נגישות
נגישות

מסעדות מומלצות במודיעין? יש דבר כזה!

תתפלאו, אבל מודיעין מסתמנת כיעד קולינרי שופע במסעדות בשר, מסעדות איטלקיות, אוכל ים תיכוני, כולל דיינר מפתיע וקינוחים מושחתים. המשיכו לקרוא ולהזיל ריר.

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 02/02/2022, 16:37 תאריך עדכון: 26/06/2022, 10:59
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מודיעין, העיר עם הנוף מהאגדות, הממוקמת בין הרי ירושלים לתל אביב, מציבה עצמה כעיר קולינרית עם סצנת אוכל שוקקת הכוללת עשרות מסעדות מכל סוג שרק תרצו – מסעדות שף, בתי קפה, מסעדות כשרות, מסעדות בשרים ואוכל איטלקי, שיספקו לכם אוכל משובח ובלתי נשכח. בין אם אתם שומרי כשרות ובין אם לא, מודיעין מספקת שפע של סגנונות ומאכלים שטרם טעמתם וזה הזמן לעשות ׳road trip׳ לעיר הנהדרת הזו שכונתה ׳עיר העתיד׳ והיא אכן כזו גם בעולם המסעדנות עם הפתעות טעימות ומגוונות ממש כמו בחו״ל. ריכזנו עבורכם מספר מסעדות מומלצות במודיעין, כאלה שישאירו אתכם עם טעם של עוד ויגרמו לכם פשוט להתאהב בעיר הזו.

רוזה - לקרניבורים מבושמים

אם אתם קרניבורים בהוויתכם או פשוט רעבים מאוד, רוזה היא המקום בשבילכם! מסעדת בשרים, דגים ומנות ישירות מהטאבון, בהובלתו של השף אריק ווקיל שבעברו אפילו האכיל אובמה ופוטין במיטב מנות המסעדה. במנות הראשונות תמצאו מגוון רחב של טעמים וסגנונות מה׳סיגר של סבתא זיווה׳ במילוי בשר בקר, פיסטוק, אריסה לצד טחינה צבעונית ועד ל׳באן אסאדו׳  - שתי לחמניות מאודות, אסאדו מפורק, איולי צ׳יפוטלה וכוסברה. בעיקריות יש את כל סוגי הבשר שרק חלמתם לקבל – ספריבס, שיפודים, שניצל, קבב והמבורגר. המנה הכי מומלצת לחורף היא ׳קדירה חורפית׳  - תבשיל בקר עם ירקות שורש ביין אדום, עטוף בבצק מהטאבון. לצד כל הטוב הזה, במקום תמצאו גם קולקציה מרשימה ביותר של יינות ואלכוהול, שילוב מושלם של אוכל ושתייה שישאיר אתכם שבעים ומבושמים מהנאה.

צילום: רוזהצילום: רוזה

רוזה, שדרות המלאכות 222 מודיעין. 053-4277583

לוצ'נה - Luciana - לאכול ולהרגיש מילאנו

לוצ׳נה היא מסעדת שף איטלקית שנפתחה ע״י המסעדן איתי אלון ומגישה אוכל גורמה איטלקי. קונספט המסעדה מוקדש כולו למילאנו - המסעדה מעוצבת בעיצוב יוקרתי בהשראת מילאנו בצבעי זהב, טורקיז ושחור, תאורה בסגנון עתיק, ריצוף אבן איטלקי ומזרקה. האוכל במסעדה כולל את מיטב המטבח האיטלקי עם מגוון של ברוסקטות, פוקצ׳ות, פיצות ופסטות בכל סוג, צבע וטעם שרק דמיינתם. המנות המומלצות ביותר הן: בראשונות - צלחת טעימות מאיטליה שמביאה לכם לצלחת מגוון טעמים מאיטליה המשתנים בכל יום, מנה מפתיעה מגוונת וטעימה. בפסטות מומלץ לקחת את ׳קפלטי פורצ׳יני׳  - מיני טורטליני ממולא בפטריות יער ברוטב כרמל, סויה וקרם פרש או ׳פפרדלה ארטישוק׳ בשמנת לימונית ועל תרד. גם בתחום הקינוחים לוצ׳נה מצטיינת, עם קינוחים בעבודת יד המוצגים ממש כמו בתצוגת אופנה בוויטרינה מרשימה וכל מה שנשאר לכם הוא לבחור. חוויה איטלקית משל הייתם במילאנו!

צילום: לוצ'נה - Lucianaצילום: לוצ'נה - Luciana

לוצ'נה - Luciana, שדרות המלאכות 1 מודיעין, 053-9373337

פדריק – ביסטרו מגוון עם המנות הכי מפתיעות

פדריק היא מסעדת ביסטרו ישראלית שהוקמה ע״י שלושה מסעדנים תושבי העיר – יותם לגזיאל, לירון קרדי וניב סיבוני, המציגה תפריט עשיר ומגוון עם מנות קלאסיות לצד מנות יצירתיות. מפוקצ׳ות מיוחדות, טאטקי פילה בקר, אסאדו קרוקטס ועד לחמעג׳ון, יש כאן שעטנז של מיטב הטעמים והסגנונות שרק רציתם למצוא, כשכל מנה היא לא פחות מגורמה בטעמים הנפלאים שלה. מנות מומלצות הן ׳פואה גרא׳  - כבד אווז צלוי עם ברנדי ומלח ים מונח על קוביות פרנץ׳ טוסט ברוטב שוקולד לבן, או ׳הסיגר חלקי פנים׳ – סיגרים פריכים במילוי חלקי פנים, עשבי תיבול ותבלינים עם מגוון רטבים. בשורה התחתונה, כל מנה כאן היא ייחודית ומקורית אז לא ממש משנה מה בוחרים כי פוטנציאל ההפתעה והעונג הוא בשמיים.

צילום: פדריק - FEDRIKצילום: פדריק - FEDRIK

פדריק - FEDRIK, הקדר 2 מודיעין, 053-9418447

המטבחון של סימה - כל המאכלים הכי ביתיים וטעימים שיש

בגזרת האוכל הביתי והמעולה נמצאת מסעדת 'המטבחון של סימה' המגישה אוכל ביתי טרי, מנחם, משביע ונהדר עם מיטב המנות של כל עדה וסגנון שרק תרצו. ממנות עיקריות, בשרים, דגים, כל התוספות שאפשר לחלום עליהן, באגטים מפנקים וטריים שנאפו במקום עם שניצל, בשר, קציצות, סלטים, קוסקוס ומיני מאכלי עדות. כל שנותר הוא לבוא ולבחור מכל הטוב הזה שמוגש כאן, ובסופ״ש תוכלו אף לקנות אוכל מוכן וטעים הביתה, במקום לעמול קשה על ארוחת שישי. מומלץ בחום לאכול את מוסקת הבשר הנפלאה, המוגשת בימי רביעי, או את הקוסקוס המושלם שנעשה במקום וישאיר אתכם שבעים ומאושרים.

צילום: המטבחון של סימהצילום: המטבחון של סימה

המטבחון של סימה, עמק זבולון 24 מודיעין, 053-4362836

אקא – למעריצי מנות אסייתיות

חובבי האוכל האסיאתי חייבם להכיר את אקא – מסעדה אסיאתית וותיקה הפועלת למעלה מ-14 שנה עם מיטב המנות של המטבח היפני, הסיני, והתאילנדי, כשגם האווירה במקום עצמו עוצבה בסגנון המזרח הרחוק. במסעדה תמצאו מנות ראשונות, מגוון של סושי, באנים ומנות מוקפצות, מרקים בטעמים משתנים ומנות אורז נפלאות כמו למשל ׳תבשיל חזה עוף בירקות׳ הכוללת נתחוני חזה עוף, בצל, כרוב, גזר, פטריות, נבטים מוקפצים בחלב קוקוס וחמאת בוטנים בתוספת אורז. מנות נוספות ומומלצות הם שרימפס בחלב קוקוס, באן פורטובלו וקומבינציית אקא, במיוחד למכורים לסושי, המספקת לכם מנה של 38 יחידות עם כל סוגי הסושי הקיימים. חוויה אסיאתית עם טעמים אותנטיים ומשובחים.

צילום: אקא - AKAצילום: אקא - AKA

אקא - AKA, נחל הזוהר 22, מודיעין. 053-9444102

מיכלי'ס – בגלל הקינוחים המושחתים והקפה תוצרת בית

ארוחה לא נחשבת ארוחת אמת אם אין קינוח משובח באופק, זה ממש כמו לנסות לטוס לחו״ל בלי טייס או לעבור קורונה בלי בידוד. ולכן מומלץ בחום לקחת את מיכלי'ס בחשבון ולהשאיר לבית הקפה הזה מקום בבטן; עם עיצוב מעץ ואווירה כפרית, בית הקפה והפטיסרי הנפלא הזה מציע ויטרינה עמוסת כל טוב בשלל קינוחים אישיים, לחמים, עוגות, ואם תגיעו מוקדם מספיק תוכלו למצוא במקום גם מאפי בוקר בניצוחה של הקונדיטורית מיכל ובן זוגה אלי. בנוסף למגוון הבלתי נגמר של עוגות - עוגות גבינה, עוגות מוס, מילפיי ועוגת היער השחור שמשאירה את טועמיה חסרי מילים, תמצאו כאן גם מגוון ארוחות בוקר מפנקות כמו ׳אגס בנדיקט׳, פוקאצ׳ות וכריכים. ואם הגעתם עייפים, יש לציין את הקפה הקלוי המשובח תוצרת בית. חווית קינוח מנצחת שתשכיח מכם את הצורך בדיאטה ואת משמעותה.

צילום: מיכלי'סצילום: מיכלי'ס

מיכלי'ס, החרט 1, שיפרו סנטר מודיעין, 053-9366356

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
רוזה במודיעין והסביבה
הזמנת שולחן
053-4277583
לוצ'נה במודיעין והסביבה
הזמנת שולחן
053-6112937
פדריק במודיעין והסביבה
053-9418447
המטבחון של סימה במודיעין והסביבה
053-4362836
אקא במודיעין והסביבה
053-9444102
מיכלי'ס במודיעין והסביבה
053-9366356

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!