושנים, מנת הקוסטיצה שעשויה מצלע של חזיר, כיסוני בשר ותפוח אדמה ולשון בקר עם שעועית. הילדים יוכלו לעוף על צ'יפס וכיסונים ושניצל בגודל שאינו נגמר ואם ממש בא לכם להיות הורים מתעללים שימו להם על השולחן רגל קרושה כדי שיעריכו את החיים.

מעיין הבירה. נתנזון 4, חיפה, 04-862-3193

עדלאידע הרצליה - בגלל בוחבוט, הצבעים והמאכלים המשובחים

כמו בכל שנה גם הרצליה מתחפשת והופכת את רחובותיה לצבעוניים במיוחד עם עדלאידע צבעונית ומרשימה הכוללת מאות משתתפים, מיצבי ענק בשישה צבעים וסגנונות שונים, משאיות, פסלים, מופעים, בסיום העדלאידע יתקיים הפנינג ענק עם הופעה של אגם בוחבוט.

צילום: שאטרסטוק

מתי? 07/03 החל מהשעה 10:00, נקודת ההתחלה גן בן שפר - רח' סוקולוב 100, עד לרחבת שער העיר, רחוב בן גוריון 22.

צארום, בגלל האוכל התימני המושלם, מנות הילדים המושקעות והתבשילים

אצל צארום יש כל מה שתייר פורימי צריך – תבשילים נהדרים ומשביעים, מאכלים תימנים מסורתיים שתמצאו רק כאן, ושפע של טעמים לצד סחוג וחילבה שעושים עדלאידע בנשמה.

מה אוכלים?  שווארמה מופלאה עם צ'יפס, שיפודי אנגוס וחלאווית לצד שיפוד כבד אווז עם תוספות כמו אורז ושעועית, קוסקוס עם ירקות מבושלים לצד סלטי הבית: חמוצים, קולסלאו, חציל ברוטב עגבניות פיקנטי, סלסה, חילבה וחריף ולא לוותר על מרק הרגל המיוחד של המקום! בגזרת הילדים מומלץ לקחת פיתה תימנית בטאבון, ג'חנון ומלאווח עם צ'יפס בצד.

צארום. כצנלסון 25, הרצליה, 053-7103000

מקס ברנר  - כי אין על שוקולדים וקינוחים למשלוח מנות של החיים

אין מה לעשות, חג פורים הוא חג הילדים ולכן חובה עלינו לקחת אותם לממלכת השוקולד והקינוחים המשמינים ומעולים של מקס ברנר. הביקור במקום מתאים כנקודת עצירה לפני או אחרי הצעידה הססגונית.

מה אוכלים? מומלץ לאכול כמה יותר דברים עמוסי קלוריות וטעמים כדי שיהיה לכם תירוץ הולם לצעוד וכמה שיותר! ולכן מומלץ לקחת כמה מנות שרינג כדי שכולם יטרפו כיאה לשושן הבירה:  - WAFFLECELEBRATION חגיגת וופלים בלגיים: וופל בננה ספליט וקצפת, וופל שוקולד צ'יפס ונוגט, וופל בואנו נוצ’לה המוגשים עם כדורי וופל שוקולד קראנצ'י ושוקולד חם.  SHARING  - מנת טעימות זוגית הכוללת סופלה שוקולד, וופל שוקולד צ'יפס, מיני מילקי מקס עוגיות, קרם נוגט, גלידת שוקולד חלב, פונדו עם דיפ של שוקולד חלב / לבן / מריר, מרשמלו וגרילר לצלייה, מיני מאפינס לטבילה, פירות טריים ושוקולד חם ששופכים מעל. אין ספק שמדובר כאן בארוחת ילדים מושלמת ובריאה נפשית – עבורכם כמובן.

צילום: שאטרסטוק

מקס ברנר. המנופים 8, הרצליה פיתוח, 053-9442623

קרנבל ממלכות ברמת השרון 

עיריית רמת-השרון עורכת השנה קרנבל פורים צבעוני וקצבי הצולל לתוך מחוזות הפנטזיה של אליסה בארץ הפלאות, ממלכת הממתקים, מצרים הקדומה כשעל הבמה יופיעו, בין היתר, רינת גבאי ואנה זק. עוד תמצאו ברחובות רמת השרון עמדות איפור, סדנאות יצירה, הפעלות, תהלוכות, דמויות שטח וכמובן אוכל טעים בשפע!

מתי? 8/03 החל משעה 10:00 בפארק הנצח.

בורגר סאלון – היש צוהלת ושמחה, כמוני המבורגרייה? 

במיוחד לכבוד קרנבל הממלכות מגיע לכם המבורגר מהחלומות עם קציצה איכותית, עסיסית, לחמנייה טרייה תוצרת בית ואת כל סוגי התוספות והטופינג שהמבורגר אוהב לקבל.

מה אוכלים? המבורגר גבינה או המבורגר כפול עם אמנטל, רצועות טלה, אסאדו מעושן ותוספת של צ'יפס, טבעות בצל, סלט כרוב ומנת כנפיים שתעיף אתכם למחוזות השמיים. הילדים ימצאו כאן המבורגר ילדים לצד צ'יפס או שניצלונים ולקינוח עוגת שוקולד מתקתקה עם גלידת בן & ג'ריס  - בהנחה שאתם מתעלמים מהחרם שיש עליהם.

בורגר סאלון. סוקולוב 111, רמת השרון, 053-9387643

תל אביב  - עיר הפורים הנצחית עם שפע הפעלות וארוחות מנצחות

תל אביב, עיר האורות של ישראל, מתקלטת כמה אירועי פורים חינמיים או בתשלום סמלי שאתם ממש חייבים להכיר וגם להגיע!  

קרנבל פורימי חגיגי יתקיים בנמל תל אביב עם הפנינג פורימי חגיגי הכולל מגוון מופעי קרקס מרהיבים, אקרובטים מהפנטים, להטוטנים, ג'אגלרים, אמני רחוב וליצני ענק שיעשו שמייח או מפחיד – תלוי אם אתם מחובבי הליצנים, לצד הפעלות וסדנאות של קצב ותיפוף, ריקודים ועוד.

מתי? 06/03 בין השעות 16:00-11:00, נמל תל אביב

רשל בנמל – אוכל מרוקאי שעושה את ושתי למאושרת

אחת המסעדות שהכי כדאי לקפוץ אליהן תוך כדי פורים בנמל היא רשל, כי כאן תמצאו את מיטב המנות המשובחות של המטבח המרוקאי שמתאימות לכל מי שמעריך אוכל ביתי, מנחם, משביע ומעולה!

מה אוכלים? פרנה עם צלחת חריפים, קוסקוס וסיגר אסאדו המושלם, ובעיקריות אל תוותרו על לחי עגל, צלי כתף ופטריות וצלעות טלה, לילדים יש תפריט מיוחד הכולל קוסקוס קטן עם ירקות או שניצלונים.

רשל בנמל. יקותיאלי יוסף 3, נמל תל אביב, 053-5988739

עדלאידע של אוזניות ביפו העתיקה

סיור קצבי ופורימי במיוחד על תחפושות ועם אוזניות ברחבי סמטאותיה של יפו העתיקה.

מתי? 07/03, בין השעות 10:30-13:30, כיכר קדומים

יפו מתחפשת ליפן 

אירוע מגניב לפורים שמתאים לילדים הוא כיכר השעון ביפו שמתחפשת ליפן. קהל המשתתפים מוזמן להגיע עם תחפושת בסגנון המזרח הרחוק, ולעשות סלפי פורימי עם קיסר וקיסרית יפן לצד אמנים וליצנים שיעשו הרבה שמייח בסגנון יפני, וזאת בשילוב מופע תיפוף יפני, רקדני מחול בוטו, אוריגמי ועוד הפתעות.

מתי? 8/03 בין השעות 11:00-15:00, כיכר השעון ביפו

אלבי – מסעדה יוונית שעושה משתה פורימי כהלכתו

אחרי שחגגתם את חגיגות יפו העתיקה, התחפשתם יפן והדגמתם תחפושות ייצוגיות הגיע הזמן להגיד 'יאסו' לקיבה שלכם שרומזת לכם שהיא לא תפסיק לנדנד לכם לנשנש משהו באופן בהול. אלבי נמצאת בלב ליבה של יפו העתיקה ומתאימה לסעודת מלכים ומלכות לפני או אחרי הפעילויות שלכם ביפו. האווירה שם משוגעת כל יום ובמיוחד בפורים, עם מוזיקה יוונית, אוזו וערק המיובאים מיוון שיעשו לכם חם בלב ובנשמה ושפע של מנות יווניות אותנטיות. אין ספק שאלבי זה המקום הנכון לפורים שלכם.

מה אוכלים? לחם הבית עם חמישה מזטים לבחירה וביניהם כמובן הצזיקי המעולה של המקום הסקורדליה והלבנה, ואז לפתוח שולחן עם בקלאווה טלה, סיגר דגים, עראיס, שוק טלה בבישול ארוך, סופלקי קבב וכמובן ברבוניות. הילדים יוכלו להנות ממאפה פילו, ממגוון הסלטים והמטבלים, הצ'יפס והכרובית וכמובן הקינוח האגדי 'הלו ארטיק' -  3 ארטיקים בטעם לימונערק בציפוי מגנום שוקולד לבן למבוגרים ותותי פרוטי עם קרם מסקרפונה וגלידת תות לילדים.

צילום: אלבי

אלבי. עולי ציון 6, יפו, שוק הפשפשים, 053-9419576

עדלאידע חולון – שיא החגיגות של פורים עם מאכלים טעימים וקירל אחת

אחרי שלוש שנים שהעדלאידע של חולון לא התקיימה בגלל מגפת הקורונה, השנה היא חוזרת ובגדול עם מיצגי ענק של סינדרלה וסוסים מעופפים, קרקס, תהלוכת דרקון ואבירים, אלפי רקדנים, תהלוכת תחפושות ושיא השיאים של האירוע הופעה של נועה קירל. למי שהיה ולבטח למי שלא, מדובר באירוע שהוא לא פחות מחובה לצד קולינריה חולונית מופלאה.

פיצה סנטרל – מסעדה איטלקית מושלמת שעושה עדלאידע

מדובר במסעדה איטלקית שבאה בטוב לכל בני המשפחה עם שפע של מנות איטלקיות מעולות – פיצות, פסטות, סלטים, שיגרמו גם לילד הכי מעצבן שבחבורה להתמוגג מאושר. 

מה אוכלים? פיצה נפוליטנית בטאבון, אמריקן סטייל  - רוטב עגבניות, גבינת צ'דר, טבעות בצל מטוגנות, חלפיניו,אננס אמיתי ורוטב ספייסי, פיצה בוראטה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, ארוגולה, מיקס פיצוחים מתובלים, בלסמי וכדור בורטה או את פיצה מרקטו המיוחדת עם רוטב עגבניות, מוצרלה, בצל אדום, פלפל אדום, תירס ופסטו מעל. לא לוותר על מנת הלזניה והניוקי כמהין המופלאות!
פיצה סנטרל. הרוקמים 26, חולון, 053-7106810

עיראקי – בשרים מושלמים לצעידה על בטן מלאה

מסעדת בשרים מצוינת שמתאימה לקרניבורים מוסמכים וחובבים כאחד עם שפע של שיפודים, המבורגרים סטייקים וכל מה שעסיסי וטעים לצד תוספות אהובות כמו צ'יפס, פטריות על האש, קובה. אנחנו ממליצים על  סטייק אנטריקוט או כבש לקשוחים שבחבורה, שיפודי שקדים, פרגית וכבדים, המבורגר לילדים, קנקן לימונדה ואתם מסודרים לצעידה בצילה של שמש אביבית.

צילום: עיראקי

עיראקי. הפלד 46, חולון, 053-6302298

עדלאידע פתח תקווה - קרקס מדליק, קסמים, בן זיני וקווין רובין האגדי!

עירית פתח תקוה עושה תקווה לתושבי העיר ומבקרייה עם עדליידע צבעונית וחגיגית במיוחד הכוללת קרקס ברחובות העיר עם הופעות רחוב, לוליינים, מייצגי ענק, אקרובטים, הולכי קביים, ג'אגלרים לצד דוכנים ופינות הפעלה לילדים. לאקטיביים שבחבורה מחכה קיר גרפיטי, מתקני ג'ימבורי והופעה היסטרית של בן זיני, ואם יתמזל מזלכם אולי תתפסו איתו איזה 'סלפי' להראות לבוס בעבודה. ושיא השיאים של האירוע הוא כמובן ההופעה של כוכב הרשת קווין רובין וכוכב הילדים מני ממטרה, שימטירו עליכם אבק כוכבים או סתם אבק מקומי – תלוי לאיזה שכבת גיל אתם שייכים.

מתי? 07/03 החל מהשעה 9.00 ועד השעה 14.00, מרכז העיר

בוקריה לבראנץ' המושלם לקראת הדייט עם קווין רובין

רגע לפני הקרקס וההופעות כדאי להתיישב על ארוחת בוקר טובה שתחדיר בכם את המוטיבציה הנכונה לצעוד בשמש, מאופרים ועמוסים בקיטורי ילדים שחם להם/דביק לה וכמה שהם רעבים. בבוקריה תמצאו מגוון של אופציות לארוחת בוקר או בראנץ' היסטרי שמתאימים לכל בני המשפחה, מנות מטורפות שישביעו אתכם עדלאידע.

מה אוכלים? אגז בנדיקט  - לחם בריוש קלוי, רוטב שמנת תרד, ביצים עלומות ורוטב. 

הולנדז מוגש בליווי סלט אישי לאמא שבחבורה, פנקייק בוקריה פנקייק הבית מוגש עם מייפל, שוקולד חלב וגלידה וניל לילדים בשולחן, שקשוקה סיציליאנית מוגשת עם פוקצ'ה וסלט של בוקר רוטב עגבניות ביתי, שתי ביצים, קוביות חציל וגבינת פטה לגבר המתחשב למרכז השולחן שווה להזמין פיצה מילאנו  - פיצה עם רוטב שמנת, מוצרלה, פטריות פורטובלו, שתי ביצים ושמן כמהין יחד עם פיצה פולנטה 3 בצלים -  קרם פולנטה, פרמזן, בצל לבן, בצל סגול ובצל ירוק ופיצה דייגים עם רוטב עגבניות ביתי, מוצרלה טרייה סשימי דג ים.

צילום: בוקריה

בוקריה. דרך יצחק רבין 17, פתח תקווה, 053-9385192

מיט סטיישן – המבורגרים מהממלכה של אסתר המלכה!

אחת האפשרויות היותר מגניבות היא כמובן המבורגר, כי אין על המבורגר לפני הצעידה או אפילו תוך כדי ומיט סטיישן מומחית בעולם הזה. במקום תמצאו מגוון רחב של המבורגרים - המבורגר קצבים - נתחי קצבים, מוגש בלחמנייה המבורגר עם מיונז הולנדי, בצל סגול, עגבנייה, חסה, ומלפפון חמוץ, המבורגר קצבים הוואי - נתח קצבים עסיסי עם גבינת גאודה ופרוסת אננס בצ'ילי, מוגש בלחמניית המבורגר עם מיונז הולנדי, או המבורגר כבש של קצבים - המבורגר קצבים עסיסי עם טעמים מושלמים של כבש מקומי, מוגש בלחמניית המבורגר עם לימון כבוש ביתי, מיונז הולנדי, בצל סגול, עגבנייה צרובה בברביקיו, חסה ומלפפון חמוץ. וכל הטוב הזה לצד תוספות כמו צ'יפס, צ'יפס בטטה, טבעות בצל ופוטטו.

מיט סטיישן. פתח תקווה, 03-6742224

פורים בירושלים עם למעלה מ- 60 אירועים ומאכלים מופלאים

בירושלים מתקיימים השנה למעלה מ-60 אירועים, קרנבלים, עדלאידע בכל פינה ושכונה בעיר ושפע של אטרקציות המתאימות לכל בני המשפחה, כשכל אירוע יותר מיוחד מקודמו וממש קשה לבחור -  בכייף תוכלו להעביר את שלושת ימי החג בעיר שחוברה לה יחדיו;

הפנינג פורים פקטורי במרכז ג'ינוגלי בנושא היער הקסום הכולל  סדנאות: איפור, תחנה להכנת אביזרים לתחפושות , תחנת תיאטרון, תחנת צילום, דוכני אוכל מוזיקה טובה והרבה ריקודים וכיף.

 מתי? 02/03 בין השעות 16:30-18:30

הופעות כיכר ספרא 

אחד האירועים המרכזיים של פורים בבירה הוא חגיגות כיכר ספרא שחוגגת את פורים עם הופעות אמני רחוב, קרקס ואקרובטיקה, הופעה של מיקי ונונו, אמני רחוב, הופעות שינדדו גם למדרחוב בן יהודה.

מתי? 08/03 בין השעות 11:00-14:00, כיכר ספרא

קפה רימון מוסיף המון לחגיגות ולצהלות הקולינריות שלכם

אחד מבתי הקפה הוותיקים של ירושלים הוא ללא ספק קפה רימון שפועל כבר למעלה מ-60 שנה ועד היום משמש כמקום עליה לרגל לירושלמים ותיקים מהברנז'ה של פעם וזו של עכשיו. תמצאו כאן שפע של ארוחות בוקר מופלאות ומקוריות שיטיסו אתכם לאירופה הקלאסית לצד סלטים מפנקים, מאפים ופסטות מושלמות.

מה אוכלים? אם אתם רגע לפני ההפנינג מומלץ לאכול את ארוחת הבוקר 'בנדיקט טרטופו' - ביצים עלומות ברוטב שמנת כמהין על לחם בריוש קלוי, פטריות פורטובלו צלויות ופרמז'ן או את הבוקר הסקנדינבית עם ביצים עלומות, תרד מוקפץ על לחם בריוש קלוי, רוטב שמנת סלק עם פרמז'ן. או לחילופין קחו את טראטין שזה טוסט צרפתי פתוח בלחם פן דה מי עם סלמון או גבינת קממבר צרובה, עם ריבת בצל. הילדים יוכלו להתענג על אחת הפסטות הקלאסיות של המקום ולקנח בקינוח קוקילידה מקומי או צ'יז קייק שיעשה להם רגעי אושר בפה.

קפה רימון. לונץ משה 4, ירושלים, 053-9438594

בלו הול, הכחול של עולם הבשרים המשובחים

באזור המדרחוב, עמוק בסמטאות היפות של נחלת שבעה תמצאו את בלו הול בכיכר המוזיקה, מסעדת שף כשרה עם נתחי בשר מובחרים ועסיסיים ומנות שמתאימות גם לילדים – כאלה שמעריכים אוכל טוב הכוונה ולכם ששרדתם את יום הפעילות העמוס הזה.

מה אוכלים? לפתיחת המשתה מומלץ לקחת את הנקניקים של הבלו הול - רוסטביף סינטה משובח, פרושוטו בקר שישן במלח, פסטרמה הודו ביתית ונקניקיית עגל עסיסית. מוגש עם לחם הבית ומטבלים, סלמון שיכור על ברוסקטה, אצבעות פרגית בציפוי קורנפלקס קראנצ'י בסגנון קנטאקי מוגש עם סלט ירוק וברביקיו. מומלץ בעיקריות לקחת פלטת בשרים זוגית - אנטריקוט, קבב טלה, נקניקיות עגל פרגית במרינדה אנדלוסית. מוגש עם ירקות צלויים ותפו"א אפוי. הילדים יוכלו להתענג על מיני המבורגר עם צ'יפס, רצועות שניצל ומקלות בטטה.

בלו הול. יואל משה סלומון 12, כיכר המוזיקה, ירושלים, 053-9438545

עדלאידע באשקלון  - בשבילה שווה לרדת לדרום ולאכול טוב

פורים 2023 עיריית אשקלון רקחה לכם חג עמוס פעילויות עם מסיבות רחוב בעיר העתיקה, הופעות של אנה זק, מושיקו מור, אוראל צברי וגם כוכבי ילדים מוכרים באירוע המרכזי בפארק אגמים וגם הפנינג במדרחוב העירוני ובעצם מי צריך יותר מזה?

הפנינג פארק אגמים – הפארק יהפוך לססגוני במיוחד עם הופעות של מיטב כוכבי הילדים כמו אבא קדברא, מפרץ ההרפתקאות, תומר דודאי, מיכל הקטנה, כשלאורך כל היום יתקיימו מתחמי יצירה, איפור, קעקועים, מתנפחים, קירות צילום, פעילות אתגרית, דוכני מזון ושתייה ועוד.

מתי? 07/03, החל מהשעה 11:00, פארק אגמים.

מסיבת רחוב פורימית - לראשונה באשקלון תתקיים מסיבת רחוב בעיר העתיקה

מרחוב הכרם כד למתחם החאן שתכלול שורה של DJ'S מתחלפים, עמדות צילום סלפי מוארות ודמויות שטח מוארות, דוכני אוכל ושתייה ועוד. המסיבה תמשיך גם לתוך היום שלמחרת במדרחוב העירוני יתקיים הפנינג לכל המשפחה עם דמויות רחוב, סדנאות, יצירות, פעילות לילדים ועוד.

מתי? 07/03 החל מהשעה 21:00, מתחם החאן, ולמחרת בבוקר 8.3 בין השעות 11:00-16:00.

לינדה  - מטבח דרומי מבטיח, צעיר ובועט שמתאים לפורים ולכם

לינדה היא מסעדת ביסטרו מצוינת של השף הצעיר מיכה קרצמן, שמתאימה למי שהבליח לעיר במיוחד לאירועי פורים ובא לשוטט קולינרית. תמצאו כאן שפע של מנות טריות ומפתיעות לצד מנות קלאסיות ואהובות כשכל המנות טריות וטעימות, מנות שידליקו אתכם היטב לקראת המסיבה הלילית.

מה אוכלים? בתחום הפסטות מומלץ לקחת פפרדלה לה קרנה עם ירקות סופריטו, מנגולד, צ׳ילי חריף, ריבת בצל ואסאדו מפורק בציר בקר ואת מנת הורדורה  - רדיאטורי סלק, תערובת פטריות, אפונת שלג, שרי, בזיליקום, ברוטב יין, בבשרים מומלץ לקחת את השניצל וינאי, שוק אווז עם פירה ווסאבי וקלחי תירס קלוי וסינטה - וילה מרצדס, נתח של 300 גרם המוגש על קרם פירה, אפונת שלג, פטריות שימאג'י, צ׳יפס ארטישוק ירושלמי וציר בקר. במקום יש תפריט מיוחד לילדים עם שניצלונים, מיני המבורגר, סטייק פרגית עם צ'יפס ופסטה.

צילום: לינדה

לינדה. אבא אחימאיר 5, אשקלון, 053-4567784

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
צארום בהרצליה
053-7103000
רפאלו, קניון קסטרא, חיפה בחיפה
053-8093571
מקס ברנר בהרצליה
053-9442623
בורגר סאלון רמת השרון ברמת השרון
053-9387643
רשל בנמל ת"א בתל אביב
053-5988739
אלבי בתל אביב
053-9419576
פיצה סנטרל - חולון בחולון
053-7106810
בוקריה בפתח תקווה
053-9385192
מיט סטיישן בפתח תקווה
03-6742224
בלו הול בירושלים
053-9438545
מסעדת לינדה באשקלון
הזמנת שולחן
053-4567784

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
שמחה רבה, המסעדה היהודית באה הביתה
ביקורת מסעדות: יום הפיצה הבינלאומי עם פז רובינזון
מתכוני שפים לשבועות – המנות האהובות בגרסת השפים
ספיישל ולנטיין דיי - אהבה במשלוח עד הבית