נגישות
נגישות

מסעדות מומלצות למשפחה: 7 מסעדות מגבשות ביותר!

לכבוד החופש הגדול לקטנו עבורכם את המסעדות הנכונות והמושלמות לארוחות משפחתיות, שמתאימות אפילו לסבים וסבתות - עם מנות שמתאימות למבוגרים ולילדים כאחד!

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 18/07/2022, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

זהו, זה קרה! החופש הגדול של חום יולי – אוגוסט התחיל, כן הסיוטון הגדול של כל הורה ממוצע וכל סבתא מנוצלת, פצח בשירה וכולם עומדים חסרי אונים מול ילדים מצחקקים וחופשיים ובעיקר ממש ממש רעבים! אז מה עושים? איפה אוכלים? ואיך מוצאים את המקום המדויק שיתאים לכולם – לילד שאוהב רק בולונז, לסבתא שחייבת ממליגה, לאמא שרוצה סלט ולאבא שבלי סטייק יתאדה מעצמו ומהשולחן? קבלו את המסעדות הכי טעימות המתאימות לארוחה משפחתית, מסעדות משפתיות מדליקות עם תפריט ואפשרויות תעסוקה לילדים, שיגבשו אתכם ויתנו לכל אחד את המרחב הקולינרי שלו ואת המרחב הפיזי שלהם!

אמורה מיו – תפורה למידותיה של כל משפחה לדורותיה ותצורותיה

אחת המסעדות האיטלקיות, שנחשבת למסעדה משפחתית מעולה. למסעדה יש את המנות הכי טעימות שיש לתל אביב להציע - המנות  מתאימות לכל בני המשפחה מסבתא צילה ועד לעלמה הנכדה. יש בה מגוון של מנות מעולות קולינרית ורעיונית שישביעו את כל המשפוחה – פסטות, פיצות, מאפים, סלטים, ניוקי, ריזוטו וקינוחים מושלמים.

לילדים – פיצות דקות מסורתיות וטעימות להפליא עם תוספות שבא להם – זיתים, פטריות, עגבניות פטה או פסטה פומודורו המצוינת ברוטב עגבניות.

למבוגרים – צלחת אנטיפסטי, סלט סיציליאני, פיצת 4 גבינות ואת אחת ממנות הפסטה המושלמות שיש כאן כמו למשל ציה פרנצ'סקה Francesca Zia 69, חונק כמרים בשמנת, גבינת עיזים, ברוקולי ובזיליקום או את הרביולי במילוי בטטה וגבינת ריקוטה. חובבי הבשר יוכלו להנות ממנת כבד שיכור המושלמת או מנתח אנטרקוט מצוין ולקינוח טירמיסו לסבים, סורבה להורים ופונדנט שוקולד לילדים.

לשכת התעסוקה – אופניים ו/או קורקינט ולשלוח אותם לכיכר רבין, קרוב ובטיחותי.

צילום: אמורה מיו

אמורה מיו. אבן גבירול 100, תל אביב.  053-9426944

קפה גן סיפור  - תפריט שכולו תוגה לילדים ואושר לאחרים,  כי ילד מבסוט = הורים מבסוטים

אין ספק שקפה גן סיפור הוא אימפריה המותאמת למשפחה וילדים, עם אוכל טעים ואווירה משפחתית שמייצרת חוויה קולינרית מגבשת. מעבר לספרייה הכוללת ספרי ילדים לקריאה במקום, הפעלות ושעות סיפור, עיצוב המותאם ספציפית לילדים ומונגש עבורם ואף תפריט ילדים מנוקד והוא פשוט מקום חובה לכל הורה ומשפחה! המסעדה מציעה תפריט חלבי עם מנות דגים, סלטים, מאפים, פסטות טריות, כריכים, והכל טרי וטעים לכולם.

לילדים – מ"המנה של פיצי" הכוללת מנת ירקות מרוסקים במיוחד לתינוקות, דרך 'אתי ספגטי' ועד למנת כספיון הכוללת שיפודי סלמון, תירס, תפוחי אדמה וירקות חתוכים.

למבוגרים – בראשונות מומלץ לקחת את הפולנטת פטריות וסביצ'ה סלומון, מנת דגים מומלצת היא פילה סלומון עם ניוקי, בפסטות – רביולי ארטישוק הנפלא שטעמו או לזניית היום שתרגישו קצת גארפילד. סלט ספורטאיות לאותן אימהות שמרגישות שדווקא חופש גדול ועדשים שחורות יעשו את העבודה, פוקאצ'ת גבינות חייבת להגיע לשולחן פשוט כי היא מושלמת. בקינוחים מומלץ לקחת עוגת קראנץ' שוקולד ונא לא לשכוח להזמין לסבים קנקן חליטת תה וקרואסון חמאה כדי שירגישו קצת חו"ל לפני שתשנעו ילדכם לביתם.

לשכת התעסוקה – בכל סניפי הרשת יש עשרות ספרי ילדים שניתן לעלעל ולקרוא לפני/אחרי הארוחה, כל הסניפים ממוקמים תמיד ליד ובתך גן ציבורי עמוס במתקנים שישמחו לבו של ילד והוריו – הוא על האקשן הם על השקט. מומלץ בחום!

צילום: שאטרסטוק

לסניפי קפה גן סיפור לחצו כאן

טייגר לילי – לגיבוש משפחתי אסייתי ומתובל

מסעדה תאילנדית שמביאה את מיטב המאכלים המקפיצים והמוקפצים של תאילנד עם טעמים וניחוחות שגם הילדים אוהבים, ואפילו הסבתא הפולניה מחבבת. גם העיצוב עצמו מגניב לילדים עם כסאות במבוק נוחים. בתפריט תמצאו מוקפצים, מנות דגים ופירות ים, מרקים ומגוון של מנות ראשונות ומנות שמתאימות לילדים.

לילדים – מנת אגרול עם רוטב חמוץ מתוק שכל ילד אוהב, פאד תאי עוף עם אטריות אורז דקות, ירקות ובוטנים, בקינוחים חובה להזמין לילדים לפחות בננה לוטי אחד שימתיק את האירוע ויביא להם לאדרנלין נוסף ולכם אקמול.

למבוגרים – אחד מסלטי הבית המומלצים כמו ה-סום טאפ קאפי סלט פפאיה ירוקה עם שרימפס, מנת פאד טוד קאתייאם - נתחי אווז בטמפורה מוקפצים ברוטב צדפות עם שאלוט, ברוקולי, בצל ירוק, כוסברה וקריספי שום. בעיקריות - פלא ננג מנאו שזה דניס שלם מאודה על מצע עלי למון גראס ברוטב לימון תאילנדי, צ'ילי ושום. בצל ירוק, ג'ינג'ר וכוסברה מעל ואת אחת ממנות הקארי שמופלאות כמו למשל קארי ליאנג- נתחי פרגית בקארי צהוב עם בטטות בצל לבן תרד תאילנדי ובזיליקום מעל קשיו וקריספי שאלוט. מוגש עם אורז מאודה.

לשכת התעסוקה – טייגר לילי בשרונה ממוקם ממשך בסמיכות לגן ילדים, תעשו תורנויות של 'מבוגר אחראי' או תשלחו את המבוגר הממורמר ביותר כדי להנות ו'לעוף' איתם על שלל המתקנים שיש שם.

צילום: טייגר לילי

טייגר לילי. אלוף קלמן מגן 3, שרונה, תל אביב, 053-9380556

אסיה מוניקה -  מסעדה משפחתית אריסטוקרטית לגיבוש על סושי

מסעדה מעולה שמתאימה לכל אדם באשר הוא וגילו פשוט כי יש בה הכל והכל טעים – בשרים, דגים, אוכל אסיאתי, המבורגר, סושי וכל מה שרק צריך כדי להיות מסופקים וכלל גם תפריט ילדים מצוין שיעסיק אותם לעשר דקות הקרובות.

לילדים – יש מגוון ארוחות ילדים במחירים נוחים הכוללת כוס מיץ לבחירה וכדור גלידה, מנודלס טריאקי מתוק מוקפץ, נודלס עוף, סושי ילדים, שניצלונים עם צ'יפס, המבורגר ילדים עם צ'יפס. בקינוחים שווה לחלוק את הוופל האמריקאי שהוא ענק וכולל גלידות, קצפת ומיני תוספות בנוסף לכדור הגלידה של הילדים כדי שירגישו שהמערכת עובדת בשבילם גם בחופש.

למבוגרים – עולם ומלואו של מנות טעימות ממרק ראמן מופלא, למנות ווק כמו תבשיל קארי עם פירות ים, בנודלס יש את מנת הנודלס סינטה המשובחת, פרגית גריל ברוטב קארי צהוב או את שיפודי סינטה בקר ולמרכז השולחן מומלץ להזמין את אחת ממגשי קומבינציית הסושי שיגבשו אתכם בסגנון אסייתי עם מגוון יחידות של אינסייד אאוט, מאקי, ניגירי ועוד.

לשכת התעסוקה – המסעדה ממוקמת בלב ליבו של גן משחקים מטופח ומשוכלל עם מיטב המתקנים הקיימים כיום ויש במקום גם הצללה לימות השמש הלוהטת.

צילום: אסיה מוניקה

אסיה מוניקה. הרקון 2, הוד השרון, 053-9444164

קיטון – ארוחה משפחתית שמוקדשת לסבים על קומפוט ילדים

מסעדה בעלת שם עולמי לאוכל יהודי שהפכה כבר מזמן למקום עלייה לרגל לאוכל מזרח אירופאי אשכנזי המביאה את מיטב המנות המושלמות של הז'אנר. קרעפלאך, גפילטע פיש, וורניקס, רגל קרושה, מרק עוף, טשולנט. תמצאו כאן את כל מעצמת האוכל הטעים הזה ש'יעיף' את סבתוש לימי עברה כנערה צחקנית ועולצת ממש כמו נכדיה.

לילדים – מומלץ לקחת את אחת ממנות הילדים כמו שניצל עם פירה או קציצות עם פירה או אורז לחלופין אפשר לעניין אותם במרק עוף עם לוקשל'ה כי יש ילדים שמתים על זה. במידה והעולצים עושים בעיות מומלץ לרדוף אחריהם עם מנת רגל קרושה, מרדף שיוביל לציות מיידי!

למבוגרים  - מנת טשולנט ושישטע זה מאסט ובלי זה אסור לכם לעזוב את המסעדה הביתית הזו, לצד גולש ביתי עם שפצלה, וורניקס וכרוב ממולא. לקינוח הסבים יסתפקו בקומפוט או קיגל והילדים יטרפו את מוס השוקולד הביתי שמיוצר כאן.

לשכת התעסוקה – במקרה זה כדאי להכין מבעוד מועד ערכת צביעה, ספרים, צעצועים או פשוט מסכים ולאתגר את הילדים בסרטונים לפני ובגמר הארוחה ולא יבוא עלייהם דוד גפילטע.

קיטון. דיזנגוף 145, תל אביב, 03-523-3679

אוונגרד – מסעדה משפחתית אמריקאית על המבורגר וצ'יפס או בולונז

מדובר בדיינר אמריקאי כהלכתו עם עיצוב מדליק שגם ילדים אוהבים, המבורגרים משובחים, מנות בשר, סלטים, פהיטה, כריכים ומנות שכל הילדים אוהבים.

לילדים – את אחת ממנות הילדים הכוללת המבורגר ילדים או שניצלונים וצ'יפס או לחילופין ספגטי בולונז עם כוס שתייה וכדור גלידה לקינוח. בקינוחים מומלץ להזמין לילדים את הוולקנו – פאדג' שוקולד חם, גלידת וניל, פירורי שטרויזל ורוטב שוקולד חם ולקחת את הסורבה – כבר תנחשו למי ולמה.

למבוגרים – בראשונות חובה לקחת את הכרובית המטוגנת והכבד קצוץ, בעיקריות את אחד מההמבורגרים הטעימים והמושחתים שיש כאן כמו למשל המבורגר אוונגרד עם בייקון, ביצת עין וגבינת אמנטל. ובבשרים הרשמיים סטייק אנטרקוט או פהיטה מקסיקנית תלוי במצב הרעב והשרינג של המשפוחה.

לשכת התעסוקה – הילדים מקבלים במקום פלייסמנט משחקים וקופסת צבעים ואפילו בלון להקפיץ על פדחת הקרחים שבחבורה.

צילום: אוונגרד

אוונגרד. ראול וולנברג 18, תל אביב, 053-4256489

בוקריה – גיבוש משפחתי בסגנון איטלקי

מסעדה שמתאימה בדיוק לארוחה משפחתית בחופש הגדול בגלל שיש בה את השילוב המנצח של אוכל מעולה הכולל ארוחות בוקר, פשטידות, מרקים, סלטים, פסטות ופיצות לצד חלל גדול המתאים למשפחות והשתוללות העולצים לסוגיהם.

לילדים -  תמצאו כאן שפע של מנות ילדים הכוללת פיצת ילדים ברוטב עגבניות ומוצרלה/ פסטה ילדים מוגש עם רוטב לבחירה עגבניות או שמנת או בוקר ילדים כוללת החביתה, ירקות חתוכים ופוקצ'ה. באגף הקינוחים יש כאן מגוון שלם של קינוחים מושחתים כמו וופל תענוגות הכולל שוקולדים לסוגיהם, 2 וופל בלגי ומגנום או שכבתות שחיתות של פנקייק עם כל טוב הארץ והמתיקות.

למבוגרים – המבוגרים יוכלו להנות ממנת אגז בנדיקט המעולה לצד פיצות הנאפות במקום כמו פיצה מילאנו עם פרטיות לצד ריזוטו דלעת וזוקיני, ניוקי ערמונים ופטריות וקנלוני גבינות ותרד.

לשכת התעסוקה – שוטטות בין חנויות הסנטר עם דמי כיס מסבאסבתא או לחילופין לאפסן את הילדים במשחקייה/ ג'ימבורי שבמתחם.

צילום: בוקריה

בוקריה. דרך יצחק רבין 17, Y סנטר פתח תקווה, 053-9385192

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אמורה מיו בתל אביב
053-9426944
טייגר לילי בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9380556
בוקריה בפתח תקווה
053-9385192
אסיה מוניקה בהוד השרון
053-9444164

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון