נגישות
נגישות

רוזה וגולדה שמופי

ט"ו באב שחלף לא ממש היטיב עם הצמד נטול הזוגיות וגרם לגולדה להזות שמות חיבה לאהובה הדמיוני. עסקית רומנטית בננוצ'קה סיפקה לזוג המוזר שלל שמות חיבה פוטנציאלים והרבה אהבה

מסעדה ביום המסעדות של rest
רוזה וגולדה
רוזה וגולדה
תאריך פרסום: 09/08/2007, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

גולדה תמיד חלמה שיום יבוא ותהיה לה אהבה גדולה. לא שהיא לא שמחה בי (גולדה: אני לא), ובכל זאת, מישהו לרוץ איתו (ג: הלרוץ זה רק מטאפורה, נכון? לא חייבים באמת?). התשוקה מחמירה באזור שבוע האהבה. אז, בייאושה, גולדה מתחילה להזות שמות חיבה לה ולבן זוגה המבושש לבוא. ריחמתי עליה, אז לקחתי אותה למקום הרומנטי והקסום, שאפילו שמו הוא שם חיבה – ננוצ'קה.

קשה להמעיט בערך העיצוב והלוק של ננוצ'קה. אלפי הפריטים והפרטים מתגבשים לכדי בלגן מקסים לעין, מעין ממלכת קיטש וטוב טעם באחד. בשעת צהריים, המקום זונח קלות את אופיו הברי ההומה, לטובת אווירה אינטימית ונינוחה. ננוצ'קה, מקום עלייה לרגל לכל מי שרוצה להכיר את המטבח הגרוזיני, מציעה בארוחה העסקית דיל משתלם ביותר: מנה ראשונה, עיקרית, שתייה חמה או סורבה במחיר העיקרית בלבד. גולדה ניסתה לשכנע אותי שבזוגיות שלנו, לי יקראו ראשונה ולה עיקרית ואילו אני אמרתי – את תקראי לי רוזה, אני אקרא לך את התפריט. 

היא הזמינה סלט מנגולד ואגוזים לפתיחה ואילו אני, הראשונה, סלט חצילים פיקנטי עם מיונז וזעפרן גרוזיני. עוד לפני הסלטים, הגיעו לשולחן, על חשבון העסקית, מנות נדיבות של לחם גרוזיני וסלט כפרי מסורתי. סירבתי להיקרא לחם או סלט, אז גולדה פשוט אכלה לי את שניהם. אהבה זה כואב.

לעיקריות, הזמינה ידידתי העיקרית חאלייה (56 ₪) ואני בחרתי פילאף (59 ₪). החאלייה היא תבשיל רבע עוף שמבושל זמן ממושך עם בצלים ותבלינים גרוזיניים וסופג את טעמם. היא מוגשת על מצע אורז לבן, וכל כך טעימה שקיוויתי שגולדה תקרא לי חאלייה. זה לא קרה. למעשה, היא בקושי נתנה לי ביס. לשמחתי, מנת הפילאף שלי הייתה מצוינת לא פחות. מדובר בתבשיל אורז עם כבש בתיבול, ניחשתם נכון, גרוזיני.

לצד העסקית אפשר להזמין כוס של יין הבית בתוספת 15 ₪. הזמנו. בסיומה של העסקית, בחרנו בשתייה החמה, ולצדה הוספנו קינוח ב-20 ₪ בלבד. נאטייה, בואו נדבר עליה קצת. זהו מאפה בצק ממולא באגוזים שמגיע עם גלידת וניל ופלחי תפוח. ובכן, יש סוף טוב לסיפור שלנו. גולדה מצאה סופסוף את אהבת חייה. בחיבה, ביקשתי ממנה שלא ללקק את הצלחת, כי אני ללא ספק עוד אשוב לננוצ'קה לטעום את יתר השמות בתפריט. אמרתי לה: את יודעת מה, מותק, את יכולה לקרוא לי גולדה, ואני אקרא לך רוזה. קוראינו היקרים, חג אהבה שמח. גולדה (ורוזה).

*הכותבות היו אורחות המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רוזה וגולדה

רוזה וגולדה בירח דבש
רוזה וגולדה מתחשמלות
רוזה וגולדה מתמקמות בלב
רוזה וגולדה בהכרה חלקית
רוזה וגולדה מופרדות בלידתן
רוזה וגולדה בוחשות בקלחת
רוזה וגולדה צדות חתן
רוזה וגולדה חוטאות בכתיבה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר