נגישות
נגישות

גבירותיי ורבותיי, מהפך: יורם ניצן פותח מסעדה כשרה

שלוש שנים אחרי לכתה של מול ים לעולם שכולו טוב, השף יורם ניצן ממציא את עצמו מחדש ופותח את נומי - מסעדת גורמה כשרה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 26/12/2018, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

  ניצן בגרסה הכשרה. טרטר דג ים בנומי (צילום: אפיק גבאי)

במשך שנה שלמה עבד השף יורם ניצן על הפרויקט החדש והמסעיר שלו, בטרם החליט שהגיעה העת לפתוח את הדלתות לציבור הרחב. בימים אלה מסעדת נומי (nomi) עושה את צעדיה הראשונים וכפי שזה נראה מפה, היא צפויה להגיע רחוק מאוד. במסעדה הכשרה והמפוארת שפועלת במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, מביא ניצן לידי ביטוי את הכישרון הקולינרי הייחודי שלו ואת הניסיון העצום שרכש בעשורים האחרונים ומגיש תפריט המציג פרשנות חדשנית ומרתקת לאוכל גורמה כשר: "לאחר חודשים ארוכים של דיונים ותכנונים קפדניים, אני נרגש לקראת האתגר החדש של פתיחת מסעדה חדשה, יוקרתית וכשרה – בהחלט שינוי אחרי שנים בהן התמחיתי בעיקר בפירות ים. התפריט של nomi עשיר בטעמים ובניחוחות ישראליים מסורתיים שנרקחו ממיטב המרכיבים הגדלים בישראל".

ומה בתפריט?
בין היתר כולל התפריט של המסעדה היוקרתית מנות כמו שקדי עגל עם אנדיב אדום צלוי, ציר עגל, קולי פלפלים אדומים וויניגרט פיסטוק (67 שקלים), נתח קצבים עשוי למחצה על הגריל, בק צ'וי, ירקות צלויים וציר בלסמי (162 שקלים) ואנטריקוט (נתח אנגוס) צלוי על הגריל, ראגו פטריות, דלעת כבושה ורוטב קברנה (178 שקלים). לצד המנות הקרניבוריות מככבות בתפריט גם שלל מנות דגים כמו פילה לוקוס בגריל המוגש לצד סלסת עגבניות סיציליאנית, זיתי קלמטה, בייבי תרד, צלפים ושמן זית (176 שקלים) ודובר סול אטלנטי בציר לפת, למון גראס וגרני סמית' (78 שקלים). מעבר לכל הטעים טעים הזה, תמצאו בתפריט העשיר גם מנות צמחוניות ואפילו מנות טבעוניות כמו אספרגוס טמפורה (68 שקלים) ומרק שורשים לבנים עם שמן עשבים, פטריות שימג'י, בצל קלוי ודוקסל פטריות (52 שקלים), המלווה את ניצן עוד מימיו כשף של מסעדת מול ים.

נתח קצבים בנומי של יורם ניצן (צילום: אפיק גבאי) ניחוח יוקרתי. נתח קצבים במסעדת נומי (צילום: אפיק גבאי)

מתוק לו מתוק לו
בגזרת הקינוחים תמצאו מגוון מנות אחרונות שיעזרו לכם להיפטר אחת ולתמיד מכל הסטיגמות שנקשרו בשמם של קינוחי פרווה. בקינוחים של נומי לא נעשה שימוש בתחליפים אלא בחומרים טבעיים בלבד ובחומרי גלם איכותיים ביותר, כשבין השאר מדובר במילפיי שוקולד (עם קרמו מנגו, מרנג אוכמניות וצ'ילי מיובש), סורבה פירות יער (על בצק ברטון פריך) וחמישה גוונים של קפוצ'ינו – קינוח מומלץ במיוחד של גלידת קפה, עוגיית שוקולד צ'יפס, שטרויזל קקאו, טראפל שוקולד ורוטב אספרסו (מחירי הקינוחים נעים בין 45-40 שקלים). את הארוחה תוכלו ללוות באחד מהיינות בתפריט היינות העשיר הכולל בעיקר בקבוקים מיקבים ישראליים.
נומי ממוקמת ברחוב קאופמן 12 בתל אביב, פתוחה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 15:00-13:00 לארוחות צוהריים ובין השעות 22:00-18:00 לארוחות ערב.

קינוח במסעדת נומי (צילום: אפיק גבאי) מסירים סטיגמות. קינוח חמישה גוונים של קפוצ'ינו במסעדת נומי (צילום: אפיק גבאי)

נומי - קאופמן 12, תל אביב, 03-7951255

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ