נגישות
נגישות

לא עוד עסקית: המקום שמאתגר את מתחם הבורסה

עם מנות גורמה איטלקיות, קינוחים מוקפדים ואווירה רגועה במיוחד מסעדת רנו אמיליה ברמת גן מייצרת אלטרנטיבה ייחודית להפסקת הצהריים הבאה שלכם

מסעדות במרכז המסעדות של rest
תום צור
תום צור
תאריך פרסום: 26/12/2019, 0:00 תאריך עדכון: 29/12/2019, 12:09
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רנו אמיליה (צילום: באדיבות המקום) עסקית ברנו אמיליה (צילום: באדיבות המקום)

בלב מתחם הבורסה ברמת גן נפתחה לאחרונה מסעדת רנו אמיליה - ביסטרו איטלקית בהנהגת השף ברק אשכנזי. רנו הוא הנהר העשירי באורכו באיטליה והוא זורם במחוז אמיליה רומאנה - מחוז עם מקום של כבוד במטבח האיטלקי בשל יינותיו המשובחים והיותו בית לכמה מהמאכלים האיטלקים הידועים ביותר כמו ספגטי בולנז, לזניה וטורטליני. רנו אמיליה לוקחים את איטליה ומביאים אותה אל הים התיכון תוך הקפדה על מטבח שמתבסס על טריות ועדכניות.

מבחינה קולינרית מתחם הבורסה מציע בעיקר מסעדות פועלים שונות. בכך מתבטאת הייחודיות של רנו אמיליה בדמות אלטרנטיבה איכותית וחווייתית לפגישת הצהריים. האווירה במסעדה במהלך השבוע רגועה ושקטה בניגוד לרעש ההומה שמתלווה תדיר לעסקיות הצהריים ומהווה אופציה אידיאלית לעובדי המתחם שרוצים לשבת באווירה שקטה על עיקריות טובות לצד יין איכותי.

טורטליני ורוזה לצהריים
מה אוכלים לצהריים? הקונספט הוא ביסטרו איטלקי עם נגיעות ישראליות במפגש בין מנות גורמה איטלקיות כמו טורטליני ציידים במילוי עגל בבישול ארוך (62 שקלים) למנות מקומיות יותר כמו סנדוויץ' רוסטביף מסינטה עם איולי חרדל, פלפל ובצל קלויים ואורגולה (52 שקלים). המון דגש יש כאן על חומרי הגלם - הבשר של ההמבורגר נטחן במקום, הפסטות טריות, הדגים מגיעים בכל יום מהים וכל הרטבים נעשים במטבח. דוגמה לרוטב ממש מוצלח כזה יש במנת הפסטה פפרדלה ראגו בקר עם בשר מבישול ארוך ירקות שורש וציר בקר (58 שקלים).

כשם המחוז על שמו קרויה המסעדה - מקפידים כאן גם על תפריט יין מגוון ומשובח. ארוחה איטלקית אמיתית אינה שלמה בלי כוס יין טוב. לצד היינות האיטלקיים יש בתפריט גם יינות צרפתיים כמו הקוט דה פרובנס המומלץ, יין רוזה מאזור פרובנס (138 שקלים לבקבוק) ויינות ישראליים גבוהים כמו ירדן קצרין שרדונה (189 שקלים לבקבוק).

 רנו אמיליה (צילום: באדיבות המקום) רנו אמיליה (צילום: באדיבות המקום)

איטליה של קרעי מוצרלה ופטוצ'יני
במסגרת הארוחה העסקית מקבלים מנה ראשונה לבחירה בין סלט פנצנלה - הסלט האיטלקי הכי ישראלי שיש, סלט לנטיצ'י עם עדשים שחורות ודלעת ערמונים צלויה או סלט ירוקים. בנוסף אפשר לבחור במרק היומי ושתייה קלה לבחירה בתוספת של עשרה שקלים למנה העיקרית.

העיקריות מדברות איטליה עם פיצות מבצק רומאי שמחירם נע מ-44 שקלים למרגריטה הקלאסית ל- 59 שקלים לביאנקה לבנה עם קרעי מוצרלה באפלו, פטה וגבינת בושה. כמו כן מגוון פסטות טריות עבודת יד כמו רגוטוני בולונז תבשיל בשר בקר עם ירקות שורש, יין אדום ועגבניות (48 שקלים) או פטוצ׳יני פולו אוליו עם חזה עוף צלוי, אורגנו ופטרוזיליה טריים ושום פרוס ביין לבן. מי שבמצב רוח פחות איטלקי יוכל ליהנות גם מסטייק אנטריקוט טוב (132 שקלים ל-300 גרם) או המבורגר צלוי בג'וספר בלחמניית בריוש וצ'אנ'קים של תפוחי אדמה בצד (59 שקלים).

אחרי העבודה שותים מימוזה
אחרי יום עבודה תוכלו להתרווח עם ספיישל אפרטיבו לשעות אחר הצהריים - בין השעות 16:00-19:00 באי המסעדה יהנו מ1+1 על כל הקוקטיילים והבירות. מומלץ במיוחד הוא הקוקטייל מימוזה אמיליה (39 שקלים). אם אתם במימוזה תדעו שהוא משתלב נהדר עם מנת סביצ'ה דג לבן עם רצועות זוקיני ושעועית ירוקה (56 שקלים) לסגירת יום העבודה בצורה קלילה ומדויקת.

בשעות הערב האווירה במסעדה הופכת ליותר משפחתית ורומנטית ואידיאלית לזוגות צעירים ומשפחות שמחפשים מסעדת ביסטרו איכותית - ערך מוסף בולט העובדה שהיא אחת המסעדות הבודדות שפועלות במהלך שישי-שבת באזור רמת גן-גבעתיים עם נוחות של חנייה ומקום. התפריט מציע ארוחות ילדים ב-49 שקלים הכוללות פסטה עגבניות או שמנת, או שניצל עם פירה או אורז. מוגש גם עם מיץ תפוזים וגביע גלידה לפינוק האחרון. גם למבוגרים לא חסרים פינוקים עם קינוחים מפנקים כמו טרמיסו (44 שקלים), קראק פאי המושחתת (45 שקלים) או גל'אטו גלידת שמנת איטלקית (26 שקלים). 

קינוחי שוקולד ברנו אמיליה (צילום: באדיבות המקום) קינוחי שוקולד ברנו אמיליה (צילום: באדיבות המקום)

לסיכום, "רנו אמיליה" מצליחים להביא את איטליה לבורסה, עם טאץ' ישראלי אותנטי ואיכות בלתי מתפשרת של חומרי הגלם. בין אם אתם בפגישה עסקית באזור או עם המשפחה בארוחת ערב - בואו לשלב נהר איטלקי, קינוח מושחת ומבחר יינות צרפתיים משובחים.

רנו אמיליה - RENO EMILIA - דרך אבא הלל סילבר 7, רמת גן, 053-9416403

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
רנו אמיליה ברמת גן
053-9416403

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של תום צור

בשרים בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
שייטל כבוש של אל טרס (צילום: באדיבות המקום)
ארנצ'יני פטריות ופרמזאן של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)
סושי של יוקו סושי בר (צילום: באדיבות המקום)
בראנץ' במסעדת ארצי (צילום: עידן גור)
רול סושי בשינזו, ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
משפחת צדף: בית של אוכל בראשון לציון
שולחן במסעדת עלינא, אשדוד (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא