נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סביצ'ה מוסר ים בשיינע (צילום: אפיק גבאי) סביצ'ה מוסר ים בשיינע (צילום: אפיק גבאי)

זה בר או מסעדה? למה לא גם וגם? לא חייבים לבחור ואפשר שאותו חלל יתפקד בכמה פונקציות משלימות תחת קורת גג אחת. הנה מצעד של ברים שהם מסעדות או מסעדות שהן ברים שכדאי לפקוד כדי ליהנות מכל העולמות.

שיינע

מסעדת שיינע החדשה של השף אסף גבאי ואשתו נטלי משלבת אוכל ובר אינטימי. התפריט האישי שהרכיב השף נשען על פירות ים ודגים, עם מנות קלאסיות לצד ורסיות ים תיכוניות עדכניות ובמקביל הושק הבר שגם הוא יתאפיין בכור היתוך קולינרי של חוויות ממרוקו, תל אביב, דרום צרפת ופרנקפורט. הבר הפונה לרחוב אחד העם הוא בהחלט המקום הנכון לחלוק בו מנות כיפיות כמו מולים מרינייר עם צ'יפס, באקט של סרטנים או מחבת שרימפס לצד תפריט יין וקוקטיילים משובח שמרביתו נמזג לכוסות. שני החללים – הבר והמסעדה, צופים למטבח המחופה זכוכית.

שיינע - נחלת בנימין 59, 03-5627143

טרטר פלמידה לבנה במסעדת שיינע (צילום: אפיק גבאי) כור היתוך קולינרי. טרטר פלמידה לבנה במסעדת שיינע (צילום: אפיק גבאי)

קאב קם

המושג קאב קם שנולד בתאילנד מתייחס למפגש בין חברים ומשפחה לערב של אוכל, אלכוהול ומוזיקה. בדיוק סביב הקונספט הזה נוסדה קאב קם  - בר המסעדה של יריב ולק מלילי מבעלי בית תאילנדי. כל המנות בתפריטים המגוונים של קאב קם מורכבות מחומרי גלם טריים, חלקם אף מגיעים מחוות ומחממות גידול עצמאיות של בעלי קבוצת בית תאילנדי והדגש הוא אוכל לחלוקה, פינגר פוד ומנות יחסית קטנות כדי שיהיה אפשר לפתוח איתן שולחן.

קאב קם - Kab Kem - לינקולן 11, תל אביב, 053-9386649

שולחן בקאב קם (צילום: יונתן בן חיים)                      אוכל, אלכוהול ומוזיקה. שולחן בקאב קם (צילום: יונתן בן חיים)

מסה

מסעדת MESSA היוקרתית של השף אביב משה מציעה גם חוויית בר. המסעדה שעוצבה על ידי האדריכל אלכס מייטליס מציעה שני מתחמים המשלימים זה את זה ובשניהם אפשר ליהנות מאותו התפריט רק באווירה שונה. בעוד שמתחם המסעדה שכולו מעוצב בלבן אלגנטי, את הבר עיצבו בשחור דרמטי. במהלך השבוע מתקיימים בבר ערבי קונספט והופעות חיות של להקות ו-DJ. בימי שני מתקיים בבר ערב טכנו ובימי רביעי ערב להיטי שנות ה-80.

מסה - MESSA - הארבעה 19, תל אביב, 053-9418828

הבר של מסה (צילום: שרית גופן) דרמה קולינרית. הבר של מסה (צילום: שרית גופן)

Haiku SkyBar, לייטהאוס

על גג מלון לייטהאוס, בקומה ה-18, פועל Haiku SkyBar – בר עם נוף אורבני ונוף לים. הבר נפתח מידי ערב ב-20:00 ומציע שתי חוויות שונות: עד 22:00 שוררת במקום אווירה קוסמופוליטית רגועה ומ-22:00 מתחממת האווירה עם DJ וקהל של בליינים מקומיים לצד תיירים. במקום מוגש תפריט קוקטיילים ויינות מגוון לצד מנות אוכל כמו סושי משובח ומנות חמות ומפתיעות, גם הן בהשראת המטבח היפני, בניצוחה של השפית אמילי גולדברג. פחות משנה מפתיחתו זכה ההייקו להיכלל ברשימות הרופטופים היפים בעולם והברים הנחשקים בשלל מגזיני תיירות ולייפסטייל ברחבי העולם.

Haiku SkyBar - מלון הלייטהאוס מקולקציית מלונות בראון, בן יהודה 1, תל אביב, 03-7660500

לייטהאוס (צילום: אריאל אפרון) מטבח יפני עם נוף לים. לייטהאוס (צילום: אריאל אפרון)

אוריינטופ - OrienTop

בר-מסעדה חדש מול הנוף עוצר הנשימה של ירושלים נפתח על גג מלון אוריינט: אוריינטופ – OrienTop. בר המסעדה החדש מציע אווירה ייחודית עם תצפית 360 מעלות על העיר ותפריט מוקפד שהרכיב שף המלון מישל נבט בדגש על מנות דגים ובשרים לצד קוקטיילים מיוחדים, תפריט יין ובירות. הבר פועל לצד הבריכה. בין המנות שמוגשות בבר - טונה אדומה, תחמיץ אסיאתי, בצל ירוק (54 שקלים); אנטרקוט כבוש במלח על ברוסקטה (54 שקלים); נתח כבד אווז, רוטב נוגט וצ'ילי חריף (108 שקלים₪); סביצ'ה דג ים בתחמיץ הדרים (60 שקלים); סלט אנדיב ואפרסק (62 שקלים); אנטרקוט נברסקה לצד ירקות מוקפצים ותפוחי אדמה סגולים (180 שקלים); נתח פרגית צרוב בקרמל הדרים לצד ירקות ותפוחי אדמה (92 שקלים) ועוד. כשר.

אוריינטופ - מלון אוריינט, עמק רפאים 3, ירושלים, 02-5699090

אוריינט טופ במלון אוריינט ירושלים (צילום: אנטולי מיכאלו) על הגג, לצד הבריכה. אוריינט טופ במלון אוריינט ירושלים (צילום: אנטולי מיכאלו)

ויקי כריסטינה

מסעדת הטאפאס ובר היין בסגנון ספרדי פועלת כבר שנים במתחם התחנה בתל אביב. בחצר הססגונית המעוטרת בפסיפסים בסגנון גאודי, מתחת לעץ גדול ומול חוף הים, מציעים בוויקי כריסטינה מנות טאפאס צבעוניות לצד מיני סנגריות, יינות לבנים ואדומים, קוקטיילים צבעוניים ועוד. בבר-מסעדה אפשר לאכול פאן קון טומאט, פטאטס בראבס, המבורגסה וגם ספיישלים עונתיים. במקום נערכות הופעות חיות של נגנים ספרדיים ורקדניות פלמנקו.

ויקי כריסטינה - Vicky Cristina - מתחם התחנה, תל אביב, 053-9444144

ויקי כריסטינה (צילום: שרית גופן)  טאפאסים ורקדניות פלמנקו. ויקי כריסטינה במתחם התחנה (צילום: שרית גופן)

אדוארד בר

בסוף שוק הכרמל, פסע מהים והטיילת, פועל בר המסעדה אדוארד בר. הוא גם בר שכונתי וגם מסעדת שוק (שהחלה לפעול בצהריים לאחרונה ומגישה עסקיות מ-45 שקלים בלבד), ובערבים וגם בימי שישי אחרי הצהריים, כשהשוק נסגר, מקבל המקום תפנית שמחה עם מוזיקה ים תיכונית ואווירה חברית. באדוארד יש שני ברזי בירה מהחבית וכמה סינגל מאלטים, תפריט קוקטיילים ומנות בהשראת המזרח התיכון והתוצרת של השוק הסמוך. בין המנות, סנדוויץ’ טורקי, פלאפל, קציצות, סלט שוק, חומוס, כיסוני שישברק ועוד. בקומה יש בר קטן ומרפסת חיצונית לצד מערב. בערבי שני נערכים במקום ערבים בסגנון יווני (החתול היווני), בערבי חמישי יש ליין הופעות חיות, בשישי בצהריים יש מסיבות הנשפכות לרחוב ועוד.

אדוארד בר – הכרמל 12, תל אביב, 053-9418645

אדוארד בר (צילום: נופר לפיד) מסיבה בשוק הכרמל. אדוארד בר (צילום: נופר לפיד)

ניהון נו-בה

השף שגב משה השיק לפני כמה חודשים את ניהון נו-בה – בר יפני שמוקדש לתרבות השתייה והקולינריה היפנית. הבר היפני מפגיש מציע עושר קולינרי יפני לצד המיקסולוגיה היפנית. בניהון נו-בה תמצאו מנות מתאימות Sharing והגשה למרכז השולחן. בימים אלו התפריט עבר התאמה למנות חורף חמות המתאימות במיוחד למזג האוויר החורפי שבפתח ולצד מנות הסושי המגוונות והאהובות יוגשו במקום גם תבשילי חורף. בין הקוקטיילים המיוחדים בתפריט: שוצ'ו אבטיח -  אננס, שילוב של אבטיח טרי כתוש, יוזו, שוצ'ו שהירו וסירופ אננס (48 שקלים); מאצ'ה סוי - שילוב של תה יפני עדין מאצ'ה, מחית קוקוס מתובל בסאקה ונגיעות של מי ורדים ( 52 שקלים) לצד מנות כמו רול סלמון טופ צלוי באש גלויה, אבוקדו, נורי וסויה (49 שקלים); אורז ושוק אווז מפורק מוגש על סטייקי רייס, בוקצ'וי צלוי, נורי וסויה (55 שקלים) ועוד.

ניהון נו-בה - הרקון 2, נווה נאמן, הוד השרון, 053-9368703

סלמון כמהין ושיטאקי בניהון נו-בה (צילום: יעל יצחקי) תבשילי חורף מיוחדים. סלמון כמהין ושיטאקי בניהון נו-בה (צילום: יעל יצחקי)

אברטו

roof-top של מסעדת אברטו ומלון ליר סנס שוכן במלון הבוטיק הראשון בגדרה והוא גם בר הרופטופ הראשון בגדרה. הרופטופ מאפשר חוויית בילוי משוחררת ובלתי מחייבת לצד בריכה ובר עם תפריט מנות ייחודיות ושפע של קוקטיילים. והנוף ירוק ופסטורלי לשדות המקיפים את גדרה. בין המנות שבתפריט שרקח השף אסף שטרן: פרנה כוסמין, שום קונפי, שמן זית ובלסמי (35 שקלים); פוטטוז - בייבי תפוח אדמה מטוגנים, תערובת תבלינים, איולי פפריקה מעושנת (43 שקלים); סיגרים ממולאים בפונדו תרד וגבינות, לאבנה וזעתר, בצל ירוק (57 שקלים); רול שייטל (69 שקלים) ; טאטקי סלמון (65 שקלים); עראייס ים - תערובת דגים בפיתה בתנור, טחינה הר ברכה, חמוצים (87 שקלים); ועוד. לצד המנות יוגש תפריט קוקטיילים כולל הפי האוור בשעות 20:00-18:00 באמצע השבוע שבו אפשר ליהנות ממבצע של 1+1.

אברטו - Aberto - שכביץ 5, גדרה, 053-9374768
להזמנת שולחן באברטו - Aberto

נורמה ג'ין

בר המסעדה נורמה ג'ין בפלורנטין חגג לא מכבר 15 שנות פעילות. הבר משלב שלל משקאות אלכוהוליים בהיקף ובמגוון נדירים לצד תפריט אוכל עשיר, אווירה ביתית והופעות חיות. לצד תפריט האלכוהול מוגשות מנות מפנקות כמו פיש אנד צ'יפס (69 שקלים); מחבת שרימפס (69 שקלים); נקניקיות קנקרס עם כרוב כבוש וצ'יפס (59 שקלים); המבורגר נורמה ג'ין (68 שקלים) ועוד.

נורמה ג'ין - אליפלט 23, תל אביב, 053-9440158

נורמה ג'ין (צילום: שני רייך) תפריט עשיר ואווירה ביתית. נורמה ג'ין (צילום: שני רייך)

אלנה ובר הלייבררי

מלון דה נורמן שפועל כחמש שנים בתום עשור של עבודות שימור קפדניות, מציע בר אקסקלוסיבי בסגנון בינלאומי יוקרתי לצד מסעדת אלנה המוקפדת. הבר מחופה עץ ופליז, שיש ובדי קטיפה, רהיטים משוחזרים ופריטי אמנות והאווירה היא לגמרי קוסמופוליטית מודרנית. את אלנה מוביל השף של ברק אהרוני והוא משלב בה מטבח מקומי ואמירה אישית. לצד אלנה פועל בר הספרייה עם תפריט אלכוהול מגוון לצד מנות אוכל בסטייל. בנוסף, בקומה השלישית במלון ממוקמת מסעדת דיינינגס, השלוחה הישראלית של מסעדת המקור הלונדונית, המהווה מיזוג ייחודי בין מטבח יפני מסורתי בסגנון איזקאיה לבין מטבח עכשווי עילי.

אלנה במלון נורמן - Alena restaurant at the Norman - נחמני 25, תל אביב, 053-9380353

נורמן לייבררי (צילום: יח"צ) מטבח מקומי באווירה מודרנית. נורמן לייבררי (צילום: יח"צ)

Ball Room Fantastic

פנטסטיק הוא מיזם קולינרי חדש של קבוצת "מאנקי ביזנס", בבעלות צמד היזמים אריאל לייזגולד ואבירן אבידן. הבר-מסעדה מתפרס על פני חלל בגודל 500 מ"ר במלון Port & Blue בתל אביב. המאפיין הכי חזקה בפנטסטיק היא אווירת אסקפיזם. ה-Ball Room, בר קוקטיילים עכשווי ומתוחכם בצבעי סגול עמוק, עוצב בהשראת תאטרון שייקספירי דרמטי.  בתפריט המשקאות שהרכיב לייזגולד, אמן הקוקטיילים, נעשה שימוש נרחב ועשיר בחומרי גלם אקזוטיים כמו פרחים טרופיים, פירות יער, עשב חיטה, אבקות ותרכיזים הנרקחים במקום ואפילו נמלים ותולעים מיובשות (!). התפריט מחולק לשבע קטגוריות המתארות את אופי המשקאות: חמוצים, עשביים, מורכבים, חזקים, מתוקים, פירותיים ולחלוקה. רק להמחשה נזכיר קוקטיילים כמו Forbidden Batida - קשאסה, ליים, בננה, גויאבה, בירת סטאוט מצומצמת, חלב מרוכז, ממרח לוטוס וליקר צ'ילי (56 שקלים) או Dead men's hand - וויסקי בהשרייה של פופקורן וחמאה, אגוזי מלך בקרמל מלוח, ליקר תפוזים, קורנפלקס וקצף מבירת פירות (62 שקלים). לצד הקוקטיילים יצרה השפית תפריט עם מנות כמו מח עצם מקורמל דמי גלאס עשבים, לחם קלוי (34 שקלים); טארט בטן חזיר, בצק עלים, חרדל, כרוב כבוש, שמנת חמוצה (38 שקלים); סליידר פיש אנד צ'יפס  (58 שקלים) ועוד.

Fantastic - צידון 1, מלון Port & Blue, תל אביב, 053-7933144

פנטסטיק (צילום: אילן נחום) דרמה, אקזוטיקה ותולעים מיובשות. פנטסטיק (צילום: אילן נחום)

אורו

בר יין-מסעדה ומעדנייה באוריינטציה איטלקית שנפתחו לפני כשנה במתחם גן החשמל בתל אביב. באורו מציעים תפריט יינות מכל העולם לצד בירות וקוקטיילים קלאסיים. מבחינת האוכל יש במקום תפריט בוקר, ערב ותפריט אפרטיבו (אפטר אופיס) ובו מוגשים פלטת גבינות (יש גם אופציה טבעונית) / נקניקים מהמעדנייה עם כוס יין לבן / אדום וכדומה.

אורו ORO בר יין - לבונטין 12, תל אביב, 053-9347904

פלטת נקניקים באורו (צילום: שלומי ביבס)                חגיגה גם לטבעוניים.  פלטת נקניקים באורו (צילום: שלומי ביבס)

416

בר המסעדה 416 בסגנון עיצוב ניו יורקי מציע מלבד מנות על טהרת הטבעונות גם מגוון קוקטיילים המתאפיינים בקשת רחבה של טעמים בדגש על שימוש אחראי בסוכר והגשה אלגנטית. 416 היא craft cocktail bar וכל המרכיבים בבר הם מתוצרת הבית. בין הקוקטיילים ב-416: Applewood - ברבן, ורמוט אדום, ליקר ארטישוק וסירופ פסיפלורה תוצרת בית (50 שקלים); Ice Berries - טקילה בשטיפת שומן קוקוס, פרנה ברנקה, סירופ תה ירוק ומיץ לימון משוקשקים עם פירות יער קפואים במקום קרח וסגירה של קמבוצ'ה (56 שקלים). לצידם מוגשות מנות כמו קלמרי מלך היער - טבעות פטריות מלך היער בציפוי רוטב פנקו לצד רוטב טרטר ולימון (48 שקלים); ריזוטו ירוק (58 שקלים); סטייק חלבון חיטה מיושן בעבודת יד חרוך במחבת יציקת ברזל, בצל מטוגן ופטריות צרובות, תפוחי אדמה פריכים וצ'ימיצ'ורי חריף (68 שקלים) ועוד.

בר Bar 4.16 - הארבעה 16, תל אביב, 053-9380483

קוקטייל של 416 (צילום: אנטולי מיכאלו) תוצרת הבית. קוקטייל של 416 (צילום: אנטולי מיכאלו)

שאפל בר

שאפל בר, בר-מסעדה ביתי בפלורנטין שאפשר לאכול בו, לשתות בו ולשחק בו משחקי שולחן. לצד מנות בשר יש גם תפריט טבעוני מגוון וגם שפע של משקאות. בין המנות המוגשות במקום: בורגר בטטה ערמונים - בורגר טבעוני שעשוי מבטטה וערמונים קלויים בלחמנייה עם מיונז, חסה, עגבנייה, בצל סגול, מלפפון חמוץ ומזרק בירה מבושלת (54 שקלים); כריך רוסטביף טבעוני (54 שקלים); ועוד.

שאפל בר - Shuffle Florentin - פלורנטין 19, תל אביב, 053-7934187

המבורגר ערמונים טבעוני בשאפל בר (צילום: דוד ששון) משחקי האוכל בפלורנטין. המבורגר ערמונים טבעוני בשאפל בר (צילום: דוד ששון)

טייסטינג רום

בר היין טייסטינג רום במתחם שרונה נפתח שוב לאחר פגרה בפעילות והוא מציע קונספט ייחודי של ברזי מזיגה ואפשרויות טעימות של משקאות מגוונים במסלולים שונים. כל זאת מוגש לצד מנות שהרכיב השף אוראל קמחי ומשתלבות היטב עם תפריט היין. הטייסטינג רום פועל במבנה טמפלרי עתיק מתחת לפני האדמה ומשרה אווירה ייחודית. הבר המבוסס על מערכות מזיגה אוטומטיות וחדשניות המונעות מהיין להתחמצן לאחר שנפתח. בבר יש יותר מ-200 יינות כשרים מהארץ ומהעולם.

טייסטינג רום - אליעזר קפלן 36, מתחם שרונה, תל אביב, 053-9366079

קרפצ'ו מוסר בטייסטינג רום (צילום: חיים יוסף) חגיגה מתחת לאדמה. קרפצ'ו מוסר בטייסטינג רום (צילום: חיים יוסף)

וויסקי בר-מוזיאון

הוויסקי בר-מוזיאון הוא גם מסעדה וגם מוזיאון ולא רק בר. יש בו אפשרות לשתות וויסקי איכותי ומשקאות נוספים וגם ללמוד על וויסקי, לטעום וגם לאכול טוב, לשמוע מוזיקה חיה ולהשתתף בשלל אירועי תוכן הנערכים במקום. בוויסקי-בר מוזיאון יש אוסף מרשים של יותר מ-1,000 סוגי וויסקי מ-13 מדינות שונות בעולם. כל הבקבוקים המוצגים במוזיאון נאספו בקפידה. במקום פועל מטבח שף עדכני המציע מבחר מנות מחומרי הגלם הטובים ביותר, בהם בשרים בעישון עצמי, ירקות ודגים טריים וקינוחים ייחודיים שמכינים במקום, המשלבים בתוכם ניחוחות וטעמי וויסקי (כשר בהשגחת צהר).

וויסקי בר-מוזיאון - דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב, 053-5495031

וויסקי בר מוזיאון (צילום: אנטולי מיכאלו) האוסף הכי גדול. וויסקי בר מוזיאון (צילום: אנטולי מיכאלו)

דיוק

Duke בר מסעדה שוכן בכיכר ספר (ציר מוריה) בחיפה ועם השנים הפך למוסד ידוע בעיר ומחוצה לה. הדיוק מאפשר למבלים ליהנות מסביב לשעון, בשעות היום, מ-12:00 בפורמט של מסעדה ובערב מתרחשת עיקר הפעילות עם אווירת פאב שמחה המשלבת אוכל איכותי לצד תפריט קוקטיילים חדש ומגוון. גם תפריט האוכל שודרג לאחרונה עם מנות סלטים, כריכים, דגים, פירות ים, בשרים וקינוחים בדגש על תפריט עונתי.

דיוק - שד' מוריה 107, חיפה, 053-4294047

דיוק-בר בחיפה (צילום: חיים יוסף) מסעדה בצוהריים, פאב בערב. דיוק-בר בחיפה (צילום: חיים יוסף)

צפרירים 1

מסעדת צפרירים 1 הוותיקה בחיפה מציעה אווירת בר-מסעדה המשלבת עיצוב מקורי, אוכל טרי ובר משקאות עשיר ותפריט קוקטיילים. המקום הפך לאחד מהמוסדות הקולינריים המובילים בכרמל ובעיר בכלל. התפריט של צפרירים 1 מגוון וכולל אוסף צבעוני של מנות ביסטרו קלאסיות המשלבות טוויסט של נגיעות מודרניות, כמו שווארמה דגים עם טחינה, עמבה, שאטה, בצל סגול ופיתות שרופות (62 שקלים); עראייס צלעות טלה (58 שקלים); כבד אווז על חלת בריוש, טוויל פיסטוק מקורמל, פיסטוק חלבי, רוטב ציר בקר וקולי פירות יער (69 שקלים); שרימפס גורגונזולה (97 שקלים); ועוד. את מנות האוכל מלווים תפריט אלכוהול עשיר.

צפרירים 1 - צפרירים 1, חיפה, 053-4872787

צפרירים-1 בחיפה (צילום: אנטולי מיכאלו) ביסטרו אלכוהול צפרירים 1 בחיפה (צילום: אנטולי מיכאלו)

בוז'ולה

בוזו'לה הוא לא בר-מסעדה אלא בר-מעדניה. בוזו'לה נמצאת במתחם ביג צ'ק פוסט בחיפה ומציעה שלל דליקטסים בוטיקיים כמו גם בר קטן בחזית ובו מוגשים משקאות אלכוהוליים שאפשר גם לרכוש אחר כך בחנות כמו יינות ובירות בוטיק (בהן של מבשלת גיבור – בירת הבית) לצד ארוחות קלות המבוססים על תוצרת המקום – זיתים, ממרחים, פסטות, כריכים ועוד.

בוז'ולה - דרך בר יהודה 111, חיפה, 04-8112238

בוז'ולה בר-מעדנייה בחיפה (צילום: יח"צ) לקחת הביתה. בוז'ולה בר-מעדנייה בחיפה (צילום: יח"צ)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח