נגישות
נגישות

סרט וקוקטייל: פטריק'ס בירושלים עם ההצעה המושלמת

חמוץ או מתוק? לא משנה איך הסרט שלכם הסתיים - בפטריק'ס תוכלו להשלים את העלילה בדרך המושלמת. אז בפעם הבאה שאתם בסינמה סיטי ירושלים בואו לדרינק שיסגור לכם את כל הפערים. זהירות – ספוילרים

מסעדות בירושלים המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 20/11/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פטריק'ס ירושלים (צילום: באדיבות המקום) חוויה מושלמת בבירה. פטריק'ס ירושלים (צילום: באדיבות המקום)

חמש שנים חלפו מאז שנפתח מתחם הסינמה סיטי בירושלים ושינה לחלוטין את מפת הפנאי והבילוי שהייתה בעיר לפני כן. המתחם כולו הפך להיות מוקד בילויים מרכזי שממש לא סובב רק סביב סרטים ופופקורן ומספק מגוון חוויות לכל המשפחה בכל שעות היום והערב. אחד מהם, הוא בר המסעדה הכשר פטריקס שנותן מעטפת של ערב מושלם מכל הכיוונים.

בירה של אחרי העבודה, שידורי משחקים של ליגת האלופות, הופעות חיות, ערבי סטנד אפ, הרצאות ומה לא - הכול תוכלו למצוא בפטריקס. גם קוקטיילים מיוחדים שמשתלבים בצורה מושלמת עם הסרט שבו צפיתם הרגע, ולזה נגיע בהמשך.

חתונה מהסרטים
החלל של בר המסעדה מעוצב בצורה יוצאת דופן ומחולק באופן כזה שיוצר לא מעט חללים שונים במקום. למשל, קיים אזור מעשנים באולם קטן של עד כ-50 איש (עם מכשיר ריח מיוחד שמוציא את העשן החוצה..), אזור נוסף מכיל 20 מקומות ויכול לשמש לארוחות פרטיות, וגם אולם גדול המכיל עד כ-150 איש יש בנמצא, לטובת אירועים גדולים כמו בריתות, בר מצוות, והכל באווירה הכי ירושלמית שיש. פטריקס מאובזר במערכות תאורה וסאונד מתקדמות, במסכים חדשים ואפילו בבמה חגיגית לכל מטרה. במסגרת האירועים ישנה אופציה להגשה למרכז השולחן או לבופה, ושימו לב לפרט אולי המגניב ביותר - קיימת אפשרות לערוך חתונה על גג הסינמה סיטי מול נוף המשקיף לכל העיר.

רגע לפני הסרט
אז רגע לפני שנגיע לקוקטיילים המיוחדים, הרשו לנו לגרות לכם את בלוטות הטעם עם המנות המושקעות והאיכותיות במקום. התפריט מחולק בצורה כזאת שנותנת מענה לכל צורך - אם מתחשק לכם משהו קטן לנשנש ליד הבירה, לצד המנות ה"רגילות" כמו אדממה, מגוון סוגי צ'יפס ונאצ'וס, תוכלו למצוא גם נקניקייה אירית על תפוח אדמה מדורה עם בצל ירוק, קוביות עגבנייה, חרדל ומלפפון חמוץ (39 שקלים), פרחי כרובית קראנצ'יים בטחינה לבנה, שקדים קלויים ונבטי בזיליקום (35 שקלים), פרוסות קסטן וביניהן רוסטביף, מיונז חרדל, עגבנייה, בצל ירוק וקורנישונים (49 שקלים) וגם קרפצ'יו סינטה מושקע עם צנוברים, בלסמי מצומצם, עלי מיקרו וטוסטוני שום (53 שקלים). מישהו אמר שהבירה היא רק תירוץ?

המבורגר בפטריק'ס ירושלים (צילום: באדיבות המקום) בילוי רותח וכשר. המבורגר בפטריק'ס ירושלים (צילום: באדיבות המקום)

אם הקיבה שלכם דורשת משהו רציני יותר, תוכלו להתפנק במנת פיש & צ'יפס (69 שקלים), בנתחי סינטה בלחם קסטן עם בצל מטוגן, ביצת עין, רוטב טרטר, תרד וצ'יפס (69 שקלים), במאפה אירי שהוא בעצם בצק שאפוי במקום במילוי תבשיל בשר בקר וירקות שורש, טחינה ועשבי תיבול (59 שקלים), וגם בנתח אסאדו עסיסי המוגש בליווי פוטטו מטוגן וכרוב כבוש (139 שקלים).

מתחשק לכם משהו קליל לפני הסרט? אין שום בעיה, כי גם מגוון סלטים נפלאים מוגשים במקום, ביניהם סלט "גס" עם ביצה עלומה, שרי צבעוני, כרוב אדום, צנונית, מלפפון, תפו״א חלוט, זיתי קלמטה ומקלות לחם (57 שקלים), סלט סלמון הדרים עם קרעי חסה, עגבניות שרי, מלפפון, צנונית, קרוטנים, נתחי סלמון, ופטריות מוקפצות בויניגרט בזילקום והדרים (74 שקלים) וסלט קיסר מסורתי עם לבבות חסה, רוטב קיסר, וקרוטונים (49 שקלים, בתוספת עוף 59 שקלים).

מה הסרט שלכם?
ועכשיו לקטע המיוחד באמת - פטריקס מציעה מגוון רחב של קוקטיילים מותאמים בדיוק לסרט שזה עתה צפיתם בו ולהשלמת חוויית הערב שלכם. אז מה בתפריט?

אם יצאתם מסרט אימה, נמליץ לכם לחגוג את הסוף הטוב (או שלא) בקוקטייל קובה ליברה, קפטן מורגן ספייס, מיץ לימון, לימון, קולה (49 שקלים). קוקטייל עוקצני עם סיומת חמוצה.

יצאתם מסרט אהבה קיטשי? ובכן, הקוקטייל המומלץ הוא כמובן, ואיך לא, סקס און דה ביץ', ליקר ומיץ תפוזים, ליקר פטל וסאוור (59 שקלים) בשל המתיקות והחמיצות שמאפיינת בדיוק את סרטי האהבה האלה. ההתחלה חמוצה מאוד והסוף - מתוק.

בר אלכוהול בפטריק'ס ירושלים (צילום: באדיבות המקום) בלי ספוילרים. בר אלכוהול בפטריק'ס ירושלים (צילום: באדיבות המקום)

דרמה ישראלית רציתם? ובכן, אין דרך טובה יותר לסיים סרט כזה מאשר עם מוחיטו העשוי מרום, סאוור לימון, נענע, סודה ומי סוכר (49 שקלים). הישראליות שלנו מורכבת בדיוק מזה - לימון, נענע, סודה ומעט סוכר.

ולסיום איך אפשר בלתי ז'אנר הקומדיה, לוקאלי או בינלאומי, אותו תמיד, אבל תמיד כדאי לסיים עם קוקטייל זנזיבר, העשוי מואן גוך אננס, ספרייט, סאוור וליקר אננס (59 שקלים). והפעם, אנחנו מרגישים שאפילו אין צורך להסביר את ההתאמה המדויקת.

לעצור רגע באמצע הסרט
אז בפעם הבאה שמתחשק לכם לתפוס איזה סרט טוב, לצאת לבילוי קטן או סתם להתנתק לכמה שעות, אתם מוזמנים להגיע לפטריקס - המקום שבו הזמן עוצר מלכת בכל עונות השנה. בועה ביתית ונעימה בתוך מתחם הסינמה סיטי בירושלים.

פטריק'ס - PATRICK'S - שד' יצחק רבין 10, סינמה סיטי ירושלים, 053-4247104

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פטריק'ס בירושלים
053-4247104

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם