נגישות
נגישות

כל הפרטים על דוכן הגלידה השחורה שמשגע את תל אביב

ליאור קוקה, בוגרת העונה הראשונה של הריאלטי בייק אוף, פתחה לאחרונה את "גלידה טובה" - דוכן מתוק במיוחד בשדרות רוטשילד בתל אביב. אז מה אוכלים שם?

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 01/01/2019, 9:34
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 המתוק החדש של שדרות רוטשילד. גלידה שחורה בדוכן גלידה טובה (צילום: באדיבות ליאור קוקה)

אם חיפשנו הוכחות נוספות לעוצמתן של הרשתות החברתיות ולעובדה שה-Foodporn בועט ושוקק אז הגיעה ליאור קוקה עם הקינוחים שלה ושיגעה את הרשתות. את ליאור כולם מכירים מהתוכנית בייק אוף (העונה הראשונה) מהצמד "ליאור ויובל, חברים לאפייה" שהגיעו עד לחצי הגמר, אבל מה שלאופים ולבשלנים אחרים ייקח לעיתים שנים, קרה לליאור במהירות האור, או ליתר דיוק – במהירות האינסטוש.

במקום שפעל הקיוסק העברי הראשון בתחילת שדרות רוטשילד פינת הרצל בתל אביב השיקה לאחרונה קוקה את קיוסק גלידה טובה. המקום החדש, הקבוע והפוטוגני של קוקה שמככבת באינסטגרם עם עוגות המספרים שלה, עוגות המורכבות מערמה של 40 קרפים שזכתה להאשטג #ארבעיםשכבותשל, עוגות אישיות בצורת המבורגר ועוד קינוחים מושחתים ויפים. ומעכשיו אפשר ללקק בקיוסק שלה גלידות שחורות וקרפים מושחתים ולהוריד הכל עם מילקשייק סמיך. אגב, בשונה מעוגות המספרים האסתטיות והמדויקות להפליא, הקינוחים ב"גלידה טובה" מרושלים קצת, יצריים ומזכירים יותר אוכל רחוב מאשר קונדיטוריה מוקפדת.

גלידה בדוכן של ליאור קוקה (צילום: באדיבות ליאור קוקה) הגשה שמתכתבת עם הרחוב. גלידה טובה (צילום: באדיבות ליאור קוקה)

קוקה, בת 23, פתחה את "גלידה טובה" במטרה להגיש קינוחים מוגזמים ומושחתים. לגמרי אמריקה. בגלידה טובה מגישים כחמש מנות של גלידה (34-28 שקלים למנה) בשני צבעים – לבן או שחור-אפור וגם הוופל שחור משחור (עשוי בתוספת פחם, זה הסוד). עד כאן סולידי. השחיתות נגלית בדמות התוספות הקרמיות והצבעוניות בשילובים שונים, בהם רוטב שוקולד, שברי עוגיות אוראו וקרמבל קקאו; קרם לימוני צהוב, קוקוס קלוי ושברי פיסטוק; גלידה עם אגוזי לוז ורוטב אגוזים; גלידה עם פופקורן מתוק ורוטב קרמל; גלידה בצבע פוקסיה, שברי נשיקות מרנג ורוטב מסטיק; ויש גם מנות של קרפים דקיקים מגולגלים וצפופים עם שלל מילויים נוטפי מתיקות, למשל נוטלה וקוקוס; סינבון על בסיס קינמון, קרם פטיסייר ואגוזי לוז; טחינה, סילאן, שקדים וחלבה, ועוד (28 שקלים למנה). יש גם מיני מילקשייקים, משקאות גזוז ומנות גלידה שאפשר להרכיב לבד עם מגוון התוספות שיש במקום. ויש. תביאו בחשבון: אין ליקוקים בלי לייקים והמקום מעודד כל לקוח להצטלם ולתייג #גלידהטובה עוד לפני שטועמים ביס.

 יש גם קינוחים אחרים. קרפים מגולגלים בגלידה טובה (צילום: באדיבות ליאור קוקה)

גלידה טובה מגיע אחרי שני דוכני פופ אפ מוצלחים והצלחה היסטרית ברשת ומחוצה לה עם עוגות המספרים שטרפו את כל הבלילה והפכו את ליאור לכוהנת המתוקים והקינוחים הבלתי מעורערת. מאז שיצאה לדרכה המקצועית, התורים משתרכים לפני כל מיזם של ליאור והלקקן עוד נטוי. חשוב לציין שהדוכן הנוכחי כשר, ופועל בימי חול בין השעות 8:00-24:00.

גלידה טובה - רוטשילד 8, תל אביב, כשר 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה