נגישות
נגישות

סילבסטר 2016 במסעדות בירושלים והדרום

באזור ירושלים והדרום חוגגים את השנה האזרחית החדשה עם הרבה קישוטים, תפריטים מיוחדים, הופעות חיות וחוויה קולינרית שלמה שמצליחה בכל שנה למלא את המסעדות. יום חמישי, 31.12

מסעדות בירושלים חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 28/12/2015, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אזור ירושלים

מסעדת לבן בסינמטק בירושלים עם תפריט מיוחד לסילבסטר, שכולל מנות כמו כיכר קממבר צלויה עם מרמלדת תפוז סיני ובריוש; ניוקי ושקדי עגל צרובים בחמאה חומה עם ארטישוק ירושלמי וקרם כרובית; טרטר לוקוס ותותי שדה ועוד.

מסעדת אדום (דוד רמז 4, ירושלים) תחגוג עם ארוחה שכוללת מנות כמו אוסובוקו טלה עם פולנטה לבנה ביין אדום; פריים ריב אנטרקוט על העצם; פילה קוד בחמאה לבנה; פילה דניס אפוי עם מוצרלה וקונפי שום ועוד. ראשונה ועיקרית במחיר המנה העיקרית.

סילבסטר בקולוני (דרך בית לחם 7, ירושלים)  עם תפריט מיוחד לסילבסטר ומחירים מיוחדים. בין המנות: פריים ריב מיושן עם צ'ימיצ'ורי, שמנת ופלפל; ראגו פטריות יער ואספרגוס; טרטר מוסר ים ותותים ועוד. לקינוח: תותים טריים והמון קצפת ובקבוק קטן של גמלא ברוט.

סילבסטר במחניודה (בית יעקב 10, ירושלים) ייחגג בארוחת טעימות שתכלול שישה סבבים של פירות ים/בשרים ומנות נוספות. כוס שמפנייה, קוקטיילים על בסיס שמפנייה ומסיבת סילבסטר.

ביודל'ה (בית יעקב 11, ירושלים) תהיה ארוחת טעימות 'הרכב בעצמך'.

במסעדת טלביה (שופן 5, ירושלים) ישיקו לחיים עם שמפניות, ישמיעו מוסיקת ג'אז ויגישו תפריט טעימות.

מסעדת לינק (המעלות 3, ירושלים) חוגגת 18 ובסוף השנה האזרחית מציעה ארוחת טעימות זוגית על טהרת הבשר בה ניתן לבחור ארבע מנות ראשונות, ארבע מנות עיקריות ושני קינוחים בעלות של 400 ₪ לזוג. בבר יוגשו יינות שהותאמו במיוחד למנות הארוחה, ומגוון שמפניות ומבעבעים כיד המלך. את חגיגות סוף השנה ילווה DJ במסיבה עד 2016.

מסעדת La Regence במלון המלך דוד ירושלים והשף דוד ביטון מציעים מציע ארוחת טעימות לערב השנה האזרחית החדשה. בין המנות שיוצעו בתפריט: קרם כבד אווז ג'לי קונסומה בצל, פראלינה ובריוש שמן זית; שקדי עגל קונפי, פולים טריים, צ'יפס בקר; קנלוני פטריות חורש במילוי לשון עגל מעושנת, מח עצם ותפו"א מדורה; רביולי דלעת יפנית במילוי שוק בקר,  אפונה טרייה וגזר לבן ועוד. הארוחה המיוחדת כוללת 8 מנות, קוקטייל ויין מבעבע לכל סועד.

ארוחת הסילבסטר במלון אמריקן קולוני בירושלים תכלול מנות כמו טונה צרובה ארומטית על קנל אבוקדו וטפנד זיתים שחורים (פתיחה); מרק יונים; שום צלוי מגולח וקרוטוני פסטו (ראשונה); טרטר בקר ארמני ובורגול עם קישואים לימון וטחינה (שנייה); חזה ברווז מעושן על מוס תפוחים וסלק (שלישית); רולדת כבש תמרים, פיסטוק, משמש מיובש ופתיתי עגבניות(עיקרית); פינוקים ירושלמים ורחת לוקום פירות (נשנושים); פצצת מוס מוקה ואגוזי לוז (קינוח). עלות לסועד: 800 ₪.

אמריקן קולוני
המסעדות מדיטה והחצר (רחוב דרך חברון בירושלים), של השף מוטי אוחנה, יציעו ארוחת טעימות בת 9 מנות ב-250 ₪ לסועד. בין המנות: פלמידה אדומה בוויניגרט תותים; סיגר דג ים; פילה בקר עם צלע כבש וכבד אווז ועוד.

ארוחת "נזירים" במטבח של רמה בנטף, תוגש בערב הסילבסטר החל מהשעה 18:00. תפריט הנזירים נבנה בהשראת התפריט המוגש בכריסמס והסילבסטר במנזר אבו גוש, אשר מתנהל כמשק עצמאי בראשות האב אוליבייה, הנזירים מבשלים את ארוחות המנזר לעצמם על בסיס מתכונים מסורתיים אותם חלקו עם השף ניב. בין המנות: אויסטר מנורמנדי; קלמארי טרי מיפו על אורז שחור בשמנת זעפרן ורוטב נזירים ועוד. 265 ₪ לסועד.

המטבח של רמה. צילום: דן פרץ
הדרום ואילת


מסעדת כרמים (דרך חברון 66, באר שבע), בניצוחו של השף סהר רפאל, תציע ארוחת חג יוצאת דופן בנוף הקולינרי. בין המנות שיוגשו: קרפצ'יו אינטיאס עם קוויאר פינק וגבינת בושה; פרלין כבד אווז - טרין כבד אווז בציפוי שוקולד עם תפוז דם, קולי מנגו, ג'לי פירות יער, וברס אגוזי לוז מסוכרים; אויסטרים מצרפת בליווי ויניגרט לימון, מלח, כמהין ובצלי שאלוט קצוצים; קוקי סאן ז'אק מקורמל עם קרם כרישה, מקלוני פרמז'ן ופטריות כמהין ועוד.
שביל עיזים במושב טל שחר מזמינים אתכם לחגוג את תחילת השנה האזרחית החדשה במתחם המעצבים ביקב. בתוכנית: די.ג'יי, בופה בשרי ואלכוהול. מספר המקומות  מוגבל. 200 שקלים לסועד. טלפון להזמנות: 054-5566822 טל

במסעדת קפאסה (חיל ההנדסה 6, באר שבע) יחגגו את תחילת השנה האזרחית החדשה עם ארוחת 8 מנות של השף דרור שושן. בין המנות שיוגשו: קרפצ'יו רוסטביף של סינטה מובחרת; אספרגוס פרמג'יאנו; פילה בר-ים על ניוקי ביתי בקרם שורשים לבן וכמהין; דואט טלה – צלעות טלה וסיגר טלה על תבשיל תרד עם שקדים וצימוקים ומנות נוספות

מסעדת קפאסה. תמונה באדיבות המקום
מסעדת הבשרים ברזיל הקטנה (אילות 3, אילת) תקבל את פני האורחים עם אוכל משובח ומוסיקה שמחה. לחברי מועדון – כוס שמפנייה במתנה. רצוי להזמין מקום מראש. 

באל גאוצ'ו באילת (כביש הערבה, בכניסה לאילת) יחגגו את השנה האזרחית החדשה עם תפריט מיוחד שכולל מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח לזוג ובקבוק גמלא ברוט 375 מ"ל. 280 ₪ לזוג. עיקרית לבחירה: אנטרקוט אורוגוואי או אסאדו בלי עצם.

במסעדת לה קוצ'ינה (טיילת רויאל ביץ', אילת) יחגגו את השנה האזרחית החדשה בערב מיוחד. המסעדה תקושט לכבוד המאורע ובערב יוגשו מנות ספיישל של שף המסעדה בן רפאל, אשר יצטרפו לתפריט המסעדה הרגיל. מינימום לסועד: 280 ₪.

>> סילבסטר במסעדות בתל אביב והמרכז
>> סילבסטר במסעדות בצפון

תמונות בעמוד הבית ובראש הכתבה: אילוסטרציה thinkstock

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם