נגישות
נגישות

וילה מארה: לאורך הים אין גלים - יש עולם

בקיץ, בחורף, בבוקר ובכל שעה אחרת – הגלים מביאים איתם את ריח הים, ו-וילה מארה מביאה את החוויה האולטימטיבית לבילוי שלכם. ביקרנו במסעדת החוף בבת ים ולא רצינו לחזור הביתה

מסעדות במרכז המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 22/09/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מגוון קוקטיילים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור) אווירה תוססת מול הגלים. מגוון קוקטיילים בוילה מארה (צילום: עידן גור)

בליבה של העיר בת-ים על הטיילת המשופצת, ניתן למצוא תיירי פנים וחוץ הפוקדים את חופיה המרהיבים של העיר. מבוקר ועד שעות הערב המאוחרות החופים גדושים במבקרים שבאים להשתזף, לשאוף אוויר ולטעום. עם שלל מקומות החניה באזור לא פלא שקצב המטיילים רק גובר ועולה. לאורך כל טיילת החוף, תוכלו למצוא כמובן מסעדות מכל סוג וז'אנר - מגלידריות ועד למסעדות חוף מעולות ומקפה טוב מול הגלים ועד ארוחת ערב מפנקת.

מסעדת וילה מארה (בית על הים באיטלקית) היא מסעדת חוף שנותנת מענה כולל פלוס פלוס - היא מפוארת מבפנים עם תחושה של פאב תוסס ומציעה מרחב נעים ונינוח בחוץ עם שלל ספות נוחות וכיפיות במרחק נגיעה מהים.

בית על הים. כל היום
הגענו בערב, אבל רגע לפני האוכל נתנו גם הצצה לתפריט הרחב שמציע כבר החל מהשעה 9:00 בבוקר מגוון ארוחות בוקר מפנקות ורומנטיות על שפת הים עם מנות נהדרות כמו ביצים בנוסח בנדיקט ושקשוקת פירות ים מעולה ומרעננת. כמו-כן, אם הגעתם בשעת צוהריים לאיזו בירה מפנקת תוכלו למצוא תפריט נשנושים קליל ומזמין שישתלב מעולה ליד המשקה הצונן וכולל גבינת חלומי קריספי, אדממה וגיוזת בשר נהדרת.

מתחילים להתרענן עם פטה וירקות
התיישבנו במרפסת כשבריזת הים ורעש הגלים הם הפסקול של הערב הזה. המבחר עצום והאפשרויות כמעט בלתי נגמרות -  מנות בשריות נהדרות מנתחים עסיסיים, מגוון דגי ים במידות עשייה שונות ורטבים וכמובן מגוון קונסטלציות של פירות ים. איזה כיף שכל מה שמחפשים כבר קיים בתפריט, מה שעוזר מאוד להתמצא אך בהחלט מקשה על הבחירה.

מיקס פירות ים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור) טיילת האפשרויות הבלתי מוגבלות. מיקס פירות ים בוילה מארה (צילום: עידן גור)

התחלנו עם שתי מנות ראשונות. פטה כבד עוף - פטה קטיפתי, מוגש עם ריבת בצל וקרוטונים. מנה מושלמת לפתיחת התיאבון. במקביל הזמנו את סלט VILLA MARE - שרימפס, קלמרי, עגבניות שרי, מיקס עלים, גבינת פרמזן, רוטב שום. תרכובת מרעננת שמשלבת בתוכה את פירות הים בצורה מושלמת. קליל, לא עמוס ופרודוקטים טריים בכל ביס. טעם של ים וים של טעם - אם הייתי יכול לסיים כל ערב עם סלט כזה, הייתי עושה זאת בשמחה. אל תפספסו.

ממשיכים עם ברווז מעושן ולברק פתוח
גם בתפריט העיקריות לא הסתפקנו באחת ורקדנו על שתי החתונות בחגיגה אחת גדולה עם מנות מעולם המים שמשתלבות עם עולמות נוספים.

ראשונה הייתה מנת השרימפס עם נתחי ברווז מעושן ברוטב שמנת ועגבניות מיובשות. מנה שהיא בגדר חלום בכל ביס – הריח של הברווז עם הטעם המעושן פשוט הביאו את האקסטרה מייל למנה הנהדרת הזו. הכול השתלב טוב וגם נראה מושלם על הצלחת. ליד המנה קיבלנו פח קטן לזנבות השרימפס שהתמלא מאוד מהר – תוצאה של מנה ממכרת שלא נותנת מקום וזמן להשתהות. מנה נוספת שהיא בהחלט מנת הדגל של המקום היא לברק פתוח עם פירות ים - שרימפס, קלמרי, רוטב קרם פרש, טפנד עגבניות וירקות מוקפצים. הלברק היה עשוי מושלם וכל העסיסיות של הדג הורגשה בכל ביס - השילוב של הרוטב הקרמי עם פירות הים פשוט הרימו את המנה למחוזות גבוהים שמסעדות מישלן היו מאמצות לחיקן בכיף.

ומקנחים בקרם ברולה עם פירות
לחלק המתוק של הערב, קינחנו בקרם ברולה קומותיים - שכבות של קרם ברולה וניל סמי-פרדו וביניהם טווילים של בצק עלים מקורמל, מוגש עם פירות העונה. אין כמו לסיים ערב קולינרי על הים עם עוד קצת מתוק.

סלט אנטריקוט בוילה מארה בת ים (צילום: באדיבות המקום) קליל, טרי ובעיקר טעים. סלט אנטריקוט בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)

אז לסיכום, וילה מארה הוא מקום שיענה לכם על כל צורך - פעיל וטעים בכל שעות היום, המגוון גדול ועשיר, האווירה פסטורלית ובהחלט יוצרת חלון לים התיכון אז אל תפספסו את זה. כמו כן, ניתן לעשות אירועים פרטיים במקום עד כ-80 איש לאירוע בתיאום מראש.

חשבון:

סלט וילה מארה - 75 שקלים

פטה כבד עוף - 48 שקלים

שרימפס ונתחי ברווז מעושן - 95 שקלים

לברק פתוח עם פירות ים - 148 שקלים

ברולה קומותיים - 45 שקלים

סה"כ: 411 שקלים לזוג עם ים של תיאבון.

וילה מארה - Villa MARE - דרך בן גוריון 69, טיילת בת ים, 053-9370149

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
וילה מארה בת ים בבת ים
053-9370149

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
מנה של קפה דניה בכיכר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא