נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 לא רק סטייקים. מסעדת גסטון. צילום: באדיבות המקום

כל מסעדה בפריפריה היא סיבה לחגיגה, מצאנו ארבע כאלו אז אנחנו קצת מסוחררים. בשרים בקלאס, איטלקיות מפונפנות וקונדיטוריה אחת שומטת כל לסת. מטיילים באזור יער בן שמן? באים לבקר את ההורים או החברים באזור מודיעין? אל תביאו כלום מהבית ותזמינו מקום בהקדם.

עוד מסעדות מומלצות בשפלה

גסטון, איירפורט סיטי

נדיר למצוא מסעדות בשר מעולות וכשרות כאחד, ועוד לא בתל אביב! אז מצאנו אחת ראויה , גסטון שמה. המסעדה שמגדירה את עצמה, סטייקהאוס קלאסי בסגנון ניו יורקי, מציגה לתפארת מבחר נתחים מיושנים לצד קצבייה שתספק לכם את כל הבשר הזה גם להמשך הדרך. תיסגרו על כמות לסופ"ש הקרוב והסטייקים אצלכם.

התהליך המדוקדק שעובר על כל הבשרים כאן מעיד על תו התקן הכללי של המקום. הסטנדרט כאן הוא תמיד קצת מעבר לסטנדרט וזה מתבטא בהכול. בוויטרינות הזכוכית העצומות, בתפריט היינות העצום עם שלל בקבוקים מהארץ ומהעולם ועד החלל המודרני לאירועי בוטיק עד 160 איש. מומלץ להזמין מקום מראש, במיוחד עכשיו עם חזרת התו הירוק לחיינו.

מנה אחת של גסטון -  ג'ים בים & ספיישל מייפל. נתח יומי משתנה ברוטב מייפל ופלאמבה של בורבון אמריקאי (47 שקלים ל-100 גרם).

מסעדת גסטון - מודיעין והסביבה, 0539417557

 הבשרים של גסטון. צילום: באדיבות המקום

האם מודיעין ומילאנו הן ערים תאומות? האם קשר סודי ביניהן שחמק מתחת לרדאר של כולנו, מפציע בדמות מסעדות איטלקיות מלאות הוד וקלאס ברחבי העיר הצעירה? בזמן שהתחקירנים בודקים את כל האפשרויות, אנחנו אנשי התכלס מתמקדים בלוקיישנים עצמם, בתפריטים העמוסים ובשלל הפסטות/פיצות/רביולי/קינוחים שגודשים את העיר כפירורי לחם אחרי ריזוטו.

יש עוד: מסעדות מומלצות במודיעין

 אין סיכוי לצאת רעבים מכאן. פפינו. צילום: באדיבות המקום

פפינו

מסעדת פפינו דוגלת בהפרדת רשויות ככל שניתן מה שאומר תפריט עשיר ממיטב המטבח האיטלקי חלבי לכל שלב ביום, ארוחות בוקר טעימות, מבחר גדול של עסקיות צהריים, תפריט ערב עשיר עם ארוחות ילדים, ללא גלוטן, מנות צמחוניות וטבעוניות וכמובן, אחרון חביב תפריט קינוחים איטלקי מיוחד עם יצירות אמנות כמו מונט בלאן, שכבות קרם מסקרפונה עם קרם ערמונים, שברי מרנג, פירורי בצק פריך ושברי ערמונים.

המקום כשר ומומלץ להזמין מקום מראש. אם בא לכם להתפנק עם פפינו בבית, יש משלוחים, אין סיבה לדאגה ויש הרבה סיבות לחייך ולצפות לארוחה מפנקת ועתירת טעמים. בתיאבון.

פפינו Peppino מודיעין - peppino - עמק דותן 49, מודיעין והסביבה, 0539385191

מיכלי'ס

פטיסרי מדהים שמשלב בין קפה לקונדיטוריה ובין הטעמים של פריז לניחוחות מבית אמא – קבלו את מיכלי'ס, בישפרו סנטר מודיעין, שיאפשר לכם לחזור לרגע לילדות ולהתרגש מריחות של עוגות, עוגיות ומוסים מטריפים. אפשר להרגיש את החשיבה כאן על כל פרט ופרט ועל כל דובדבן וקצפת.

ממש לא רק פחמימות – מיכלי'ס משלבת תפריט ארוחות בוקר לצד מנות בסטייל איטלקי. לא תצטרכו לוותר על שום מרכיב בארוחה, בריאות לצד פינוק, חלבונים ודגים פלוס שוקולד וסוכר מושחת. מתחשק לכם את כל הטוב הזה הביתה? יש כאן לא רק משלוחים אלא גם שירותי קייטרינג לאירוע בוטיקי ומושקע שיגרום לכולם לבוא גם לאירועים הבאים שלכם. הכול כשר למהדרין בכשרות חתם סופר פתח תקווה.

מיכלי'ס - החרט 1, ישפרו סנטר מודיעין, 0539366356

 ממילאנו למודיעין. לוצ'נה. צצילום: באדיבות המקום

לוצ'נה

כבר לא צריך להדרים לירושלים כדי לאכול ברוסקטה. מסעדת לוצ'נה, אחת האיטלקיות המובחרות שבבירה התרחבה עם אחות צעירה ומפונפנת לא פחות בעיר מודיעין. הקסם אותו קסם. התפריט הכשר למהדרין משתלב עם הוויב הציורי של סמטאות מילאנו והקינוחים עבודת יד בוויטרינה הגדולה שבמסעדה יעיפו אתכם גבוה למקום שבו ממש לא משנה איפה אתם נמצאים פיזית.

נמליץ לכם לדגום את המיוחדים של לוצ'נה שכוללים בין היתר מבחר רביולי מרשימים. גם במנות הראשונות מצאנו כמה שגרמו לנו לפנטז על טיול קרוב (ודמיוני) לאיטליה כמו טרטר דג ים עם יוגורט, פיסטוקים, עשבי תיבול וליים. אם תצליחו לקפוץ לכאן בין השעות 12:00 – 17:00, מגיע לכם 25% הנחה על כל התפריט.

לוצ'נה - Luciana - שד' המלאכות 1, מודיעין והסביבה, 0539373337
להזמנת שולחן בלוצ'נה - Luciana

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מיכלי'ס במודיעין והסביבה
053-9366356
לוצ'נה במודיעין והסביבה
הזמנת שולחן
053-6112937
פפינו Peppino מודיעין במודיעין והסביבה
053-9385191
מסעדת גסטון באיירפורט סיטי
053-9417557

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
טיול עם מסעדה: טיולים מומלצים לכל המשפחה
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא