נגישות
נגישות

ראיסה עם כתר: מלכת יפו מתחדשת

ערק סלקים, קארי צמחוני וחגיגות של סוף שבוע. מסעדת ראיסה משיקה תפריט חדש ומזמינה את כולם לחווית גורמה קולינרית בשוק הפשפשים או כמו שאומרים בראיסה - follow raisa crown

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
תום צור
תום צור
תאריך פרסום: 09/03/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המבורגר של ראיסה (צילום: באדיבות המקום). קבב טלה של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)

השילוב הכי נכון בין האווירה המרימה של שוק הפשפשים לבין מטבח כוכבי מישלן -  אלו המרכיבים שהופכים את מסעדת ראיסה למלכה (למי שלא יודע, המילה ראיסה בערבית - מלכה). ראיסה משיקה תפריט חדש ואנחנו כאן כדי להצטרף לחגיגה. התפריט החדש מצטרף גם למהלך מעניין שמתבשל במטבחים של ראיסה עם ההאשטאג FRC- follow raisa crown, במסגרתו יפוזרו הכתרים של ראיסה ברחבי יפו והמצטלמים איתם יזכו להטבות במסעדה. מלכה כבר אמרנו.

ההמלצה הפותחת היא לאחד הכוכבים של התפריט החדש הלוא הוא הקוקטייל ההיסטרי ערק סלקים - ערק ג'בלאנה (ערק פרימיום זוכה פרסים ממזקקת ערק מצדה) בו משרים את הסלקים מה שנותן לו ארומה מתקתקה וצבע סגול מטריף שיוציא את העיניים לכל העוקבים באינסטגרם. יחד עם מיץ לימון וטריפל סק (ליקר תפוזים) מדובר בקוקטייל יפואי שחייבים לנסות.

פותחים עם פטריות בפרמז'ן ודגים פיקנטיים
בגזרת הראשונות או "בקטנה" כמו שקוראים לזה פה בתפריט תוכלו למצוא מגוון מנות קלילות לפתיחת התיאבון, או לנשנוש ליד הדרינק. לצד הבייגלה הירושלמי המפורסם, או הציזיקי הקלאסי (18 שקלים לכל אחת מהן) תמצאו גם חידושים מסקרנים כמו מנת ארנצ'יני פטריות בפרמזן - כדורי אורז פריכים ממולאים פטריות פורצ'יני ושמפניון עם גבינות מוצרלה ופרמזן, מוגש ברוטב סלסה ורדה. ניתן לבחור שתי יחידות כראשונה או ארבע יחידות כמנת ביניים (36 – 58 שקלים).

סיגרים של ראיסה (צילום: באדיבות המקום) סיגר טלה עם טחינה של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)

ראיסה מתגאה בטריות חומרי הגלם שלה, ומקפידה לעבוד עם דגים ופירות ים טריים הישר מהים. בתפריט החדש ניתן למצוא את הדג החריף - פילה דג לבן ברוטב עגבניות חריפות, פלפלים אדומים, פפריקה מתוקה, פלפל צ'ומה, תערובת של פלפלים יבשים חריפים, ציר דגים, גרגירי חומוס וכוסברה טרייה (78 שקלים). ולא, אל תקראו לזה "חריימה", אנחנו בעולמות המישלן להזכירכם. מנה חדשה נוספת היא ה"טטאקי טונה" מוגשת עם רוטב אריסה וסויה, כוסברה טרייה, שמנת של פעם, נענע ובצל ירוק. המחיר 64 שקלים והטעם באמת בלתי נשכח.

גבינות מעיפות וקארי צהוב וצמחוני
בגזרה הבשרית נמליץ לכם על ההמבורגר וצ'יפס של ראיסה המלכה. מדובר בקציצת בשר איכותי של 200 גרם וצ'יפס הולנדי דאבל פריי (טיגון כפול כמו שלומדים בבירת הצ'יפס ההולנדית) ב-66 שקלים, או אם באתם רעבים הגרסה הכפולה (שתי קציצות) עולה 86 שקלים. לתוספות הקיימות של ביצת עין (8 שקלים), צ'דר (10 שקלים), ובייקון טלה עסיסי (16 שקלים), מצטרפת תוספת חדשה למשחק, גבינת טולום הטורקית שלגמרי מעיפה את ההמבורגר למעלה (16 שקלים).

בגזרה הצמחונית ראיסה מתגאה במנות שוק מבוססות ירקות טריים טריים היישר מהשוק, איך לא. יש מבחר גדול של מנות צמחוניות שהן כמובן ממש לא רק לצמחונים. למשל "תבשיל הקארי" החדש - קארי צהוב עם כרובית, תפוח אדמה, בטטה, גרגרי חומוס וחלב קוקוס ב-58 שקלים.

פלאפל של ראיסה (צילום: באדיבות המקום) ארנצ'יני פטריות ופרמזאן של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)

חוגגים עם המלכה
בכל סוף שבוע מחמישי עד שבת חוגגים בראיסה עם הדיג'יים המובילים בעיר לצד תפריט אלכוהול מפנק ואוכל גורמה. כמובן שאתם יכולים לרתום את כל הטוב הזה גם לטובת אירוע פרטי וחגיגי. הכול יכול להתאים, בין אם זה ימי הולדת או אירועי חברה. תפריט מקפיץ ואווירה משלימה, אפילו במה להופעות כבר יש - באמת שאין ברירה אלא לשמוח.

ראיסה - Raisa bar - רבי יוחנן 8, יפו, תל אביב, 053-9377784
להזמנת שולחן בראיסה - Raisa bar
 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של תום צור

בשרים בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
שייטל כבוש של אל טרס (צילום: באדיבות המקום)
סושי של יוקו סושי בר (צילום: באדיבות המקום)
בראנץ' במסעדת ארצי (צילום: עידן גור)
רול סושי בשינזו, ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
משפחת צדף: בית של אוכל בראשון לציון
שולחן במסעדת עלינא, אשדוד (צילום: באדיבות המקום)
מנה בדלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?