נגישות
נגישות

לחם בשר ירושלים: השלם גדול על סך חלקיו

המסעדה הוותיקה בלב מתחם התחנה בירושלים לא עוצרת באדום. עסקית שווה, המבורגר טבעוני וחדר אירועים VIP - המתכונת הקבועה של בשרים מובחרים עם לחם טרי טרי בשלל וריאציות מותאמות לכל מצב

מסעדות בירושלים המסעדות של rest
תום צור
תום צור
תאריך פרסום: 06/04/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מאפה עם בשר בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום) שילוב מנצח. מאפה בשר בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)

לחם בשר היא אחת השחקניות הוותיקות בעולם הקולינריה הירושלמית. המסעדה ממוקמת בלב מתחם התחנה שוקק החיים והתרבות, ועם תפריט עדכני ואווירה עכשווית היא הפכה להיות מילה נרדפת לבשר איכותי ירושלמי. התפריט קיבל לאחרונה מתיחת פנים מרעננת עם מנות חדשות וטוויסטים למנות מוכרות ואהובות וזאת הזדמנות מצוינת עבורנו לקפוץ לבקר את אחת המסעדות הוותיקות והפופולריות בירושלים.

הקונספט של המסעדה נשאר אותו קונספט, מה שלא מקולקל הרי לא מתקנים. המנות מבוססות על בשרים מובחרים שעוברים תהליך יישון קפדני ועל לחמים שנאפים בטאבון הממוקם בתוך המסעדה. הריח הוא בדיוק כמו שאתם מדמיינים - שילוב של לחם שהרגע נאפה ובשר טרי שניצלה לפני רגע על האש.

לחם בשר ירושלים - כל הפרטים
מסעדות מומלצות במתחם התחנה ירושלים

אסאדו במגוון מרקמים וסשימי צבעוני במיוחד
התפריט החדש כאמור שומר על הקונספט אך דואג לשדרג אותו. במנות הראשונות תוכלו למצוא את ה"קריספי ביץ'" - פו'צקה שיוצאת מהטאבון ועליה בצל מקורמל, פטריות וקרעים של בשר אסאדו (59 שקלים) או את הסשימי טונה אדומה - נתחי טונה אדומה במיץ הדרים בתיבול שמן זית ומיץ לימון סחוט עם פלפל שחור ושבבי אגוזי לוז, בתוספת סלסת עגבניות, זרעי צ'ילי וכוסברה וטבעות פלפל צ'ילי. נכון היא בלי בשר אבל כבר אמרנו שדרוגים, כן? המנה מגיעה כמובן עם פלוט לחם שנאפה בטאבון (58 שקלים).

בגזרת העיקריות תוכלו גם כן למצוא מגוון חידושים. למשל העראייס פרגיות וכבש שכולל מאפה ממולא עם בצל מטוגן, חמוציות, עשבי תיבול ושבבי פיסטוק בתיבול ראס אל חנות עם טחינה. המנה מגיעה עם תוספת חמה לבחירה ב-84 שקלים. עוד חידוש מעניין הוא הצ'אנקי אסאדו, אותו מבשלים בבישול ארוך ברוטב ברקביקיו ביתי על קרם בטטה בתוספת קרעי תפוחי אדמה וסלט טאבולה עדשים שחורות (136 שקלים). אם בא לכם את האסאדו שלכם יותר קליל מומלצת מנת הסלט פריקי ואסאדו, בה הוא מוגש על תבשיל פריקי וירקות שורש, קוביות סלק ובטטה, בצל ירוק ואגוזי לוז (89 שקלים).

מסעדת לחם בשר בירושלים (צילום: באדיבות המקום) מסורת של אירועים במקום. מסעדת לחם בשר בירושלים (צילום: דרור ורשבסקי)

עסקיות שוות ולחם בלי בשר
למרות הטייטל המחייב, גם אם תגיעו עם חברים שלא אוכלים בשר, בלחם בשר דואגים שכולם יצאו מרוצים ושבעים. במסעדה יש תפריט ויגן פרידנלי מתחלף. כשאנחנו ביקרנו שם הזמנו למשל את ההמבורגר הטבעוני שהוא בעצם קציצת פטריות עסיסית בלחמניה עם כל התוספות שצריך (74 שקלים).

המסעדה מציעה עסקיות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00 בהן תוכלו להינות מראשונה, עיקרית, תוספת חמה ושתיה בשלושה מדרגי מחירים- 69 שקלים, 89 שקלים או 119 שקלים. תוכלו גם להוסיף קינוח לעסקית ב-28 שקלים, אנחנו מאוד ממליצים על קינוח "גלקסיה", כדור שוקולד ממולא קרם נוגט שמגיע עם קנקן שוקולד חם שברגע ששופכים אותו על הכדור הכל נמס בתוך הצלחת. כמה וירטואוזי ככה טעים.

בשרים בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום) תפריט מתעדכן. בשרים בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)

חוגגים למהדרין בלחם בשר ירושלים
לחם בשר גם עושים אירועים סגורים. חשוב לציין בהקשר הזה את העיצוב המוקפד והיפיפה של המסעדה שנותן את התחושה החגיגית. רבים בוחרים לחגוג שם בר מצוות אחרי העליה לכותל, אך כמובן שהמקום מתאים גם לכל אירוע אחר, כנסים עסקיים, חגיגות משפחתיות, או יום נישואין חשוב. ניתן לסגור את המסעדה כולה לעד 90 אנשים, או לחליפין לסגור את חדר ה-VIP הפרטי שמתאים לעד 35 אורחים. למקום כשרות מהדרין של הרב מחפוד.

לחם בשר - Lehem basar - דוד רמז 4, מתחם התחנה ירושלים, 053-9369023

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לחם בשר בירושלים
053-9369023

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של תום צור

שייטל כבוש של אל טרס (צילום: באדיבות המקום)
ארנצ'יני פטריות ופרמזאן של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)
סושי של יוקו סושי בר (צילום: באדיבות המקום)
בראנץ' במסעדת ארצי (צילום: עידן גור)
רול סושי בשינזו, ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
משפחת צדף: בית של אוכל בראשון לציון
שולחן במסעדת עלינא, אשדוד (צילום: באדיבות המקום)
מנה בדלידה, תל אביב (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם