נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

השנה 2023 והסוהו בראשון לציון, חוגגת 23 שנים להיווסדה. מצד אחד קשה לדמיין את החיים לפני שנפתחה ומצד שני, במציאות הקשה והמשתנה ללא הרף של ישראל – זה בגדר נס.

באזור שבו היא פועלת, אזור השפלה בואך גוש דן, אין מי שלא מכיר את המקום, שכבר מזמן הפך למוסד קולינרי ששמו הולך לפניו. זה נכון וזה קורה בגלל כמה סיבות חשובות: המבחר העצום, ההקפדה המתמדת על הפרטים הקטנים, האיכות הטריות והטעם וגם העובדה שמדובר במוסד קולינרי לא כשר, שמאפשר גם לתושבי האזור (וגם מחוצה לו) ליהנות מפירות ים טעימים, מסושי איכותי עם שרימפס או מטבעות קלמארי פריכות ומטוגנות.

המיקום של סוהו, באזור התעשייה הישן של ראשון לציון, מזמן אליה לקוחות מרוצים מכל רחבי הארץ. החלל העצום שממנו היא פועלת, מעוצב בקפידה, בסגנון מודרני וחשיבה על הפרטים הקטנים. כל אחד יכול לראות את עצמו מגיע לסעוד במקום עסקית צהרים או לחילופין מבלה ערב אינטימי או ערב עם חברים בשעות הלילה.

הכניסה לסוהו מאפשרת התנתקות מהעולם החיצוני. נכנסים ומרגישים אמריקה. התפריט המגוון, עם מבחר באמת עצום של מנות – מנות פתיחה, סלטים, מרקים, סושי, פירות ים, באנים, סטייקים ובורגרים – מאפשר לכל אחד למצוא משהו לאכול.

בביקורנו האחרון, הזמנו, אני וחברתי הטובה מנת פתיחה סשימי מגור- קוביות טונה, אבוקדו, בצל ירוק, בצל סגול וג'ינג'ר (בתיבול מלח, פלפל ולימון בלאדי). זה נשמע פשוט אבל מדובר במנה מנצחת. כיפית, טרייה וטעימה במיוחד. הזמנו גם דים סאם בקר – כיסוני בצק בעבודת ים מאודים במילוי בשר בקר שבושל בבישול ארוך. מנה נהדרת. את כל הטוב הזה חיזקנו בקוקטיילים המרעננים של סוהו. אני הזמנתי קוקטייל בשם ISAAC (שמכיל, בין השאר, ליקר מלון, סאקה יוזו, רוזטה, אננס, מיץ לימון, נענע ובזיליקום), חברתי הטובה התפנקה במרגריטה מואט (עם טקילה, מואט שנדון ברווט, ליקר תפוז דם, ליקר ליצ'י ועוד כמה דברים טובים).

למנה עיקרית הזמנו סושי ומנת פאד-תאי שרימפס. הכל טרי, איכותי, מוקפד ובנדיבות גדולה - כשמגיעים לסוהו מרגישים אמריקה. אמנם מדובר במסעדה בסגנון אסייתי אבל הסגנון, ההתייחסות, המבחר והנדיבות – אמריקה. לא תמצאו עוד מקום עם מגוון כל כך גדול של מנות אסייתיות (ומנות נוספות שאינן בניחוח המזרח הרחוק) ולכן אין זה פלא שהיא הפכה לשם דבר, למותג מוביל שתמיד כיף להגיע ולסעוד בו, לבילוי רומנטי או לארוחה עסקית ואפילו לארוחה משפחתית בשבת בצהריים.

ובאמריקה כמו באמריקה, לא כדאי להחמיץ את הקינוחים של סוהו (אל תשכחו להשאיר להם מקום בבטן, למרות גודלן של המנות). חברתי ואנוכי התענגנו על ברד פודינג עם טוויסט – ברד פודינג המורכב מקרואסון חמאה צרפתי ברוטב אנגלז עם רוטב שוקולד לבן, קרמל טופי ובננות.

למסעדה יש תפריט ערב, תפריט לעסקיות צהרים (מוגש בימי חול בין 11:00-18:00), תפריט משלוחים מגוון, וגם שירות Premium box by SOHO.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
10
פחות אהבתי
7
Newsletter Icon