נגישות
נגישות

ביסטרו מומו: תל אביב באה לחיפה

מומו הוא קונספט ייחודי שנמצא על הרצף שבין מסעדה, לבר לאונג' בחיפה. במקום חללים שונים עם חוויות בילוי שונה והכל בניצוחם של אנשי מקצוע תל אביביים וצפוניים, מה שהופך את המקום הזה לקסם של ממש. מחפשים בילוי מיוחד שכבר הרבה זמן לא היה לכם? בואו

חדשות האוכל המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 24/06/2021, 0:00 תאריך עדכון: 24/06/2021, 12:28
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קוקטייל על הבר, ארוחת מלכים ליד שולחן או ארוחה שקטה ונעימה בגינה: כל מה שתעדיפו, תוכלו לקבל אצל מומו. ככה זה כשאנשי חיי לילה, מעצבים, ושף אחד תל אביבי, ליאור משה, מחליטים להפגיש בין נישות הבילוי השונות, במקום אחד, וכבר שלוש שנים שזה פשוט עובד.

 על השואו והטעם - השף ליאור משה. צילום: יריב אלדד

האוכל והעיצוב מדברים תל אביב, האווירה, הנשמה והחוויה הכוללת היא לגמרי חיפאית ומה אנחנו נגיד לכם? מדובר פה בנוסחה שהתוצאה שלה שווה זהב. כי למה לבחור בין מסעדה, בר, לאונג', ריקודים, או סתם קוקטייל על הבר, כשאפשר לקבל הכול מהכול?

פותחים מבערים: ברים עם אוכל טוב

תפריט לא נישתי ולא מפספס

התפריט במומו מחולק לפי נושאים, וכל המנות שבו מתאימות לחלוקה, כך שלא תמצאו מנות שמוגדרות כמנות ראשונות, עיקריות וכדומה. מה שמדבר כאן הוא חומרי הגלם, הפרודוקטים, ובדיוק כמו צוות הבעלים, גם בשילוב של טכניקות בישול שונות. כבר הבנו שמדובר פה על מקום שמסרב להיכנס לנישה אחת ויחידה נכון? האמת, בצדק.

וכך, בקטגורית הירקות תוכלו למצוא מנות כמו פסטה ים תיכונית עם פטריות, עגבניות שרי, עגבניות לחות, ארטישוק רומאי, זיתי קלמטה ועוד, מנת טורטליני פולנטה, קרפצ'יו חציל, כרובית צלויה בטאבון ומגוון סלטים.

בקטגוריית הדגים, תמצאו פילה לברק ים תיכוני, פילה סלמון על פסטה שחורה או מנת סביצ'ה דג. מעדיפים בשר? אין בעיה, או שבעצם יש, כי תאלצו להחליט ולבחור בין מנת צלעות טלה המוגשת עם קרם אפונה ושום קונפי, נתח פילה בקר, פנקייק כבד אווז עם מרמלדת דלעת, פיתה שפונדרה, סופלקי פרגית או קרפצ'יו סינטה, או בקיצור- להגיע רעבים מאוד.

 שיתוף פעולה צופן הפתעות. מומו. צילום: יריב אלדד

אוכלים רחוב במסעדה

קטגוריה נפלאה שתוכלו למצוא במומו היא קטגורית "אוכל רחוב". זה אומר שתוכלו ליהנות ממנת סיגר חלקי פנים, ממומו בורגר, ממנת עראייס או ממנת נאגטס מופלאה המוגש עם צ'יפס הולנדי ורטבים.

כאמור, את כל הטוב הזה תוכלו לאכול בתפאורה לבחירתכם, כך שהבילוי מתעצב לפי הרצונות שלכם ומקבל אופי אחר בכל ביקור מחדש. כי כולנו יודעים שמעבר לאוכל טוב, כשמגיעים למסעדה באים גם בשביל החוויה, והשילוב הזה הוא מנצח.

החגיגה לא מסתכמת בצלחת

אחרי שאכלתם ושבעתם, במיוחד בסוף השבוע תוכלו ליהנות מהופעות חיות של DJ’s בסגנונות שונים, שיעזרו לכם לשרוף את הקלוריות של ארוחת השחיתות שזה עתה סיימתם. במומו הווליום עולה החל מהשעה 22:00 בלילה והאווירה יחד איתו. סקרנים לדעת מי מגיע בכל שבוע? חשבון האינסטגרם של המקום דואג לעדכן ולעשות בילד אפ הכרחי לקראת הסופ''ש.

המסעדה פתוחה בימים ב'-ש' משעה 18:00 ועד אחרון האורחים, כך שאתם יכולים להבין בדיוק אלו אנרגיות שולטות במקום ככל שגולשים לתוך שעות הלילה, ואיזו אווירה מרימה ומקפיצה מתגנבת לה ככל שעוברות השעות. אם בא לכם לאכול ארוחת ערב טובה, לשתות איזה דרינק טוב ואז גם להמשיך את הערב, אתם ממש לא צריכים לקפץ ממקום אחד לשני, כי פה יש הכול, וטוב שכך.

 יש לנו מתחם וואו בחיפה! צילום: יריב אלדד

האירועים של מומו

אם אתם חולמים על אירוע מיוחד שמעביר את הקסם והאיכות של המקום, זאת אופציה נפלאה לערוך משהו שונה מכל מה שהאורחים שלכם מכירים, ולתת להם הזדמנות לבלות במתחם ייחודי שמעניק את השילוב המושלם בין אוכל לאווירה, כזה שישאיר אותם ואתכם עם טעם של עוד.

מומו -MOMO - אח"י אילת 7, קריית חיים, חיפה, 0539415769

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
הבראנצ'ים שלא תרצו לפספס: כל ארוחות הבראנץ' השוות
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף