נגישות
נגישות

אכלו לי שתו לי: חדשות האוכל מתרגשות לקראת פסח

רגע לפני הניקיונות של פסח ולפני השגעת של ליל סדר, קבלו כמה המלצות שיעזרו לכם לתכנן את חול המועד. מגלידת חרוסת במדבר, בראנצ' דרוזי במסעדת נור ועד לאירוע ביסטרו צרפתי במסעדת אדמה.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 12/03/2023, 9:53
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

במסגרת: מה עושים עם הילדים כל חול המועד? קיבצנו כמה המלצות שיכולות להעביר את הזמן בנעימות ובעיקר ביעילות ועל בטן מלאה.

פונדק יטבתה – חוזרים למדבר

במתחם פונדק יטבתה המיתולוגי, ממש בישרות האחרונה בדרך לאילת, מזמינים אתכם לעצור וליהנות מטעמים ישראלים באווירה מדברית-קיבוצית ומגוון פעילויות חינמיות לכל המשפחה, כי אין כמו כוס שוקו קר בלב מדבר.

מה בפונדק?

בפונדק יטבתה מקבלים את חג הפסח בכבוד ובטעם! המזנון המוכר ממשיך לספק מגוון מנות כשרות לפסח, ובנוסף, מוכנים לזה?... גלידת החרוסת המיוחדת של יטבתה. הגלידה מיוצרת בסגנון ג'לאטו איטלקי עם חלב ושמנת מהמחלבה (ממש מעבר לכביש) המקומית וללא חומרים משמרים או משפרי טעם, היא כמובן כשרה לפסח ובמחיר של 22 ₪ לשני טעמים. אז אם אתם בדרך לאילת או מאילת, מוזמנים לעצור ולטעום.

צילום: יטבתה

מרכז המבקרים – קיבוץ יטבתה

פסח טעים בגליל המערבי

בצפון הארץ המוריק והפרחוני, בגליל המערבי, יחכו לקראת פסח ובמהלכו שלל אירועים מרגשים: ארוחות מיוחדות, סדנאות אפייה כשרות לפסח, סיורים, השקות ועוד.

אילו אירועים?

סדנת אפיית מאפים מלוחים ומתוקים כשרה לפסח אצל יערית - בביתה החם של בוגרת לימודי אפיה אצל אסטלה, במהלך הסדנה מכינים בלינצ'ס, קיש פלפלים, עוגת תפוחים ואגסים ועוד. מחיר: 380 ₪

לאדם.

טיול השף – בדיוק בזמן של התחדשות ופריחה, יושק גם תפריט "טיול השף – התפריט הטבעוני" של שאטו דה רואה-מסעדה איטלקית במבצר צלבני של השף, אליאן ליוס. מחיר "טיול השף הטבעוני" 200 ₪ לסועד.

סיור, מפגשים וארוחה מסורתית - עם רימא חורי בכפר פסוטה לחג פסחא - מפגש עם קהילה נוצרית מיוחדת, סיפורי מנהגי חג הפסחא ותקופת חגי האביב וכמובן טעימת מאכלי החג. סיור ערב 180 ₪ למבוגר, 80 ₪ לילד (גילאי 3-10) כולל ארוחת ערב בשרית או צמחונית.

סדנת בישול עונתי בגן הירק של חוות רום - סדנה חווייתית שכולה טבע- במטבח החיצוני ליד ערוגת הירקות מתבשלת ארוחה מדהימה שעשויה כולה מהצמחים שנקטפו בסיור עם מנות כמו: פאטייר גלילי, סלט טרי מירקות הגינה, פוקאצ'ות בטאבון ועוד. מחיר: 250 ₪ למשתתף כולל סיור, ליקוט וארוחת צהרים.

מסעדת נור- מזמינה לבראנצ' דרוזי וסיפור אישי מעורר השראה הכולל: סלט פתוש, באבא גאנוש, ג'בנה, מנקיש ועוד, בין ביס לביס תוכלו לשמוע את הסיפור המרגש ומעורר ההשראה של הקמת המקום. 70 ש״ח לאדם.

אירוח ביתי ומתוקים מסורתיים - מול נוף מרהיב של כפר ג'ת בביתה של נוהאד ביסאן, בשלנית וקונדיטורית המארחת בחצר ביתה, לסדנאות אפייה ובישול ייחודיות וכן לטעימות קינוחים מרהיבים ביופיים ובטעמם מעשה ידיה, אל מול נוף גלילי. מחיר 70 ₪ למבוגר, 40 ₪ לילד עד גיל 12.

צילום: דרור ארצי

מלון ממילא – קונים ומנשנשים

מלון ממילא בירושלים, מציע בשתי המסעדות שלו ארוחות מיוחדות וכשרות לפסח, כך שאמצע השופינג, תוכלו לנשנש משהו כשר ובעיקר טעים.

אילו מסעדות?

הפי פיש - המסעדה הים תיכונית של המלון, פתוחה גם בחול המועד פסח ומגישה תפריט בכשרות בד"ץ לפסח, ללא חשש קטניות. בין מנות הספיישל שיצר השף, רן נחמיה, שווארמה דגים, יוגורט, חציל שרוף ובצל מוחמץ (78), ניוקי שוק עם ירקות קלויים ופרמז'ן (78), מבחר דגים ענקי, פיצות כשרות לפסח ועוד הפתעות.

מסעדת רופטופ – ממוקמת מול נוף עוצר נשימה של ירושלים העתיקה בניצוחה של השפית, סימון שפירו, שיצרה מנות במיוחד לפסח: כמו סשימי סלמון והדרים (78), טטאקי סינטה (68), פרגית צלויה עם ניוקי, קרם דלעת, זוקיני צלוי ובצל ירוק שרוף (96), ביפבורגררופטופ (92) ועוד הרבה מנות נוספות.

מלון "ממילא", שלמה המלך 11, ירושלים, 02-548-2200

 

מסעדת הפי פיש, צילום: דניאל לילה

פסח בפומו

השף של מסעדת פומו, שחר ברנע, מקבל את האביב ומוסיף לצד מנות הדגל האהובות של המסעדה מבחר מנות ספישל אשר מתכתבות עם אופי המקום ומעניקות לו טוויסט אביבי רענן.

מה בתפריט?

שיפוד לוקוס בסלסת עגבניות וצ'ילי – 188 ₪, סלט חסה וברי פחם - 74 ₪, טורטליני די ויטלו - אסאדו, פטריות יער, ערמונים ועוד – 92 ₪, אפילו הקוקטיילים שלנו לבשו אביב לקראת הפסח והם צבעוניים ורעננים במיוחד כמו: BELLADONNA - פרנץ' בלנד, ג'ין וויטלי ניל, ליקר ליצ'י, סירופ ורדים, נקטר תפוחים, סירופ מרווה, מיץ לימון 58 ₪.

 

צילום: גל זהבי

הברזל 11, תל אביב, 03-922-5320

רשת סי קפה – לא על הקפה לבדו

הרשת שסניפיה שודרגו לקונספט של ביסטרו איטלקי עם תפריט חדש ועשיר, מציעה גם בימי פסח בדיוק את זה: קפה איטלקי משובח, אוכל איכותי, דרינקים, יין משובח ומקום נעים למנוחה או בילוי והכל במחירים נוחים. שווה לעצור.

מה בתפריט?

בוקר איטלקי: ביצים, מבחר ממרחים, סלט, לחם מחמצת, מקל פוקצ'ה שתיה חמה וקרה, טוסט גבינות איטלקי גבינה מוצרלה, צהובה, בולגרית, בזיליקום, קונפי עגבניות שרי ושום, סלט רוסטיקו, מהטאבון, פיצה ורדה סנט מור, גבינת סנט מור, מוצרלה, עגבניות שרי, צ'ילי, בזיליקום ושמן זית -55 ₪ או מאפה גבינות טוסקני – 33 ₪, עוגת שוקולד חמה ברוטב בייליס, עם קצפת וכדור גלידה – 37 ₪ ועוד.

צילום: אסף קרלה

פריסה ארצית

מסעדת אדמה - לאכול מול הנוף

מסעדת אדמה בזיכרון יעקב - גורמה בטבע, ביסטרו בניחוח צרפתי בעיצוב אותנטי מול אחד הנופים היפים בארץ, מה שהופך את המסעדה לייחודית וקסומה, אוכל מעולה, יין משובח ונוף מרהיב.

מה במסעדה?

סיור אביב וארוחה - בואו להכיר את הפינות החבויות והלא מוכרות במושבה הציורית הקסומה, הסיור עוקב אחר ההיסטוריה של המייסדים ומגלה את הסודות החבויים של המייסדים, מתחיל בגן המייסדים ומסתיים בארוחה במסעדת אדמה בגבעה למול הנוף. יום שלישי 11.4.23 חול המועד.

ערב בשרים עם השף, רפאל - "אין שמחה אלא בבשר ויין", מגשים מלאים בנתחים איכותיים ועסיסיים, עם תוספות מפנקות למרכז השולחן, בליווי יינות מעולים. יום רביעי 19.4.23.

ערב ביסטרו משגע - עם מנות מיוחדות מהמטבח הצרפתי ואווירה כמו בפריז, הערב ילווה בשאנסונים צרפתיים עם הזמרת גו'אנה וכמובן מבחר יינות איכותיים - יום רביעי 10.5.23, מחיר 280 ₪ לסועד.

צילום: ד"ר יואב פלמה

מעלה הראשונים 8, זיכרון יעקב, 04-629-3183

בפסטיבל האוכל הכפרי של מטה יהודה

לכבוד סוף השבוע האחרון של הפסטיבל, הכינו עבורכם כמה אירועים מעניינים במיוחד, כיאה לפסטיבל כל כך צבעוני וייחודי, באזור של טבע פראי.

מה בפסטיבל?

אירוע סיום הפסטיבל – "מטבח משלהן" – הרצאה של תאיר מורדוך ובראנצ' מעשה ידיה של רות אוליבר, חגיגות יום הולדת 11 למבשלת שריגים עם השקה של 2 בירות חדשות ודוכני בשרים, קבלת שבת בסגנון קוצ'יני במשק אליהו עם אופירה ואסתר, שוק לילה וארוחה במשק חביביאן, השקת יינות לבנים חדשים ביקב שורק ומשתה הודי מפנק ברישקה.

צילום: אלדד מאסטרו

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פומו בתל אביב
053-9377113
אדמה בזכרון יעקב
053-4247700

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ