נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנה בדלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום) הפתעות בצלחת. דלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

מסעדת דלידה בלב שוק לווינסקי היא כבר שחקנית וותיקה בקולינריה הדרום תל אביבית. בכל זאת להצליח להחזיק 8 שנים בטופ של העיר זה לא משהו שהולך ברגל. עם המסעדה המדויקת והבר האינטימי ממול שלא הפסיקו לצבור הייפ ותשבחות מרגע הפתיחה - בדלידה לא מורידים את הרגל מהגז, ובוחנים כל העת איך אפשר לחדש ולהפתיע.

למי שטרם ביקר, הקונספט של דלידה מבוסס על מסעדה מעוצבת עם חצר אחורית קסומה בלב השוק עם בר לילי וסקסי ממש מעבר לכביש - כדי שתוכלו לבחור בדיוק את האווירה הנכונה לכם באותו הרגע. כשמזג האוויר מאפשר יש גם את הגג הנפתח בחצר המסעדה שמאפשר לשבת ולהשקיף על הנוף האורבני והצבעוני של השוק.

 

שילוב מנצח של טעמים ועולמות
המטבח של דלידה בניצוחו של השף המוערך דן זוארץ מבטא תמהיל מקורי ויצירתי של מזרח ומערב, עם טעמים ערבים, איטלקים וצרפתיים ותוצאות שמצליחות להתעלות על כל דמיון. מעבר לתפריט הקבוע, השף זוארץ מקפיד גם על תפריט עונתי משתנה ומביא איתו את כל מה שיש להציע לעונה הנוכחית. בדלידה נמצאים אחר מרדף יומיומי למציאת חומרי הגלם הטריים ביותר, חלקם אפילו מלקטים במיוחד עבורם. למשל סלט העלים בגידול אקוואפוני, עם עלי ריג'לה שליקטו במיוחד עם עלים נוספים עונתיים משתנים, ג'ל יין, גבינת סנט אגור ופטל מיובש (24 שקלים) או תרד מלאבר ממולא חיטה ובייקון עם לבנה מיוגורט מותסס, פסטו עשבי שום וזעתר וצ'אטני אפרסמון (48 שקלים).

בר דלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום) בר דלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

התפריט הקבוע של דלידה מורכב ממנות "באנקר" אהובות ופופולריות שגם הן לא מתפשרות במקוריות, תחכום ושילוב טעמים מפתיע ואינטיליגנטי. למשל חציל בחמאה חומה עם רוטב גרנד סמית׳, במל בפורט, קקאו, אגוזי לוז מקורמלים ובלסמי בן חמש שנים (52 שקלים) שקלים או מנת הדגל המדוברת של המקום הלוא היא הברולה פלפלים חריפים ופטה (26 שקלים).

האפי האוור טעים במיוחד
האווירה במסעדה היא של קולינריה גבוהה מחד והשמייח של השוק מאידך. קנקני הקוקטיילים השווים בהחלט יוכיחו את זה, למשל קנקן גרין ג'ין או סוויט אנד ביטר ערק (65 שקלים). בין אם אתם אחרי יום עבודה ארוך, דייט עם בת זוג או בארוחה משפחתית, בדלידה תמצאו בדיוק את הפיין-דיינינג הלא מחייב שאתם מחפשים. בשביל החוויה המקסימלית של התפריט הסופר מפתיע, מומלץ להזמין הרבה מנות למרכז השולחן והכי שווה לעשות את זה בזמן ההפי האוור המאוד משתלם של המסעדה שמציע 50% על התפריט הקבוע בין השעות 19-17 בימים ראשון עד חמישי.

אם פספסתם את ההאפי האוור של המסעדה, תוכלו לחצות את הכביש וליהנות מהשעות השמחות והשוות של הבר - בין השעות 20-19 תיהנו מ-1+1 על בקבוקי היין המוקפדים של הבר ו-50% הנחה על תפריט האוכל. הבר של דלידה בא באוריינטציה שיקית עם בר צף במרכז החלל, 30 מקומות בלבד לאווירה אינטימית, וגם המנות והאלכוהול נבחרים כאן בפינצטה.

 

הנבחרת של דלידה
מתוך תפריט היינות העשיר של המסעדה שכולל 40 סוגים, נבחרו בפינצטה עשרת הסוגים הכי מדויקים ועכשוויים שייצגו את הבר הבועט של דלידה. כך לדוגמה אקס מזון סנט אקס הצרפתי (166 שקלים) או לוקאלה אפאסימנטו האיטלקי (178 שקלים). גם באוכל תמצאו בבר את המנות האקסלוסיביות של דלידה כמו למשל מנת טרטר דג הים עם יוגורט שמוכן במקום וקרקרים בטעמים הודים (52 שקלים).

מנה במסעדת דלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום) אסתטיקה מנצחת. דלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)

חידוש נוסף מימים אלו הוא החדר הפרטי האינטימי בבר - אם תרצו אווירה צדדית תוכלו להזמין שולחן בחדר הפרטי ואף לסגור אותו בתיאום מראש לעד 15 איש. גם במסעדה ניתן לקיים אירועים סגורים עם חדר פרטי לעד 20 איש למסיבת הרווקות הכי שיקית שאפשר לארגן, או יום הולדת לאניני טעם של ממש.

מלכת השכונה הלוהטת
לסיכום,  בדלידה לא נחים על זרי הדפנה לרגע בכדי להישאר בפסגה, וזה משתלם. בין אם אתם לקוחות חדשים שצריכים כבר לטעום על מה כולם מדברים ובין אם באתם לבדוק מה התחדש הפעם - דלידה המלכה הבלתי מעורערת של שוק לוינסקי זאת הבחירה הנכונה.

דלידה - זבולון 7, פלורנטין, תל אביב, 053-7104610

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דלידה בתל אביב
053-7104610

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של תום צור

בשרים בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
שייטל כבוש של אל טרס (צילום: באדיבות המקום)
ארנצ'יני פטריות ופרמזאן של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)
סושי של יוקו סושי בר (צילום: באדיבות המקום)
בראנץ' במסעדת ארצי (צילום: עידן גור)
רול סושי בשינזו, ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
משפחת צדף: בית של אוכל בראשון לציון
שולחן במסעדת עלינא, אשדוד (צילום: באדיבות המקום)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?