נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נתחיל מהסוף: הופתענו השבוע לטובה, ובגדול. זה לא קורה לנו הרבה, לפחות לא בתחום הקולינריה. כמעט תמיד בן הזוג ואנוכי יודעים לנבא מראש איך תהיה חווית הבילוי שלנו במסעדה חדשה. במהלך שנות הגרגרנות שלנו, פיתחנו יכולות נבואיות, או למעשה סימנים מקדימים לעתיד לבוא, שלפיהם ניתן לחזות את הצלחתן של מסעדות חדשות ואת טעם המנות בהן.

ארט סטריט נתניה - לפרטים נוספים
להזמנת שולחן בארט סטריט נתניה
יצאנו לסיבוב אוכל בנתניה
איפה אוכלים ברמת השרון?

כששמנו השבוע פעמינו לבר-המסעדה ארט סטריט בנתניה, לא היו לנו ציפיות. נתחיל מזה שהמקום כשר, ולמרבית המקומות הכשרים יש נטייה לעיתים לא להיות מגוונים קולינרית. החיפוש המתמיד שלנו אחר מקומות כשרים מעניינים ומיוחדים נמשך כבר יותר מדי שנים ולא מניב בהכרח תוצאות מרגשות. נמשיך בכך שארט סטריט ממוקם בלב ליבה של נתניה, שלא תמיד פשוט למצוא בה פנינות קולינאריות, ובקיצור- לא הגענו אופטימיים.

ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)קוקטיייל בצד ואנחנו מאושרים. סטריט ארט נתניה (צילום: באדיבות המקום)

אמצע השבוע, נתניה, בר מסעדה כשר. המחשב הדמיוני שלנו חישב את כל הנתונים, והתוצאה הדמיונית היתה - נהיה שם לבדנו והאוכל יהיה לכל היותר סביר. אז זהו. שלו היה לנו כובע, היינו ככל הנראה אוכלים אותו למנה ראשונה, עיקרית וקינוח גם יחד.
ראשית, מתברר שאנחנו אלו שתקועים אי שם ב-2015 ולא מכירים את ארט סטריט. ככל הנראה כל שאר העולם מכיר, כי אחרת אין הסבר לכך שהמקום הכיפי הזה הומה אדם באמצע השבוע ב-21:30 בערב. וכשאני אומרת "הומה", אני מתכוונת שאין שולחן פנוי לרפואה. מדובר במקום לא עצום בגודלו, המורכב מבר מרשים ולצידו שלל שולחנות, ובחוץ מתרחשת בכלל החגיגה האמתית. המוני צעירים עולצים חוגגים ימי הולדת, מפגשי בנות מתרחשים על הבר ואפילו דייטים לוהטים קורים כאן בחוץ - כל זה לצלילי מוזיקה יוונית נעימה - ולאו דווקא מחרישת אוזניים.
והתקתוק. הו, התקתוק. הארט סטריט מתנהל כמו מיטב המקומות התל אביביים: כולם מקצוענים ומכירים את המנות על בוריין, המנהל החתיך דניאל מסתובב עם אזניה ומחלק בה הוראות בנעימות אסרטיבית, הצוות מפנק בצ'ייסרים כל מי שזז, ובקיצור: חגיגה, אבל חשוב מכך - לא בלאגן. בדיוק כמו שבילוי של ערב צריך להיראות ולהרגיש.

סטריט ארט נתניהכמו שבילוי ערב צריך להיות. סטריט ארט (צילום: באדיבות המקום)

רגע לפני פרק האוכל דגמנו את הקוקטייל הכי מומלץ של ארט סטריט: flavor jean - ג'ין, סאוור, לימונדה ומונין בטעם קוקוס. אפשר אפילו לבחור אם רוצים גרוס או משוקשק (גרוס, קלללל). קוקטייל שהתאים לי כמו כפפה ליד. לא חזק מדי ומפיל, ולא קליל מדי ובטעם של מיץ.   
אז עכשיו אתם בטח ממש סקרנים כבר לגבי האוכל. או שאולי בעצם לא, כי הבנתם שארט סטריט הוא הפתעת השנה. כך גם באוכל: יקיטורי סלמון להתפאר בהם הוגשו כמנה ראשונה (שיפודים מטוגנים על מצע סלט אסייאתי), פוקאצ'ה נימוחה (שמכינים במקום) הגיעה מיד לפני קרפצ'יו הדניס המעולה. אפילו כדורי הגבינה החתיכים, שקרצו טיפטיפה לאייטיז, הרגו אותנו מרוב עונג. איזה כיף פה! כמעט ויתרנו על עיקרית, אבל רק כמעט. המלצרית נשבעה שחייבים לנסות המבורגר חלומי. הגבינה, לא שם התואר. היא הבטיחה שיש לזה טעם של בשר. אני יודעת שלא תאמינו לי, גם אני הייתי סקפטית - אבל מדובר בהברקה. גבינת חלומי לצד ממרח כמהין ופיסטוקים על לחמנייה רכה- מי צריך בשר בכלל? טוב, אני. אבל לא היום. ולא כאן. כאן לא חסר שום דבר.
אז יש מקום בילוי בנתניה. ואפילו טעים וכשר. אני באמת מרכינה את ראשי, מורידה את כובעי, ומתכננת את הביקור הבא - כי את הקינוח לא הספקתי לדגום. ערב הבנות הבא שלנו כבר יתרחש בארט סטריט ולא בעוד זמן רב.

חשבון בבקשה:
קוקטייל flavor jean: 46 שקלים
יקיטורי סלמון:49 שקלים
פוקצ'ת מטבלים: 29 שקלים
כדורי גבינה: 49 שקלים
קרפצ'יו דג ים: 48 שקלים
המבורגר חלומי: 64 שקלים
סה"כ: 285 שקלים

ארט סטריט -  האומנות 6, נתניה להזמנת שולחן

*הכותבת הוזמנה להיות אורחת המקום


*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
יודעת לפנק: לחם בשר
ארוחת ערב במסעדת 206 דגים
206 גריל בר משביעה את פתח תקווה