נגישות
נגישות

רוזה וגולדה מעבירות לראשון

הצמד הבלתי נלאה מכה שוב עם גיחה אקזוטית ל-Meat Loft – בר ומסעדת בשרים איכותית באזור התעשייה המתפתח של ראשון לציון, שמסתמנת כמרכז הקולינארי החדש של ישראל. ולא תאמינו – יש חניה!

מסעדה ביום המסעדות של rest
רוזה וגולדה
רוזה וגולדה
תאריך פרסום: 07/12/2006, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ביום שישי גולדה זורקת לי: "תגידי, רוזי, מה לובשים למסעדת בשרים איכותית בראשון?". "את יודעת, מה שתמיד לובשים למסעדת בשרים איכותית בראשון", עניתי לה. כנראה שהייתי צריכה לדייק יותר, כי בשבת אחרי הצהריים מצאתי אותה עומדת מול הראי בשמלת החתונה של אמא שלה, ושואלת אותי "אז מה את אומרת, שיער אסוף או פזור?". אמרתי פזור. ונסענו לראשון.

בתקופה האחרונה איזור התעשייה הישן של ראשון לציון מנסה לתת פייט להרצליה פיתוח בקרב על התואר 'האלטרנטיבה הראויה ביותר לתל אביב'. אנחנו הגענו לאחד השחקנים המצטיינים בנבחרת: מסעדת המיט לופט.

המיט לופט מעוצבת בסגנון לופט ניו יורקי (גולדה: אה... אז בגלל זה קוראים לזה המיט לופט): חלל גדול בשני מפלסים; על קירות הלבנים תלויות יצירות אומנות מפורסמות עם טוויסט פופי; התאורה המושקעת מייצרת אווירה אינטימית (ג: ומחמיאה ללק!). מימינו לא היינו בלופט בניו יורק, אבל אם הוא נראה ככה, אנחנו עוברות מחר. בזכות החלוקה הפנימית המקום מרגיש מרווח – וגם כשעמוס (ג: וככל שהערב התקדם המקום נהיה יותר ויותר פופולרי) לא צפוף.

אחרי שסיכמנו שאין לנו כסף לשכר דירה בניו יורק, התנחלנו על הבר. שמחנו לגלות שיש ווים לתליית תיקים מתחת לבר לנוחות הלקוחות (ג' בסרט השחזור: יו! יש ווים!). הברמנית החביבה הושיטה לנו שני ספרים עבי כרס. היא קראה להם – התפריט (ג: קראתי את זה פעם. זה טוב) התפריט מציע מגוון רחב של מנות, החל מכריכים, פסטות, סלטים, מנות בריאות, בשרים וקינוחים. לא הלכנו לאיבוד בשפע (ג: איפה אני?), ומצאנו חיש קל את הבשרים.

אבל הראשונות – ראשונות. בחרנו בפטריות ממולאות בגבינת עזים (34 ₪), שהוגשו עם רוטב פסטו-שמנת. חמש פטריות בציפוי פריך ומטוגן נבלעו במהרה בתוך גרונה של גולדה (ג: הקפדתי ללעוס תחילה). אני אכלתי קבבוני סלמון (26 ₪), שנטחנו דק דק ועדיין שמרו על טעם הסלמון המקורי.

בעיקריות, אנחנו הולכות שבי אחרי מנות עם שם המקום. בחרנו את המיטלופט (118 ₪) – פלטת נתחי הבית שכוללת המבורגר, סינטה, פילה ואנטריקוט (ג: אה...אז בגלל זה קוראים לזה המיט לופט.) גודל המנה מתאים ל"גבר רעב או שתי בנות" (ותודה לברמנית על התיאור המהימן). בניגוד למה שנהוג לחשוב, אנחנו שתי בנות, ולכן שבענו בכיף מהמנה. הפלטה מוגשת עם תוספת, סלט ירוק ורוטב לבחירה – במקרה שלנו צ'ימיצ'ורי מלבב.

האלכוהול במיט לופט ראוי לשבחים. הבירה מהחבית חורגת מהסטנדרט הרגיל וכוללת הוגרדן, ויינשטפן, קרלסברג, טובורג, ולף שאותו גמענו תמורת עלות משתלמת של 17 ₪ לרבע ו-19 ₪ לשליש. בנוסף  התפנקנו בקפירושקה (36 ₪) שהיא וריאציה מוצלחת מאוד על וודקה סאוור, ולופט (35 ₪) - קוקטייל טרופי סודי על בסיס הדרים (ג: אמרנו לכם שאין כמו בחירות לפי שם המסעדה..).

ואי אפשר בלי מתוק: אחרי לבטים רבים, כי באמת לא היה מקום בבטן ליותר מאחד, הלכנו על 'דמעת הקפה' (32 ₪), קינוח שוקולד-קפה מעולה. גולדה יכולה לשתות קפה עם קפה ולכן הזמינה קפה (אספרסו ארוך, 9 ₪) ואני שתיתי תה נענע (10 ₪).

ומילה טובה על השירות : עשה לנו את הערב. 

חזרה בתל אביב חיפשנו חנייה ארבעים דקות. אז ראשון אתם אומרים...

*הכותבות היו אורחות המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לופט בראשון לציון
053-9443987

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רוזה וגולדה

רוזה וגולדה בירח דבש
רוזה וגולדה שמופי
רוזה וגולדה מתחשמלות
רוזה וגולדה מתמקמות בלב
רוזה וגולדה בהכרה חלקית
רוזה וגולדה מופרדות בלידתן
רוזה וגולדה בוחשות בקלחת
רוזה וגולדה צדות חתן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר