נגישות
נגישות

יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים

סינטה צרובה ברוטב דבש וסויה, דלורית טבעונית צלויה וצבעונית וקיפוד מסקרפונה מרענן. ארוחת וולנטיין דיי במסעדת פדריק במודיעין עם שילובים אסיאתיים ומקומיים, הברקות קולינאריות ורומנטיקה של טעמים

מסעדות במרכז המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 05/04/2020, 0:00 תאריך עדכון: 05/04/2020, 22:02
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שולחן בפדריק מודיעין (צילום: באדיבות המקום) פתוחה בכל ימות השבוע. מסעדת פדריק במודיעין (צילום: באדיבות המקום)

איזה כיף להגיע למסעדה כמו פדריק ב"וולנטיין" -  קבלת הפנים החמה של הצוות, המקום שמעוצב בצורה רומנטית מאוד והאווירה הנעימה והאינטימית שכבר מעלה את רמת החשק לאוכל הטוב שנמצא בפדריק. המסעדה קיימת כבר שבע שנים במרכז עינב שבמודיעין והיא החלוצה מבין כל המסעדות שבמתחם. כמון כן המסעדה היא בין היחידות בעיר שפועלת גם בשישי ובשבת ומהווה אלטרנטיבה מעולה לארוחות צהריים וערב לכלל תושבי האזור.

אין סיכוי שלא תמצא פה מה לאכול. מגוון המנות פה גבוה מאוד ומשתלח לכמה כיוונים. חלקם אסיאתיים וחלקם נותנים את הז'אנר הישראלי והמוכר יותר. למרות שהורכב תפריט ספציפי לערב האהבה, בחרנו לזרום עם דברים אחרים מן התפריט. לא הצטערנו על כך בכלל.

פדריק - כל הפרטים

משלבים טעמים ומרקמים
למנה ראשונה קיבלנו ברוסקטת כבד אווז צלוי על מצע של בריוש ותפוחים מקורמלים, פיסטוקים, צ'ילי גרוס ושערות חלבה. אם מישהו רוצה להבין איזה טעם יש לגן עדן שיקח ביס מן המנה הזו. הכבד אווז הוכן בצורה מושלמת והיה רך להפליא, המרירות שלו השתלבה מעולה עם התפוחים המקורמלים ושערות החלבה הן פשוט הברקה קולינארית מקורית למנה הזו - רחוק שנות אור מכבד אווז ומייצר עולם חדש של טעמים.

המנה הבאה הייתה סינטה צלויה - צרובה ברוטב דבש וסויה, בצל ירוק, איולי, צ'יפוטלה ושומשום. כאן לקחו את  חתיכות הסינטה והקדישו את מלוא תשומת לב לדיוק של כל אחת מהן. כמובן שזאת מנה עם טייק אוף אסיאתי אבל כמנה ראשונה היא מאוד קלילה, כיפית ועומדת במבחן ההצלחה.

בשרים בפדריק מודיעין (צילום: באדיבות המקום) יש גם אופציות טבעוניות מעולות. מסעדת פדריק, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)

טבעוני, צבעוני ומלא בכל טוב
החלטנו לנסות גם את אחת מהמנות הטבעוניות הקיימות במסעדה והופתענו מאוד מהדלורית הצלויה בטאבון בזיגוג שמן זית, ממולאת בסלט קינואה, חמוציות, ירק טרי ואגוזי מלך. מנה צבעונית ודקורטיבית מאוד ששווה לנסות. הדלורית החמה מכילה בתוכה את כל הטוב הזה בכל ביס יחד עם כל המרכיבים שיוצרים אחדות של מנה מצד אחד וקשת טעמים מצד אחר. אני חייב להודות שמעולם לא חשבתי שמנה טבעונית תגרום לי לחייך משביעות רצון בצורה כזו. התבדיתי.

לסיום החלק הראשון, הלכנו על עוד אסיאתית די שכיחה שהיא הראמן צ'יקן ספיישל - מרק ראמן על בסיס מיסו בהיר עם ביצה חצי קשה, אטריות אודון בצל ירוק ונתחי פרגית. ראשית מדובר במנה ענקית, כמות המרק והמרכיבים פה הייתה מטורפת וניתן לשבוע רק מהמרק המנחם הזה בארוחה סטנדרטית. הורגשה הטריות של המרכיבים והמרק נעשה בצורה אותנטית ומדויקת ללא כשלים ובהחלט נתן כבוד למטבח האסיאתי ברמת החיבור של הטעמים. הייתי ממליץ אפילו לחלוק את המנה יחדיו.

לחיי אהבה פורחת
הגענו לעיקריות וכאן קיבלנו מנה עדינה ביופיה ונדירה בטעמה.  פילה דניס צלוי על מצע ניוקי בחמאת רוזמרין, עגבניות שרי ושום.  קראתי למנה הזו מנה נשית מכיוון שהיא מלטפת, מענגת ועדינה בו זמנית. הדג היה עשוי מושלם והניוקי היה רך כמו מרשמלו. את כל החומרים מכינים מאפס במטבח וכאן זו הזדמנות מצוינת לנשק לשף את היד על המנה הזו כיוון שהיא השאירה אותנו ללא מילים ועם יום אהבה שמח במיוחד.

מנת הדגל של המקום היא הסטייק רוקה - פרוסות סינטה צלויות על פלטה לוהטת ברוטב יין אדום ותפ"וא צלויים. הסינטה במידת צלייה מדיום וול בדיוק כפי שצריכה להיות ורוטב היין האדום הנספג בה נותן קיק מתקתק שמיד מתאזן לו עם ביס מתפו"א הצלויים והפריכים. מנה זוגית קלאסית ומדויקת. אל תפספסו.

פסטה בפדריק מודיעין (צילום: באדיבות המקום) פסטה בפדריק מודיעין (צילום: באדיבות המקום)

מקנחים מכל הלב
לשולחן הגיע קינוח יפהפה, מהודר ומקורי בכדי לחתום את הערב הרומנטי הזה והוא נקרא קיפוד מסקרפונה בשל צורתו. הקיפוד מכיל קראמבל עוגיות, קולי תות, פירות יער, קרם מסקרפונה, אצבעות מרנג, תותים טריים וטוויל קקאו. מנת אינסטגרם מובהקת אך הטעמים שבה מאוד מרעננים ומענגים וקיימים בה כל המרכיבים שגורמים לאדם לשמוח ולרצות עוד ועוד.

חשבון:

ברוסקטת כבד אווז – 67 שקלים

סינטה צרובה - 52 שקלים

דלורית צלויה- 38 שקלים

ראמן צ'יקן ספיישל - 57 שקלים

פילה דניס צלוי - 109 שקלים

סטייק רוקה - 120 שקלים

קיפוד מסקרפונה - 41 שקלים

סה"כ: 484 שקלים לזוג מאוהב שלא ישכח את הוולנטיין הזה לשנים רבות.

פדריק - FEDRIK - הקדר 2, מודיעין והסביבה, 053-9418447 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פדריק במודיעין והסביבה
053-9418447

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
מנה של קפה דניה בכיכר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא