נגישות
נגישות

בית הסטייק: צריך לדעת איפה לחגוג

הסטייקים כבר מרגישים בבית. עכשיו תורכם לבוא, לעשות לחיים ולחגוג באווירה הכי נעימה שיש - בית הסטייק מסכמת שני עשורים של הצלחה ופותחת את הקיץ עם מרפסת יוקרתית ומפנקת לאירוע הבא שלכם

חדשות האוכל המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 18/06/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סטייק במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום) בשר v.i.p. סטייק במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)

מסעדה שקיימת למעלה מעשרים שנים יכולה לנצח הכל - כך אמר לי פעם חבר שמתעסק בקולינריה. אם הייתי צריך הוכחה לכך, אז בית הסטייק בנשר היא דוגמה מצוינת. המסעדה שהחלה את דרכה ב-1998 ונחשבה לפורצת דרך בתחום המסעדות המקומיות, צברה עם השנים וותק ומוניטין, ובהתאמה קהל מעריצים מושבע שפוקד את המסעדה פעם אחר פעם.

שני עשורים של הצלחה
בית הסטייק נמצאת באזור התעשייה תל חנן-נשר שבצפון, ליד מרכז פאוור סנטר, ומתחילת דרכה מתמחה במנות גריל ומטבח ישראלי אותנטי. חלל המסעדה אינטימי ומעוצב ונותן תחושה ביתית ומזמינה. המקום כשר, ולאורך כל הדרך משלב רמת שירות בלתי מתפשרת על טהרת הסטייקים והבשר יחד עם אווירה אינטימית שמתאימה לכל אירוע כמו בריתות, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד. למי שהיה לו ספק, בית הסטייק כאן כדי להישאר, לפחות לעוד 20 שנים.

בשר שלא נגמר
תפריט הבשרים הכשר מתאים את עצמו לשעות היום. כך למשל, בצהריים תוכלו ליהנות  מעסקית חצר הבית שכוללת מנת בשר של קבב, פרגית או חזה עוף לבחירתכם בליווי פלטת סלטים מגוונים, חומוס ושתייה, ולסיום מחכים לכם קינוחי חצר הבית כדי לסיים את הארוחה במתוק. לקראת ערב תוכלו להתפנק בתפריט העשיר שכולל מגוון בשרים כמובן – לדוגמה סטייק האנטריקוט המפורסם שבא בגודל של  250 או 300 גרם, המבורגר בנוסח חצר הבית או סטייק פרגית. עוד תוכלו לבחור בשיפודי העגל המשובחים (300 גרם) או נקניקיות הצ'וריסוס ועוד ועוד. לצד הבשר ניתן להזמין מגוון תוספות כמו צ'יפס, סיגרים או טבעות בצל ואפשר גם לשלב פלטת מטוגנים מעורבת ועסיסית.

מנה במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום) תפריט מרענן לאורך כל היום. עסקית בבית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)

אירועים יוקרתיים במרפסת
ללא ספק, מה שמשדרג ונותן אווירה מיוחדת לכל המקום היא המרפסת הצמודה – חלל סגור ויפהפה שלגמרי מזמין לעשות בו אירועים מרשימים מכל הסוגים עד כ-150 סועדים. המרפסת מרווחת מושקעת ונותנת הרגשה של אירוע יוקרתי ומפנק. ולא רק מרפסת - במקום יש גם חדר פרטי לאירועים מצומצמים ולכל חגיגה כמו גם כנסים ואירועי חברה. ההנאה מובטחת - לכם וכמובן לאורחים.

תפריט האירועים המורחב עובד בשיטת אכול כפי יכולתך ובהגשה למרכז השולחן. המנות העיקריות כוללות סטייק פרגית עסיסי וקבבוני טלה ועוד מגוון נקניקיות צ'וריסו ומרגז. תוכלו גם לשדרג ולהוסיף לחגיגה סטייק אנטריקוט מיושן ועסיסי. יחד עם הבשרים מוגשים אל השולחן סלטים ולחם הבית במילוי חופשי, אורז בסמטי עם ירקות ודואט תפוחי אדמה ובטטה אפויים ברוזמרין שמשתלבים נהדר עם הבשר. ולא רק בשר – גם צמחוניים יקבלו יחס של כבוד עם מבחר דגים בעשבי תיבול.  את התפריט ניתן לשדרג ביין או בירה מתוך מבחר עשיר של אלכוהול מהבר.

אירועים במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום) רק בשמחות. חלל אירועים בבית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)

בואו להנות
לסיכום, לא בכדי בית הסטייק הצליח לשמור על שמו כמקום ותיק עם מוניטין וערך גבוה - עם תמורה מעולה למחיר, תפריט עשיר וכמובן מגוון הסטייקים העסיסיים. תוכלו להיות בטוחים שתצאו מכאן שבעים ומרוצים, ואם בחרתם לעשות כאן אירוע אז צפו לחוויה משמחת, טעימה ובלתי נשכחת שתעשה הרבה וואו לאורחים שלכם.

בית הסטייק - התעשיה 17, נשר, 053-9443057

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
מנה של קפה דניה בכיכר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ