נגישות
נגישות

רוזה וגולדה נותנות עינן בכוס

לא ברור איך הן יצאו משם על שתיים, אבל רוזה וגולדה הצליחו לראות את תחתית החבית בדבלין הרצליה ולחזור בחיים כדי לספר על זה. כמויות האלכוהול שנשפכו שם לא היו מביישות את בוקובסקי ביום רע

מסעדה ביום המסעדות של rest
רוזה וגולדה
רוזה וגולדה
תאריך פרסום: 14/12/2006, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פעם, היינו גולדה ואני בדבלין, אירלנד (גולדה: אוי כמה כיף שהיה לנו בדבלין, אירלנד). שתינו, ושתינו,  ופגשנו אירים ג'ינג'ים שידעו שתייה מהי (ג: אוי דנקן). חשבנו אז לתומנו שדבר לא ישתווה לחוויית השתייה בדבלין. עד שהגענו לדבלין. דבלין, הרצליה זאת אומרת.

אנשי הדבלין הם מקצוענים שיודעים את המלאכה, ולכן הדבר הראשון ששאלו אותנו כשהתיישבנו על הבר, היה אם הכבד שלנו מבוטח (ג: האם האצבעות של קליידרמן מבוטחות?! האם הישבן של ג'ניפר לופז מבוטח?! האם עט הפיילוט של המלך חוסיין מבוטח?!) (ר: רגע, אז כן או לא?). חברים, גם אנחנו יודעות את המלאכה, ולכן עשינו בדבלין את מה שהכי כיף לעשות – לשתות אלכוהול טוב בחברה טובה (ג: באמת, אני חברה טובה?) והכוונה לאווירה המעולה במקום, לא לגולדה.

הבר מציע מגוון מנות אוכל וסוגי אלכוהול, עם התמחות מאוד מרשימה (ג: מאוד מרשימה) בוויסקי ובירות. עשרות בירות מכל העולם בבקבוק, לצד 14 בירות מהחבית, שנשמרות לפי התקן האירי המחמיר, שמשדרג גם את הבירה שאתם כבר מכירים. התחלנו עם שני סוגי בירה מהחבית - ברבר, (28 ₪ לחצי) בירה דבש טעימה מבלגיה, וניוטון תפוחים (25 ₪ לכוס א-לה שמפנייה) - בירה מתקתקה ועדינה. נתנו לאנשי הבר לבחור עבורנו בירות מהבקבוק, והם אכן קלעו בול עם בירת "הוגרדן - הפרי האסור" (25 ₪), ובירה מיוחדת למקום - פיץ', בירת אפרסק (28 ₪). (ג: הייתה מה זה חמודה הבירה הזאת, הייתי נהיית חברה שלה).

למנה עיקרית, עברנו לוויסקי. הדבלין הוא בר אירי איכותי –ידידותי אבל לא מעיק, מבין עניין אבל לא סנובי. אפשר לשתות בדבלין את מנת הוויסקי שלך, ליהנות מהמוזיקה, מהעיצוב החמים והאותנטי, ומהאנשים מסביב שבאו ליהנות מהמשקה שלהם, ואפשר גם ללכת על חווית שתייה באקסטרים. אתם יכולים לנחש מה אנחנו עשינו. הפקדנו את עצמנו בידם האמונה של הדבלינאים שהערו לקרבנו וויסקי משובח ג'ק דניאלס סילבר (65 ₪), ואחריו רויאל לוכנאגר 12 (60 ₪) וויסקי שמביא עימו את ניחוח ההרים של סקוטלנד, וקאול אילה 12 (65 ₪) וויסקי בהיר ומלוח מאזור הים. (ג: ראיתם איך רוזה הקשיבה לברמנית בזמן שאני השתכרתי בלי הכרה?). אז פגשנו את גולת הכותרת, ג'וני ווקר גרין לייבל (80 ₪) שמשלב כל מיני וויסקיים והוא פשוט טעים (ג: ראיתם איך גם רוזה איבדה קשב ונפלה לטיפה המרה?).

אנחנו בחורות אחראיות אז דאגנו לרפד את הקיבה עם נקניקיות צ'וריסוס פיקנטיות (48 ₪) והמבורגר (כנ"ל). שתי המנות הוגשו עם צ'יפס והיו מאוד טעימות, נדיבות והן חלק מתפריט כולל שנועד ללוות את השתייה. ויתרנו על הקפה ותה נענע המסורתיים לטובת עוד אלכוהול (ג: דבר לא יסיט אותנו משבועת השתיין!) ולגמנו שרטרז ירוק (38 ₪), ליקר עשבים שמוריד את האוכל. על קינוח לא ויתרנו, ואחרי שוידאנו שיש בו אלכוהול, הזמנו שטרודל תפוחים אלוהי תוצרת בית ברוטב בייליס (28 ₪).

לפני שדידינו בזיג זג אל מחוץ לדבלין עוד מזגו לנו סטרו (45 ₪) אבל באמת שכבר אין לנו מושג מה זה היה...

לסיכום, עם ברמנים מעולים שאוהבים את העבודה, אוכל טעים, ואוי כמה אלכוהול טוב, אפשר לומר על הדבלין בשמחה - נפלנו מהרגליים (ג: יו, מצאתי שקל!).

*הכותבות היו אורחות המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רוזה וגולדה

רוזה וגולדה בירח דבש
רוזה וגולדה שמופי
רוזה וגולדה מתחשמלות
רוזה וגולדה מתמקמות בלב
רוזה וגולדה בהכרה חלקית
רוזה וגולדה מופרדות בלידתן
רוזה וגולדה בוחשות בקלחת
רוזה וגולדה צדות חתן
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר