נגישות
נגישות

פרויקט מיוחד: 30 המנות שיעשו לכם את הקיץ

סשימי של דג לבן עם אבטיח קר, קונפי ברווז בלאפה, קציצות זוקיני, כדורי פאני פורי או סלט חגיגי בכלוב זהב - אם הטמפרטורות בחוץ עולות, צריך מנות שיעשו לכם קצת קריר בפה. הכינו את המזלגות

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 17/07/2019, 17:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פיסות סלמון באברטו (צילום: אפיק גבאי) הכוכבים של הקיץ שיעשו לכם קר בפה. פיסות סלמון באברטו (צילום: אפיק גבאי)

קיץ בצלחת - שוב הגיע הקיץ ושוב מתחשק לאכול מנות קלילות, צבעוניות, מענגות חך ולב ואולי אפילו מצננות. מצעד 30 המנות הכי נכונות לקיץ 2019 וספוילר – הדגים, הירקות והפירות הם הכוכבים של הקיץ הקרוב.

רייז אנד שיין: ארוחות הבוקר הכי טובות בתל אביב
ממחניודה עד המוציא: המוסדות הקולינרים של ירושלים
13 מסעדות דגים מומלצות ברחבי הארץ
בהרכב מלא: מסעדות מומלצות לארוחה עם הילדים

סקרודליה בלירי לאונג'

למה: בלירי לאונג', הביסטרו החדש ברשפון מבית גוז' ודניאל, מציעים הקיץ מנה של סקרודליה - ממרח יווני קליל שמזכיר חומוס עשוי שקדים, שום קונפי וירקות של אביב.
כמה: 42 שקלים
איפה: לירי - הפרחים 12, רשפון, 053-6114022

סקורדליה בלירי לאונג' (צילום: דניאל לילה) ממרח יווני קליל. סקורדליה של לירי לאונג' (צילום: דניאל לילה)

קוי פלה בקאב קם

למה: התאילנדית האותנטית החדשה יחסית של בית תאילנדי היא בדיוק הפתרון לקיץ החם בזכות המנות החריפות. לא, לא טעינו, לדברי יריב מלילי שיודע דבר או שניים על קולינריה תאילנדית, דווקא במקומות חמים מומלץ לקרר את הגוף בעזרת אוכל חריף. ואגב, קאב קם מייצגת תרבות קולינרית של מנות חלוקה קטנות שמלוות בשתיית אלכוהול. אחת המנות החדשות של קאב קם לקיץ היא מנת קוי פלה - דג ים מקומי נא קצוץ גס בתיבול איסן (חבל ארץ במזרח תאילנד) קלאסי המוגש בסירות חסה פריכות ורעננות.
כמה: 68 שקלים
איפה: קאב קם - Kab Kem - לינקולן 11, תל אביב, 053-9386649

קוי פלה בקאב קם (צילום: יונתן בן חיים)                         פתרון חריף לקיץ חם. קוי פלה של קאב קם (צילום: יונתן בן חיים)

סשימי על לאבנה וליים בנינה ביאנכה

למה: במסעדת נינה ביאנכה, ביסטרו ים תיכוני כשר חדש יחסית השיקו תפריט קיץ מרענן עם מנות קלילות וצבעוניות. שף המסעדה איתי עטיה רקח מנה פוטוגנית של סשימי דג לבן על לאבנה וליים, זרעי עגבניות, אבקת זיתי טאסוס, צ'ילי ירוק, אורגנו ושאלוט מוחמץ.
כמה: 58 שקלים
איפה: נינה ביאנכה - בוסי סנט ג'ורג 9, מתחם ביל"ו, 08-9480080

סשימי דג לבן בנינה ביאנכה (צילום: אנטוני מיכאלו) קיץ מרענן ומלא צבעים. סשימי דג לבן של נינה ביאנכה (צילום: אנטוני מיכאלו)

קן ציפורים בשגב ארט

למה: לרגל חגיגות ה-14 למסעדת השף של שגב משה בהרצליה פיתוח הוא השיק עיצוב חדש, תפריט חדש עם קונספט חדש ועונתי והוא לגמרי נאמן לשם המסעדה – art. אחת המנות היצירתיות בתפריט החדש מוגשת לא פחות מאשר בכלוב זהב המכונה קן ציפורים ומעוטר בעלים ופרחים. בפנים נמצאת מנת סלט חגיגי המורכבת מעלים, אגסים, גבינת סנט מור, קריספי שומשום, בלסמי, שמן זית ופקאנים.
כמה: 68 שקלים
איפה: שגב ארט - החושלים 4, הרצליה פיתוח, 053-9443318

סלט חגיגי בקן ציפורים בשגב ארט (צילום: אנטוני מיכאלו)                    חגיגה בכלוב של זהב. סלט חגיגי בקן ציפורים של שגב ארט (צילום: אנטוני מיכאלו)

סאמר ליים באמש

למה: בבר-מסעדה אמש מבית NOX הרכיבה השפית אורטל רוזנברג קינוח קיצי מחומרי גלם טריים ומנעד טעמים מגוון ושמו סאמר ליים. המנה מורכבת מקרם ליים ולואיזה, קציפת קרם פרש, עוגת לימון ביתית, קרמבל שקדים, נענע, מרנג והדרים.
כמה: 45 שקלים
איפה: אמש - לילינבלום 30, תל אביב, 054-6804699

סאמר ליים באמש (צילום: גאיה פלד) מנעד טעמים מגוון. סאמר ליים של אמש (צילום: גאיה פלד)

כדור גולף במריפוסה

למה: שלושת השפים של המריפוסה שבקיסריה, המציינת בקרוב יום הולדת שלוש, פיתחו קינוח קיצי מפתיע שצורתו ככדור גולף, במחווה למגרשי הגולף הסמוכים. הקינוח מורכב מעוגת גבינה עם בצק ברטון, תפוחים מקורמלים, קרמבל חמאה, זרעי שומר מקורמלים וכדור גולף ממולא בקרם וניל.
כמה: 62 שקלים
איפה: מריפוסה - קיסריה, 053-4276666
להזמנת שולחן במריפוסה

קינוח כדור גולף במריפוסה (צילום: מאיר אללאלוף) ספורטיבי עם קרם וניל. קינוח כדור גולף של מריפוסה (צילום: מאיר אללאלוף)

בוראטה בנורמה ג'ין

למה: הבר נורמה ג'ין הוא מוסד ותיק בן 15 שנה עם קהל לקוחות די קבוע ונאמן שחוזר שוב ושוב למנות האהובות ובעיקר לשפע האלכוהול המטורף שמציע המקום (כ-30 סוגי בירות מהארץ ומהעולם, כ-280 סוגי וויסקי מכל העולם ועוד) בדרום תל אביב. לקראת הקיץ צירפו לתפריט מנת קיץ חדשה של בוראטה - כדור מוצרלה טרייה במילוי שמנת, המוגש לצד בזיליקום, שרי תמר ורוקט ובליווי טוסטונים וזיתים.
כמה: 49 שקלים
איפה: נורמה ג'ין - אליפלט 23, תל אביב, 053-9440158

בוראטה בנורמה ג'ין (צילום: שני רייך) כדור מוצרלה מלא הפתעות. בוראטה של נורמה ג'ין (צילום: שני רייך)

מקפא חלבה בקוואטרו

למה: למסעדה האיטלקית המודרנית של השף אביב משה QUATTRO יש מנת קיץ מתוקה ורעננה והיא גם טבעונית - מקפא חלבה. המקפא המרענן כולל טחינה, חלבה, סורבה קוקוס, קרם שוקולד מריר ופיסטוקים.
כמה: 52 שקלים
איפה: קוואטרו - QUATTRO - הארבעה 21, תל אביב, 053-9379355

מקפא חלבה בקוואטרו (צילום: איליה מלניקוב) מתוקה וטבעונית. מקפא חלבה של קוואטרו (צילום: איליה מלניקוב)

קונפי ברווז בניטן תאי

למה: מסעדת השף האסייתית של שחף שבתאי השיקה לאחרונה כמה מנות קיציות שהן מסע של טעמים חובק עולם, בדיוק כמו שבתאי בעצמו. אחת המנות המדליקות בתפריט הקיצי היא מנת LEO - קונפי ברווז בסגנון ברביקיו קולומביאני מוגשת בארפה תירס (מעין לאפה קטנה).
כמה: 86 שקלים
איפה: ניטן תאי - הארבעה 21, תל אביב, 077-9969093

ליאו בניטן תאי (צילום: דרור עינב) מסע חובק עולם בלאפה. LEO של ניטן תאי (צילום: דרור עינב)

צזיקי יוזו בפריים

למה: לרגל פתיחת עונת הרחצה השיקו ברשת מסעדות Frame Chef & Sushi Bar מנות חדשות, צבעוניות וקלילות. אחת מהן היא צזיקי יוזו – מעין שילוב של מזרח וים תיכון. המנה מורכבת מסרדין כבוש, בצל סגול, צ'ילי אדום, פרחי שומר ומלפפון על צזיקי מרענן.
כמה: 58 שקלים
איפה: פריים סושי בר - Frame - ראול וולנברג 2, רמת החייל, תל אביב, 053-9368746 פריים סושי בר - שד' נים 2, קניון עזריאלי ראשונים, ראשון לציון, 053-9375232

צזיקי יוזו בפריים סושי בר (צילום: יח"צ) מזרח עם ים תיכון. צזיקי יוזו של פריים סושי בר (צילום: יח"צ)

קרפצ'ו דג ים ביאסו

למה: ביוונית השמחה והמשוחררת של השף אביב משה בטיילת תל אביב מוגשת מנה קיצית בניחוח הים שניבט מהמסעדה של קרפצ'ו דג ים עם ביצה של 6 דקות, בצל סגול בסומק, קרם לימון כבוש, טחינת חצילים וסילאן, עדשים קריספיים, גרידת עגבניות, צ'ילי, כוסברה, שמן זית ולימון.
כמה: 62 שקלים
איפה: יאסו - הירקון 105, תל אביב, 053-8095195

קרפצ'יו דג ביאסו (צילום: איליה) שמח על הטיילת. קרפצ'יו דג של יאסו (צילום: איליה)

אגז מוצרלה בבנדיקט

למה: ברשת בנדיקט מגישים ארוחות בוקר מסביב לשעון עם מגוון מנות. בין היתר השיקו לקיץ גם מנות קלילות כמו אגז בנדיקט מוצרלה – שתי ביצים עלומות על מוצרלה ועגבנייה טרייה, פלפל חריף, לחם דרום אפריקאי קלוי, בזיליקום, רוטב הולנדז וזיגוג בלסמי. המנה מוגשת עם עלי רוקט ובצל סגול וגם שתייה.
כמה: 69 שקלים
איפה: מוגש בכל מסעדות בנדיקט

אגז מוצרלה בבנדיקט (צילום: שרית גופן)                             ארוחת בוקר כל היום. אגז מוצרלה של בנדיקט (צילום: שרית גופן)

גבינת בוראטה בקורדרו

למה: מסעדת קורדרו בנווה צדק, המציעה מסע למטבחים של דרום אירופה ומוקפדת כמו אירופה הקלאסית מציעה מנה של גבינת בוראטה מונחת על קרפצ'יו עגבניות, טרטר טונה אדומה וסלסה ורדה בליווי שמן זית ורוטב בלסמי מצומצם ופרי העונה. המנה נראית קצת כמו ציור בצלחת.
כמה: 152 שקלים
איפה: קורדרו - CORDERO - יחיאלי 6, נווה צדק, תל אביב, 053-9368138
להזמנת שולחן בקורדרו - CORDERO

גבינת בוראטה בקורדרו (צילום: ולדי סולו) ציור או תמונה? גבינת בוראטה של קורדרו (צילום: ולדי סולו)

סלט כוסמת שומר ביקב תשבי

למה: בימים אלה משיק גונטר בידרמן ממסעדת תשבי תפריט חדש וקיצי, כשר וחלבי. בתפריט החדש מככבת מנה קיצית ורעננה של סלט כוסמת שומר - כוסמת אורגנית ירוקה, עגבניות, פטרוזיליה, חמוציות, אגוזי מלך, בצל, נענע, שומר, צנונית, לימון ושמן זית.
כמה: 58 שקלים.
איפה: תשבי, מתחם תשבי כביש 652, בין זכרון יעקב לבנימינה, 04-6288195

סלט כוסמת שומר ביקב תשבי (צילום: דני גולן) ירוק קיצי ומרענן. סלט כוסמת שומר של יקב תשבי (צילום: דני גולן)

סלט עלים בבית הקפה החברתי

למה: מה דעתכם לאכול ועל הדרך לתרום למיזם חברתי? עמותת מתגייסים למען חולי לוקמיה מפעילה בית קפה חברתי בחיפה. במסגרת הקונספט של לאכול ולעשות טוב כדאי לדגום את סלט העלים הקיצי עם תאנים (או אפרסקים, בהתאם לעונה), גבינת גורגונזולה מפוררת, בוטנים קלויים בלי מלח ופרושוטו חתוך דק.
כמה: 25 שקלים, כולל לחם / לחמנייה
איפה: בית הקפה החברתי של עמותת מתגייסים למען חולי לוקמיה - חיים ויצמן 2, חיפה

סלט עלים עם אפרסקים בבית הקפה החברתי (צילום: מרינה לויש) לתרום ולטעום. סלט עלים עם אפרסקים של בית הקפה החברתי (צילום: מרינה לויש)

סביצ'ה בורי בגרציא

למה: גרציא קפה ותוצרת היא מסעדת ביסטרו פסטורלית בין המדשאות של קיבוץ העוגן בעמק חפר. בין המנות העונתיות שרקחה מיכל גרציאני, השף והבעלים, אפשר למצוא סביצ'ה בורי עם קוביות אבטיח, נענע, צ'ילי, צנונית וירחי מלפפון וכל זה מוגש על לאבנה.
כמה: 46 שקלים
איפה: ביסטרו גרציא קפה ותוצרת - העוגן, 053-8093569
להזמנת שולחן בביסטרו גרציא קפה ותוצרת

סביצ'ה בורי בגרציא (צילום: מיכל גרציאני)                   באווירה הכי פסטורלית. סביצ'ה בורי של גרציא (צילום: מיכל גרציאני)

קרבונרה במנואלה

למה: במסעדת השף האיטלקית של נדב שרז בזכרון יעקב מגישים אוכל איטלקי אותנטי ומוקפד. בין המנות המרעננות והלא כבדות אפשר למצוא מנת קרבונרה – ספגטי בעבודת יד, רוטב שמנת, בייקון קריספי, חלמון ביצה ופלפל שחור.
כמה: 76 שקלים
איפה: מנואלה - manuela - המייסדים 41, זכרון יעקב, 053-4272527

קרבונרה במנואלה (צילום: גיל אבירם) להתרענן עם איטליה. קרבונרה של מנואלה (צילום: גיל אבירם)

פיסות סלמון עם פיסטוק באברטו

למה: במסעדת השף אברטו שבגדרה חנכו לאחרונה תפריט חדש ואחת מהמנות המרעננות שבו היא פיסות סלמון, צזיקי, קולי ירוק, קריספי נענע, פיסטוק וגרדת הדרים. ממש כמו קיץ בצלחת.
כמה: 65 שקלים
איפה: אברטו - Aberto - שכביץ 5, גדרה, 053-9374768
להזמנת שולחן באברטו - Aberto

פיסות סלמון בצלחת באברטו (צילום: אפיק גבאי) פשוט נראה וואו. פיסות סלמון של אברטו (צילום: אפיק גבאי)

שווארמת דג ים בהפי פיש

למה: מסעדת הפי פיש הכשרה שבמתחם מלון ממילא (אך נגישה לקהל הרחב ולא רק לאורחי המלון) משיקה כמה מנות דגים קיציות בהשראה יוונית וים תיכונית. אחת מהן היא שווארמה של דג ים, בדרך כלל לוקוס עסיסי, המוגשת עם טחינה-יוגורט, סלט עדשים, בצל כבוש ועמבה. ממש יוון בצלחת.
כמה: 72 שקלים
איפה: הפי פיש ממילא - HAPPY FISH MAMILLA - המלך שלמה 14, ירושלים, 053-9379460

שווארמת דגים בהפי פיש (צילום: אנטולי מיכאל) יוון בצלחת אחת. שווארמת דגים של הפי פיש (צילום: אנטולי מיכאל)

רביולי לאבנה בפארוק בשוק

למה: פארוק בשוק הוא ביסטרו בר במתחם שוק הפשפשים והוא מזוהה עם מטבח ישראלי, ערבי וים תיכוני אותנטי לצד הופעות רחוב חיות ואלכוהול. הקיץ מציע השף יוסי צרפתי מנה של רביולי לאבנה בקרם סלק. מנה סגולה ורעננה.
כמה: 61 שקלים
איפה: פארוק בשוק - רבי נחמן 6, יפו, תל אביב, 053-9367445

רביולי לאבנה בפארוק בשוק (צילום: יונתן בן חיים) אותנטיות מרעננת. רביולי לאבנה של פארוק בשוק (צילום: יונתן בן חיים)

סביצ'ה מוסר ים ברובע - בר יין

למה: רובע בר יין הוא קפיצה קטנה לאירופה באמצע הקיץ הישראלי. חוץ מעיצוב שיקי, אוכל ויין יש אפילו happy hour מהמשתלמים בעיר (50% הנחה על אלכוהול ו-20% הנחה על אוכל בימים ראשון-חמישי מ-17:00 עד 21:00). לרגל השקת תפריט הקיץ אפשר למצוא במרובע מנה קלילה וטרנדית של סביצ'ה מוסר ים.
כמה: 47 שקלים
איפה: רובע - דיזנגוף 192, תל אביב, 053-9379228

סביצ'ה מוסר ים ברובע בר יין (צילום: יהונתן בן חיים) הקולינריה הכי שיקית. סביצ'ה מוסר ים של רובע בר יין (צילום: יהונתן בן חיים)

גלסי בקאן קאי

למה: קאן קאי היא מסעדה אסייתית קטנה שהחלה בקיבוץ עינת והתפתחה לרשת בת שני סניפים כשרים (בפיקוח צהר) – בראש העין ובגבעת שמואל. גלסי היא מנה מרעננת וקלילה של אטריות שעועית, מלפפון, גזר ונבטים ברוטב צ'ילי ושומשום, עם פסטו, ירקות ירוקים ושבבי בוטנים המגישים בסניפים.
כמה: 24 שקלים
איפה: קאן קאי - משה דיין 2, ראש העין, 053-9440367

גלסי בקאן קאי (צילום: דרור כץ) קלילות של אטריות עם שבבי בוטנים. גלסי של קאן קאי (צילום: דרור כץ)

קציצות זוקיני בכרמא

למה: ביסטרו כרמא הוותיק בעין כרם משדרת קרירות ואוויר צלול גם בימי הקיץ הלוהטים. זה המקום ליהנות מאוכל קליל מינוס הלחות, למשל קציצות זוקיני גבינת פטה בליווי צזיקי.
כמה: 48 שקלים
איפה: כרמא - עין כרם 74, ירושלים, 053-9439229

קציצות קישוא בכרמא (צילום: גיל אבירם) אוויר הרים צלול. קציצות זוקיני של כרמא (צילום: גיל אבירם)

כדורי פאני פורי באזומאמי

למה: בר אסייתי חדש וטרנדי בחיפה – אזומאמי - מציע אווירה שכונתית ומנות שרקח השף המוערך יאיר פיינברג. בתפריט הקיץ מציעים שם מנה של כדורי פאני פורי (עשויים קמח וטפיוקה) במלית תערובת בשר פאד-קפאו וצנון מוחמץ, לצד סלט קטן. בדיוק הפינגר-פוד שמתאים לקיץ המיוזע.
כמה: 28 שקלים
איפה: אזומאמי - Azumami - אוסקר שינדלר 7, חיפה, 053-9368643

פאני פורי באזומאמי (צילום: דניאל לילך) הכדורים הכי טעימים לקיץ. פאני פורי של אזומאמי (צילום: דניאל לילך)

טונה צרובה בפומו

למה: שחר ברנע, הבעלים והשף של מסעדת Pomo האיטלקית הטרנדית ברמת החייל, הגה מנה קיצית, ססגונית ומרעננת של טונה צרובה המוגשת עם עגבניות וצ'ילי מדורה, זיתים, מסקרפונה ובצלי שאלוט.

כמה: 68 שקלים
איפה: פומו - הברזל 11, רמת החייל, תל אביב, 053-9377113

טונה צרובה בפומו (צילום: אנטולי מיכאל) ססגונית וטרנדית. טונה צרובה של פומו (צילום: אנטולי מיכאל)

קלאמרי שלם ב-206 דגים

למה: אין כמו אוכל יווני וקיץ ישראלי. די זהה כאן ושם מבחינת טמפרטורה ולחות אז אין סיבה שלא נקבל השראה קולינרית. ואכן זה אך מרענן שמוסד ותיק כמו מסעדת 206 דגים מגישה מנה כיפית של שף הבית, איציק הראל, הכוללת קלאמרי יווני שלם עם פלפל קלוי, זוקיני, בצל סגול ולאבנה.
כמה: 65 שקלים
איפה: דגים 206 - משה סנה 54, צפון תל אביב, 053-9444178
להזמנת שולחן בדגים 206

קלאמרי יווני ב-206 דגים (צילום: עמיחי דורון) להתרענן עם זוקיני. קלאמרי יווני של 206 דגים (צילום: עמיחי דורון)

סשימי דג לבן בורנדה

למה: בורנדה מבית NOX ובהובלת השף כפיר ינין מגישים הקיץ מנה מרעננת במרפסת המרעננת בקונספט של Sunset Lounge bar (מכאן השם - ורנדה) של סשימי דג לבן עם אבטיח קר, גבינה בולגרית, שאלוט, צ'ילי, שמן זית ובלסמי מצומצם.
כמה: 56 שקלים
איפה: ורנדה - veranda - הירקון 115, תל אביב, 053-9383514

ורנדה סשימי בבורנדה (צילום: גאיה פלג) האבטיח תמיד מנצח. ורנדה סשימי של בורנדה (צילום: גאיה פלג)

פוקי סלמון בהונולולו

למה: הונולולו הוא טיקי בר, שזה אומר בר בסגנון הוואי והקאריביים עם הרבה קוקטיילים ואווירה צבעונית, קיטשית ושמחה. בול מה שצריך בקיץ. אחת המנות הכיפיות בהונולולו היא קערת פוקי סלמון – מעין סושי מפורק עם פרודוקטים טריים ועונתיים: סביצ'ה סלמון, אבוקדו, כרוב סגול מוחמץ, כוסברה, תירס, מלפפון יפני מוחמץ, אורז דביק ואצת נורי בטמפורה.
כמה: 56 שקלים
איפה: הונלולו טיקי בר - בן עמי 13, דיזנגוף, תל אביב, 053-8093980

פוקי סלמון בהונולולו (צילום: אסף קרלה) כל הצבעים לקיץ. פוקי סלמון של הונולולו (צילום: אסף קרלה)

סביצ'ה יילו טייל ב-TYO

למה: סושי וקיץ הולכים יד ביד ביחד בדרך כלל. מסעדת TYO היפנית של מאסטר הסושי הבינלאומי יאמה סאן מציעה לקיץ החם ספיישל של סביצ'ה יילו טייל (המאצ’י ביפנית), דג הסושי הנפוץ ביותר ביפן, שגדל בחוות גידול מיוחדות ומבוקרות השומרות על הערכים התזונתיים של הדג. חוץ מיילו טייל יש בסביצ'ה גם קוויאר בלוגה, סויה ויניגרט, כוסברה, צ'ילי ויוזו.
כמה: 84 שקלים
איפה: TYO - מונטיפיורי 7, תל אביב, 053-7934176

סביצ'ה המאצי ב-TYO (צילום: דרור עינב) ספיישל סושי לקיץ. סביצ'ה המאצ'י ב-TYO (צילום: דרור עינב)

טונה קרודו בכינור בכיכר

למה: מסעדת השף הירושלמית הכשרה והמוקפדת, השומרת על קו קולינרי מוקפד, מציעה הקיץ מנה פוטוגנית של טונה קרודו בצבעים עזים. השף קובי קטני שידך לפיסות הטונה סלט עלים, מלון בסירופ ג'ינג'ר, רוטב פונזו, דייקון וטוויל אורז.
כמה: 69 שקלים
איפה: כינור בכיכר - מעבר בית הכנסת 8, כיכר המוזיקה, ירושלים, 053-4276671
להזמנת שולחן בכינור בכיכר

טונה קורדו בכינור בכיכר (צילום: אסף קרלה) פוטוגנית וכשרה. טונה קורדו של כינור בכיכר (צילום: אסף קרלה)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קאב קם תל אביב בתל אביב
053-9386649
פריים סושי בר בתל אביב
053-9368746
מנואלה בזכרון יעקב
053-4272527
פארוק בשוק בתל אביב
053-9367445
רובע בתל אביב
053-9379228
כרמא בירושלים
הזמנת שולחן
053-9439229
פומו בתל אביב
053-9377113

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי