נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איך ששמעתי שפתחו סניף נוסף של מסעדת 206 בפתח תקווה, לא יכולתי שלא להיזכר במסעדה הנוסטלגית והוותיקה בתל אביב שמגישה בשני מתחמיה בשר ודגים מעולים.  המסעדה בפתח תקווה ממוקמת בלב קריית מטלון שהיא מוקד להמון אנשים עובדים שמחפשים ארוחה עסקית טעימה ומתאימה לכל כיס. מתחם המסעדה מעוצב בסגנון ספורטיבי, עם לוקרים ופוסטרים בנושאי ספורט על הקירות. במרכז המסעדה ממוקם לוח תוצאות ענק שנותן הרגשה כאילו נמצאים במשחק אמיתי של ממש. התיישבנו במסעדה ואחרי הצצה קטנה בתפריט, השולחן כבר היה מלא כל טוב.

המקום, אגב, מעוצב ומרשים. לוח תוצאות ענק כמו באצטדיון פוטבול נמצא ממש בכניסה, לוקרים מברזל לאורך כל הקיר, ובצד השני ציורים נוסטלגיים מעולם האסוציאציות של הספורט. גם התאורה כאן מרשימה, והכל ביחד מתחבר לשפה עיצובית אחת.

מעל הבר (הגדול והמרשים) שבאמצע המסעדה יש מסך ענק, עליו מוקרנים משחקים. האווירה כאן בהחלט מתאימה לחברים שרוצים לראות משחק ולנשנש נמרצות תוך כדי.

פותחים שולחן
אל מרכז השולחן הגיעו מבחר של מנות ראשונות הכוללות סלטים טריים ומזטים. ראשון הגיע מזט של החומוס האגדי והמוכר של המסעדה שהגיע מלווה בטחינה, שמן זית, פטרוזיליה ורוטב עגבניות מעל והיה מצוין ובעל מרקם חלק ונעים. אליו הצטרפה כרובית בטחינה. רוטב הקיסר נתן טוויסט לעלילה וטעם מקורי. הכול היה מלווה בפיתות קריספיות עם זעתר ופלאפל חם וטרי. לאחר מכן הגיעו שני סלטים טריים שנעשים במקום.

הראשון, סלט עשבים מרענן עם מבחר עשבי תיבול, חמוציות ושקדים ברוטב ויניגרט. מתקתק ומעט חמצמץ, ומאוד קליל. השני, סלט כרוב אסיאתי מצוין עם אגוזים, נבטים ושומשום. לבסוף, הצטרפה אל שולחן צלחת של כרובית שלמה בתנור, ברוטב קיסר, עם שבבי פרמזן ועירית שהייתה הכוכבת במנות הראשונות.

בשר זה העיקר
לאחר מנוחה קצרה של שלל מנות ראשונות טעימות ומעולות, הגיעו (במהרה, יש לציין) המנות העיקריות.  המנה העיקרית הראשונה הייתה ארבע צלעות טלה עם בצלצלים ורוטב יין אדום מצומצם, בליווי פירה ושעועית ירוקה. הצלעות היו עסיסיות ושומניות במידה והשתלבו מצוין עם רוטב היין המתקתק, שלא השתלט על המנה. הפירה ששכב מתחת לצלעות היה רך ונימוח, כמו שפירה חלבי צריך להיות. המנה העיקרית הבאה הגיעה במגש וכללה המבורגר עסיסי על לחמנייה בתוספת ירקות טריים, עם צ'יפס בשרני וקריספי בצד וכמה סוגי רטבים. קציצת ההמבורגר הגדולה הייתה עשויה היטב, מבשר בקר איכותי והייתה עסיסית למדי.

אני חייבת לציין שלא יוצא לי כמעט להגיע על סף קריסה אל הקינוח, אך לאור כל מה שהזמנו פשוט לא יכולתי להכיל עוד פירור. הסתפקנו בתה עם נענע שעזר לנו לעכל את כל השפע שאכלנו. המסעדה גם מציעה עסקית צהריים משתלמת המוגשת בין השעות  12:00-17:00 וכוללת במחיר המנה העיקרית גם מנה ראשונה לבחירה (סלט ישראלי/מיני חומוס/שני מזטים) וגם כוס גזוז.

חשבון בבקשה
כרובית ברוטב קיסר, שבבי פרמזן ועירית: 25 שקלים
סלט עשבים: 35 שקלים
סלט כרוב אסייאתי: 35 שקלים
המבורגר 220 גרם: 55 שקלים
צלעות טלה: 85 שקלים
סה"כ: 235 שקלים לארוחה זוגית מצוינת ומשביעה

206 גריל בר, שחם 30, פתח תקווה. 053-9378734

* הכותבת היתה אורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אמורה מיו: מחדשים נדרים
אינדירה: ההודית הכי אותנטית בארץ
ערב טוב בדלידה
ערב קיץ איטלקי בפרונטו
ההפתעה של אזור השרון: זויה גריל בר
ביקור ב-Porter & Sons
המסעדות החדשות שכדאי לכם להכיר
עושה את זה בדרך שלה: מסעדת גריג
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר