נגישות
נגישות

עם מוניטין: המסעדות המפורסמות של רחוב בן יהודה

רחוב בן יהודה בתל אביב ידוע כעשיר ומגוון במסעדות, אך גולת הכותרת היא מקומות ותיקים שהפכו עם השנים למוסדות קולינריים שמצליחים להמשיך ולמצב את עצמם ברשימת המסעדות הטובות והבטוחות בעיר. אז איפה אוכלים ברחוב בן יהודה?

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 06/06/2018, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רחוב בן יהודה הוא ללא ספק אחד הרחובות הקולינריים השוקקים של תל אביב. בכל 100 מטרים ישנה מסעדה, כל אחת בסגנון אחר, ולקהל הישראלי וגם לתיירים שגודשים את הרחוב יש הרבה מאוד אופציות לבחירה.
כמה מן המסעדות בבן יהודה הפכו לשם דבר. מדובר במסעדות ותיקות כמו שצ'ופק ובית תאילנדי, שהרכיבו עם השנים קהל קבוע ונאמן לצד קהל תיירותי וקהל סועדים חדש שהגיע בעקבות המלצות וסיפורים.  יצאנו למסע קצר בעקבות המוסדות הידועים הכי טעימים של הרחוב המרכזי.

הבראנצ'ים הכי שווים בתל אביב
מסעדות מומלצות באזור רמת החייל
המוסדות הקולינריים של תל אביב

אוסטריה דה פיורלה

על המקום: אוסטריה דה פיורלה היא אחת המסעדות הותיקות ברחוב בן יהודה. היא נוסדה בשנת 1986 על ידי משפחת פורנרי, ומאז משמשת אבן שואבת לתיירים ולאוהבי המטבח האיטלקי הקלאסי. אוסטריה נבחרה בתחרות באיטליה כאחת משבע האיטלקיות האמיתיות בכל העולם, ולמקום ראשון באזור הים התיכון. 
מנות שכדאי לנסות: ניוקי טרטופו ברוטב שמנת וכמהין (64 שקלים); חצילים ברוטב פרמז'נה (39 שקלים).
כשר: כן
אוסטריה דה פיורלה, בן יהודה 148, תל אביב. 03-5248818

בית תאילנדי
על המקום: במשך שנים רבות נחשבת בית תאילנדי למוסד מהטובים בארץ. התפריט מורכב ממנות בהשראת כל מחוזות תאילנד והתוצאה הסופית ידועה כאותנטית במיוחד. התפריט במקום התפתח והשתנה עם השנים, ומלבד מנות הדגל תוכלו למצוא גם וריאציות למנות רחוב תאילנדיות. את הירקות התאיים מגדלים בעלי המסעדה בחווה מקומית. 
מנות שכדאי לנסות: פלה פאד פיקנג – נתחי לברק מפולט מטוגן בקארי אדום עם חציל תאי, לוביה, אפונה סינית וריחן פראי (128 שקלים); פאד פריק פאו – סרטנים/פירות ים ברוטב שרימפס ותמרינדי, ביצה טרופה, סלרי ובצל ירוק (92/128 שקלים) .
כשר: לא
בית תאילנדי, בוגרשוב 8 פינת בן יהודה, תל אביב 03-5178568

מנה של בית תאילנדי (צילום: אילן מור)כל תאילנד בצלחת אחת. בית תאילנדי (צילום: אילן מור)

שצ'ופק

על המקום: מוסד קולינרי ותיק ומוערך שהוקם לפני יותר מ- 20 שנה על ידי גדי שפי (שם משפחתו המקורי היה שצ'ופק) ופועל במרץ עד היום. סביר להניח שההורים שלכם אכלו שם כשעוד לא היו מסעדות בסביבה. בשצ'ופק מבחר גדול של דגים ופירות ים טריים, ולפתיחה מקבלים פלטת סלטים מכובדת ולחם הבית.
מנות שכדאי לנסות: שרימפס בחמאה, שום, שמנת ויין לבן (95 שקלים); פורל מעושן (97 שקלים).
כשר: לא
שצ'ופק, בן יהודה 256, תל אביב. 053-9439313

מרק בשצ'ופק (צילום: אסף נרינסקי)מוסד קולינרי ותיק. שצ'ופק (צילום: אסף נרינסקי)

בנדיקט

על המקום: מקום שהפך למוסד בזכות הקונספט המעולה, האוכל הטוב והשירות המוקפד. בנדיקט זה הרבה יותר מארוחות בוקר, ובכלל – מומלץ לבוא גם בלילה. המקום פתוח 24 שעות ביממה. תפישת המקום מגדירה את ארוחת הבוקר כסגנון של ארוחה ולא של שעה ביום, ובהחלט מציעה עולם עשיר ומעניין של וריאציות לארוחות בוקר קלאסיות, וגם כבדות יותר שמתאימות כארוחות צהריים או ערב. בלילה אפשר לנשנש או לטעום מהקינוחים המעולים.
מנות שכדאי לנסות: אג בולס – כדורי אומלט ברוטב לבחירה (67-73 שקלים); בוקר אנגלי - נקניקיות פרנקפורטר, קריספי בייקון וביצת עין בתוספת שעועית ברוטב עגבניות ותערובת של תפו"א, בצל, פטריות ועגבניות שרי (69 שקלים).
כשר: לא
בנדיקט, בן יהודה 171, תל אביב. 053-944340

ארוחת בוקר אנגלית. בנדיקט (צילום: יח"צ)בוקר שנמשך 24 שעות ביממה. ארוחתת בוקר אנגלית של בנדיקט (צילום: יח"צ)

שילה

על המקום: השף שרון כהן יצר תפריט אקסקלוסיבי של פירות ים, דגים ובשרים בסגנונות ספרדי. המקום הפך למוסד קולינרי מאוד מוכר בתל אביב, וסביר להניח שאם תגיעו בלי להזמין מקום מראש, לא תצליחו למצוא שולחן. בצהריים יש עסקיות שמתחילות מ-89 שקלים - הזדמנות מעולה להתנסות באוכל המהודק של המקום במחירים קצת יותר ידידותיים.
מנות שכדאי לנסות: טרטר דג ים עטוף באבוקדו, שקדים ואיולי נענע (76 שקלים); פסטה שחורה עם פירות ים, ביין לבן וירקות ירוקים (136 שקלים).
כשר: לא
שילה, בן יהודה 182, תל אביב. 053-9443260

ERNESTO

על המקום: מסעדה איטלקית ביתית ורומנטית שנוסדה בשנת 1997. על המטבח האיטלקי הקלאסי שבמקום אמון השף אנג'לו דה לה ריצ'ה. למסעדה מרפסת גדולה מעץ, מוזיקה איטלקית ברקע והאווירה חו"לית לגמרי. המסעדה הצטרפה למדריך האקדמיה למטבח האיטלקי בעולם, וזכתה לכתבה מפרגנת במיוחד במגזין הכי נמכר באיטליה. העסקית מוגשת בין הימים ראשון-חמישי, בין השעות 12:00-16:00 וכוללת מרק / סלט, פסטה ושתייה קלה. 
מנות שכדאי לנסות: פרחי קישואים ממולאים במוצרלה (39 שקלים); קודה א-לה וצ'ינרה - זנב עגל ברוטב עגבניות וסלרי (129 שקלים); טליאטלה די מאנזו - רצועות אנטריקוט מוקפצות עם עגבניות שרי, פטריות שמפיניון ועלי רוקט (129 שקלים).
ERNESTO, בן יהודה 90, תל אביב, 03-5273394

ארנסטו (צילום: באדיבות המסעדה)קפיצה לאיטליה. ארנסטו (צילום: באדיבות המסעדה)

מל ומישל
על המקום: לפני יותר מ-10 שנים פתח השף ניר ויימן את מסעדת מל ומישל, והראה לישראל איך עושים אוכל איטלקי. מל ומישל קנתה לעצמה מקום בהיכל התהילה של המסעדות בארץ, וממשיכה להוציא מנות מהודקות בזו אחר זו.
דגימה מהתפריט: קרודו דג ים (בקרמל הדרים חריף, יוגורט ופרי עונתי - 66 שקלים), ניוקי פריזאי בקרם כמהין לבנות (92 שקלים), סקלופיני עוף אורגני עם פרושוטו ומוצרלה ברוטב בלסמי דבש או לימונה (116 שקלים)
מל ומישל, בן יהודה 155, תל אביב, 053-9439213

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שצ'ופק  בתל אביב
053-9439313
ארנסטו בתל אביב
053-9415314

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?