נגישות
נגישות

בלו הול ירושלים: תמיד כיף לחזור

המסעדה המיתולוגית בלב העיר ירושלים מתרעננת לקראת הקיץ עם תפריט כשר למהדרין שלא מתפשר, בר אלכוהול עשיר, מוזיקה כיפית והופעות חיות ובעיקר אווירה שמחה שלא תמצאו בשום מקום אחר

מסעדות בירושלים המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 29/04/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פלטת בשרים וירקות במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי) שפע ויוקרה למהדרין. פלטת בשרים בבלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)

כיכר המוזיקה בנחלת שבעה בירושלים ידועה מאז ומתמיד כלוקיישן רומנטי, שנותן קצת רגיעה מהשאון של העיר ומשרה אווירה נינוחה על יושביו. בתוך הכיכר המאירה והמקושטת תוכלו למצוא מספר מקומות בילוי איכותיים. הוותיק שבחבורה הוא הבלו הול – מסעדת שף כשרה למהדרין שהוקמה כבר בשנות ה-90 המוקדמות. כשנפתחה עוד הייתה מקום מפגש לחובבי צלילה ומכאן שמה הייחודי. מאז ועד היום עברה המסעדה הרבה תפניות בדרך עד שהגיעה למה שהיא היום – שילוב של חוויה טעימה, שמחה ומוזיקלית.

ירושלים של יוקרה
המסעדה כולה בנויה מאבן ירושלמית ומכילה שלושה חללים ענקיים - חלל אחד שקט באווירה רגועה שמכיל את המסעדה עצמה, חלל נוסף של אזור הבר עם קוקטיילים מושקעים ומגוון ענק של ויסקי ומשקאות, וחלל שלישי המוקדש לפן המוזיקלי ובו הופעות חיות שמתקיימות במקום מידי ערב. באמצע השבוע מתקיימות הופעות באווירה סולידית יותר,  ולקראת סוף השבוע ההופעות נכנסות לקצב של מוד רועש יותר ובלייני. בקרוב מבטיחים כאן ליין מיוחד לימי חמישי, עם DJ שייתן בראש ויכניס את המבקרים לסוף השבוע במוד הנכון. העיצוב של המסעדה מדבר בעד עצמו - התאורה מעוצבת ומשרה אווירה מודרנית ועכשווית וגם הכיסאות והשולחנות מעוצבים כאילו נכנסנו לנשף כל זאת מקנה לחלל סטייל יוקרתי במידה עם ניחוח מסויים של חו"ל בלב הבירה.

בר אלכוהול במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי) נשף בכיכר העיר. בר האלכוהול בבלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)

לחיי ערב מלא הפתעות
בבר תוכלו למצוא המון קוקטיילים עם אדפטציה ישראלית כמו בלאדי שרי עם עגבניות שרי, פלפל חריף, עלי אזוב, וודקה, ליקר תפוזים, לימון, פלפל שחור, וסלרי - קוקטייל שמבטיח להיות חריף אש! עוד קוקטייל שסביר להניח שלא תמצאו בשום מקום אחר הוא הדאקירי במבה-רום - ליקר תפוזים, במבה ואננס. חטיף ילדות בגרסה מבוגרת אם תרצו.

גם בגזרת האוכל לא משעמם פה בכלל: ניתן למצוא פה שילובים בין מנות פתיחה ומנות בר קלילות וקלאסיות לבין עיקריות מעולות שכיף לאכול עם טוויסטים ומקוריות. דוגמה למנה ראשונה כזאת היא הסביצ'ה בורי - הטריות של הדג ניכרת בטעם, והתיבול המיוחד של השף מייצר מנה פרשית מאוד שכיף להתחיל איתה ערב. גם ההמשך מבטיח עם מנת פרגיות בציפוי קורנפלקס קראנצ'י, כמה פשוטה, ככה מבריקה. מדובר בשדרוג מעולה של KFC לצד פירה קרמי שמייצר שילוב מפתיע עם קולות פצפוץ ממכרים בפה. גם בהמבורגר הושקעה מלאכת מחשבת כבר בהכנת התיבול הייחודי, עם זרעי חרדל. שווה לנסות.

פרגית בציפוי קורנפלקס במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי) קראנצ'י בפה. פרגית בציפוי קורנפלקס בבלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)

גם כשר וגם טעים
על התפריט כולו מנצח השף אלכס פלטיסקי שנמצא כחמש שנים במסעדה. בעברו פלטיסקי היה שף של מסעדת על המים המפורסמת בהרצליה, ומהמים הוא עבר אל היבשה ואל מנות כשרות למהדרין. לדבריו, הוא דווקא אוהב את החוויה והאתגרים שכרוכים בבישול מהדרין, וזה בהחלט ניכר בהשקעה שמתורגמת למנות מדוייקות עם חומרי גלם איכותיים ורטבים טריים שמוכנים במקום. אפרופו טריות - עוד מנה ראויה לציון היא הפלטת בשרים, שמציגה נתחים טעימים וטריים של בשר איכותי במידת צלייה מדויקת. מעבר לטריות ראוי גם לדבר על הגודל - מדובר במנה ענקית שניתן לחלוק בזוג או אפילו יותר - תלוי במידת הרעב שלכם.

כיף לחגוג פה
לסיכום, הבלו-הול הוא במילה אחת - כיף.  כיף של מקום, כיף של אוכל, של שירות וגם כיף של מוזיקה שמחברת בין אנשים ומתאימה לכל קהל יעד. המסעדה גם עורכת אירועים פרטיים, שמחות ואירועי חברה באווירה בוטיקית של עד 100 איש, עם כל הציוד הנדרש כמו מקרן ומערכת הגברה משוכללת.

אז אם אתם חפצים בערב מהנה ומוזיקה טובה, תשריינו בייביסיטר ופשוט תגיעו. עם השילוב המנצח של אוכל ואנרגיה ירושלמית במיטבה  מובטח לכם כאן בילוי נהדר.

בלו הול - Blue Hall - יואל משה סלומון 12, כיכר המוזיקה, ירושלים, 053-9438545

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
מנה של קפה דניה בכיכר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם