נגישות
נגישות

רוזה וגולדה מתמקמות בלב

הצמד רווי המעללים והשתיקות המביכות מגיע לטיפול מונע במקום בלב, פנינה פסטורלית רוויית ירק ברעננה, שפיטמה אותו ברצף מנצח של פטה כבד, לחמניות שום, אנטריקוט ושקדי עגל עסיסיים

מסעדה ביום המסעדות של rest
רוזה וגולדה
רוזה וגולדה
תאריך פרסום: 26/04/2007, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שתיקות מביכות כבר הפכו עניין שבשגרה ביחסים שלי ושל גולדה (גולדה:     ). המחשבה הראשונה שלי הייתה לנתק את הקשר המיותר הזה, אבל אז הגיעה ההצעה לבקר במסעדה הפסטורלית "מקום בלב" שברעננה ולא היה לי עם מי ללכת. כשבאתי לאסוף אותה היא נראתה כמו רוטווילר שלוקחים אותו לווטרינר (מקום בלב?! ברעננה?! הייתי בטוחה שהיא מאשפזת אותי בכפייה בבית אבות או בפנימייה לנוער חוסה). התגעגעתי לשתיקות המביכות שלנו ואשפזתי אותה בכפייה במכונית.

בשולי רעננה, על מה שהיה פעם שדה תפוחי אדמה נבנה גן קסום ובו שוכנת המסעדה "מקום בלב" (ג: אה... אז למה לא אמרת קודם שזו מסעדה, גולדה אוהבת מסעדה). הגענו בשעות הצהריים כך שיכולנו ליהנות גם מהגן היפהפה וגם מהתפריט העסקי. בתמורה ל-69 ₪, "מקום בלב" מציעה לכם מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה קלה או חמה. המחיר אולי לא נשמע זול במיוחד לעסקית, אבל בהתחשב באיכות האוכל ובעובדה שהמנות זוכות לאותו טיפול והשקעה בתפריט העסקי ומחוצה לו – העסקה בהחלט משתלמת. עדות נוספת לכך שהמקום מוצלח היא האנשים הרבים שפקדו אותו, בין אם אמהות נינוחות, אנשי עסקים בארוחת צהריים, או צמד בחורות נוירוטיות עם נטייה לשתיקות מביכות.

בזמן קריאת התפריט התרעננו עם ברד לימונענע (8 ₪ תוספת לעסקית) (ג: התרעננו עם לימונענע ברעננה, גדול!). טוב... לראשונות הזמנו פטה כבד וסלט אתני. הפטה העדין בטעמו, שמוגש עטוף בחזה אווז עם טוסטונים וריבת ענבים, היה מעולה. הסלט האתני כולל מגוון חסות ושאר ירקות עם גבינה מטוגנת שהופכת אותו לטעים וגם משביע. לצד הראשונות הוגשו לחמניות שום טריות שנאפות במקום ועליהן נבזקה גבינת פרמזן, והגיעה צלוחיות עם מטבלים. בצל החשש לשבוע לגמרי, לא יכולנו להתאפק ולחסל את הבונוס המענג הזה.

כשהתבקשנו לבחור עיקריות, חזרנו לשתיקה מביכה כי לא הצלחנו לוותר על אף אחת. בסוף התפשרנו על שלוש בלבד: גלילת עזים, אנטריקוט (15 ₪ תוספת לעסקית) ושקדי עגל (10 ₪ תוספת לעסקית). הגלילה, מאפה ממולא בגבינת עזים וחציל היא מנת הדגל הצמחונית של המקום, ובצדק. האנטריקוט היה וואו. נתח בשר של 300 גר' מהסוג שגורם לבלוטות הריר לעבוד, הוגש ברוטב יין ופטריות עם תפוחי אדמה ובמיה. וואו. שקדי העגל, הוגשו עם תפוצ'יפס ביתי מתפוח אדמה סגול, והיה גם ססגוני וגם עסיסי (ג: כמוני!). טוב... אז המשכנו לקינוח.

המלצרית האדיבה, אחת מתוך צוות שירות מהשורה הראשונה, המליצה לנו על פררו רושה (ג: רגע, השגריר עושה מסיבה?). זהו קינוח מתוק שעשוי מבסיס אגוזי לוז קצוצים דק שמעליו שוקולד רוזמרין המצופה בשוקולד מריר. אתם באמת מצפים שתהיה מילה רעה לומר עליו? ובכן, אין. שתינו איתו

אספרסו כפול ארוך וחליטת תה בקומקום.

האווירה, האוכל, השירות – כולם יצרו את התנאים המושלמים לארוחה שהיא גם חוויה. אפילו בין גולדה וביני השיחה קלחה (ג: לא התקלחתי השבוע). נראה לי שאף פעם לא יהיו לנו שתיקות מביכות. פשוט חנקתי אותה.

*הכותבות היו אורחות המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מקום בלב ברעננה
053-9440962

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רוזה וגולדה

רוזה וגולדה בירח דבש
רוזה וגולדה שמופי
רוזה וגולדה מתחשמלות
רוזה וגולדה בהכרה חלקית
רוזה וגולדה מופרדות בלידתן
רוזה וגולדה בוחשות בקלחת
רוזה וגולדה צדות חתן
רוזה וגולדה חוטאות בכתיבה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר