נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

גפילטע פיש במלון מצודת דוד (צילום: מאיר בולקה) שנהיה לראש ולא לזנב. גפילטע פיש במלון מצודת דוד (צילום: מאיר בולקה)

הכתבה מתעדכנת מדי יום - מומלץ להמשיך לעקוב

הכנת ארוחת חג היא משימה קשוחה הכוללת שעות של קניות, בישולים, ניקיון וכמובן אירוח חגיגי מלא בסטייל. בהחלט לא משימה שכל אחד שמח לקחת על עצמו. אז יש אלטרנטיבה – ארוחת חג שיקית לא פחות במסעדות ובבתי מלון. מחפשים אילו מסעדות חוגגות את ערב ראש השנה 2019? ליקטנו כמה הצעות לארוחות חג מענגות שיתקיימו ברחבי הארץ בכמה מסעדות איכותיות. שימו לב - מומלץ לשריין מקומות מראש.

ראש השנה 2019 - לכל הכתבות וההמלצות
איפה קונים אוכל מוכן לראש השנה?
מתכון מפתיע לעוגת חג טבעונית עם ציפוי קרמל ושקדים
שנהיה לראש ברוטב: מתכוני דגים לראש השנה

תל אביב והמרכז

אלנה

מסעדת אלנה הממוקמת בחלל הכניסה של מלון הנורמן, מציעה לסועדים לחגוג את ערב ראש השנה בארוחה שנבנתה על ידי שף המסעדה, ברק אהרוני. לרגל החג, יצר אהרוני סעודה המורכבת ממנות חג מסורתיות תוך שהוא עושה שימוש בחומרי גלם עונתיים. הארוחה תתקיים ב-29.9 מהשעה 18:00. בין המנות שבהן אפשר לבחור: לחם שאור ושמן זית פתורה; כבד אווז צרוב עם חומץ חרז ותמרים צהובים על בריוש; קרפצ'יו בקר עם בלסמי מיושן 10 שנים וגבינת עומר; סיגרים מרוקאים ממולאים בר ים, עשבי תבלין עם פלפל חריף ולבנה; קרפצ'ו לוקוס; מרק בצל; קוסקוס עבודת יד, אוסובוקו טלה וירקות בתבלינים של המגרב; מסאחן כתף טלה; פילה בקר ותפוחי אדמה צלויים; תבשיל זנב שור; לוקוס לבן צלוי בגחלים עם גראטן דלעת ורוזמרין; קינוחים למרכז השולחן כמו ברד פודינג; תפוחים בארמניאק וגלידת ציפורן; טארט דבש; ועוד.
כמה: 750 שקלים לסועד (250 שקלים לילד עד גיל 8), כולל כוס יין, שתייה קלה, קפה וחליטות. יש להזמין מקומות מראש.
אלנה - נחמני 25 תל אביב, 053-9380353

מרק קניידלך של אלנה (צילום: ירון ברנר)הפתיח המושלם לכל ארוחת חג. מרק קניידלך של אלנה (צילום: ירון ברנר)

טנדורי

ברשת המסעדות ההודית טנדורי – האוחזת בסניפים בתל אביב ובהרצליה – מציעים ארוחת חג בטעמים הודיים. השפית רינה פושקרנה הרכיבה תפריט עשיר וצבעוני עם מיטב המנות האהובות של המסעדה הוותיקה, בהתאמה לאוהבי הבשר, הדגים, לנמנעים מגלוטן ואפילו לטבעונים שבחבורה. תפריט החג כולל מנות ראשונות שיוגשו למרכז השולחן. בעיקריות יוצעו פלטה מהטנדורי (התנור המסורתי) על גחלים כמו עוף טיקה (אדום), עוף קסטורי, עוף גואה, דג טיקה, סיקה קבב; תבשילי קארי, סלטים ותוספות שיוגשו בסגנון בופה; עוף מקהני - נתחי עוף ללא עצמות, מבושלים ברוטב אדום; רוגן גושט - נתחי טלה מבושלים ברוטב קטיפתי על בסיס אגוזי קשיו ותבליני קשמיר מסורתיים; לקט ירקות קארי; אלו גובי מסאלה; פלאק מקאי; אורז ביראני עם דבש ותפוחים מקורמלים. לסיום יוגש קינוח לבחירה לסועד ולאורך הארוחה תוגש שתייה קלה, מיצים, שתייה חמה ויין הבית.
כמה: 200 שקלים לסועד, 100 שקלים לילד בגילאי 12-3, מומלץ להזמין מקום מראש; המחיר לא כולל שירות. 
טנדורי - סניף תל אביב, זמנהוף 2, כיכר דיזנגוף, תל אביב, 053-9442893; סניף הרצליה, משכית 32 הרצליה פיתוח, 053-9442894

צ'יקן טיקה מסאלה של טנדורי (צילום: שירן כרמל)עשיר וצבעוני. צ'יקן טיקה מסאלה של טנדורי (צילום: שירן כרמל)

באבא יאגה

במסעדה ברחוב הירקון בתל אביב, סעודת חג היא מסורת רבת שנים. גם השנה באבא יאגה מקיימת ארוחת חג חגיגית ומסורתית עם תפריט שיכלול מאכלי עדות מיוחדים מהמטבח האירופאי והים תיכוני עם שפע משקאות, יינות וקוקטיילים מובחרים. בין היתר, תמצאו בתפריט החג גרבלקס סלמון, כבד מטוגן, מרק עוף עם קניידלך, דג ים ברוטב עגבניות ושום, פילה סלמון וכמובן גפילטע פיש ועוד מבחר קינוחים והפתעות קולינריות.
כמה: מחיר משתנה לפי מנה.
באבא יאגה - Baba Yaga - הירקון 12, תל אביב, 053-9444039

ג'אסיה

במסעדת ג'אסיה האסיאתית ביפו יכין השף אמיר אגברייה ארוחה מיוחדת לערב החג הכוללת גם כוס יין או שתייה קלה. הארוחה בג'אסיה כוללת מנות ראשונות למרכז השולחן של טחינה בליווי פאפדם הודי; לאבנה ביתית מתובלת; חמוצים אסייתיים; פטריות מוקפצות; כרובית בציפוי פנקו; חצילים מטוגנים בציפוי פנקו ועגבניות פיקנטיות. לעיקרית יש בחירה מבין: ממולאים ביתיים במילוי אורז עם בשר ברוטב עגבניות; נתח אנטרקוט צלוי בגריל לצד אורז או תפוח אדמה אפוי; פילה דג ים בתנור בליווי ג'ינג'ר וירקות שורש מוקפצים; נודלס מוקפצים עם נתחי עוף / בקר וירקות; קומבינציית סושי ג'אסיה.
כמה: 199 שקלים לסועד.
ג'אסיה - לואי פסטר 7, יפו, 053-9375576

מנה במסעדת ג'אסיה (צילום: נטי דונדואה)פינוקים עם נגיעה אסייתית. מנה במסעדת ג'אסיה (צילום: נטי דונדואה)

מסעדת איב

במסעדת איב הכשרה, שמתפקדת לאורך השנה כמקום לאירועים, מציינים מזה 14 שנה את ערב החג, עם רב שיגיע לקריאת הברכות וכל סממני החג המסורתיים בהם שירי חג, הקרנת מצגות עם ברכות ועוד. ארוחת ראש השנה באיב תכלולצלחת עם ברכות החג,  10 סלטים ביתיים בהם כרובית מטוגנת, חציל על האש בטחינה, סלט סלק, טבולה, מטבוחה ועוד. מנות ראשונות כמו גלילת חציל ממולאת בבשר, צנובר ופטריות; פילה סלמון בלימון ופילה לברק ברוטב עגבניות (פיקנטי); מרק ירקות ועיקריות כמו סטייק פרגית בתבלינים; סטייק אנטרקוט ואסאדו עגל חלב לצד תוספות וירקות. לסיום יוגשו שלל קינוחים ובהם סופלה שוקולד, גליליות ממולאות בגלידת וניל ומבחר פירות העונה. הארוחה תלווה גם בשתייה חופשית של אלכוהול ושתייה קלה וחנייה חינם שתהיה נגישה לאורחי המקום.
כמה: 250 שקלים למבוגר, 130 שקלים לילד. יש להזמין מראש.
איב – יד חרוצים 15, תל אביב, 050-2333320

וילה מארה

במסעדת וילה מארה הנמצאת בטיילת בת ים יגישו בערב החג ארוחה חגיגית כיד המלך בתוספת בריזה ים תיכונית, כולל יין ללא הגבלה. המנות הראשונות יוגשו למרכז השולחן: לחם הבית עם שמן זית ומלח מעושן; סלט ירוק עם רוטב חרדל וצנוברים; סלט שורשים אסייתי עם שומשום שחור; סלט שעועית צבעונית עם בצלי שאלוט ועשבי תבלין; גרבלקס סלמון עם לביבות תפוח אדמה; סלט מטיאס; גפילטע פיש וחזרת; פטה כבד עוף עם ריבת בצלים ופיסטוק; נתח עוף קר עם חזה אווז מעושן. מנות ביניים: מרק מלכים - ציר עוף עם עוף; דג ים עם כוסברה, פלפלים ורוטב עגבניות; טורטליני בשר ברוטב עגבניות. עיקריות לאמצע שולחן, לצד תוספות: פילה דניס במעטפת רוטב אסייתי על מצע ירקות צלויים; נתח פרגית על גחלים במרינדת פפריקה מעושנת; אסאדו בקר בבישול איטי ברוטב שום ועשבי תבלין; ולבסוף יוגשו קינוחים המוגשים למרכז השולחן.
כמה: מחיר משתנה לפי מנה.
וילה מארה - בן גוריון 69 בת ים, 053-9370149

וילה מארה בת ים (צילום: באדיבות המקום) ארוחה מגוונת למרכז שולחן. וילה מארה (צילום: באדיבות המקום)

בראון לייטהאוס

במלון לייטהאוס מקולקציית מלונות בראון מציעים פתרון לבוקר שאחרי ערב החג, או ליתר דיוק לבקרים שאחרי ערב החג כי יש שניים כאלו. תפריט ספיישל חגיגי בהשראת מנות החג המסורתיות עם טוויסט שיקי יוגש גם לקהל הרחב ולא רק לאורחי המלון. את ארוחת הבוקר החגיגית יגישו בשני הבקרים של החג – 30.9 ו-1.10 בשעות 11:00-7:00. השף מאור סבאג יגיש בקומה ה-5 של המלון המעוצב לעילא מנות ספיישל כמו קדה - כרישה מאודה, גבינת טולום ותרד; פילה אינטיאס בחורש זבזי עם גרמולטת עשבים; קובה מטוגנת עם קונקסה עגבניות, יוגורט כבשים וליים; פסטה פיצ'י בעבודת יד עם ראש לוקוס ועגבניות בבישול ארוך; בורקוש - דייסת סולת בנוסח מרוקו ואבקת זהב; קרפ צרפתי מוגש עם חלת דבש, תבשיל ערמונים וחלב מרוכז וריבת חבושים; עוגת פולנטה עם קרם פרש ושמן ירוק ועוד הפתעות לצד בופה עשיר עמוס מבחר גבינות בוטיק, סלטים, מיצים טריים סחוטים במקום ושתייה קלה וחמה ללא הגבלה, צנצנות עם קינוחים אישיים (מלבי ביתי, קראמבל בראוניז, קרם פטיסייר וקרמל מלוח) ועוד. אחרי הארוחה מוזמנים האורחים להתרווח עם משקה וספר על מיטות השיזוף או כיסאות הנדנדה הפזורים במרפסת ואפילו ליהנות מטבילה בג'קוזי הכיפי.
כמה: 120 שקלים לסועד, כולל קוקטייל הבית, מומלץ להזמין מקום מראש.
מסעדת Lighthouse by Brown - בן יהודה 1, תל אביב, 03-7660500

ארוחת בוקר לראש השנה בלייטהאוס ממלונות בראון (צילום: עמרי שמילוביץ)דואגים לכם גם בבוקר שאחרי. ארוחת בוקר לראש השנה בלייטהאוס ממלונות בראון (צילום: עמרי שמילוביץ)

ירושלים

בראסרי עין כרם

במסעדת בראסרי עין כרם יגישו בערב החג דיל של ארוחת חג עם טוויסט שתוגש בשני סבבים בלבד, ב-18:00 וב-21:00 וכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח, כוס יין, מים מינרלים ושתייה חמה. בבראסרי מציעים מנות בסגנון עכשווי (לא כשר) כמו מרק ארטישוק ירושלמי עם ערמונים ושמן כמהין; גיבנת קממבר אפויה בדבש וטימין; קרבונה – פסטה שחורה עם שרימפס וקוויאר סלמון. בגזרת העיקריות ייככבו מנות כמו מחבת פירות ים; דג בר ים על שפצלה; שוק אווז קונפי; פילה עגל, ועוד.
כמה: 365 שקלים לסועד, בהזמנה מראש לפי הסבבים.
בראסרי עין כרם - המעין 15, עין כרם, ירושלים, 053-5495116

מנת שפצלה של בראסרי עין כרם (צילום: באדיבות המקום)     ארוחת חג עם טוויסט. מנת שפצלה של בראסרי עין כרם (צילום: באדיבות המקום)

R&R diner

הדיינר הירושלמי הלא כשר של השפית רעות כהן משיק לכבוד החג מנות ספיישל שיוגשו בארוחת החג וגם בימי החג. בין מנות הספיישל לחג אפשר למצוא: פלטת ים (לזוג / משפחה) הכוללת ברבוניות קריספיות, סרטנים, מולים, פילה דג ים, שרימפס, קלמרי פריך לצד ירקות מהגריל עם גרמולטה טרי (180 שקלים); לוקוס שלם מטוגן בשמן עמוק בקראסט של פולנטה, מוגש עם סלט עגבניות חריף וצ׳יפס (42 שקלים ל-100 גרם); טי בון - פילה וסינטה על העצם, מיושן כ-20 יום בוואקום ומוגש עם ירקות גריל ותוספת לבחירה (48 שקלים ל-100 גרם). מנות הספיישל יוגשו במסעדה החל מערב החג ועד צאתו.
כמה: לפי המחיר בתפריט.
R&R DINER - יפו ,33 ירושלים, 053-9378955

מלון ממילא

בראש השנה 2019 מציעים במלון ממילא היוקרתי הצופה אל החומות ואל העיר העתיקה ארוחות חג מפנקות, פרי יצירתו של השף אושרי זעפרני. ארוחת החג תיפתח עם צלחת ברכות בתוכה תפוח בדבש, זר תמרים, עלי מנגולד חלוטים, לוביה חלוטה, גרגירי רימון, מרמלדת דלעת, ראש דג וגזר גמדי ביין וצימוקים ועוד מנות ברוח החג ושבעת המינים, בליווי לחמים טריים שיוגשו למרכז השולחן. בין היתר יוגש במסעדת המלון מזנון סלטים ומזנון מנות ראשונות ובהם כבד קצוץ; סלט סלרי, חמוציות, אגוזי מלך, תמר מג'הול, משמש אוזבקי ועשבי תבלין; טבולה; סלט פקוס, שמיר וצ'ילי; בטטה צלויה בטריאקי, עירית ובוטנים מסוכרים; פסטרמה עגל חלב בקראסט דואה איולי לימון ובריוש; כרוב צלוי עם חזה אווז מעושן, מייפל כמהין וחומץ תפוחים; מילפיי טונה אדומה מלפפון ג'ינג'ר כבוש ואבקת שמן זית; גפילטע פיש עם מרמלדת גזר וחזרת; קונסומה עוף; מרק עדשים בטטה חלב קוקוס סילאן וג'ינג'ר ומנות נוספות. בנוסף יהיו עיקריות לבחירה בהן פילה סלמון שלם שום לימון וקראסט פיצוחים; פילה בקר פירה שורשים ורוטב יין אדום; כתף טלה מעושן יין לבן עשבי תיבול וירקות שורש; פילה דניס מרוקאי חריף; אווז ברוטב תפוזים אניס קינמון ומוסקט; תבשיל אסאדו; ועוד. יהיו גם מנות ילדים, מזנון קינוחים ופירות ועוד.
כמה: ארוחת ערב החג - 740 שקלים לסועד, 540 שקלים לילד; ארוחת חג צהריים – 525 שקלים למבוגר, 395 שקלים לילד. יש להזמין מקום מראש.
מלון ממילא - המלך שלמה 11, ירושלים, 02-5482222

מנת דג של מלון ממילא (צילום: דן פרץ)לאכול מול הנוף הכי יפה בעיר. מנת דג של מלון ממילא (צילום: דן פרץ)

מלון ענבל

מלון ענבל שעבר שיפוץ מסיבי לא מזמן מציע להתארח במלון לארוחת חג חגיגית הכוללת שפע מנות למרכז השולחן, מנה ראשונה ומרק לכל סועד וכמובן עיקרית וקינוח. בתפריט יככבו, בין היתר, סלט קינואה עם פירות יבשים ורימונים; גפילטע פיש וחזרת; כבד קצוץ; סלמון צרוב עם גספצ'ו עגבניות ופלפלים קלויים בגריל; מאפה טלה עם פטריות ותרד עם ציר טלה וסלסה חציל קלוי ואריסה; מאפה פטריות ותרד עם סלסה חציל קלוי וקולי פלפל וזעתר; מרק כתומים; נתחי טלה על תבשיל פריקה וירקות; פילה דניס עם ירקות שרופים; פרגית במילוי עגל ובורגול על קרם כרישה וקינוחים כמו מוס נוגט עם קרמו שוקולד וקראנץ' שומשום.
כמה: 600 שקלים לסועד, 450 שקלים לילד, יש להזמין מקום מראש.
מלון ענבל - ז'בוטינסקי 3, גן הפעמון, ירושלים, 02-6756666

שולחן חג במלון ענבל (צילום: אילן מור)חגיגה אמיתית. שולחן חג במלון ענבל (צילום: אילן מור)

מלון מצודת דוד

המתארחים במלון מצודת דוד, הנמצא במרחק הליכה מהכותל, מהעיר העתיקה, מגדל דוד ושער יפו, יוכלו ליהנות מארוחת חג עשירה ויוקרתית עם מבחר מנות, ממנות מסורתיות ועד מנות עדכניות. יש בתפריט נגיעות משלל מטבחים, בהם המטבח האסייתי עם מנות כמו כדורי טלה עם ג'ינג'ר כבוש, כוסברה, גלנגל, עטוף בפנקו פריך מוגש עם קרם עגבניות וחלב קוקוס; כמו כן יוגשו בארוחת החג קעריות סימני ברכות ובהן תמרים, רימונים, תפוח עץ, דבש, גזר מבושל, לוביה ירוקה, קציצות כרישה, דלעת קוביות מבושלת, קציצות עלי סלק, בשר ראש טלה, ראש דג ממולא וקרעה. יוגשו מנות מסורתיות כמו גפילטע פיש וחזרת לצד פילה מוסר ים מרקש סטייל; סלטים רעננים עם טאץ' עדכני לצד ממולאים בסגנון מסורתי; מזנון בשרים עם מנות כמו אנטרקוט עגל חלב בעישון חם מוגש עם ברבקיו תבלינים; אסאדו; אוסובוקו טלה עם פירות יבשים ורימונים; נתחי פרגית מושחמים בצ'ילי מתוק לצד אורז בסמטי ועוד. יהיו גם מנות ילדים. את הארוחה תחתום עמדת סורבה וגלידה ומזנון מתוקים חגיגי בקונספט שנות ה-80.
כמה: בערב החג - 570 שקלים לסועד; 430 שקלים לילד; לארוחת חג צהריים – 570 שקלים לסועד, 430 שקלים לילד. יש להזמין מראש.
מלון מצודת דוד - דוד המלך 7, ירושלים, 02-6212590

גפילטע פיש במלון מצודת דוד (צילום: מאיר בולקה)מסורת עם טאץ' עדכני. גפילטע פיש במלון מצודת דוד (צילום: מאיר בולקה)

השרון

עדנה

המטבח במסעדת עדנה הוותיקה ברמת השרון מתבסס על בישול פרסי עוד מהימים שעדנה המיתולוגית פתחה את המקום. היום הבישול הפרסי עדיין מככב, אך לצידו מגישים במסעדה תפריט עשיר בניחוחות אירופאים המורכב מבשרים על הגריל, מוקפצים, פסטות וסלטים. בערב ראש השנה 29.9 יגישו במסגרת ארוחת החג מנות כמו מרק צח עם קרפלך; כבד קצוץ; גפילטע פיש; קרפצ'ו פילה בקר; סביצ'ה סלמון; ביף בורגניון; אנטרקוט עם מח עצם; פלאו שביד - קדרת עוף, אורז ואפונה; פילה סלמון; לברק אפוי; קינוחים ועוד.
כמה: 400 שקלים לסועד, 225 שקלים לילד בגילאי 9-3; יש להזמין מראש, המחיר לא כולל שירות בגובה 15%
עדנה - טרומפלדור 3, רמת השרון, 053-9440110

ביף בורגיניון של מסעדת עדנה (צילום: ענת פייזר)קלאסיקה אמיתית. ביף בורגיניון של מסעדת עדנה (צילום: ענת פייזר)

דרום

כפות תמרים

בכפות תמרים, מסעדה וקייטרינג בקיבוץ אילות הנמצא ממש בכניסה לאילת, מציעים לתושבי הערבה, אילת ולנופשים ארוחת ערב ראש השנה חגיגית ב-29.9 עם אוכל ביתי של מגוון רחב של עדות. הסועדים ייהנו מתפריט חגיגי ועשיר שיוגש בסגנון מזנון חופשי הכולל בין היתר תבשילים, סלטים, מנות מסורתיות לחג, עמדה עם מנות שילדים אוהבים ועמדת קינוחים. על השולחנות יוגשו מאכלי ברכות, בקבוקי יין ושתייה קלה. בין היתר יוגשו בבופה מנות כמו כבד קצוץ, מרק בזיליקום, סלט טאבולה רימונים, פילה מושט ברוטב מזרחי, פרגית צלויה בגריל בקייג'ין, קציצות כבש ברוטב טנזיה, עלי גפן ממולאים, כתף עגל לצד צ'ימצ'ורי ועוד.
כמה: 265 שקלים למבוגר, 150 שקלים לילד, בהזמנה מראש, המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות אילת (כולל משגיח צמוד במקום).
כפות תמרים - קיבוץ אילות, 053-9441759

כבד קצוץ של כפות תמרים (צילום: רוני בלחסן)בופה לכל העדות. כבד קצוץ של כפות תמרים (צילום: רוני בלחסן)

צפון

שטרודל

שף נידאל חראנבה ממסעדת שטרודל החיפאית הססגונית במבנה טמפלרי עתיק מציע מנות ספיישלים במיוחד לראש השנה. בין המנות - כרובית צלויה בטאבון בעשבי תבלין; טחינה סומק, קונפי שום, סלסה עגבניות, שמן ירוק ועלי גינה;  גרבלקס סלמון כבוש במיצי סלק וזעתר בר; לאבנה שנקליש, מלפפון, צנון מוחמץ וקורטוני בריוש; ויטלו טונאטו - סינטה צרובה פרוסה דק, קרם טונה, צלפים, ביצה רכה ואנדיב צלוי. בגזרת העיקריות יככבו מנות כמו עופיין בטאבון עם זעתר בלדי, פריקה ירוקה ופירות יבשים;  חזה אווז קונפי עם קרם שומר ואגס שיכור; לברק שלם בטאבון בעשבי תבלין, ניוקי עבודת יד, עגבניות צלוית במיה ותרד; לקינוח יוגש לאילי ביירות - פודינג סולת, שנטלי לאבנה, אפרסקים צלויים בסילן ושערות קדאיף.
כמה: לפי התמחור בתפריט.
שטרודל - שד' בן גוריון 39, חיפה, 053-9344986

מנה בשטרודל חיפה (צילום: גלעד הר שלג)  ספיישלים מיוחדים לראש השנה. מנה בשטרודל (צילום: גלעד הר שלג)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
עדנה בחצר ברמת השרון
053-9440110
מסעדת שטרודל בחיפה
053-9344986
אלנה במלון נורמן בתל אביב
053-9380353
טנדורי  בתל אביב
053-9442893
טנדורי  בהרצליה
053-9442894
ג'אסיה בתל אביב
053-9375576
איב בתל אביב
053-4294202
וילה מארה בת ים בבת ים
053-9370149
בראסרי  בירושלים
053-5495116
R&R דיינר בירושלים
053-9378955

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
המסעדות הכי מסקרנות לסתיו 2023
נויפלד במזרח הרחוק – פנינים מהמטבח ההודי
מאסטר שף – מנת המישלן שהטריפה את המתמודדים
משחקי השף: על מקועקעים ועלעלים