נגישות
נגישות

מאסטר שף – מנת המישלן שהטריפה את המתמודדים

רבע הגמר נפתח במשימה מפתיעה ביותר – שחזור בלתי אפשרי של מנה המככבת במסעדת מישלן. אז מי הכינה וורסיה מרוקאית והצטיינה? ומי הודח ללא רחמים?

ראש השנה וחגי תשרי חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 19/10/2022, 19:35
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לאחר הדחתה הכואבת של ג'יזל המוכשרת במשימת האימהות, הגענו לחצי הגמר עם שישה בשלנים מרשימים, וורסטיליים וראויים במיוחד – הלל איש האדמה, שני - המאמא המרוקאית, מיכל האומנית, סיון הנבונה, עומר חובב המטבח האסיאתי ויניב מלא הביטחון. רבע הגמר נפתח במשימה די הזויה, לא ממש אפשרית ובעיקר כזו שמקשה על המתמודדים לבשל את מי שהם לדעת. השורה התחתונה של המשימה היא לבשל העתק של מנת עוף, עם רוטב משונה וקשה לפענוח, עלי חובזה ועוד מספר מרכיבים לא ברורים; מנה המוגשת במסעדת מישלן של השף גל בן משה, שנכח במשימה. המתמודדים היו צריכים להכין את המנה באמצעות שחזור מהראש (איזה סיכוי יש להם לעזאזל?), בלי עזרים, בלי מתכונים ובלי הערות קשות לפענוח של הפילוסוף הקולינרי אייל שני (ואולי טוב שכך, פחות בלבול). אז מי צלחה את המשימה? מי התנהגה כמו המפוזר מכפר אז"ר אך עדיין הפציצה, ומי הכין מנה חיוורת והודח בעצב רב?

סיון – כמה מפוזרת, ככה מדויקת ומוכשרת
סיון, עם הלוק החצי מרושל וחצי מתחכם, היא אחת המתמודדות האהובות על הבוחשת. למה? כי היא זוהרת בצניעותה, או בחוסר הבטחון שלה. תלוי איך תסתכלו על זה. בפרק הקודם, היא הכינה במשימת האימהות פאקינג קוסקוס במיקרוגל שהיה מועד לכישלון. היא בישלה את המנה בצורה לא מסודרת בעליל, כאשר שאריות קוסקוס נפלו לה על הרצפה. המצרכים על השולחן נראו בבלגן אינסופי, והאמת שגם התחושה שהיא העבירה לצופים הייתה מלאה בכאוס. היא סיפרה כמה שהיא לא בטוחה במנה, ושהיא כנראה מועדת לכישלון. ממש רציתי לקפוץ לתוך אולפני מאסטר שף ולהציל אותה, אך הבחורה ממש לא זקוקה להצלה, והיא פשוט לא מודעת לזה! ממש כמו הבחור הכי יפה בחבורה, שאין לו מושג שהוא כזה, וזה מה שהופך אותו לכל-כך אטרקטיבי. המנה של הגברת המפוזרת זכתה להיות המנה המצטיינת. השופטים פשוט נדהמו מהעומק של הטעמים, ולא הפסיקו לזלול. גם במשימת מנת המישלן, היא היחידה ששידרה שאין לה מושג מה היא עושה, אמרה שהמנה לא מתקרבת לטעמים, ושיהיה מה שיהיה, אך בפועל, המנה הייתה מהממת, הרוטב אולי היה עם טעמים חזקים מדי, אבל בשורה התחתונה, היא שוב הפציצה! הבוחשת מצפה להפתעות נוספות מילדת הפלא הזו.

צילום מסך מתוך רשת 13.
הלל – הפייבוריט של מיכל אנסקי בדרך לגמר
היה נראה שהלל, המשדר בטחון עצמי ממכר ורוגע טבעי, יודע מה הוא עושה במשימת המישלן. הוא מיד זיהה את עלי החובזה, את הטעמים שמרכיבים את הרוטב האניגמטי ואת מידת העשייה של העוף. ולמרות כל זה, השופטים אמרו שהרוטב חסר טעם, ולא היו מרוצים מהמנה כלל, פרט לאנסקי כמובן, שבכל שבוע מחדש מוכיחה לנו את אהבתה הטינאייג'רית להלל. היא כמובן טענה שמדובר במנה הכי טובה שטעמה במשימה - מרגיש קצת מנותק מהמציאות, בהתחשב בעובדה שכל השופטים טענו שהמנה הייתה די גרועה. גם בהתייעצות ההדחה שהשופטים קיימו, הם שקלו להדיח את הלל, אך כמובן שאנסקי התנגדה בתוקף לרעיון ואמרה שמבחינתה כדאי להדיח את עומר או את יניב. האם הבוחשת מריחה פרוטקציה באוויר? עוד לא החלטתי סופית!

צילום מסך מתוך רשת 13.
עומר – זה לא אתה. אלה השופטים שמיצו אותך מוקדם מדי
עומר שיש, שמזכיר במראה שלו פסל שיש מהעת העתיקה, ניחן בכישרון רב במטבח ועל כך אין ספק בכלל. אך במשימת המישלן, המנה התפקששה לו לחלוטין. בהתחלה, הוא ויתר על בישול העוף בסיר לחץ, אבל כשחיים העיר לו בנושא, הוא מיהר להעביר את העוף לסיר. גם לגבי הרוטב הוא התלבט מאוד, והתוצאה איך לומר, לא הייתה משהו. אז עומר, הבוחשת נהנתה לראות את הבישולים המעניינים שלך, תוך שאתה מסביר עליהם בקהות רגשית די סקסית. אני מאמינה שהיית צריך להתקדם עוד במשחק, אבל לא נורא! תחזור להיות עקר בית מושלם כמו שאתה אוהב.

צילום מסך מתוך רשת 13.
שני – תנו לנו קצת קולולוש, מנת מישלן בגרסה המרוקאית הוכרזה כמנה המנצחת!
משבוע לשבוע אני מתחילה להבין את הכישרון המדהים של שני במטבח! חייבת לציין שבהתחלה היא הייתה נראית לי מאמא מרוקאית טיפוסית, שיודעת לבשל נפלא את האוכל של המטבח המרוקאי ותו לא. אבל התבדיתי, הבחורה מפתיעה בטירוף! לא משנה איזו משימה עומדת בפניה, באיזו רמת יצירתיות ומאיזה מטבח - היא פשוט מפציצה! יוצאת מהמקום הנוח שלה ומביאה תוצאות מרשימות בטירוף! האמת שהייתי בטוחה שהיא תיכנס לסטרס נוראי ממשימת המישלן, כי בכל זאת, מדובר במנה שלא קשורה למטבח שלה בשום אופן. אז מה שהיא עשתה, בחכמה רבה יש לומר, זה להכין  אינטרפרטציה של מנת המישלן, עם קריצה למטבח המרוקאי בצורה יוצאת מן הכלל. השופטים נדהמו מהמנה והעלו אותה מיד למרפסת, פשוט שאפו!

צילום מסך מתוך רשת 13.
בשורה התחתונה, נשארנו עם חמישה בשלנים מעולים. הבוחשת מקווה, שבהמשך השופטים פחות יתרכזו בלקדם פייבוריט מסוים (ההערה מופנית אלייך גברת אנסקי!), ויותר בלשפוט את המתמודדים בצורה פיירית פר משימה! מה שבטוח, אני אהיה כאן כדי לדווח לכם על כך. יש למה לחכות!

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
המסעדות הכי מסקרנות לסתיו 2023
נויפלד במזרח הרחוק – פנינים מהמטבח ההודי
סוכות 2022 - מאכלים מסורתיים לכבוד החג
מה אוכלים בסוכות: מנות הטייק אווי המושלמות לסוכות