נגישות
נגישות

משחקי השף – 'רזי ברווזי' כוכב עולה

חוצפנית עזת המצח, השופט המרגש, הוורודה היפה והטיקטוק שטיקטק – שבוע עמוס ברגשות, גילויי לב, כמה תבשילים טובים וחיתוך קדרייה אחד שנגע ללב של כולנו.

ראש השנה וחגי תשרי חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 09/10/2022, 13:08
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

והפעם הבוחשת בקדירה מופתעת ביותר כי אפילו הפרומואים של פרקי השבוע לא רמזו על העתיד לבוא. זה נכון שיכולנו לראות מי החוצפנית ומיהו הצעיר מדי שחזר כדי לנסות מזלו בשנית, אבל לא רמזו לנו שנצא חכמים ומחוזקים יותר – רזי יתגלה כברווזי ויבער כמו פלמבה, גרניט יהפוך כדרכו לסופר נני ושאר השופטים יהיו שקופים כמו נייר פרגמנט לפני אפיית הפיצה (הקפואה כמובן). ששת השופטים אמנם מתקרבים האחד לשני, כבר יש צחוקים, דאחקות ואווירה של סוף מסלול ולמרות הכל נדמה כי תומר אגאי, רז רהב וכמובן גרניט כובשים את הפריים טיים ואת פרקי השבוע. שטרית מדי פעם מבליח באיזו אמירה אנמית כמו סלט בלי מלח, מושיק ניכר בהיעדרותו עד כי נדמה שהוא לא שם וזו הולוגרמה שנשלחה ע"י מישלן ותמר  - חמודה ככל שלא תהיה היא כמו קינוח חסר פאנץ'. בקיצור, הבוחשת מחכה שהם יתעוררו כי היא מתה לפרגן להם סיפורים ופסקאות וכרגע הם מותירים אותה עם חרדת המסך הלבן....ותודה לשלושרים המפציצים – סופר נני, ברווזי ותומר, התאום של גרניט מעדה אחרת.

סיפורו של ברווזון לא מכוער – מ'רזי ברווזי' לרז שלנו

בתחילת הפרק רזי מספר כי את הכינוי 'רזי ברווזי' הוא קיבל מאחותו הקטנה ואפילו באחת הפעמים ששטרית בא לאכול במסעדה שלו ה- OCD נשלפה עוגה בצורת ברווז שביננו זו אכן סוג של פאדיחה רצינית. בהמשך הפרק רז ממשיך להתקלף ומספר כי לאחר שהוא דורג ע"י מדריך גומיו בתור השף הטוב ביותר בישראל של 2018 הוא נכנס לדיכאון. במשך חצי שנה הוא לא החליף תפריט, הסתגר בחדרו, ישן המון ולא הבין לאן הולכים הלאה והאם התהילה לא באה מהר מדי? ואז הגיע שיא השיאים, האודישן של גל לוי הצעיר שהכין פילה עם פטריות. לוי השתתף בעונה 4, עבר את האודישן והלך למחנה האימונים והנה כיום הוא עומד מול חבר השופטים ומספר כמה שהוא רוצה כוכב מישלן משל עצמו. כולם למעט מושיק נותנים לו סכין ומעבירים אותו הלאה בזמן שעדשת המצלמה קלטה את דמעותיו של רז. רז מספר על עד כמה הוא מזדהה עם הביקורת שגל השף הצעיר מקבל ועד כמה שהוא שהוריו רצו שילמד משפטים היה מתקפל ובורח מביקורת וגרניט עושה אתו שחנ"ש (שיחת נפש) ומנסה לברר למה זה היה לו קשה. רז מודה שקופת ה'רזי ברווזי' הוא היה יהיר ובטוח בעצמו ולא הדבר הכי נעים בסביבה וכמה הוא השתנה וגרניט מנצל את הבמה והשחנ"ש כדי לספר שהוא לעולם יהיה 'אסף השמן' למרות שהוריד 122 קילו והפך לחתיכי והוא אף אומר לו את משפט המחץ שמחץ גם את הבוחשת "אתה כאן היום כי היית כזה רע אבל קשה לך לפגוש את עצמך".

רז הברווז. צילום מסך מתוך "רשת 13".

וורודה וחזקה  - הגיבורה מרר

אין דברים שהבוחשת יותר מעריכה מנשים חזקות שמעזות לפרוץ גבולות, לפרק מנות ולהרכיב אותן מחדש כדי לייצג עצמן במדויק! כזו היא אומימה קזאילה בעלת עסק בשם 'קייקס אנד מור' שכולו עשוי על טהרת הצבע הוורוד האהוב עליה וזו גם הפעם הראשונה שאישה מהמגזר הערבי בוחרת לעשות לוגו עם תמונה שלה וכמה אומץ שזה דורש...אומימה עשתה קובנייה שנראתה אש וקיבלה ארבעה סכינים משטרית, גרניט, תומר ורז ולמעשה הוכיחה לכולנו שהכל אפשרי אם רואים את העולם בצבעים וורודים. אני מתה להביא אמירה סרקסטית אבל הפעם משאירה את הבמה לוורודה שלנו למסר של ה- LIFE איזה צבע שתבחרו להיות ככה יראו החיים שלכם והתבשילים.

אומימה קזאילה. צילום מסך מתוך "רשת 13".

מצעד הסיפורים המרגשים

כיאה לז'אנר גם הפעם היו סיפורים מצמררים ומעוררים דמעות, הזדהות ואכילת גביע שלם של גלידה תך כדי כיבוי השלטר של ייסורי המצפון ומעבר לטרינינג בייתי שמשאיר מקום לספק. מורן טמיר, טבחית בפוקאצ'ה, הכינה פסטה ים תיכונית עם סוכריות דגים (נשמע טעים, נכון?) והביאה סיפור שאפילו תסריטאי טוב לא היה מצליח להמציא – הורים גרושים ושני אחים שנטשו את הבית לעין גדי, מורן נותרה לבדה עם אמה שבהדרגה 'איבדה את זה' והחלה לשתות, לעשן ולהתדרדר ולדרדר את מורן עד ששני אחיה הגדולים (והחתיכים, לפחות האח שהגיע לתוכנית) הצילו אותה מזרועות האם וחיי הרחוב וגידלו אותה מחדש. הם עובדים ומגדלים והיא מבשלת ובהדרגה ועם המון אמונה ועבודה קשה הם הצליחו לייצר חיי משפחה קרובה וחמה והיא הצליחה להפוך לאנרגיה מטורפת וכובשת ואפילו סלחתי לה על סוכריות הדג.

מורן טמיר. צילום מסך מתוך "רשת 13".

מי שעוד קיבלה 6 סכינים והביאה סיפור מוטרף היא עדן פרויימוביץ' שהכינה מרק עוף עם קרפלך ממולאים בבשר. עדן חיה עם משפחתה בניגריה בשל שליחות האב, היו חיים טובים ומאושרים עם ע' ו-א' עד שבגיל 11 אביה נהרג בתאונת דרכים והמשפחה חזרה ארצה. המצב הכלכלי התדרדר ועדן התחילה לעבוד ולבשל מגיל צעיר כדי לאחד את המשפחה. חיה בניגריה עד גיל 11,אבא נפטר בניגריה. אמא לא הפסיקה לעבוד עברו מעושר למצב לא משו, אמא הפשירה קפואים והיא התחילה לבשל מגיל 13 כדי לחבר את המשפחה עם אוכל אמיתי. השופטים התרגשו ועפו על ציר המרק והעבירו אותה עם 6 סכינים והבוחשת חייבת להביע מחאה קטנה – היא מפשירה קפואים, פותחת קופסאות שימורים ומאחרת את משפחתה עם המון דיבורים! אגב, האם יש קשר בין 6 סכינים לסיפורים מרגשים?

על כוכב טיקטוק וחוצפנית מיותרת אחת

פייר? התאכזבתי. הפרומו בנה את שירה שלו בתור מתמודדת שמביאה לשופטים את כל האמת בפרצוף מה שנקרא, כשלמעשה קיבלנו בחורה כעוסה ומבולבלת שפשוט צריכה איזה קואוצ'ר טוב. לא מצאתי איזו אמירה מטורפת להיאחז בה..היא הכינה סנדוויץ' אשכנזי וחיוור בסגנון הכריכים שהבוחשת מכינה לילדים ומקבלת אותם היישר לתך פח הזבל, מספרת כמה היא אוהבת אבל קשה לה, כמה היא רוצה אבל לא ממש, כמה אוהבת לעבוד אבל לא ממש, כמה היא רוצה להיות טבחית אבל לא ממש..בקיצור, כולה 'לא ממש' נחוצה בפורמט אבל השופטים העבירו ואני מניחה שהיא צפויה לספק כמה רגעי עצבים ורייטינג למסך והלוואי והיא תהיה עם גרניט, פשוט כי זה יהיה מצחיק יותר.  אלירן בוסקילה כוכב טיקטוק בפרטנזיה בעלים של פיצרייה בשם 'פיצה ריברסו' הכין פיצה שהעיפה את השופטים ועבר עם ארבעה סכינים והוא סה"כ בוסקילה ממש חמודי שרצה לייצר לעצמו ג'אנק פוד בילדות כי המקרר היה מלא תבשילים. וואו, אלירן היקר, אילו רק היית גדל אצל הבוחשת היית מקבל מקרר מלא קפואים ותבשילים בוולט ומעריך את עוצמת תבשילי הבריאה ומה שבטוח במקום לרצות ולהיות שף היית רוצה להיות עו"ד לענייני בשלנים גרועים שמסכנים חיים של אחרים.

שורה תחתונה – אין על פיצה ביתית שעשויה מפיתה, קטשופ, זיתים וגבינת עמק ואי אפשר לנצח סיפורים מרגשים ככה שאם תכננתם להתמודד בראליטי תדאגו לסיפור כיסוי טוב ומרגש אחרת אין לכם סיכוי. ומתי כבר ירדו מהטמטום הזה שאוכל מחבר אנשים? זה נכון שהוא מחבר למי שזו דרכו לחבר אבל באותה מידה גם טייק אווי משובח על ערב מלא הומור וצחוקים מחבר, חיבור נולד מאנשים ולא ממה שאוכלים תביאו חיתוך קדרייה יהיה לכם ערב דקרייה תפתחו קופסאות שימורים של ריכרד לוי ויהיה לכם אחלה חמין ומורשת קרב להעביר הלאה...תהיו אתם בצלחת שלכם!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
המסעדות הכי מסקרנות לסתיו 2023
נויפלד במזרח הרחוק – פנינים מהמטבח ההודי
סוכות 2022 - מאכלים מסורתיים לכבוד החג
מה אוכלים בסוכות: מנות הטייק אווי המושלמות לסוכות