היום הגעתי לאכול במסעדה עם שני חבריי ארוחת צהריים (עסקית) בהמלצתם. נכנסו למסעדה, המארחת הייתה מסבירת פנים והאווירה הייתה נעימה. המלצרית ניגשה אלינו ועזרה לי לבחור מנה. במנה הראשונה... שבחרתי היה רכיב גמבה. ציינתי בפניה שאני לא אוהבת את הירק הזה ובקשתי להוריד אותו. היא אמרה שזה אפשרי אך המליצה לי לא לעשות זאת כי המנה "לא תהיה מעניינת" ולכן המליצה לי מנה אחרת. כיון שכבר ציינתי בפניה שאני לא אוהבת גמבה , ציפיתי ממנה שלא תמליץ לי על עוד מנה עם גמבה, ובמידה וכן שתוריד אותה.
הגיעה המנה ומיותר לציין שהיא הייתה מפוצצת בגמבות. ניגשה מלצרית אחרת והסברתי לה שאני אלרגית ולא יכולה לאכול גמבות. המלצרית השנייה ניגשה להחליף לי את המנה בטענה "בעסקיות חשוב שתצייני שוב שוב את מה שאת לא אוהבת". (אוקיי....הזוי)
המנה השניה שהגיעה לא הייתה אכילה. הרוטב היה מלוח מידיי והיא הריחה לא טוב. כאשר ביקשתי בנימוס ובהתנצלות לבבית לעזרה בהחלפת המנה הסתכלו עלי בפנים עקומות וכאשר ביקשנו חשבון הופתעתי לגלות שלא פיצו אותי בשם צורה ואף שילמתי על סלט קטן וזירו 50 ש"ח! כאשר העיסקית עולה 65 ש"ח.
יצאתי בהרגשה מאוד לא נעימה ואפילו האחמש"ית לא ניגשה אלי.
אני, בעברי גם הייתי מלצרית כ5 שנים והייתי עושה כל מה שביכולתי להוציא את הלקוח/ה מרוצים!