נגישות
נגישות

דניה בירושלים מציגה: טעם של עוד בכיכר

מגוון דגים טריים, ארוחות בוקר מושקעות ואגף שלם של מנות לוהטות במחבתות - קפה דניה בירושלים מחכה לכם מדי יום עם שלל הפתעות וקינוחים מפנקים שיגרמו לכם לחייך

מסעדות בירושלים המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 27/02/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת דניה בירושלים (צילום: באדיבות המקום) תפריט שפונה לכולם. קפה דניה בירושלים (צילום: באדיבות המקום)

דניה בכיכר היא מסעדה שיודעת להתאים את עצמה למצב רוחו של הסועד. כל סועד ימצא בה מיד מה לאכול והיא נעה על התפר שבין מטבחים אסיאתיים ואיטלקיים ונותנת פרשנות אחרת למנות ישראליות קלאסיות, עם אוכל שיוצא מחוץ לקופסא, מנות גדולות, שירות יוצא מן הכלל, בר עשיר ומרפסת שצופה לכיכר של אזור בית הכרם ומעניקה מוזה של רוגע, קשה לבקש יותר מזה. בנוסף חשוב לדעת שהמסעדה הגיעה למקום הראשון ברשימת top10 ירושלים של אתר רסט, הכוללת את המסעדות הטובות ביותר לשנת 2018 על פי חוות דעת של גולשי האתר.

דניה בכיכר נפתחה לפני כחמש שנים, מסעדה כשרה למהדרין שפועלת גם במוצ"ש וניתן למצוא בה תפריט עשיר המוצג לכל סועד בטאבלט אישי לנוחיותו. ארוחות הבוקר במקום מוגשות עד לשעה 13:00 בצהריים - תוכלו למצוא ארוחות בוקר סטנדרטיות לצד מאפים טריים ומיצים סחוטים וגם מנות אישיות מעולות כמו הקרוק מאדאם - מנה צרפתית קלאסית מלחם בריוש קלוי, גבינת גאודה, רוטב בשמל עם תרד ופטריות, זוג ביצי עין ופרמז'ן ( 62 שקלים). המנה מוגשת בליווי סלט אישי, שתיה חמה או מיץ טבעי לבחירה וניתן לבקש תוספת סלמון מעושן ב-12 שקלים שתשדרג עבורכם את המנה הנהדרת הזו שכיף מאוד להתחיל איתה את הבוקר. בצוהריים ישנו תפריט כריכים מעולה המוגש עד לשעה 16:00 ולצד כל כריך תקבלו גם סלט אישי. ישנם מגוון סוגי כריכים, חמים וקרים לבחירתכם, אך מאוד מומלץ לנסות דווקא את  כריך דניה המכיל גבינת עיזים, גבינת פטה, עלי רוקט, ממרח עגבניות מיובשות, פטריות מוקפצות ובלסמי מצומצם (46 שקלים).

הדגים של דניה
סקשן הדגים במקום מקבל דגש ונעשה בתנור מיוחד עם מד טמפרטורה. בכל יום מקבלים דגים טריים למסעדה, מהם מכינים מגוון מנות מפתיעות כמו כריך דגים משובח עם טונה אדומה צרובה, איולי חרדל, עלי רוקט, עגבנייה ובצל מקורמל, בליווי צ'יפס (49 שקלים) ודג לברק שלם -  מנה ענקית של דג טרי צלוי בתנור במרינדה של שמן זית, שום, כוסברה ולימון כבוש, מוגש לצד ירקות שוק קלויים ותוספת לבחירה (108 שקלים). דבר נוסף שכדאי לדעת הוא שישנן מנות בתפריט המסומנות כטבעוניות וישנה גם מודעות גבוהה במסעדה לכל נושא הרגישות לגלוטן כך שניתן להזמין גם לחמים וגם פסטות ללא גלוטן.

טאטאקי טונה אדומה של קפה דניה (צילום: באדיבות המקום) המנה האהובה על השף. טטאקי טונה אדומה בקפה דניה (צילום: באדיבות המקום)

מה עוד אוכלים כאן?
אחד הדברים שקפה דניה בולט בו הוא מבחר המנות הראשונות היוצאות דופן בתפריט. יש מנות שלא תמצאו בשום מקום אחר כמו פלאפל חצילים קלויים וגבינות על חציל בלאדי שרוף, טחינה, שמן זית, עגבניות צלויות ועשבי תיבול - מנה ייחודית עם טעם מקורי שבהחלט מקנה תיאבון להמשיך הלאה (49 שקלים). מנה נוספת ששווה להזכיר (ומומלצת במיוחד על ידי שף המקום) היא  טטאקי טונה אדומה עם קראסט שומשום, מצע נבטים, ג'ינג'ר כבוש, קולורבי, מלפפון, בוטנים קלויים, פלפל צ'ילי וכוסברה . גם במחלקת הסלטים תמצאו גיוון של סלטים חמים או קרים, ונכון שלעיתים הסלט הוא רק תוספת אך במקרה שלנו כל סלט יכול לתפקד כמנה עיקרית לכל דבר או כמנה לזוג. כך לדוגמא סלט פאטוש הבנוי כאן מחציל בלאדי וכדורי לאבנה, לחם קלוי, גבינת פטה, עגבניות שרי, גמבה, מלפפון, זיתי קלמטה, בצל סגול, צמחי תבלין, שמן זית, זעתר ושקדים קלויים (62 שקלים).

פלאפל ייחודי בכיכר. מנה בדניה (צילום: באדיבות המקום) מנות ראשונות יוצאות דופן. קפה דניה (צילום: באדיבות המקום)

ואי אפשר בלי פסטות

עולם הפסטות במקום עשיר וצבעוני -  רביולי, ניוקי, פפרדלה ועוד – הכל טרי ונעשה במקום וניתן כאמור להזמין גם גרסאות נטולות גלוטן. אחת המנות המפורסמות כאן היא הפפרדלה ארטישוק – עם ארטישוק ירושלמי, יין לבן, כרישה, מנגולד, זילופי לאבנה, אורגנו טרי, סומאק ופרמז'ן - אופי איטלקי שמקבל תחושה של קיבוץ גלויות בזכות הסומק הלבנוני וזילופי הלאבנה המעניינים.

בתפריט ניתן למצוא גם אגף שלם של מחבתות  - בו כל מנה מוגשת לשולחן במחבת רותחת. החוכמה היא לצאת מגבולות השקשוקה הבנאלית וזה מה שידעה יפה לעשות כאן דניה במספר מנות מקוריות ומרעננות, כמו לדוגמא מנה ללא גלוטן נהדרת בשם גראטן חלומי - תפוח אדמה מדורה, פטריות צלויות וקוביות בטטה מוקרמים בשמנת, גבינת חלומי, מוצרלה ועשבי תיבול (62 שקלים).

יש לציין שקפה דניה מבצעים גם משלוחים לאזורים רבים בעיר, ולפני כשנה נפתחה אחות לדניה בכיכר שממוקמת בגבעת שאול, ברחוב כנפי נשרים תחת שם זהה - שם ניתן לעשות אירועים עד 200 איש , עם מערכות תאורה וסאונד חדישות וממוחשבות, תקרה אקוסטית וצמחייה מיוחדת שיספקו לכם אווירה נעימה.

לסיכום - דניה בכיכר נהפכה בחמש שנים שהיא קיימת לאייקון ירושלמי בתחום הקולינריה.  תמיד יקבלו אתכם כאן עם חיוך רחב, שירות נפלא ועם תפריט כל כך מגוון שלא משאיר הרבה סיכוי לטעויות. המנות עשירות וטעימות, המגוון פונה לכולם והמילקשייקים והקינוחים רק יספקו לכם עוד סיבה לחייך. תזמינו מקומות מראש וצאו לארוחה שתוציא אתכם עם טעם של עוד.

דניה בכיכר -  שד' הרצל 102, ירושלים, 053-9369283

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
דניה קפה בכיכר בירושלים
053-9369283

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם