נגישות
נגישות

תתכוננו להתמכר: מוזס חוגגת עם הארטבורגרס

לכבוד חגיגות 15 שנים לארטבורגר האגדי, נבחר השף יובל בן נריה ליצור שלושה ארט-בורגרים מטורפים וטעימים במיוחד. הולי מוזס? הולי בן נריה!

המלצות קולינריות המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 06/10/2019, 0:00 תאריך עדכון: 07/10/2019, 11:33
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המבורגר UR-BUN של מוזס (צילום: נועם פריסמן) עיצוב וחדשנות בקציצה אחת. המבורגר UR-BUN של מוזס (צילום: נועם פריסמן)

זו הפעם הראשונה שהחליטה הרשת לשתף פעולה עם שף חיצוני ולמעמד המכובד נבחר בן נריה, אחד השפים המובילים כיום בישראל ושמוביל בין היתר את טאיזו, מיאזאקי ויא-פאן. בן נריה גויס ויצר שלוש מנות המבורגר שונות בהשראת מנת הדגל האייקונית של מוזס - הארטבורגר החוגגת בימים אלו 15 שנים.

כל אחת מהמנות תוצע ללקוחות מוזס למשך כחודש ימים בלבד וניתן יהיה להשיגה בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ. ההמבורגר הראשון שיושק בתחילת אוגוסט הוא ה-AVANG-ART: "את ההמבורגר הזה יצרתי בהשראת זרם האוונגרד, זרם מראשית המאה ה-20, אותו הובילו אמנים פורצי דרך שנאבקו בממסד האמנותי השמרני ובחרו לבטא עצמם בחדשנות  בניגוד לדרכים הישנות המסורתיות", מספר בן נריה.

AVANG-ART הנועז
אז על מה מדובר? על המבורגר נועז, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים – קציצת בקר עם צ'דר בלחמנייה אוורירית, על צלחת שטוחה המדמה משטח קנווס ומסביבו 6 רטבים בצבעים עזים ובמרקמים שאינם מוכרים לחובב ההמבורגר המקומי: שחור - גבינת מסקרפונה שחורה; ירוק - קרם שום ותרד; חום - ברביקיו הודי מעושן; לבן - מיונז יפני; צהוב-  חרדל דיז'ון; ואדום - קטשופ, כי בכל זאת אי אפשר לאכול המבורגר בלעדיו. ההמבורגר הזה הוגש במסעדות הרשת בין התאריכים 06.08-08.09.19.

הביקורתי והטבעי
Ur-bun, ההמבורגר השני שיושק בסדרה בהשראת זרם הדה-קונסטרוקטיביזם - מדובר בזרם בארכיטקטורה של שנות ה-80 וה-90 שדגל בחשיבה ביקורתית וקרא תיגר על המודלים השמרניים. לכבוד הרם הארכיטקטוני, יצר בן נריה לחמנייה חדשנית, מעין לחמניית אחיזה שהיא פיתוח קולינרי ייחודי שלו לרשת מוזס. בתוכה יוגש המבורגר סמאשד שמורכב משתי קציצות בשר בקר אשר הודקו על הפלאנצ'ה וקיבלו שטח פנים רחב וטעם מקורמל. מעליו טופינג, צ'דר, טבעות בצל סגול, ירקות עם secret sauce. ההמבורגר יוגש במסעדות הרשת בין התאריכים 09.09-13.10.19.

המבורגר naturalism של מוזס (צילום: נועם פריסמן) הכי טבעי שיש. המבורגר naturalism של מוזס (צילום: נועם פריסמן)

Naturalism - בהשראת זרם הנטורליזם: הבורגר האחרון והחביב שתציע הרשת לקהל הרחב במחצית אוקטובר, מושפע מזרם הנטורליזם אשר שאף להציג את הטבע כפי שהוא, בצורה הקרובה ביותר למציאות. על זרם זה נמנים אמנים כמו אדגר דגה וגוגן. לכן, על מנת להדגיש את הטבעיות, יוגש ההמבורגר בתוך גביע חסה אייסברג (במקום לחמנייה), צ'דר, חמוצים, עגבניות, טבעות בצל סגול עם secret sauce. ההמבורגר יוגש במסעדות הרשת בין התאריכים 14.10-17.11.19.

מחירי ההמבורגרים- 79 שקלים. (במסעדת מוזס פתח תקווה הכשרה- 81 שקלים). המנות תוגשנה במסעדות הרשת בלבד, ולא במשלוחים או take away).

מוזס בעמק חפר
סניף מיוחד בו תוכלו לטעום את הפלא הזה, הוא סניף משמר השרון. בלב ליבו של עמק חפר ביוני 2018 נפתחה המסעדה החדשה ביותר של רשת מוזס. המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע עד השעות הקטנות ולאחרונה בעקבות דרישה מלקוחות הסביבה החלה המסעדה גם לתת מענה משלוחים.

במסעדה ישנן גם ארוחות עסקיות, תפריט לילה במחירים מדהימים, קינוחים שווים, וגם הילדים לא מקופחים - תפריט הילדים המוגש בצלחת מדליקה, יחד עם דפי צביעה, מדבקות וקעקועים. השילוב המיוחד של עיצוב חדשני, תפריט איכותי ואווירה של שקט, הוא שמייחד את 'מוזס משמר השרון' לכדי חוויה בלתי נשכחת.

ART-MOSES
וזה ממש לא הכול. כי אם כבר מדברים על ארט, נדבך נוסף בקמפיין הינו תחרות עיצוב שמקיימת הרשת עם אמנים צעירים: אוצרת הPOP UP MUSEUM TLV ואשת האמנות יערה זקס, תאצור עשרות עבודות אמנות של אמני רחוב, מעצבים גרפיים ומאיירים צעירים, אשר יעניקו את האינטרפרטציה שלהם למונח holy moment, המתכתב עם סלוגן הרשת holy moses. מבין עשרות העבודות שתוגשנה, תיבחרנה 10 עבודות אשר תוצגנה בגלריה מסתובבת במסעדות מוזס ברחבי הארץ. העבודות הנבחרות יודפסו על גבי פוסטרים במהדורה מוגבלת ויוצעו למכירה לקהל הרחב כאשר הרווחים מהמכירות ילכו לאמנים היוצרים ולתרומה לעמותת חינוך לפסגות.

קוקטייל MOSES SWEET BEE ׁ(צילום: באדיבות המקום) שנה שמחה ומתוקה. קוקטייל MOSES SWEET BEE ׁ(צילום: באדיבות המקום)

ואם כבר הגעתם כדי לטעום את ההמבורגרים המושחתים והמטורפים, אתם מוזמנים גם לשתות קוקטייל מיוחד לצדם, בדיוק לקראת החגים. הכירו את MOSES SWEET BEE, קוקטייל שמכיל, איך לא, דבש, סיידר תפוחים צלול (100% פרי), תפוח ירוק, ג'ין מושרה בטימין, ליים, סירופ ג'ינג'ר וספלאש סודה לסיומת, כל זה בלואו בול קלאסית עם קוביות קרח. כן, הרעננות לגמרי מגיעה עד לפה. הקוקטייל יוצא במסעדות הרשת בין התאריכים: 26.9.19 ועד 26.10.19 ומחירו 29 שקלים. לחיים.

מוזס - Moses - מרכז מסחרי משמר השרון, 053-9384898

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית