נגישות
נגישות

שמיניה מנצחת: מסעדות הבשר הטובות בתל אביב

תל אביב מלאה במסעדות טובות, אבל כשמחפשים מסעדת בשרים איכותית ומקצועית כדאי לבחור נכון - קבלו 8 המלצות למסעדות משובחות במיוחד שיגישו לכם את הבשרים הטובים בתל אביב

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 16/10/2018, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לכל קרניבור מושבע יש את מסעדת הבשרים הסודית שלו שממוקמת באיזה ישוב נידח בצפון או בדרום, שרק הוא מכיר ושכולם חייבים להגיע אליה. אבל מביני עניין אמיתיים, יודעים שמסעדות הבשרים הטובות בישראל פועלות בתל אביב. אז מסעדות בשרים בתל אביב באמת שלא חסרות, אבל אם אתם מגיעים לעיר לביקור ורוצים ללכת על בטוח, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור באחת מהמסעדות ברשימה שלפניכם. צמחונות? טבעונות? רואו פוד? דברו איתנו בפליאו! קבלו 8 מסעדות בשר מומלצות ושוות במיוחד בתל אביב.

המסעדות של רחוב בן יהודה בתל אביב
10 מסעדות החובה של תל אביב
מסעדות מומלצות במתחם התחנה בתל אביב

הדסון

הדסון החלה את דרכה בשלהי העשור הקודם, אי אז ב-2008. היא נפתחה על ידי השף עמיר אילן (שכיהן כשף של דיקסי יותר מעשר שנים) ואחרי שלוש שנות פעילות, השרביט הועבר לסו-שף המוכשר, מתן אברהמס. אברהמס לקח את המושכות והדהיר את הסוסים של הדסון לכיוון חדש, כשלנגד עיניו עומדת מטרה אחת בלבד: להפוך את המסעדה למעצמת בשרים אמיתית. נכון להיום ניתן לקבוע שהצליח לו בגדול. החל מבחירת הפרות (הישראליות בלבד), דרך תהליך היישון הקפדני (המבוצע במקום) ועד לטיפול הנכון (והמדויק) בנתחים השונים, בהדסון יודעים את העבודה ומציבים רף חדש של מסעדנות קרניבורית בלתי מתפשרת.
אסור לפספס: סינטה "מנהטן" 400 גרם – אחרי ביס אחד בלבד מהסטייק המושלם הזה, תבינו מדוע בחרנו לפתוח את הרשימה המכובדת שלנו עם הדסון.
הדסון, הברזל 27 רמת החייל, תל אביב 053-4294171

הדסון (צילום: באדיבות המקום) יודעים את העבודה. הדסון (צילום: באדיבות המקום)

NG

NG נפתחה ב-2003 בקומה השנייה של אחד המבנים היפים והמעניינים ביותר בנווה צדק הציורית ומאז היא פשוט לא מפסיקה להפתיע. כך לדוגמה ב-2015 החליטו קברניטי המסעדה לאמץ את גישת ה-Farm to Table ושנה מאוחר יותר החלו לקדם את מיזם "חי בריא", המבטיח לסועד שהבקר שעולה על שולחנו עומד בקריטריונים מחמירים של איכות ותנאי גידול. ב-NG עושים הרבה כבוד לכל נתח ונתח ונותנים פייט של ממש למסעדות בשרים מובילות בכל רחבי הגלובוס. כן ירבו כמוה בישראל.
אסור לפספס: ארוחת הברברים של NG היא חוויה בלתי נשכחת שכל חובב בשר אמיתי חייב לעבור לפחות פעם אחת, אם לא אחת לחודש!
NG, אחד העם 6, תל אביב, 053-9442896

NG (צילום: באדיבות המקום)הרבה כבוד לכל נתח. NG (צילום: באדיבות המקום)

מיט בר

לא באמת ניתן לכתוב כתבה על מסעדות בשרים בתל אביב, מבלי להזכיר את אחד המוסדות שלפעמים נדמה שהיו כאן מאז ומעולם. מיט בר נפתחה ב-1994 והפכה תוך זמן קצר למסעדה שכולם נושאים אליה עיניים כדי ללמוד איך צריך לעשות את זה נכון. היישון היבש של הנתחים מבוצע במקום, הנקניקיות כבר מזמן הפכו לאגדה ובתפריט היינות תמיד אפשר למצוא חבר חדש שיעשה לכם טוב על הלב. כמעט עשור וחצי אחרי הפתיחה של מיט בר, באה לעולם האחות ההרצליינית שממשיכה את המסורת המשפחתית המפוארת, אבל זה כבר סיפור לכתבה אחרת.
אסור לפספס: תנו אמון בקצבים של מיט בר ולכו על הנתח המומלץ של היום (לא משנה באיזה יום).
מיט בר, שדרות ח"ן 52, תל אביב, 053-9443569

בוצ'רי דה ברילוצ'ה

ארבעת היסודות עליהם ניצבת בוצ'רי דה ברילוצ'ה שברמת החייל הם בשר, יין, שוקולד וגלידות. את ההשראה למסעדה המצליחה, שנפתחה בתחילת העשור הנוכחי, שאבו בעליה מהעיירה הארגנטינאית ברילוצ'ה שכלכלתה מבוססת על... ניחשתם נכון: בשר, יין, שוקולד וגלידות. אז מה מגישים במקום חוץ מהרבה יין במחירים מצחיקים, שוקולדים ארגנטינאיים משובחים, נתחים מובחרים וקינוחים איכותיים במיוחד? תאמינו או לא, אבל לא פחות מ-15 מנות ראשונות שכל אחת מהן היא יצירה קולינרית משובבת נפש. בין היתר מדובר בוופל רוסיני (מדליון פילה בקר וכבד אווז צרובים המוגשים על וופל בלגי עם ריבת תפוחים ויין), קנלוני מעושנים (בשרים מעושנים, בצל מקורמל וגבינת גאודה עם רוטב ברביקיו) וכבד אווז בשוקולד (כבד אווז על עלי קדאיף, ברוטב של ציר בקר ושוקולד לימונצ'לו).
אסור לפספס: פטה כבדי עוף ואווז עם חמאה וברנדי שמוגשים עם קונפיטורת פרי העונה וטוסטונים. כי ככה פותחים ארוחה.
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - הברזל 4, תל אביב, 053-9443212
להזמנת שולחן בבוצ'רי דה ברילוצ'ה

בוצ'רי דה ברילוצ'ה (צילום: באדיבות המקום)יצירות קולינריות משובבות נפש. בוצ'רי דה ברילוצ'ה (צילום: באדיבות המקום)

ג'סמינו

ג'סמינו היא אולי המסעדה המפתיעה ביותר ברשימה מהסיבה הפשוטה שלא מדובר בדיוק במסעדה אלא יותר בדוכן אוכל רחוב. את ג'סמינו פתח שאול טבת, שנחשב לאחת האושיות הקולינריות הבולטות בתל אביב. אחרי 18 שנים שבהן הפעיל את סטפן בראון הזכורה לטוב ותקופה קצרה שבה ניסה את מזלו עם מסעדת רמלה, שינה כיוון ופתח את מקדש הקבבים האלוהי שלו. בתפריט של ג'סמינו תמצאו ארבע מנות קבועות בלבד (לב עגל חריף, פרגיות, נקניקיות חריפות וקבב) ובגזרת התוספות תמצאו לא יותר מסלט פשוט, בצלים ועגבניות על הגריל, פלפל חריף קלוי, עמבה, טחינה ובזה פחות או יותר נגמר הסיפור. תוך זמן קצר הפך ג'סמינו מסוד כמוס של פודיז מקומיים לדוכן עם התור הארוך ביותר בעיר אבל כמו שכבר לימדו אותנו החיים, יש דברים ששווה לחכות בשבילם, והקבב של ג'סמינו הוא ללא ספק אחד מהם.
אסור לפספס: רוב הסיכויים שאחרי שתטעמו את הקבב של ג'סמינו, לא תצליחו להזמין שום מנה אחרת. לכן אם מדובר בפעם הראשונה שלכם, נאחל לכם שתזכו להגיע ביום שבו מוגשות מנות ספיישל כמו מעורב, מוח או שקדי עגל.
ג'סמינו, אלנבי 97, תל אביב

חוות צוק

באתר הבית של חוות צוק המעדניה, טוענים ש"במעדניה שלנו, יש פשוט הכל". אבל מה שיפה באמת זה שבמסעדה שלהם, יש אפילו יותר. הרבה יותר. בין השאר מדובר בשקדי טלה נהדרים, נתח קצבים נדיר, שייטל כהלכתו, נקניקיית מרגז עבודת יד ועוד כהנה וכהנה ממתקים בשריים למהדרין. כל התוצרת מגיעה כמובן מהחווה המפורסמת של תומר צוק, ששמה את גישת ה-Farm to Table על מפת השולחן של המסעדות בישראל. בהזדמנות זו נציין שאם טרם יצא לכם לקחת חלק ב"קרקס על גחלים", אירוע הקרניבורים האולטימטיבי של חוות צוק, אז יפה שעה אחת קודם (ואפילו שעתיים).
אסור לפספס: בוקר של אמיצים היא ארוחת בוקר הכוללת אנטריקוט פרוס, ביצי עין, תפוח אדמה על הפלנצ'ה, סלט עגבניות ושמנת חמוצה/איולי ארטישוק. אמיץ מי שלא חוזר לישון אחרי ארוחה שכזו.
חוות צוק - משה פרלוק 25, רמת אביב החדשה, 077-5155905

 הכל מהכל. אונטריב טלה של חוות הצוק (צילום: באדיבות המקום)

M25

לקראת סוף 2017, יום אחרי שעשרות אלפי סטודנטים התחילו את שנת הלימודים האקדמית, נפתח להרצה הסניף השני של M25, שפועל במתכונת של מסעדת מזון מהיר. אבל הסיפור של הסניף המצליח (שהלוואי שהוא מהווה סנונית ראשונה ברשת שתכבוש את הארץ) מתחיל בכלל באזור 2013, ביום שבו השף ירון קסטנבוים (פוד ארט, מזל טלה, חדר אוכל) פתח את האטליז המצוחצח שלו בקצה סמטת הקצבים של שוק הכרמל, בשיתוף פעולה עם השף יהונתן בורוביץ', עו"ד יניב בר נור ואורי ויינשטיין. במשך תקופה מסוימת ניתן היה ליהנות במקום ממספר מנות שנמכרו מדוכן קטן בצמוד לאטליז. לאחר מספר חודשים שבהם הדוכן שבק חיים, הוא נפתח מחדש בחלל מרווח יותר, בדיוק 25 מטרים מהאטליז, שהעניקו למקום החדש את שמו. בסניף הצעיר שברמת אביב, מגישים את אותן המנות האהובות ממסעדת האם כמו העראייס והשווארמה רק במתכונת המוכרת של "אוכלים-הולכים". ואם אין כוח ללכת? אפשר גם להזמין הביתה, הודות לשירות המשלוחים שנחנך לפני כמה חודשים במקום.
אסור לפספס: התחילו בעראייס, נשמו עמוק, נוחו מספר דקות ולאחר מכן המשיכו במעבה התפריט, לאן שהתיאבון יוביל אתכם (או יאפשר לכם).
M25 - ברודצקי 15, תל אביב, 053-9378682

מקום של בשר
מוסד ותיק נוסף שכל קרניבור מכיר הוא מקום של בשר בשכונת נווה צדק הציורית. גם כאן לוקחים כל נתח ברצינות מרבית, ומתגאים במיוחד בחדר יישון ואטליז, שם עוברים הבשרים טיפול מקצועי עד לרגע בו הם יוצאים לידיו המסורות של הטבח. מעבר לאוכל המקצועי ולמבחר הבטוח, אווירת המקום מהווה חלק בלתי נפרד מחוויית הסעודה, באחד האזורים הרומנטיים בעיר.
אסור לפספס: קרפצ'יו בקר כמו שקרפצ'יו צריך להיות, ואנטריקוט משויש שניתן להזמין במגוון משקלים.
מקום של בשר - שבזי 64,  תל אביב, 053-9444023

נתח במסעדת נווה צדק מקום של בשר (צילום: באדיבות המקום) האזור הציורי מוסיף לכל החוויה. נתח במקום של בשר (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הדסון בתל אביב
053-4294171
אנג'י בתל אביב
053-9442896
בוצ'רי דה ברילוצ'ה בתל אביב
053-9443212

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?