נגישות
נגישות

מסעדת שינזו: יפן וברזיל בלאנץ' מסעיר בירושלים

רול גריל גאודה, קוקטייל קאפיריניה מקפיץ וגלידה ברזילאית עם לוטוס. מסעדת שינזו משלבת דרום אמריקה, אסיה והמון חלב לקרנבל של תרבויות, טעמים וים הפתעות

מסעדות בירושלים המסעדות של rest
תום צור
תום צור
תאריך פרסום: 20/02/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כדור אורז אסיאתי בשינזו (צילום: באדיבות המקום) כדור אורז אסיאתי בשינזו (צילום: באדיבות המקום)

שינזו היא מסוג המסעדות שחייבים לנסות, ולו רק בגלל הקונספט - תפריט סושי אסיאתי מוקפד בשילוב טעמים ברזילאים דרום אמריקאיים. כן, לא מדובר בטעות הקלדה. יפן וברזיל, אסיה ודרום אמריקה נפגשות בירושלים והתוצאה מפתיעה ובעיקר טעימה.

הבעלים רפאל הסקי עלה מריו דה ז'נרו לארץ עם חזון - שילוב בין קולינריה דרום אמריקאית ואסיאתית, מטבח סושי חלבי, וכשר למהדרין (חתם סופר פתח תקווה ורבנות ירושלים מהדרין). הוא חבר לשף הבינלאומי נתנאל אוחיון ויחד הם גיבשו את הקונספט שכולל הרבה שילובים סופר מעניינים, כמו למשל חסקי'ס דרימס, כדור אורז מושרה בחלב, גבינה צהובה וסלמון וגם מטוגן בטמפורה (29 שקלים) – טעים בדיוק כמו שזה נשמע.

קרנבל של ספיישלים
מבחינת האווירה ברזיל בהחלט מנצחת. איך שנכנסים לשינזו שוכחים מיד שנמצאים בקניון רמות בירושלים וקצב הקרנבלים מתחיל לתת את הטון. החגיגה האמיתית מתרחשת כמובן בחושי הטעם, למשל מנת הטונה טטאטקי בציפוי קראסט פלפל ומלח גס שמוגשת על אטריות אורז וסלט ברוטב תחמיץ פונזו ווינגרט תפוזים (54 שקלים). כה מפתיע, כה טעים. או כדורי גבינת הבית המושחתים עם גבינה צהובה ופרמז'ן בציפוי קריספי עם רוטב להשלמת התענוג לבחירתכם- איולי, צ'ילי או ספייסי מיונז (39 שקלים).

רול עם סלומון בשינזו (צילום: באדיבות המקום) רול עם סלומון בשינזו (צילום: באדיבות המקום)

החלק העיקרי בתפריט של שינזו הוא הסושי. לצד רולים קלאסיים, ניגירי וסאשימי ממיטב חומרי הגלם, תמצאו את הספיישלז - קרים צ'יז ספיישלז, וגרילד צ'יז ספיישלז ועוד שילובים שלא חשבתם אי פעם למצוא בתוך רול, ומעכשיו לא תוכלו לחיות בלעדיהם. למשל רול גריל גאודה מיושנת, כאילו יאםם! עם סלמון צלוי, בטטה, עלי בייבי, גבינת שמנת בציפוי גבינת גואדה מיושנת, גבינת שמנת ופסטו (56 שקלים לרול של 8 יחידות) או הטונה סאוור - ספייסי טונה לימון,שיטאקי ומלפפון בציפוי טונה או מנגו תלוי בעונה, ועם פלחי לימון ונענע (53 שקלים לרול של 8 יחידות).

רול של נאצ'וס וגבינות
עוד אחד מקורי ממש שמחייב יחס מיוחד הוא הרול המקסיקני - אבוקדו, בטטה, ובצל ירוק עם גבינת גאודה מעושנת טובה, גבינת שמנת, שבבי טמפורה, צ'ילי חריף, לימון ונאצ'וס (58 שקלים). איך חיינו עד עכשיו בלי נאצ'וס בסושי?  וכמובן, כמו בכל תפריט אסייאתי שמכבד את עצמו יש מבחר מנות מוקפצות, אחת המומלצות היא הפאד תאי שנשארת הכי נאמנה למקור התאילנדי שלה, כלומר חריפה! עם אטריות אורז, נטיפי ביצה, כרוב, גזר, בצל לבן, בצל ירוק, פלפל חריף ברוטב פאד תאי קלאסי, מוגש עם כוסברה, לימון ובוטנים (49 שקלים).

אחרי שהבנתם את הקטע, תשמחו לשמוע ששינזו מציעים עסקיות צהריים בראשון עד חמישי בין השעות 11:30-15:30. עסקית נודלס כוללת מנה ראשונה, מנה מוקפצת ושתייה ב-56 שקלים, ועסקית סושי כוללת מנה ראשונה ופלטה של 20 יחידות סושי (בחירה בין שתי פלטות מובנות) ושתייה ב-89 שקלים.

אמריקה עד הבית
קשה למצוא סיבה טובה להגיד לא לסושי בעיקר כשיש משלוחים לכל האזור כולל גבעת זאב והר שמואל. בנוסף, אתם יכולים להזמין את כל הטוב הזה אליכם למשרד לאירוע חברה הבא, כנס מקצועי וגם לאירוע משפחתי מפנק ממש. אירוע במקום אפשרי גם כן בתיאום מראש לעד 30 אנשים - קלאסי ליום נישואין או יום הולדת לחובבי הפתעות קולינריות.

מאסטר באו באן בשינזו (צילום: באדיבות המקום)  מאסטר באו באן בשינזו (צילום: באדיבות המקום)

חלומות מתוקים ומשכרים
התפריט של שינזו לא מפסיק להפתיע בכל שלב. בגזרת הקוקטיילים תוכלו למצוא שילובי טעמים שיגרמו לקרנבל בבלוטות הטעם. למשל "חלום מתוק" שכשמו כן הוא, חלום שמורכב ממיץ תות, חלב מרוכז, חלב, וודקה וקרח (46 שקלים),2 פינה קולדה עם מיץ אננס, חלב קוקוס, חלב מרוכז וקרח (49 שקלים) וכמובן איך אפשר להגיע מברזיל ולא להכניס את  הקאפיריניה - לימון, סוכר, וודקה וקרח (44 שקלים). המקום הראשון למשקה המקורי של שינזו הולך ל-רוזס - יין אדום יבש, חלב מרוכז וקרח וזה טעים! (46 שקלים).

למרות הפיתוי הגדול, אתם חייבים לשמור מקום לקינוח, כי בשינזו יש גלידות ברזילאיות מיוחדות שמכינים במקום עם חלב מרוכז ושמנת. יש לבחירה שלושה טעמים מבטיחים שהם לוטוס, נוטלה ושמנת, ב-14 שקלים לכדור, ולמי שלא מצליח לבחור יש גם ספיישל גלידות הבית בשיטת הכול כלול של שלושה כדורים ב-38 שקלים.

שינזו shinzu ירושלים - shinzu - גולדה מאיר 255, רמות אלון, ירושלים, 053-6389462

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שינזו shinzu ירושלים בירושלים
053-6389462

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של תום צור

בשרים בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
שייטל כבוש של אל טרס (צילום: באדיבות המקום)
ארנצ'יני פטריות ופרמזאן של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)
סושי של יוקו סושי בר (צילום: באדיבות המקום)
בראנץ' במסעדת ארצי (צילום: עידן גור)
משפחת צדף: בית של אוכל בראשון לציון
שולחן במסעדת עלינא, אשדוד (צילום: באדיבות המקום)
מנה בדלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם