נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 ככה כדאי להתחיל את היום. ארוחת בוקר בלולה וקובה (צילום: אורטל הראל)

אל רשימת המסעדות שהפכו את ארוחת הבוקר השגרתית למזנון צבעוני שמפעיל את כל החושים, או אם תרצו בופה מפנק, נוספה השבוע לולה וקובה - ההוד שרונית המקסימה והמוכרת. נראה כי חלק ניכר מבתי הקפה והמסעדות השוות באזור גוש דן כבר הבינו כי ארוחת הבוקר הרגילה של חביתה, סלט ומטבלים הולכת ונעלמת מן העולם הקולינרי, ומפנה מקומה למזנונים עשירים שמזמינים את הסועד לבחור ולתכנן לעצמו את המיקוד בארוחה.

בלולה וקובה פינו את כל הבר הרחב שלהם לטובת הקמת הבופה, שמוצע כאן כחלק מבראנץ' הסופ"ש החדש שהשיקו. צעד אמיץ יש לומר - במקום שכבר קנה לו שם וקהל סועדים נאמן מכל האזור.
האזור: הוד השרון, לא עיר עם ווייב תל אביבי בועט ללא הפסקה, אבל קרובה להכל, עם מלא חניה נגישה ואווירה משפחתית רגועה ומזמינה. מתכון די בטוח לשבת מוצלחת אם תשאלו אותנו.

הדיל: הבראנץ' החדש מוגש כאן בימי שישי בין השעות 8:00-14:00, ובימי שבת בין 9:00-14:00. תמורת 89 שקלים תקבלו גישה חופשית לבופה ושתי ביצים עשויות כרצונכם - אותן תוכלו להזמין מהמלצרים החביבים. במחיר כלולה גם שתיה חמה לבחירה, ובקבוקון מיץ תפוזים או גזר שנסחטים במקום. ילדים בגילי 6-10, אגב, ייהנו יחד איתכם מהחוויה ב-50 שקלים לילד. כיף גדול.

האוכל: הבופה של לולה וקובה לא ענק, וטוב שכך. אל תצפו למבחר של בית מלון באילת, כי אם למבחר מהודק ובטוח שעשוי בחכמה ומשדר דיוק. באגף הפחמימות לא ניתן להתעלם ממאפה שמרים וגבינה בצורת שבלול עגול, שריח חמאה אופף אותו ומתפזר בחלל, מלחם הסלק המיוחד (שאם רק היה מוגש חם היה קונה את ליבנו לעד), ממאפה בצק עלים ממולא בירקות, ומקרואסונים מתוקים וממכרים שקורצים לשולחנות כל הארוחה. באגף הירקות תמצאו מגש אנטיפסטי ענק ומגוון, שעומד לו בגאווה במרכז הבופה - מצאנו בו בצל, קישואים, סלקים ובטטות - כולם עשויים נפלא, לא מסמורטטים ולא מפוצצים בשמן. הפתעה נעימה במיוחד היתה סלט הקפרזה המשובח - שבדרך כלל אינו אורח במזנוני ארוחת בוקר וחבל שכך (הו, מוצרלה אהובתי). מצאנו גם סלט ירוק מעניין עם בורגול ואגוזים, וסלט ירקות חתוכים. בל נשכח את היצע הגבינות שכולל 3 סוגים של גבינות קשות ושתיים רכות – כולן סטנדרטיות אמנם, אך טריות ועושות את העבודה. חובבי הז'אנר הימי ימצאו גם דגים מלוחים, מגש של נתחי סלמון ורדרדים, סלט טונה, וטחינה שאי אפשר בלעדיה.


 שגרת בוקר בריאה. ארוחת בוקר בלולה וקובה (צילום: דניאל לילה)

באגף המתוקים מניחים כאן גוש ענק של חלבה עם פיסטוקים, קנקן יוגורט ולצידו שתי תוספות שאפשר ליצור מהן מוזלי: קערת פירות העונה (הכוללת רימונים ושזיפים) וקערת פיצוחים. הפירות והפיצוחים היו משובחים ומגוונים, וגם הקרואסונים המתוקים יכולים לשמש כמובן כקינוח - תלוי עד כמה אתם חשים מושחתים על הבוקר. בגזרת הביצים חייבים להודות שבחרו ללכת כאן על בטוח, אולי יותר מדי בטוח - אנחנו בחרנו חביתה עם תוספת גבינה צהובה, פטריות ועשבי תיבול, ושתי ביצי עין. שתי המנות הוכנו כהלכה, אבל יכול להיות שבבופה כה מחושב ומדויק, אפשר להציע מנות עיקריות עם קצת יותר תעוזה (מישהו אמר אגז בנדיקט? שקשוקה ירוקה? פרנץ' טוסט?) אז נכון, קשה לעיתים להגיע בכלל לשלב הביצים כשמעורב בופה על הבוקר, אבל אם כבר הגענו – תפתיעו אותנו קצת יותר.

שירות: המלצרים בלולה וקובה כמעט ולא מורגשים, אבל במובן הטוב: לקחו הזמנה לעניין השתייה והביצים, בדקו שהכל תקין מדי פעם, לא העיקו, ובעיקר דאגו שהכל יהיה מסודר ונקי לאורך כל הארוחה.
שורה תחתונה: הסטייל בלולה וקובה קיים ובשפע. כל הכלים מעוצבים בטוב טעם, החמאה והריבה מוגשות בפנכות קטנות ויפות שבא לקחת הביתה, וההקפדה על הפרטים הקטנים ועל האסתטיקה מורגשת היטב. בכל זמן נתון הבופה היה מלא, יפה לעין ונקי מכל פירור מיותר. כל אלה מוכיחים בהחלט שלולה וקובה משחקת במגרש של הגדולים. שפע של סטייל, מזנון משובח ואיכותי, ואווירה טובה – יופי של בראנץ' ליופי של סופ"ש.

לולה וקובה, מבוא קדם 5, הוד השרון, 053-9426802

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022