נגישות
נגישות

רוזה וגולדה בוחשות בקלחת

כדי לחגוג את מבחר קדירות החורף של הטמפל בר, העפיל הצמד המנצח אל הסינמה סיטי, שם חיכו לו המון בירות בכוס וגם בצלחת (או ליתר דיוק בקדירה). לא ברור איך אי פעם היה רעב באירלנד

מסעדה ביום המסעדות של rest
רוזה וגולדה
רוזה וגולדה
תאריך פרסום: 08/02/2007, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"אני רעבה. אני רעבה. אני רעבה וכל מה שאכלתי זה מסטיק באזור 11 בבוקר. אני רעבה". לגולדה יש נטייה להיות רפטטיבית כשהיא רעבה (גולדה: אני רעבה. אה, הורידו אותי לסוגריים. אני רעבה). אתם מבינים, היא נורא התרגשה כשנודע לה שצחי בוקששתר אחראי על התפריט בטמפל בר, ופצחה בצום לקראת ביקורנו. כדי לשרוף זמן, את השעות שלפני הגעתנו למתחם הסינמה סיטי, בו מצוי הטמפל, העברנו בשיחת נפש (ג: אני רעבה). נפתחנו.

אווירה צוהלת קיבלה את פנינו בטמפל בר, בר אירי גדול ממדים וחמים. לפי מיטב המסורת, המקום ספון עץ ומחולק לתאים המכילים פינות ישיבה ולאזור אכילה מרכזי. מסכי טלוויזיה שמקרינים שידורי ספורט ומוזיקה הציצו אלינו, ואני הטלתי את גולדה המעולפת על הבר. הרעב טשטש אותנו, וכך טעינו לחשוב שהסעיף הראשון בתפריט – 'חברים של בירה' – מתייחס למנות ראשונות. מסתבר שהוא מתייחס לאוכל שיספיק לך ולכל החברים שלך ליד הבירה. הר צ'יפס בלגי אמיתי עם תיבלון חריף (24 ₪) נחת לפנינו ולצידו צלחת גדושה במנת קילקני - כיסוני בשר אירי שחומים ברוטב חמוץ מתוק מיוחד (24 ₪). הצ'יפס היה ממש מעולה, והקילקני לא פחות. מכיוון שאנחנו בחורות חברותיות הזמנו לחברים בירה בלגית - מקשוף (28 ₪ ל-330 מ"ל), ובירת המקום 'טמפל בר' (21 ₪ לחצי) שהיא לאגר מוצלחת. גולדה התגלתה כשבט מערות, ולא נודע כי בא אל קרבה (ג: מי גולדה, יו צ'יפס).  

כאן המקום להכות על חטא, ולומר שהיינו צריכות לגלות איפוק עם החברים, ולזכור שיש מנות עיקריות. מכיוון שהתמלאנו, חשבנו להסתפק במנה עיקרית אחת לשתינו (ג: אני שבעה), אבל התפריט היה כל כך מפתה, ולא שכחנו שהתפקיד מחייב: הזמנו המבורגר עם בצל ופטריות (43 ₪), ואוסובוקו טלה בבירה קילקני וזעפרן (62 ₪). ההמבורגר, אותו אחד שבוקששתר מכין ברשת black, היה ללא ספק אחד הטעימים שאכלנו מימינו, וגרם לנו לבכות פיזית כשנאלצנו להשאיר כמה ביסים בצלחת. הסיבה לשאריות הייתה מנת האובוסוקו, אחת מיני מנות קדירה חורפיות מיוחדות המוגשות במקום, שהגיעה בליווי ארטישוק ירושלמי ושלושה סוגי בטטה. זו מנה משובחת של אוכל חם, טעים ומנחם (ג: אני שבעה. אלוהים, זה טעים, רק עוד ביס אחד. אני שבעה). סתם כדי להחליק בגרון, הברמנית פינקה אותנו בצ'ייסר ג'וני ווקר וגם הזמנו בקבוק בירת ברבר ווינטר (28 ₪).

מה, נצא בלי שטעמנו קינוח? לא נעים. גודלה כבר לא היתה עמנו כשסופלה שוקולד חם חם עם כדור גלידת וניל (32 ₪) התגלגל לפי. למען אספרסו (8 ₪) היא שבה מן המתים, וגם תחבה כפית לקינוח (ג: אני רואה את האור).

בטמפל בר יש הופעות חיות, ובערב שבו אנחנו היינו (ג: והשארנו שני ביסים של המבורגר מדהים בצלחת! אני כל כך מתגעגעת אליו!) הופיע ההרכב moonlight שנתן ברוק בכיף. לסיכום, הרשו לנו להצהיר בזה: הטמפל בר הוא מקום מעולה. מבחר האלכוהול מרשים, האוכל בשתי רמות מעל למה שתצפו למצוא בבר, והתמחור לחלוטין הוגן. ואלוהים אדירים, אל תשכחו להזמין את ההמבורגר (ג: הוא גם מגיע עם צ'יפס!).

*הכותבות היו אורחות המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רוזה וגולדה

רוזה וגולדה בירח דבש
רוזה וגולדה שמופי
רוזה וגולדה מתחשמלות
רוזה וגולדה מתמקמות בלב
רוזה וגולדה בהכרה חלקית
רוזה וגולדה מופרדות בלידתן
רוזה וגולדה צדות חתן
רוזה וגולדה חוטאות בכתיבה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר