נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 לו'צ'נה, מסעדת גורמה, בעלת כשרות מהדרין ובד"צ בית יוסף וממוקמת במתחם ה-Dcity שבמישור אדומים, היא נולדה מתוך הרצון לייצר חוויה מהנה לכל מי שבא לאכול בשעריה. מבחינת בעלי המקום, החלום ליצור עבור הסועדים, את החוויה המושלמת, מתחיל בעיצוב היוקרתי והעדכני ועובר דרך האוכל האיטלקי המשובח והמוקפד. בימים אלו משיקה המסעדה תפריט חדש עם בוא האביב ולקראת הקיץ, במטרה לרענן ולהכניס מנות חדשות ומרגשות, שמתאימות בדיוק לעונה.

התפריט החדש מזמין את הלקוחות לטעום מנות אותנטיות ולא מתפשרות של המטבח האיטלקי ולצד זאת ליהנות מקוקטייל קריר או מכוס יין טוב. במנות הראשונות תוכלו לבחור בין כמה סוגי פוקאצ'ות, סיגר קשקבל ושקדים, סלטים אותנטיים, פליני סלק, סביצ'ה דג ים או סשימי טונה. גם בגזרת הפסטות המגוון רחב ואף קיימת האפשרות להזמנת פסטה ללא גלוטן בכל רוטב המוצע בתפריט. בין המנות המסקרנות פסטה דיאבלו (עגבניות שרי מיובשות, זיתי קלמטה, צ'ילי חריף בשמן זית ופטרוזיליה) – 71 שקל, פסטה עם סלמון (שמנת, בצל ירוק, יין לבן ושום) – 79 שקל, ופסטה קרבונרה, בגרסה הכשרה היא עם טונה אדומה (שמנת, פרמז'ן, פלפל שחור וחלמון) – 81 שקל.

עוד במנות המיוחדות של המסעדה – מגוון מנות דגל של המטבח האיטלקי כמו ארנצ'יני (57 שקל), ריזוטו פטריות (84 שקל), רביולי ריקוטה ותרד (82 שקל), פליני תירס (76 שקל), ניוקי ערמונים (81 שקל), לזניה ביתית (76 שקל), פפדרלה (ארטישוק או בטטה) כ-70 שקל, וקפלטי פורצ'יני (82 שקל). ואיך אפשר מטבח איטלקי בלי פיצה? חובבי הבצק יוכלו לבחור בין פיצה מרגריטה הקלאסית (71 שקל), לפיצה פסטו פטריות (73 שקל), פיצה עם ארטישוק ופלפלים קלויים (75 שקל) או פיצה ביאנקה (פטה, מוצרלה וקרם פרש) – 71 שקלים. בנוסף, מציע התפריט החדש מבחר מנות מהים במחירים משתנים (סטייק טונה אדומה – 139 שקל, דג ים שלם בטאבון – 149 שקל, פילה דג ים – 124 שקל או פילה סלמון – 119 שקל).

חלק מהחוויה הקולינרית הייחודית של מסעדת לוצ'נה, טמונה בעיצוב המסעדה. נראה כי בתחום הזה, כמו בתפריט, לא התפשרו ויצרו מתחם אוכל מפואר המעלה זיכרונות ממסעדות יוקרה בחו"ל ובפרט וגאס. הכוונה היא לייצר אווירה נעימה, בלתי מתפשרת שתספק, לצד האוכל המשובח, חוויה מושלמת לכל סועד וסועד. למי מתאימה לוצ'נה? לכל חובב אוכל איטלקי באשר הוא (ובנינו... מי לא אוהב פסטה ופיצה?). היא מושלמת לבילוי של חברים המבקשים ליהנות מערב ייחודי, לבני זוג המחפשים חוויה רומנטית ולמפגש משפחתי של המשפחה כולה מקטן ועד גדול.

במתחם המסעדה קיים גם חלל אירועים ייחודי ויוקרתי שבו ניתן לקיים אירועים מכל הסוגים

עד 300 איש. בנוסף לכל הטוב הזה, מציעה המסעדה שירות משלוחים עשיר.

לוצ'נה, מתחם די סיטי, מישור אדומים 053-4259171

שעות פתיחה: 

א'-ד' 10:00-22:00

ה' 10:00-22:30

ו' 09:00-12:30

ש' 20:30-23:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם