נגישות
נגישות

משפחת צדף: בית של אוכל בראשון לציון

עסקיות שוות, האפי האוור שמח במיוחד ואירועים חגיגיים לכל המשפחה. במסעדת צדף מחברים את האוכל והאווירה ומזמינים את כולם להרגיש בבית

מסעדות במרכז המסעדות של rest
תום צור
תום צור
תאריך פרסום: 13/02/2020, 0:00 תאריך עדכון: 18/02/2020, 10:42
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת הצדף, ראשון לציון (צילום: נטלי יששכר) מסעדת הצדף, ראשון לציון (צילום: נטלי יששכר)

מסעדת הצדף היא אחת המסעדות הוותיקות בראשון לציון - לפני 17 שנה השף דוד אביטל פתח את הצדף לאחר שניהל מסעדת דגים בתל אביב במשך רבע מאה. הקונספט היה למצוא מקום מרווח ליד הבית, עם הרבה חנייה לאורחים ובעיקר קרוב לים. הוא החליט להרחיב את המסעדה המשפחתית, להוסיף תפריט בשרים מלא ובכך להפוך אותה למסעדת ים יבשה עם מגוון רחב במיוחד.

למרות ההתרחבות, אי אפשר היה להוציא את המשפחתיות מהמסעדה ובצדף מתגאים בעובדה שהשף אבי מלכה גדל בתוך המסעדה, ושכל המלצרים מביאים את אחיהם הקטנים לעבוד. מה מעיד טוב יותר על צוות מסור ולבבי - האווירה במסעדה נעימה ואישית, וכמו הצוות יש גם לקוחות שמגיעים דור אחרי דור. עם תפריט כזה רחב וספיישלים מתחלפים משבוע לשבוע תמיד יש מה לחדש כמו למשל הספיישל שרץ בימים אלה - מנה ראשונה של סלט שרימפסים טריים עם חמאת בוטנים ברוטב אסייתי ב-48 שקלים.

עסקיות שוות ומתוקות
לצד הלקוחות הקבועים, את המסעדה פוקדים משפחות, זוגות ואנשי עסקים מכל האזור. בצדף יש עסקיות בכל מהלך השבוע עד השעה 18:00 ובשישי עד 16:00 במחירים שנעים בין 93-160 שקלים ומגיעים עם שתייה קלה, בירה או שתייה חמה ותוספת יין ב-20 שקלים מתפריט מגוון של יינות המדגיש תוצרת ארץ איכותית. כפתיחה תקבלו 14 סוגי סלטים טריים ביניהם איקרא, מטיאס, כבד קצוץ, חומוס ובורגול כרובית, מנה עיקרית בשרית או של דגים ופירות ים וקינוח לבחירה מתוך שלושה - מילפי עם בננות קרמל, קדאיף עם מסקרפונה ותותים או המלבי המפורסם של המקום.

שולחן סלטים במסעדת הצדף (צילום: נטלי יששכר) שולחן סלטים במסעדת הצדף (צילום: נטלי יששכר)

דניס גלילי או פילה רוסיני?
התפריט מציע מגוון של מנות דגל וותיקות כאשר המוטו המרכזי כאן הוא - מה שלא מקולקל לא מתקנים. בין המנות הראשונות המנצחות יש קרפצ'יו סיציליאני עשוי עגבניות מיובשות בתנור עם אנשובי זיתי קלמטה, יוגורט עיזים ופלפלים חריפים ב-48 שקלים. בגזרת הדגים מומלצות מאוד ה"דניס גלילי"- נתח פילה דניס, שמעליו שרימפסים, גבינת רוקפור שמנת ועירית או הפורל הממולא בגבינות עם רוטב פסטו (שתיהן כחלק מעסקית ב-125 שקלים).

לא רק דגים ופירות ים - בגזרת הבשרים התפריט מציע בשרים מיושנים ומטופלים היטב עם הרבה תשומת לב. מנת הדגל הבשרית היא פילה רוסיני, נתח 250 גרם עם 80 גרם של כבד אווז ופטריית פורטבלו ברוטב יין אדום ב-210 שקלים. עוד המלצה חמה היא מנת השוק טלה שמתבשל בבישול ארוך בציר בקר, קינמון ופלפל אנגלי ונימוח על האורז כמו חמאה (150 שקלים כחלק מארוחה עסקית).

המועדון השמח של הצדף
במסעדת הצדף נהנים לחשוב על הלקוחות, לכן במהלך השבוע בטווח השעות הרחב של  16:00-20:00 מציעים האפי האוור להרמת האווירה של סוף היום - 1+1 על כל הקוקטיילים שתפריטם מתרענן כל כמה חודשים ומלא בהפתעות כמו קוקו בום עם רום קוקוס ואננס או סנגרייה מרעננת, במחירים נעים בין 40-45 שקלים.

את ימי שני מקדישה המסעדה לחברי מועדון הלקוחות. למועדון ניתן להצטרף ללא עלות באתר האינטרנט או במסעדה עצמה, והחברות מקנה הטבות שונות ומתחלפות. למשל בימי שני במהלך החורף חברי המועדון נהנו ממנה עיקרית שנייה בחצי מחיר, ובנוסף מקבלים 50 שקלים למימוש במסעדה ביום ההולדת ויין מתנה ביום הנישואים. כדי שתרגישו באמת חלק מהמשפחה.

חדר אירועים במסעדת הצדף (צילום: נטלי יששכר)

כולם מוזמנים לחגוג
אפרופו משפחה, יש אולם אירועים נפרד לכל סוגי האירועים, מחתונות ועד לשבת שבע ברכות. מדובר בחדר מודולרי שיכול להתאים את עצמו לגודל האירוע ומכיל עד ל-100 אנשים, עם כל הפרטים הקטנים כמו מקרן ומערכת קול ואווירה מדויקת לאירוע אינטימי וחגיגי.

לסיכום, מסעדת הצדף היא באמת הכול מהכול, ולכן תתאים לכל עת, מצב רוח או מאורע. אוכל איכותי של פירות ים, דגים ובשר באווירה משפחתית ואוהבת.

הצדף - hazedef - ספיר יוסף 2, ראשון לציון, 053-9428332

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הצדף בראשון לציון
053-9428332

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של תום צור

בשרים בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
שייטל כבוש של אל טרס (צילום: באדיבות המקום)
ארנצ'יני פטריות ופרמזאן של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)
סושי של יוקו סושי בר (צילום: באדיבות המקום)
בראנץ' במסעדת ארצי (צילום: עידן גור)
רול סושי בשינזו, ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
שולחן במסעדת עלינא, אשדוד (צילום: באדיבות המקום)
מנה בדלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא