נגישות
נגישות

מאסטר שף – משימת מנטורים והדחה קשוחה במיוחד

ארבעה איט-שף תל אביבים הפכו למנטורים של הבשלנים הנותרים, מה שהכניס אותם לסיר לחץ צפוף במיוחד. וגם, אחת המתמודדות החזקות מצאה את עצמה מחוץ לתחרות

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 10/10/2022, 22:07 תאריך עדכון: 10/10/2022, 23:16
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עונת העשור של מאסטר שף מתחילה להתחמם מפרק לפרק – המשימות הופכות קשות וכמעט בלתי אפשריות, וגם התחרות בין המתמודדים עולה שלב. כך שאפילו סיפור רגשני במיוחד לא הצליח להציל את גל, אחת המתמודדות המוכשרות והחכמות בתחרות, שבכתה על הקשר עם אמה במערכה הראשונה, והודחה באכזריות במערכה השנייה. אז השבוע המתמודדים התבקשו להתמודד עם מנטורים שלא עשו להם הנחות, ועם משימת הדחה שהפילה אותם בפח.

נלחמים על גורלם במשימת ההדחה. צילום מסך מתוך "קשת 12"
ארבעה מנטורים ושני מתמודדים שרקדו כל הדרך למרפסת
בפרק הפתיחה השבועי נחשפנו לארבעה שפים צעירים שנחשבים לדבר הכי לוהט בסצנה הקולינרית התל אביבית, או אם תרצו דור ההמשך (עם קיק) של השפים השופטים בתחרות. כל שף ליווה כמנטור צמד מתמודדים, והיה צריך להחליט איזה מתמודד הכין מנה טובה יותר. המנה שנבחרה עלתה לשיפוט אצל חבר השופטים החביבים עלי מכל. וזה לא כל הסיפור, כל שף הביא עמו חומר גלם טריקי ולא ממש מחמיא, עליו המתמודדים היו צריכים לבסס את המנה. חומרי הגלם כללו סרפד, דג משונה, תאנים מותססות ותבלין לא מזוהה.
לונג סטורי שורט, מיכל ויניב רקדו כל הדרך אל המרפסת. מיכל הכינה מנת ירוקים צמחונית שכל השופטים עפו עליה פרט לרותי ברודו שביאסה למיכל את התחת, ולא אפשרה לה להנות מההצטיינות שניתנה לה, כי היא לא הפסיקה להדגיש כמה שהמנה לא הייתה טובה ושהיא לא תמכה בעלייתה למרפסת. ויניב שמשאיר רושם של אדם פשוט ולא מאסטר-שפי במיוחד, אך מסתבר שהמראה לא אומר כלום על האדם במקרה שלו, כי הוא ממשיך להפציץ כל הדרך אל המרפסת.
המשימה שהפילה את המתמודדים בפח
משימת ההדחה נפתחה באופטימיות מוגזמת מצד המתמודדים, והאמת שהבוחשת מיד זיהתה שמדובר במקרה של "טוב מידי בכדי להיות אמיתי" מה שהוכח כנכון. בתחילת המשימה, הנשים הקרובות ביותר למתמודדים צצו לפתע וריגשו את כולם – אבל אל תטעו, הן לא סתם הוצבו שם כמו האתרוג מהסוכה של הבוחשת, בשביל להוציא מהמתמודדים את הצד הבכייני שלהם. הנשים הנפלאות הללו היו צריכות להרכיב סל עם פרודוקטים שהכי מאפיינים את המתמודד הקרוב לליבם, ומאותם מוצרים המתמודדים היו צריכים להכין מנה. מה שגרם לבשלנים שלנו לצאת במחולות ובצהלות .
ואז בבת אחת החיוכים הפכו לפנים נפולות ועצובות, כי השופטים בישרו למתמודדים שהם עבדו עליהם! כי נראה לכם שהם יתנו להם להישאר בקונפורט זון שלהם? מה פתאום! המשימה האמיתית דרשה מהמתמודדים להחליף את הסלים אחד עם השני, מה שייצר סיטואציות ביזאריות למדי. על שני, הבשלנית המרוקנית נפל הסל של עומר שמתחבר למטבח האסיאתי – כך שהיא קיבלה מוצרים שהיא אפילו לא ידעה להגות את שמם כראוי. גל היקרה קיבלה את הסל של ג'יזל שהיה מורכב מדג וירוקים, וסיון קיבלה את הסל של שני שהיה מלא בתבלינים, דגים וכל טוב – מזלה שהדודה המרוקאית של שני מאמינה בשפע אינסופי.

שני ברגע מבולבל. צילום מסך מתוך "קשת 12"
הבכיינית שתמיד שורדת בסוף וההדחה המפתיעה
בואו נתחיל מזה שעל שני תמיד נופלות משימות בלתי אפשריות, והאמת שעד עכשיו היא הפתיעה – הבוחשת שמה לב שככל שהיא מתבכיינת ולא מאמינה בעצמה, כך השופטים עפים על המנות שלה. יש מצב שמדובר באסטרטגיה? אז כאמור, השדרותית החמודה קיבלה את הסל האסיאתי של עומר, עולם שלא קשור ולו במעט למטבח המרוקאי ממנו היא באה. עם זאת, היא הצליחה לחלץ מנה של קציצות דגים עם לחם דמוי מופלטה לפנתאון, היה נראה שהשופטים עוד רגע בכו מעונג. לעומתה, גל הכינה טרטר לא מפתה ששלח אותה כל הדרך בחזרה הבייתה, וזאת למרות שסיפרה סיפור מרגש על היחסים הלא ממש חמים עם אמה, שגרם לה להזיל דמעה – סיפור שלא היה מספיק חזק כדי להשאיר אותה בתחרות כנראה. חייבת לציין שמדובר במתמודדת חכמה ויצירתית במיוחד! הבוחשת אהבה לראות אותה לשה בצק, ולהקשיב לה משתפת את הסיפורים על סבתה האגדית – מרגיש קצת פספוס, אבל עוד שבוע אשכח מקיומה כנראה.
הלל המהולל שהכין פילה לוקוס עם חציל וירקות לא קשורים, כרגיל קיבל הנחות בתור הפייבוריט הבלתי מעורער של העונה. איל שנא את המנה ואמר שהיא תפלה. מנגד, אהרוני אמר שזו אחת המנות הטובות שהוא הכין בתחרות ובתגובה קיבל צעקות מאיל. סיון הכינה קציצות וקוסקוס במיקרוגל, ובכך נתנה את הרושם שהיא ממש מחפפת. ואם זה לא מספיק, אמא שלה לא הפסיקה לצרוח לה עצות גרועות ומבלבלות מהמרפסת ובכך הוציאה אותה מהריכוז, אפילו הבוחשת קצת ריחמה עליה. ובכל זאת, כנגד כל הסיכויים המנה החפיפניקית שלה התעלתה מעל עצמה, כי השופטים ממש עפו עליה וזה לגמרי המדד היחידי להצלחה בתוכנית הזו. עומר וג'יזל הכינו מנות חמודות שלא ממש סיפקו את השופטים, אך הם עדיין בחרו להעביר אותם שלב. ואם בג'יזל עסקינן, גם היא מסתמנת כאחת הפייבוריטיות של העונה, והאמת שבצדק. ידי הזהב שלה, פלוס הידע האינסופי שלה במטבח, והטכניקה המשגעת שלה לגמרי צריכים להביא אותה לפחות לגמר.


אז השבוע קיבלנו טעימה קלה ממה שהולך לבוא עלינו לטובה בפרקים הבאים, רמת הקושי תלך ותעלה מפרק לפרק וכנראה שנחשף להרבה קט פייט ושיניים חשופות בין המתמודדים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות